Tsikkel ei tööta õigesti
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Tsikkel ei tööta õieti.
FirePlay kirjutas:Sõbral ju oli bensiiniga jama ja teie ütlete, et see on BS
.. , prooviplatis pole tsikkel käima läinud
, aga kodus kui see kusi sealt seest välja vahetati ehtsa bensiini vastu läks paugust käima
... kas just paugust, aga käima ta ju läks
Ega kusega ei taha vist käima minna jah,bensiiniga ju läks!
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Tsikkel ei tööta õieti.
true, true... aga vana bensiin oli igaljuhul neil jah ära lahtunud ja uuega läks ilusti käima.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Tsikkel ei tööta õieti.
Uskumatu on iga kevad lugeda, et viga bensiinis
On seisnud minu ratas nii külmas kui ka soojas talvekorteris üle talve ja mitte kunagi pole veel bensiinis viga olnud (loe: ratas on käivitunud)
Nii mõnigi kord on sügisel isegi küttekraan lahti ununenud.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: Tsikkel ei tööta õieti.
Raiki kirjutas:Nii mõnigi kord on sügisel isegi küttekraan lahti ununenud.
So what? Enamasti on vaakumklapp vms mis sulgeb selle niivõinaa
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Tsikkel ei tööta õieti.
FirePlay kirjutas:Raiki kirjutas:Nii mõnigi kord on sügisel isegi küttekraan lahti ununenud.
So what? Enamasti on vaakumklapp vms mis sulgeb selle niivõinaa
Ma arvan ka, et tegelikult on küttekraan lihtsalt iluasi seal ratta küljes...
-
Teema algataja
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Hullud tarkurid ja BS-iks nimetajad siin järsku koos. Mul aga just selles nädalake tagasi viga oligi: kütuse vahetamine = paugust käima.
Nii lihtne see oligi. Eks ma siis olen erand, mis reeglit kinnitab või mis?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6802
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 460 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Eeh, hea on tõdeda, et kevad on TÕESTI käes
Mitte astronoomiline vaid baikeri kevad, mis väljendub teemades a'la: "Ei lähe käima, ei tööta õigesti, bensiin on vana" jne.
Koha südame alt võtab soojaks.....
edu
Teemaalgatajat see muidugi ei aita
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
reimps kirjutas:Hullud tarkurid ja BS-iks nimetajad siin järsku koos. Mul aga just selles nädalake tagasi viga oligi: kütuse vahetamine = paugust käima.
Nii lihtne see oligi. Eks ma siis olen erand, mis reeglit kinnitab või mis?
No hullumajand, sellest bensu teemast on iga kevad tõesti juttu. See erand võib olla samas juhuse kokkulangemine, nt. muutus kuu faas või tiigri aasta vahetus kärnkonna aasta vastu . Järgmisena teete keset suve teema et nüüd tühikäik kadunud v soojast peast ei läe käima. Tehke masinad korda+ korralik hooldus, mitte ärge lobistage kanistritega nagu nõuka GAZ53'e mehed. Kuskil peab ikka muting olema juures kui peale pikemat seismist käima ei lähe.
ants01 kirjutas:Eeh, hea on tõdeda, et kevad on TÕESTI käes
![]()
Mitte astronoomiline vaid baikeri kevad, mis väljendub teemades a'la: "Ei lähe käima, ei tööta õigesti, bensiin on vana" jne.
Koha südame alt võtab soojaks.....edu
Muidugi hea, et osa hooaja algusest kulub pideva putitamise peale. Tõsiselt arvan, et ei ole mõtet hooajaga liiga vara alustada. Lisaks on tee libe ja ohtlik. Pigem möödugu osa hooaja algusest garaages õlle kõrval kui tänavakivi kõrval, ninast moos väljas. Turvalist hooaja algust kõigile.
Teemaalgatajale: karpad lahti, puhtaks ja sünki, seda kõike manual näpus.
PS:+lisaks soovitan läbi lugeda kasutaja Tsikkelröövel postituse. Igati tõepõhi all
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
".........Hullud tarkurid ja BS-iks nimetajad siin järsku koos......"
