Kütuse hinna tõus !

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Martään kirjutas:
Minuarust pidid Stockholmi linnabussid alkoholikütusega olema, nii et põhimõte on täiesti toimiv.
Ja need bussijuhid, kui täis peaga vahele jäävad, väidavad, et käisid hoopis tankimas ja hingasid kogemata auru sisse :P
Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Lugemata postitus Postitas mca15 »

[quote="Piipz"]
Ja need bussijuhid, kui täis peaga vahele jäävad, väidavad, et käisid hoopis tankimas ja hingasid kogemata auru sisse :P[/quote]



ma usun, et sealsed politseinikud pole nii lollid. Neil ju autos olemas vereanalüüsi aparaat, mis näitab kohe ära ka kas oled joonud või ei.
Mudakoll

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Ühesõnaga peagi maksame 19kr liitri solgi eest. Peaks mingi teise mooduse välja mõtlema. HEa et tsikkel veel vähe bena võtab aga hakkab seegi varsti rahakoti peale.

Teema algataja
.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

Toornafta hinnatous viitab ainult selele, et vrsti on see mustkuld otsas ja siis on probleem mis-sugune. Sellisel juhul tuleb ilmselt kasutusele votta piritus ja polevkivist voolitud kütus, pikemas perspektiivis on bensiinimootor on kadumas!!!!! :cry:
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »


Teema algataja
Silent Bob

Lugemata postitus Postitas Silent Bob »

http://www.informationclearinghouse.inf ... le8608.htm

Mõtlemapanev või mis!?



Silent Bob, master of paranoia! :shock:

Teema algataja
Silent Bob

Lugemata postitus Postitas Silent Bob »

Veel hirmutav-huvitavat materjali! :shock:

http://www.solar-ltd.com/presentations/english.pps

Teema algataja
Kaua võib...

Lugemata postitus Postitas Kaua võib... »

Krt kaua võib sellest lääne kirvest kütusehinnast rääkida!!! Targemad mehed nagu näiteks mina, ostavad venemaalt toodud kütust. Odavam ja palju kvaliteetsem!!!

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

Kaua võib... kirjutas:
Krt kaua võib sellest lääne kirvest kütusehinnast rääkida!!! Targemad mehed nagu näiteks mina, ostavad venemaalt toodud kütust. Odavam ja palju kvaliteetsem!!!
Krt sa oled ikka nii tark mees, et vali või linnapeaks. Lausa häbi on olla nii loll kui mina ja osta kütust tanklast.
Kasutaja avatar

Kameeleon
Postitusi: 572
Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
Asukoht: Siin. Ratas- kah siin

Lugemata postitus Postitas Kameeleon »

Kaua võib... kirjutas:
Krt kaua võib sellest lääne kirvest kütusehinnast rääkida!!! Targemad mehed nagu näiteks mina, ostavad venemaalt toodud kütust. Odavam ja palju kvaliteetsem!!!
......ja pistke peesse oma aktsiis ja maksud.........ja lõppude lõpuks käivad tööl ainult lollid targemad inimesed varastavad. :D

Tore et on julgeid mehi kes varastavad ja julgevad seda ka tunnistada....

/me hakkab ka nüüd varastama :evil:
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Jah ostame "hõlmaalt" kütust, saame ümbrikus palka ja siis kõik koos kirume riiki, et see teid ei remondi, politseid, et see s*****i töötab jne jne. :roll:
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

ehh rahunege maha :twisted:

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Seda, et ega see must kuld veel ikka otsa ei lõpe - seda kraami on maapõues veel peris palju. Hinna viskab üles tarbimise rohkus ja poliitika.
Nafta-aeg kestab veel kaua.
Ega kiviaeg ei lõppenud sellepärast, et kivid otsa said.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

ke veel ei tea, siis toornafta hind nüid pisut langeb, sest suurendati tootmist.
Mina tahaks elulõpuni bensiinil töötavate ratastega sõita, aga vist ei õnnestu.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Motopaks kirjutas:
no siis tuleb lihtsalt 8 kuu asemel 12 kuud tsikliga sõitma hakata.

mulle sobib

motopaks
Mul pole vist suurt vahet bikega maksab 100 km kütus ~100.-
jeebuga 100 km kütus ~125.-
pole just märkimisväärne vahe. Aga jeepu ma tangin ka vedelgaasiga muideks, kui keegi veel ei tea. Kuigi ka gaasi hind on nati kerkinud on praeguseks vahe bensiiniga märkimisväärne. Benaga maksaks 100 km eest kuskil 175.-
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

gaas keerab su autumooturi pepusse !
naised saunas rääkisid nii
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

las ta siis keerab. mul naised jällegi rääkisid teist juttu ja kuna igaüks räägib isejuttu, siis kaalusin erinevaid variante ja otsustasin järgi proovida.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !

