signalisatsioon
Moderaator: Moded
http://www.autoalarm.ee/index.php?motoalarmid
Oman juba mõnda aega GT 971 koos nn. Link süsteemiga. Kahjuks pean tunnistama, et töötab kõik peale selle Link sysi, aga see oli just see mille pärast ma selle kasuks otsustasin.(siiski asjaga tegeletakse ja loodan mõne nädala jooksul lisa infi saada).
Kõikidel eelmistel tsiklitel on mul olnud Gemel e587 http://www.isogreen.ee/mootorrattaalarm.htm ja üldjoontes rahul.
Hinnaklass mõlemal 3-3,5 olenevalt kohast.
Oman juba mõnda aega GT 971 koos nn. Link süsteemiga. Kahjuks pean tunnistama, et töötab kõik peale selle Link sysi, aga see oli just see mille pärast ma selle kasuks otsustasin.(siiski asjaga tegeletakse ja loodan mõne nädala jooksul lisa infi saada).
Kõikidel eelmistel tsiklitel on mul olnud Gemel e587 http://www.isogreen.ee/mootorrattaalarm.htm ja üldjoontes rahul.
Hinnaklass mõlemal 3-3,5 olenevalt kohast.
Mul endurorattal oli Gemini (mudel 7...) signa. Pidas ennast hästi üleval ja kui põrutusandur oli parajaks reguleeritud ning kallutusandur väikese kaldega paigaldatud, et aktiveeruks juba enne tasakaaluasendisse jõudmist, siis valehäireid ei olnud ja tundlikkus oli hea. Alarm sai nii vett, kui ka vibratsiooni. Võimalus oli juhtida nii puldist, kui kontaktipulgaga. Pult oli mul kile sisse pandud ja rippus muidu võtme otsas. Pasun tegi üpris valju häält defaga võrreldes. Eelhoiatus on soovitatav välja lülitada, samuti automaatne aktiveerumine pärast süüte väljalülitamist.
Mida ma öelda tahan on see, et ostan täpselt selle sama alarmi ka praegusele rattale. Julgen isegi soovitada.
Mida ma öelda tahan on see, et ostan täpselt selle sama alarmi ka praegusele rattale. Julgen isegi soovitada.
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Hmm, mina väga ei soovitaks. Endal Gemini G7354 ja see pidas vastu ca 2 kuud ja 2500 km. Siis murdus sisemine aku lahti.Ztarter kirjutas:Mul endurorattal oli Gemini (mudel 7...) signa. Pidas ennast hästi üleval ja kui põrutusandur oli parajaks reguleeritud ning kallutusandur väikese kaldega paigaldatud, et aktiveeruks juba enne tasakaaluasendisse jõudmist, siis valehäireid ei olnud ja tundlikkus oli hea. Alarm sai nii vett, kui ka vibratsiooni. Võimalus oli juhtida nii puldist, kui kontaktipulgaga. Pult oli mul kile sisse pandud ja rippus muidu võtme otsas. Pasun tegi üpris valju häält defaga võrreldes. Eelhoiatus on soovitatav välja lülitada, samuti automaatne aktiveerumine pärast süüte väljalülitamist.
Mida ma öelda tahan on see, et ostan täpselt selle sama alarmi ka praegusele rattale. Julgen isegi soovitada.
Joel
-
- Postitusi: 1827
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Nuh, selle garantiiga oli lugu sedasi, et ma ostsin ta Tartust Filosoofi tänava poest, mis kujutas endast mingis parajas urkas garaažis paiknevat töökoda ja ühtegi kviitungit ostu kohta mulle sealt ei antud. Paigaldasin ise. Seetõttu ma ei läinud isegi mitte küsima seda garantiivärki, vaid tinutasin selle aku ise külge tagasi ja toppisin ohtralt kustukummi tükke ja liimi sinna vahele/ümber, et ta uuesti lahti ei tuleks.
Joel
kuna ratas kord sügisel juba pihta pandi, siis viisid mõtted ka sinnamaile, et panna signa peale.
esialgu katsetan Streetfighteri signat, kuna sel mitmeid funktsioone ja mis siin salata... ühel tuttaval see ka korterit valvamas..
paigutamisega tekib küll probleeme, sest mul tsikkel suht hõre ja pasuna ning muude andurite peitmisega tekib probleeme. pole lihtsalt ruumi..
aga igaljuhul on vaja sellele mõelda, sest varsti kevad.. ja ka narkarid taas täiega ärkamas..
esialgu katsetan Streetfighteri signat, kuna sel mitmeid funktsioone ja mis siin salata... ühel tuttaval see ka korterit valvamas..

paigutamisega tekib küll probleeme, sest mul tsikkel suht hõre ja pasuna ning muude andurite peitmisega tekib probleeme. pole lihtsalt ruumi..
aga igaljuhul on vaja sellele mõelda, sest varsti kevad.. ja ka narkarid taas täiega ärkamas..