Veelkord: korras ratas läheb eelmise aasta bensiiniga alati käima. Minu oma teeb seda isegi juba 5 aastat sünkroniseerimata karpadega (sel aastal teen selle küll ära, tühikäik veidi ebaühtlaseks läinud külma mootoriga) Kui ei lähe, ei ole ratas korras. Ja kleepsude paigaldamine ning sumpade tõstmine-puurimine ei paranda ratta seisukorda. Kas karu kõht korras on, näeb seestpoolt.
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
reimps kirjutas:Hullud tarkurid ja BS-iks nimetajad siin järsku koos. Mul aga just selles nädalake tagasi viga oligi: kütuse vahetamine = paugust käima.
Nii lihtne see oligi. Eks ma siis olen erand, mis reeglit kinnitab või mis?
Tundub ,et olid bensiini asemel kogemata diislit tankinud ja nüüd vahetasid bensiini vastu välja ning masin käivitus
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Tsikkelröövel kirjutas:Veelkord: korras ratas läheb eelmise aasta bensiiniga alati käima.
Kas 2011. aasta rattast, mida on käivitatud tolle elueal 10 korda, võiks lugeda korras rattaks (masin on tehaseseades ja midagi krutitud pole).
Kui ratas on seisnud kuu-kaks, siis lihtsaim viis masinat käima saada on pritsida värsket bensiini õhufiltri vahelt sisse. Vastasel juhul jäädki taguma.
Kui ratas on seisnud nädala, läheb max 5. löögiga.
Sama probleem on täpselt sama ratta 2006 aasta mudelil (olulisi muutusi mootoris ja karpas pole nende aastate jooksul toimunud).
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Prooviks veel pisut mõelda!
Kuidas kütuse vahetamine käib? Paagist vana välja ja uus sisse? Aga ujuki kambrid, filter, voolikud? Kas need olete ka tühjendanud? Kui mitte, siis pole ju see uus bensiin, mis mootori paugust käima pani!
Teisalt jälle, kui käivitasite ja mootor ei teinud ühtegi pauku, järelikult see "mittepõlev" kütus ajas ka küünlad märjaks! Miks nüüd paagis olev bensiin koheselt mootori käivitab?
Samuti pole ju pritsungiga veskitel pihustid ju otse paagi küljes, et paugust käivituda saab! Seda vana kütust on ju veel süsteemis.
Tsikkelröövel pakkus ju välja, et teil lihtsalt bens pole jõudnud karpasi täita, või on kuskil õhku, või vaakumiga avanev kraan pole jõudnud vajalikku hulka veel läbi lasta jne....
Veel huvitaks mind, et kuhu selle vana bensu siis panete? Kallate põõsasse? Viite ohtlike jäätmete kogumispunkti? Miskipärast ei usu kumbagi. Kallate muruniitjasse? Annate sõbrale?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Isa ostis aastaid tagasi ühe mehe käest Voshodi, mis oli 16 aastat kuuris seisnud. Igatahes käivitus veel sellesama 16 aastat paagis seisnud bensiiniga täiesti edukalt.
Eile panin siis enda rattale aku peale. Starterit ja käis koheselt. Sügisest saati seisnud ja bensiingi samast ajastust.
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
koi kirjutas:Kuidas kütuse vahetamine käib? Paagist vana välja ja uus sisse? Aga ujuki kambrid, filter, voolikud? Kas need olete ka tühjendanud? Kui mitte, siis pole ju see uus bensiin, mis mootori paugust käima pani!
Jah ja ei.
Jama toimub tõenäoliselt karpas.
Samas ma lasin dreenist ujukiruumi tühjaks ja paagis bensiini ei vahetanud. Küll olin teinud enne dreenimist käivituskatseid, mis lõppesid märja küünlaga.
Masinat enne käima ei saanud, kui küünal kuivaks JA värske bensiin küünlaaugust sisse. Karpast tõmmates oskas masin ainult küünla uuesti märjaks peksta.
Võimalik, et 2T masinal on jäänud bensiini ka karterisse, mis seal põlevad omadused kaotanud ning nüüd küünalt märgama kipub.