alar
Postitusi: 88
Liitunud: 22 Juul 2004, 10:50
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas alar »

Juba mõnda aega müüakse UNO X tanklates 95 nitro3000 bensiini tava 95 hinnaga. Asi arvatavasti selles, et kalli hinnaga keegi seda ei ostnud ja nüüd enne "best before" asi tünnidest maha müüa vaja. Oskab äkki keegi asjatundja öelda mis on selle nitro 3000 eelis tavalise 95 ees?
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

nimi on uhkem.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Ega midagi.. tuleb varsti fuel cell-i peale üle minna ja max top speed 80 kmh kiirusega sõita :D

Ega jah kvaliteetsest kütusest on eestis asi väga kaugel... paar korda olen sattund statoili kui just toodi puhas bens peale, päris hea oli.

Kuid mõne lääneriigi bensiiniga siiski võrrelda ei anna.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kuldne püstol?
Tegelikult on mingi keemiline lisand lisatud. Väidetavalt põleb paremini ja puhtamalt ning seega on kulu väiksem.
Olengi seda viimasel ajal kasutanud, aga näiteks tsikli juures ei ole küll mitte mingit erinevust märganud. Auto kompuuter näitab tähtsusetult pisikest kulu vähenemist, aga see on ehk talve lõppemisega seotud...
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

alar kirjutas:
Juba mõnda aega müüakse UNO X tanklates 95 nitro3000 bensiini tava 95 hinnaga. Asi arvatavasti selles, et kalli hinnaga keegi seda ei ostnud ja nüüd enne "best before" asi tünnidest maha müüa vaja. Oskab äkki keegi asjatundja öelda mis on selle nitro 3000 eelis tavalise 95 ees?
Suuri erinevusi ei saa tava 95EURO-ga olla, muidu ei müüks nad seda tavahinnaga. Ilmselt mingi iga kütusepartii (tava 95 EURO) hulka sortsutatav lisand, nagu ikka kõikvõimalikel ultima/futura/energy jms kütustel. Lisandi kontsentratsioon, kui seda üldse viitsitakse juurde valada on nii väike, et mingit ulmelist mõju ei saa see avaldada.
Teised põhjused, miks nad seda sama hinnaga kui tava praegu müüvad - (halb)marketing ja asjaolu, et kütuse kasumimarginaal on viimase paari nädala jooksul oluliselt tõusnud - praegu saab odavamalt müüa.

pacaan@käsi kütusebusinessis sees
8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Keegi võiks ilma lisanditeta kütust kah müüa... aga ei... AAAGA EI!

Ikka on vaja mingit kräppi sisse lisada.

Mootor pole mõeldud selle kräpiga töötama.. tanklatele lihtsalt parem võimalus raha teha.

Asja eest teist taga situb küünlad ja kogu süsteemi ära, endise ratta ajas kokku kah veel.

Ostke kuskilt puhast 102-te (lennuki kütust) kui saate.. ning proovige!
Saate aru mis vahe on bensiinil ja bensiinil.

Ja see räigelt märgatav vahe ei tule kindlasti mitte sellest, et oktaanarv on kõigest SIIPAKENE suurem...

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

puhas lennuk on vähe liiga kuiv. Nii et peaks segama teda ikka pooleks tavalisega.
Nii et hea bensu proovimiseks ikka kas elf racing, neste racing vms. bens.
Kahetaktimehed võiks proovida saebensu. Müüakse valmis segu näiteks loodusinvestis, baltoili oma. On ilusti saastast puhastatud ja põleb ilusti.
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

racerx kirjutas:
puhas lennuk on vähe liiga kuiv. Nii et peaks segama teda ikka pooleks tavalisega.
Nii et hea bensu proovimiseks ikka kas elf racing, neste racing vms. bens.
Kahetaktimehed võiks proovida saebensu. Müüakse valmis segu näiteks loodusinvestis, baltoili oma. On ilusti saastast puhastatud ja põleb ilusti.
palju sellised kütused tavalisest "poekütusest" kallimad on?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mis puudutab lennukibena. C&P ühelt usa lehelt. Kirjutaja on proff kütusespets.