Suzuki 650 K7
Mingi aeg tagasi avastasin päris toreda lisavarustuse tsikli signalisatsioonile. Saadab häire korral teate raadio teel sellisesse piipari moodi vööl kantavasse väikesesse karpi mis omakorda tulesid vilgutab ja piibitama hakkab. Tegevusraadius ei ole teab mis suur, aga see-eest ei ole vaja jälle kellelegi teenusepakkujale pappi kõhida ja asi töötab igas riigis.
Minu arvates ideaalne lahendus kui tsikkel seisab sellises kohas kust signat otse kuulda ei ole. Näiteks tsikkel õues ja ise väheke kärarikkamas baaris jalgu sirutamas.
Täiendus:
Tegevusraadiuseks lubatakse 2 km avamaastikul.
Viguri kohta võib täpsemalt lugeda siit:
http://www.jablotron.cz/en/car.php?pid=products/pg-4w
Jablotroni tooteid müüakse Eestis vähemalt Tevalos.
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 37&lng=est
Müügimeestele idee: kui asja vastu laiem huvi, saaks äkki mingi suurema tellimuse ja selle kaudi soodsama hinna?
Minu arvates ideaalne lahendus kui tsikkel seisab sellises kohas kust signat otse kuulda ei ole. Näiteks tsikkel õues ja ise väheke kärarikkamas baaris jalgu sirutamas.
Täiendus:
Tegevusraadiuseks lubatakse 2 km avamaastikul.
Viguri kohta võib täpsemalt lugeda siit:
http://www.jablotron.cz/en/car.php?pid=products/pg-4w
Jablotroni tooteid müüakse Eestis vähemalt Tevalos.
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 37&lng=est
Müügimeestele idee: kui asja vastu laiem huvi, saaks äkki mingi suurema tellimuse ja selle kaudi soodsama hinna?

Ning kas kellegil selline vigur ka küljes on? Kui open area ulatus on 2km... tahaks teada kuidas selline vigur ntx kaubanduskeskuses töötab? ntx kui tsikli kristiine keskuse 2 korrusele ntx panna... ise töllerdad oletame 4ndal korrusel... kas võtab läbi betooni ka?
Ei lugenud välja mismoodi üldse see vigur töötab - just selles aspektis, et mismoodi see n.ö "Triggered" saab? mis täpselt teda tööle paneb häire juures? tajub heli? kui kõrval mõni auto lõugama hakkab, jäävad ostud pooleli ning jooksed tuhatnelja niimoodi iga kisa puhul saadud signaali peale kohale?
Kasutusjuhend tevalo lehelt ütleb, et saatja kleebisantenn tuleks paigaldada salongi? Kas siis niiskust ei kannata? kuhu seda siklil panna? Ühtlasi ei tohi teiste elektriseadmete lähedusse paigaldada...
Väga suure küsimärgi juures selle seadme heaolu siklil kasutamisel tundub mulle.
Ei lugenud välja mismoodi üldse see vigur töötab - just selles aspektis, et mismoodi see n.ö "Triggered" saab? mis täpselt teda tööle paneb häire juures? tajub heli? kui kõrval mõni auto lõugama hakkab, jäävad ostud pooleli ning jooksed tuhatnelja niimoodi iga kisa puhul saadud signaali peale kohale?
Kasutusjuhend tevalo lehelt ütleb, et saatja kleebisantenn tuleks paigaldada salongi? Kas siis niiskust ei kannata? kuhu seda siklil panna? Ühtlasi ei tohi teiste elektriseadmete lähedusse paigaldada...
Väga suure küsimärgi juures selle seadme heaolu siklil kasutamisel tundub mulle.