Sama (vana) bensiin peale nädalast mittekäivitamist töötab. Seega otseselt paagis olevas kütuses viga pole, pigem karpas või karteris.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Targad 2T gurud on rääkinud, et üle 30 päeva vana segu ei soovitata kasutada, kuna see õli tilgake on bensust välja settinud (paagi põhja). 2T mootorile oleks kindlasti soovitav lasta paaki uus segu (kui pole automaatset segamist).
Kanistrisse segatud segule on küll tekkinud kannu põhja mingi imelik löga...
Muruniitja on selle bensu jällegi lõbusalt ilma tõrgeteta ära söönud...
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 30 Aug 2007, 09:24
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI Shrine
- Asukoht: Saue vald
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
holma kirjutas:Isa ostis aastaid tagasi ühe mehe käest Voshodi, mis oli 16 aastat kuuris seisnud. Igatahes käivitus veel sellesama 16 aastat paagis seisnud bensiiniga täiesti edukalt.
Eile panin siis enda rattale aku peale. Starterit ja käis koheselt. Sügisest saati seisnud ja bensiingi samast ajastust.
Kui ma õieti mäletan siis bensiin peaks oma omadused kaotama täielikult 24 kuuga.
Diiselkütus veelkiiremini.
Seega 16 aastat on üsna uskumatu aeg. Vanasti olid autod ja rattad rauast ja kütuski parem IRW.
Ural IMZ 8.103-10 Originaal miilits 1990
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Vaiko21 kirjutas:Seega 16 aastat on üsna uskumatu aeg. Vanasti olid autod ja rattad rauast ja kütuski parem IRW.
Mina ei tea, igatahes käima ta selle bensiiniga aeti.
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
10 aastat kuuri all seisnud sääreväristaja läks ka paagis olnud kütusega käima eelmise sajandi 80.-tel peale mõningast hoojooksu. Tollel küll kummidetaile karpas minu mäletamist mööda ei esinenud, ujukinõel-pesa olid metallist.
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
eks see käivitumine oleneb ennekõike bensiini kvaliteedist, miski muu ju talve jooksul muutuda ei saa eriti.
oli sõbral halenaljakas juhus: kuur läks elektrilühisest põlema, katus ja osa seinasi hävinesid, mootorsaag ja muruniiduk samuti.
kuuri nurgas oli aga aastakese seisnud 5 liitrine bensiinikanister, pooltäis, see oli pealt katki sulanud kuid bens selle sees tulest puutumata
uskumatu aga tõsi, ilmselt oli seal nurgas tohutu hapnikupuudus põlengu ajal kuid siiski.....
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Vaiko21 kirjutas:holma kirjutas:Isa ostis aastaid tagasi ühe mehe käest Voshodi, mis oli 16 aastat kuuris seisnud. Igatahes käivitus veel sellesama 16 aastat paagis seisnud bensiiniga täiesti edukalt.
Eile panin siis enda rattale aku peale. Starterit ja käis koheselt. Sügisest saati seisnud ja bensiingi samast ajastust.Kui ma õieti mäletan siis bensiin peaks oma omadused kaotama täielikult 24 kuuga.
Diiselkütus veelkiiremini.
Seega 16 aastat on üsna uskumatu aeg. Vanasti olid autod ja rattad rauast ja kütuski parem IRW.
tee või tina aga diisel läheb seistes paremaks
-
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Kodanikud, ärge unustage, mis riigis me elame. Võtavõijäta, aga see on bensiinisolkijate riik.
Õigetes säilitustingimustes korraliku bensiini puhul ei tohiks peale pooleaastast seismist käivitamisega probleemi olla. Seda siis korraliku bensiini puhul. Aga palju seda korralikku bensiini meil on? Kui praegu teha teema, kuipalju ja kust tanklast keegi solki on saanud, tuleb kindlasti paarkümmend lehekülge kirumist kokku, ärme seda siia praegu siiski tee. Tõenäosus, et tsikkel on solkbensiiniga seisma jäänud ja on niisiis piisavalt suur, et käivitusprobleemide ilmnemisel bensiin mõistlik oleks välja vahetada. Ei ole ju suur töö ja ei maksa miljonit
.