There are at least 100 different threads on race fuel & AvGas that will explain all this in excrutiating detail.

Here's just one of mine that I found.

The simple answer is:
100LL (Blue) Avgas seems to be the most readily available version so I'm assuming that's what we are talking about. 100LL Avgas USUALLY isn’t the best choice but it won't hurt anything.

** For those of you in a hurry, or just sick of me rambling on about this crap skip down to the bottom of the thread to the >>>>>> for a summation.

For those of you still with me, here are some details.
Contrary to popular belief this isn't 100-octane fuel. Aviation fuels are rated on an ASTM Lean/Rich performance number system. 100LL is rated at 91/96 By comparison; Unocal Leaded race gas that is used in lots of spec fuel racing classes has performance number of 112/160. 100LL is closer to 91 octane (MON); by comparison VP C12 is rated at 108 (MON).

For our purposes Avgas has a couple of problems:
1) The 90% boiling point for 100LL Blue Avgas is set at 275 degrees F, which in an engine that turns over 7000 rpm will likely make less power than a fuel that has it's 90% point lower. Pump gas has similar problems, but most good race gas will have 90% Point MUCH lower. As an example Phillips B32 has a 90% boiling point around 235 degrees F and VP C12 has a 90% boiling point around 220 degrees F.
2) Depending on the refiner 100LL can have fairly high aromatic hydrocarbon content, in the 30% by weight range. This level of aromatics will tend to make the throttle response mushy and flat in applications that see big throttle opening transitions on a regular basis. It's similar to what happens when you dump a lot of Toluene based octane booster in your fuel. Throttle response becomes a distant memory.

3) The vapor pressure and distillation curve of Avgas just doesn't seem right for our purposes. The distillation curve or Volatility curve of a fuel determines to a large degree the warm-up, transitional (on & off) throttle response, and acceleration characteristics of an engine.
Here's the simplified version:
A fuels distillation curve designates the maximum temperatures at which various points between 10% and 90% of the fuel will be evaporated as well as the maximum end point temperature. So for any Engine/Air Temperature combination there is a minimum volatility that is required for proper running. As you probably know gasoline is made up of different hydrocarbons, with different boiling points. By combining these
Hydrocarbons together you get a Distillation/Volatility curve. Some hydrocarbons (light ends) boil off at low temps some at much higher temps. Depending on the intended application, a petrochemist will blend hydrocarbons to get a curve that matches the rpm range, temp, altitude, and acceleration characteristics for the application. The problem with avgas as a race fuel is the fact it is blended for an application where
Acceleration and throttle response is not a high priority. If you think about the average light airplane application, you're talking about a fairly low compression engine that runs in a fairly narrow rpm band, and is rarely called on to provide the type of transitional throttle response that a high rpm, acceleration critical application like motocross does. What's more important to the Avgas designer is controlling mixture strength by eliminating the possibility of vapor lock and icing while making sure that light end hydrocarbon fractions don't boil off too early. The lowered rpm ranges used in these engines allow them to push the boiling point up on the upper end as well. As you can see, by using straight Avgas or by mixing various types of fuel together you are modifying a number of important fuel design parameters. You may hit on a combination that works well, but more likely you'll have an engine that doesn't detonate, but doesn't accelerate very well either. So Avgas is SAFE, but not a very good choice. The high paraffinic hydrocarbon content of 100LL makes a very good base stock if you want to play back yard petrochemist, and I believe this is how some of the smaller race fuel blenders start out. I can tell you from experience that it's a ***** to document and test various changes unless you have a lot of time and patience, so trying to come up with your own Super Fuel is probably more trouble than it is worth.

Teema algataja
fastMF

Lugemata postitus Postitas fastMF »

kahjuks kütuse hinnal arenguruumi küll.

http://money.cnn.com/pf/features/lists/ ... gasprices/

suht suur kontrast valitseb maailmas, ilmselt ka kvaliteedil.
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

tõru, nagu lõhnaõliga sõidaks, selline hind raisk....
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

:wack: Täna tõusis Statoilis Euro 95 kütus 13.35-ele ja 98 Euro Ultima oli ligi 14.00 eek.
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

fastMF kirjutas:
kahjuks kütuse hinnal arenguruumi küll.

http://money.cnn.com/pf/features/lists/ ... gasprices/

suht suur kontrast valitseb maailmas, ilmselt ka kvaliteedil.
Tekib väike soov Venetsueelas elada :lol: .
Aprilia RST 1000 Futura
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”