Selline seade juba jupi aega tsiklil peal ja koostöös tasapinnaanduriga ja muude viguritega annab väga hea tulemuse. Signaali levimine on osutunud üllatavalt heaks (läheb ka sealt hoonest läbi, kus tavalise raadio kuulamine pea võimatu). Asjal on ka mõned tehnilised miinused, mida ma siin loomulikult avalikult reklaamima ei hakka. Korralikult installitud ja täiendatud kujul puudub igasugune vajadus muu signa järele.Aatomik kirjutas:Mingi aeg tagasi avastasin päris toreda lisavarustuse tsikli signalisatsioonile. Saadab häire korral teate raadio teel sellisesse piipari moodi vööl kantavasse väikesesse karpi mis omakorda tulesid vilgutab ja piibitama hakkab. Tegevusraadius ei ole teab mis suur, aga see-eest ei ole vaja jälle kellelegi teenusepakkujale pappi kõhida ja asi töötab igas riigis.
Minu arvates ideaalne lahendus kui tsikkel seisab sellises kohas kust signat otse kuulda ei ole. Näiteks tsikkel õues ja ise väheke kärarikkamas baaris jalgu sirutamas.
Täiendus:
Tegevusraadiuseks lubatakse 2 km avamaastikul.
Viguri kohta võib täpsemalt lugeda siit:
http://www.jablotron.cz/en/car.php?pid=products/pg-4w
Jablotroni tooteid müüakse Eestis vähemalt Tevalos.
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 37&lng=est
Müügimeestele idee: kui asja vastu laiem huvi, saaks äkki mingi suurema tellimuse ja selle kaudi soodsama hinna?
Ühendamine käib juhendi järgi olemasoleva signa külge:
http://www.tevalo.ee/flkwmet/pg4wkasutusjuhend.pdf
Keegi muidugi ei keela ka otse enda paigaldatud andurite külge ühendada.
Sellel on huvitav omadus see, et on kaks sisendit ja minu arusaamise järgi teeb kumbagisse sisendisse saabuv signaal erisugust häält piiparis.
Kui enda paigaldatud andurite külge ühendada, siis näiteks sidur-pidur ühte sisendisse ja kallutusandur teise. Piipari piibitamisest peaks siis aru saama kas mida keegi tsikli juures parajasti näpib.
Endal käis mõte isegi selle ümber, et paigaldada mikrolaineandur. Selle võiks reguleerida umbes 0,5 m raadiuses tööle ja see oleks nö. esimeseks signaaliks. Päris näppimine oleks juba teine signaal mille peale peaks juba pesapallikurikaga välja tormama.
http://www.tevalo.ee/flkwmet/pg4wkasutusjuhend.pdf
Keegi muidugi ei keela ka otse enda paigaldatud andurite külge ühendada.
Sellel on huvitav omadus see, et on kaks sisendit ja minu arusaamise järgi teeb kumbagisse sisendisse saabuv signaal erisugust häält piiparis.
Kui enda paigaldatud andurite külge ühendada, siis näiteks sidur-pidur ühte sisendisse ja kallutusandur teise. Piipari piibitamisest peaks siis aru saama kas mida keegi tsikli juures parajasti näpib.
Endal käis mõte isegi selle ümber, et paigaldada mikrolaineandur. Selle võiks reguleerida umbes 0,5 m raadiuses tööle ja see oleks nö. esimeseks signaaliks. Päris näppimine oleks juba teine signaal mille peale peaks juba pesapallikurikaga välja tormama.


