Uue ratta ost
Moderaator: Moded
Re: Uue ratta ost
uljasvaluvelg kirjutas:Kas on mõtet osta omale Lamborghini ja sõita sellega nagu Opeliga?
Opeliga on võimalik vägagi kiiresti ja sportlikult sõita, tänapäeva Opelid on päris palju arenenud.(sinu mõtetes on Opel vist ainult vana 80-90ndate roostes omega)
Vabandan OT pärast!
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Uue ratta ost
series kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:Kas on mõtet osta omale Lamborghini ja sõita sellega nagu Opeliga?
Opeliga on võimalik vägagi kiiresti ja sportlikult sõita, tänapäeva Opelid on päris palju arenenud.(sinu mõtetes on Opel vist ainult vana 80-90ndate roostes omega)
Vabandan OT pärast!
Vabandan kõigi Opeli omanike ees. See oli lihtsalt võrdlus suvalise pereauto ja sportauto vahel.
Jäägu siis võrdlusesse Porsche ja Peugeot või siis Koenigsegg ja Kia.
Vabandan ka OT pärast!
Minu mõte seisnes siiski selles, et kas on mõtet osta omale "püss" ratas ja siis sellel "munad" maha võtta, et ennast mitte vigaseks sõita.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Uue ratta ost
On kolm võimalust: 1.Osta algul mingi junn ja siis hiljem püss.
2.Osta kohe püss ja hiljem mingi muu vähem püss.
3.Osta ikka püss ja hiljem enam mitte ühtegi osta.
Aga tegelikult osta mis meeldib ja omaarust sobib, pärast nagunii vahetad välja.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Uue ratta ost
Ercki kirjutas:On kolm võimalust: 1.Osta algul mingi junn ja siis hiljem püss.
2.Osta kohe püss ja hiljem mingi muu vähem püss.
3.Osta ikka püss ja hiljem enam mitte ühtegi osta.Aga tegelikult osta mis meeldib ja omaarust sobib, pärast nagunii vahetad välja.
M.O.T.T.
-
Teema algataja
Re: Uue ratta ost
Ma olen enda peas suhteliselt kindlaks mõelnud mida ma rattalt ootan ja mida ma sellega teha tahan. Põhilised ja olulised asjad minujaoks ratta juures
1) sõita võimaliku laia ilma ampluaaga(ka vihmane ilm, kerge lumi jne)
2) Krossirehvide olemasolul krossi rajal kärnatada
3) Metsas kärnatada
4) Kruusa peal sõita
5) Sõita linnas
6) Omada kerget ratast
7) Kiirus, ega võimsus pole olulised, pigem tehniline ja inglise keeles agile sõit
Ei ole huvi ega ka rahalisi võimalus ratast iga aasta vahetada
9) pikem hooldusvälp, kuid ka lühemaga suudan toime tulla
10) Alustuseks võib-olla isegi uus ratas, kuna out-of the box probleeme vähem
Re: Uue ratta ost
Ega sul palju peale KTM LC4 valida pole. Või siis Suzuki DR-Z 400, aga need on enamjaolt uuena SM varustusega.
Yamaha XT-ga pole krossirajal ja vähe tõsisemal lõigul miskit teha. Muudes oludes päris ha valik.
Kõik, mis nendest krossivõimelisem on, tahab tihedat hooldust.
Tegelikult mulle pigem tundub, et sa otsid nn. võistlusendurot. Ehk siis KTM EXC või midagi muudelt tootjatelt.
Ehk siis uuemat sorti EXC 530 või 450 näiteks.
Re: Uue ratta ost
KTM-i esinduse kasutatud tsiklid:
450 EXC 2008 (1.066 km, 30 tundi, Akrapovic, karterikaitse, valge plastik) Hind: 5.600 EUR / 87.621 EEK
530 EXC 2008 (3.200 km, 80 tundi) Hind: 4.500 EUR (70.410 EEK)
530 EXC 2009 (O km – täitsa uus/brand new) Hind: 7.690 EUR / 120.322 EEK / (6.285 EUR EXPORT PRICE)
-
Teema algataja
Re: Uue ratta ost
Sisuliselt huvitabki mind pigem SM tüüpi ratas. Ehk kui pärast tekib metsahuvi siis ka krossirattada alla panna.
Re: Uue ratta ost
no aga siis mine võta üks sm ratas ära ja teine set velgesid juurde metsas paugutamiseks. Probleem lahendatud.
aga sellise rattaga sa ei saa mingit muretut hooldust, et vahetaks iga 10-20k tagant õli aint.
sellisega sa sisuliselt tegeled koguaeg ja loed km või tunde... möllad õhufiltriga ja aegajalt teed mootorile kap remonti.
kui sa tahad allroad ratast, et poest piima tuua, linnas chillida, naise otsale võtta, üritusel käia, murevaba hooldust, sõita pikki otsi, metsa minna siis jääb sõelale ikka selline 160 kg + kaaluv suurem enduurokas.
ja kui see ei kõlba siis on p...... osta kaks eri otstarbega ratast.
Re: Uue ratta ost
Üks selline "pooletoobine" tegelikult on. Seesama DRZ400. Aga SM mudel on metallpaagiga ja vähendatud võimsusega. Õlivälp 60h. Aga siiski suht raske esiotsaga. Kaal 145kg (DRZ400E oli 117kg vist)
-
Teema algataja
Re: Uue ratta ost
Siinmail pakutakse sellist pooletoobist kah:
http://www.auto24.ee/used/647751
http://www.auto24.ee/used/846067
See teine jube hea odav pill aga pole dokumente ja ega ei tea kas raami numbrit. Väga ei julge osta ehku peale, pärast ei saa isegi arvele võtta teda siin eestis siis jaman ennast lolliks
-
- Postitusi: 9
- Liitunud: 27 Okt 2011, 20:50
Re: Uue ratta ost
Tere. mul kindel soov osta aprilia sxv 550/450 .. kuidas sellel mootor on.. kannatab sõita ka pikemaid otsi kui vaja??
ja ei saand päris hästi aru veel et mis nende vahe on.. 450 ja 550.. kas mõlemad v2 ja mootori vastupidavus siis kuidas on..
Re: Uue ratta ost
SupermotoMan kirjutas:Tere. mul kindel soov osta aprilia sxv 550/450 .. kuidas sellel mootor on.. kannatab sõita ka pikemaid otsi kui vaja??
ja ei saand päris hästi aru veel et mis nende vahe on.. 450 ja 550.. kas mõlemad v2 ja mootori vastupidavus siis kuidas on..
Tere, oled juba omale sxv saanud?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.