yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 170
- Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
tiit001 kirjutas:Prii sa viska hädalisele üks prinditav link, kus näha et seal peidus olevate poltide tõttu silindrid tuleb maha võtta, kui käigukastile ligi tahta..
Ma seda manuaali ei taha/suuda/viitsi otsida tõesti veel jah, siiamaani võtan seda assja huviga ja mõnuga. Ratas veeres tehasest 23a tagasi, kes teab palju aega ennem seda mootorit juba toodeti, mis ulmet seal olla saab?..Seda viimast lauset ei kommenteeri, ei taha teemast kõrvale kalduda, kuigi võiks su upsakust veidi taltsutada..
Lihtsalt minu jaoks on juba natuke naljakas, et mees, kellel peaks nagu taipu olema, jookseb pidevalt peaga vastu seina ja sõelub teemast välja talle sobivad, aga kahjuks absoluutselt mitteolulised terad. Kui sa tahad, siis ma võin sulle peast öelda järjekorra, kuidas seda mootorit lahti võtta. Kui vaja, siis võin ka õlle näppus kohale tulla ja aidata mootorit poolitada. Tunnistan, et tõesti läksin veidi teravaks, aga loodan, et jõudis kohale ka.
MRcycles'i kodulehelt leia vastav ratas ja sealt leia õige pilt, kus on all nurgas näha mootoripoltide paiknemise skeem (eriti pööra tähelepanu numbrga 16 viidatud kohtadele). Veel on tähtsad kolm asja, mis enne mootoripoltide lahtikeeramist tuleb ära võtta: siduri taga paiknev poolkuukujuline plaat (nr 31) ning kummagi poole väntvõlli otsakaaned.
Braap..
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
Siin foorumis on kõigil mingi "teiste paikapanemis vajadus". Umbes nii, et enne ei tasu mootori poole vaadatagi, kui remont viimsegi detailini selge Asjale tuleb lihtsalt loogikaga läheneda ja kõik saab tehtud. Mingit tuumateadust seal käigukastis pole.
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
Hakkab tulema, tänud!
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
noh? Millal võib tsikli varuosi müügil näha?
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
eerikkarts kirjutas:noh? Millal võib tsikli varuosi müügil näha?
ma ootan ka uuendusid
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
Edeneb edeneb, lape värk.
Varuosi võid kohe saada, plastukud, esiots, tagaosa jne..
Üldiselt võib selle teema lukku panna, tänud positiivsete vastuste eest.
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
oot mismõttes ?? ei panegi enam kokku ja lammutad laiali ve ?
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
Ikka panen kokku.
Re: yam FZR 1000 88a käigukasti ise remontima
kuidas edeneb siis ka ?
kas se kolmanda käigu jama mingi popp asi selle rattapuhul ve ? kas siis auto 24 või motors oli veel üks üleval ilma kolmanda käiguta ( mitte sinuoma ).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.