Mikrolaineandur läheb vihmaga kohe käima. Isegi väikese vihmaga. Ei soovitaks enda närvide säästmise huvidesAatomik kirjutas:
Endal käis mõte isegi selle ümber, et paigaldada mikrolaineandur. Selle võiks reguleerida umbes 0,5 m raadiuses tööle ja see oleks nö. esimeseks signaaliks. Päris näppimine oleks juba teine signaal mille peale peaks juba pesapallikurikaga välja tormama.

Kui tegemist kahe signaaliga, et üks hakkab tööle läheduses olles ning teine alles tõsisema kokkupuute korral, siis on ju hea kui ka vihmast märku tuleb kui kehva kohapeale ratas jäetud... Andureid peaks ju olema kõiksuguseid... regulli millele tahad...Rider*RR kirjutas:Mikrolaineandur läheb vihmaga kohe käima. Isegi väikese vihmaga. Ei soovitaks enda närvide säästmise huvidesAatomik kirjutas:
Endal käis mõte isegi selle ümber, et paigaldada mikrolaineandur. Selle võiks reguleerida umbes 0,5 m raadiuses tööle ja see oleks nö. esimeseks signaaliks. Päris näppimine oleks juba teine signaal mille peale peaks juba pesapallikurikaga välja tormama.Kui tahad mikrolainet kasutada, siis ainult kombineeritud trigeri kujul - st. üks andur kontrollib teise anduri rakendumist enne häire edastamist.
miks mitte panan liikumisandur mis samuti ntx 0.5m pealt tööle hakkab... nagu on tuled garaazi ees jne... need iga vihmapiisa peale ei reageeri... samamoodi peaks saama ka mikrolaineandurit regullida väiksema tundlikuse peale või mis?
Tee endale kõigepealt selgeks, mis põhimõttel töötab mikrolaine- (MW) ja infrapuna (IR). Tuled garaazi ees kasutavad justnimelt viimast. Mikrolaineandur rakendub paraku ka nõrga tundlikkuse juures vihmale, kui sa tsiklile just garaazi või muud varju ümber ei ehita ja siis loodavat mikrolainevälja 0,5 m peale ei reguleeri.JC kirjutas:Kui tegemist kahe signaaliga, et üks hakkab tööle läheduses olles ning teine alles tõsisema kokkupuute korral, siis on ju hea kui ka vihmast märku tuleb kui kehva kohapeale ratas jäetud... Andureid peaks ju olema kõiksuguseid... regulli millele tahad...
miks mitte panan liikumisandur mis samuti ntx 0.5m pealt tööle hakkab... nagu on tuled garaazi ees jne... need iga vihmapiisa peale ei reageeri... samamoodi peaks saama ka mikrolaineandurit regullida väiksema tundlikuse peale või mis?
Rider*RR kirjutas:Tee endale kõigepealt selgeks, mis põhimõttel töötab mikrolaine- (MW) ja infrapuna (IR). Tuled garaazi ees kasutavad justnimelt viimast. Mikrolaineandur rakendub paraku ka nõrga tundlikkuse juures vihmale, kui sa tsiklile just garaazi või muud varju ümber ei ehita ja siis loodavat mikrolainevälja 0,5 m peale ei reguleeri.JC kirjutas:Kui tegemist kahe signaaliga, et üks hakkab tööle läheduses olles ning teine alles tõsisema kokkupuute korral, siis on ju hea kui ka vihmast märku tuleb kui kehva kohapeale ratas jäetud... Andureid peaks ju olema kõiksuguseid... regulli millele tahad...
miks mitte panan liikumisandur mis samuti ntx 0.5m pealt tööle hakkab... nagu on tuled garaazi ees jne... need iga vihmapiisa peale ei reageeri... samamoodi peaks saama ka mikrolaineandurit regullida väiksema tundlikuse peale või mis?
Mikrolainetega annab ikka nii üht kui teist teha

Ning pole need garaazi andurid kõik IR midagi:
http://www.njr.co.jp/e13/e13_2a.htm
Vajuta ka NEXT lehe lõpus
No proovige ära ja siis meenutageJC kirjutas:Mikrolainetega annab ikka nii üht kui teist teha![]()
Ning pole need garaazi andurid kõik IR midagi:
http://www.njr.co.jp/e13/e13_2a.htm

-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
sõbra autol oli analoogne asi distantskäivituse komplektis.
ehk siis puldist sai panna auto käima, sai aknaid üles-alla lasta, tulesid vilgutada (:P) ja signa kohta andis keskus infi pulti tagasi. mingit meeletut levi küll ei olnud, samas, ta oligi pigem mõeldud teistpidi toimimiseks, et saad auto käima panna maja ees, kui ise oled veel toas.
ehk siis puldist sai panna auto käima, sai aknaid üles-alla lasta, tulesid vilgutada (:P) ja signa kohta andis keskus infi pulti tagasi. mingit meeletut levi küll ei olnud, samas, ta oligi pigem mõeldud teistpidi toimimiseks, et saad auto käima panna maja ees, kui ise oled veel toas.
Jah, seesama mudel ja töötab probleemivabalt. Andurid kõik kenasti järgi, paar lisavigurit veel lisaks ja mõlemad kanalid kenasti kasutatud. See on hea, et kanalid töötavad erinevate helitoonidega. Iseenesest üllatavalt toimiv mudel. Soovitan !Aatomik kirjutas:Kas sul on see sama Jablotroni mudel?Rider*RR kirjutas:Selline seade juba jupi aega tsiklil peal...
Ja töötab probleemideta?
Ise kaalun parajasti selle Jablotroni soetamist...
http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_store. ... 37&lng=estpiiks kirjutas:Mis mudelist täpsemalt jutt käib ?
Vihje: enne kui ostma tormate, küsige igaks juhuks ka Motopaksu käest pakkumist. Ta tegeleb ka nende elektrooniliste vidinatega.

-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
Minu arvates on viletsamate alarmide nõrgaks kohaks alarmi IR-sisse/väljalülitus. Olen kuulnud, et seda saab TV iseotsiva universaal puldiga välja lülitada
ja kes ikka väga tahab, laseb miski kontrolleri teha, mis erinevaid alarmide väljalülitamise koode saatma hakkab.
Seda tuleks kaa alarmi valikul arvestada!


Seda tuleks kaa alarmi valikul arvestada!
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
IR'i ma arvan, et ammu juba ei kasutata. Asi ikka üle raadiolainete toimib.ints0000 kirjutas:Minu arvates on viletsamate alarmide nõrgaks kohaks alarmi IR-sisse/väljalülitus. Olen kuulnud, et seda saab TV iseotsiva universaal puldiga välja lülitadaja kes ikka väga tahab, laseb miski kontrolleri teha, mis erinevaid alarmide väljalülitamise koode saatma hakkab.
![]()
Seda tuleks kaa alarmi valikul arvestada!
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.