Ma olen ise ühe aasta otsa seisnud auto paagist lasknud välja tumekollast vedelikku, mis haises nagu tärpenini ja atsetooni segu ning ei läinud väikeste miinuskraadide juures tikuga süüdates ka põlema. Kusjuures, ise ma seda autot vahetult enne seismajäämist tankisin. Ei olnud väga ammu, paar aastat tagasi. On täiesti avalik saladus, et kütusefirmad madalamakvaliteedilise bensiini oktaaniarvu näiteks tolueeni lisamisega tõstavad. Tolueen aga on teatavasti kerglenduv kraam, mis on hiljemalt kolme kuu pärast paagist jäljetult kadunud. Allesjäänud kraami koostis sõltub täiesti kütusesegaja fantaasiast.
Ja ei maksa siia ka hakata teemat tegema, et võtke sealt tanklast ja sealt ärge võtke ja blaa. KÕIK kütusemüüjad segavad. Ma ise olen kõikide suuremate tanklakettide tanklatest vähemalt korra ebakvaliteetset kütust saanud.
Lõpetuseks teemasse tagasi - kui peale seismist tekivad segased käivitusprobleemid, on täiesti võimalik, et viga on bensiinis. Vahetage see ära ja ärge unustage karpat ka tühjaks lasta. Töö ei võta kaua (ma oleks selle kommi sisseklõbistamise ajaga kindlasti selle töö juba ära teinud ) ja kui selgub, et ei olnud bensu viga, saab väljalastud kraami ju uuesti sisse valada

-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Vaiko21 kirjutas:Kui ma õieti mäletan siis bensiin peaks oma omadused kaotama täielikult 24 kuuga.
Diiselkütus veelkiiremini.
Ei seda viimast uskuda või, kui siis esimest veel
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
98 pidavat tanklas tunduvalt puhtam kraam olema kui 95.
Nimelt selle müük pidi nii palju pisike olema, et ei tasu ära see solkimine.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
ma tegin käesoleva postituse selleks, et saaks viimase sõna
P.S. "tsikkel ei tööta õieti" oleks ka tegelikult õige olnud, täitsa oleneb, mis sõnal hääldades rõhk on
edit: aga nagu näha, ei saanud, mella pidi ikka peale mind kirjutama
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Kuna seda märksa vähem müüakse kui 95, on tõenäosus värsket bensiini saada väikem
Raiki kirjutas:98 pidavat tanklas tunduvalt puhtam kraam olema kui 95.
Nimelt selle müük pidi nii palju pisike olema, et ei tasu ära see solkimine.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Pigem siiski värsket bensiinimoodi vedelikku
Loobusin üsna ammu juba 95 tankimisest ja 98 sõites käitub mootor ka inimlikumalt.
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
tnacc kirjutas:Vaiko21 kirjutas:holma kirjutas:Isa ostis aastaid tagasi ühe mehe käest Voshodi, mis oli 16 aastat kuuris seisnud. Igatahes käivitus veel sellesama 16 aastat paagis seisnud bensiiniga täiesti edukalt.
Eile panin siis enda rattale aku peale. Starterit ja käis koheselt. Sügisest saati seisnud ja bensiingi samast ajastust.Kui ma õieti mäletan siis bensiin peaks oma omadused kaotama täielikult 24 kuuga.
Diiselkütus veelkiiremini.
Seega 16 aastat on üsna uskumatu aeg. Vanasti olid autod ja rattad rauast ja kütuski parem IRW.tee või tina aga diisel läheb seistes paremaks
Mul söidab traktor diisliga mis on vene aja löpust vaadis seisnud
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Muuseas, vene-aegsest bensiinist - nii palju, kui mina mäletan, läks värske bensiin riigi strateegilisse varusse, kuskil kolmveerand aastaks, kui õigesti mäletan, ja alles seejärel jõudis see tanklatesse, rotatsiooni korras. Seega oli see IGAL JUHUL vanem, kui pool aastat.
Mis puudutab praegust "vana" bensiini, siis ütlen ausalt, et Isakese nimetet kogemus mul puudub, no ei ole ma kordagi midagi märkimisväärselt ebasobivat leidnud ei paagi põhjast ega ka karpadest (ju siis õnne olnud). No tõsi on, et Jawa ujukikambri põhja tõmban siiski paberiga üle, sest seal kipub õli tõesti välja settima (bens aurab pealt ilmselt ära) ja tekib hapu hais. Paagis ei sega ma küll midagi. Vett olen tanklast küll mitu korda saanud. Seda siis sortsu (tehnilise) piiritusega ravinud.
Ainus tõsine põhjus, mida oskan arvata masinate jäärapäiselt kerge käivitumise soodustavaks teguriks, on muidugi see, et nad seisavad ühtlasel temperatuuril +10, talv läbi. St jäävad ära kondensiprobleemid jmt. Ka võib bensiini puhul, kui seda tõesti tembitakse tont teab millega, tekkida (puhas spekulatsioon) selline asi, et mingid osised miinuskraadidel muutuvad tahkeks (parafiini-laadseks) ja sadenevad välja. Ja pärast temperatuuri tõusu jäävad paagi põhja hõljumina, ega segune. Ehk siis midagi sellist - no lihtsalt ei suuda ühtegi muud bensiinist tulenevat põhjust välja mõelda. Mis puudutab tolueeni ja muu sita auramist, siis mida madalam temperatuur, seda vähem aurab. St nende osiste poolest peaks soojas seisev bensiin ju rutem sitaks minema?
Kawasaki paagi tegin sel aastal esimest korda üle 5 aasta kuivaks (bensiininäidiku remondi tõttu). No ei olnud seal sees mingit sodi, peale bensiininäidiku küljest varisenud rooste (see pärit ratta eelmisest elust, kus vesi kusagil Saksamaal eelmise paagi ja ka osa selle mehhanismi nahka oli pannud). Kusjuures selle rattaga olen sõitnud kõigil temperatuuridel ja see elab garaažis vaid, kui lumi naturaalselt maas, st siin ei saa rääkida ühtlasest temperatuurist (ehkki kindlasti ka mitte temperatuuridest alla -5 kraadi).
s**t bensiin peaks ju suhteliselt universaalne olema? Samas paljud käivitusprobleemi all ei kannata.
Rõhutan muidugi, et see, kui enamasti on normaalne bensiin, ei tähenda see siiski, et üksikjuhtumitel ei võiks tõesti kellelgi ollagi probleemiks s**t bensiin.
Mis puudutab mitu aastat vana bensiiniga käivitamist, siis mina olen seda mõlemal korral teinud konkreetselt mitu aastat seisnud SEGUGA, st tegu kahetaktilisega. No käivitub. Ei ole näinud vahet 2- ja 4-taktilisel. Muidugi, need vanaaegsed masinad ongi kõigesööjad, see Jawa tiksus ka lambipetrooleumiga (käivitada tuli küll bensiiniga). Probleemid tekkisid alles, kui mootor liiga hõredaks läks (tahtis saada 5 -6 laksu 1 - 2 asemel ja kevadel esimesel korral 10 meetrit tõukamist - see nüüd möödas, peale remonti).
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Ise olen ühe korra halba bentsu tankinud aga klientide masinatel olen seda korduvalt kohanud. Mõnikord ei peagi bents kaua seisma vaid 2-3 päeva pärast ei taha masin külmalt käivituda.
Kui mul on tekkinud bensiini põlemise suhtes kahtlusi siis teen tuleproovi.
Tuleb võtta pooleks lõigatud plekist õllepurk. Sinna valada 2-3 cm bensiini ja põlema süüdata. Soovitatav teha seda väljas tuulevaikses kohas, vajadusel tuulevarjuks plekitükk või paar tellist.
Kõigepealt süttivad keresti lenduvad ühendid, soojenevad purgi seinad ja põhjas olev bents hakkab keema. Vastavalt temperatuuri tõusule põleb "hea" bensiin lõpuni ära.
Kui aga pool (alates 20%) bensiinist keeldub põlemast siis see ei ole hea bents ja vahetan välja.
-
Teema algataja
Re: Tsikkel ei tööta õigesti
Tere jälle!
Mul pole vahepeal nüüd olnud aega üldse tegelda rattaga, aga nüüd on. Tahtsin küsida et kuidas see karpade sünkimine õieti käib?
Mida selleks tegema peab, või tuleb selleks viia ratas kuhugi teadjamate kätte. Mul on selline tunne, et tsikkel nagu ujutatakse kusgilt poolt üle. Muliseb kuidagi kahtlaselt ka aegajalt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.