Ostuabi - naked ?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: Ostuabi - naked ?
Shallow Throttle kirjutas:Teie lahkel loal, paar sõna sekka.
Panin tähele, et otseseid fakte ei ole välja toodud. Juhin siis tähelepanu mõnedele.
Z1000, Hornet900, Bandit 1200 ja vastavalt sellele siis:
Kõigepealt mass - hornet on kõige kergem, Bandit kõige raskem
Võimsus - Hornet on kõige lahjem (pöördemoment on aetud madalale, graafik on pea üks-ühele VTR mootoriga), Z1000 võimsaim
Power/torq graafik - hornetil kõige ühtlasem (vaid väike jõnksakas 4500 peal), Banditil jõnksutab enim.Kõik kolm on väga head rattad. Horneti puudused (ja need ka rohkem otsitud) on väike võimsus (mulle ei ole see probleemiks
) ja pehme esihark. Seetõttu muudeti esihark reguleeritavaks alates 2004. Häda selles, et alates 2004 eriti ei pakuta müügiks. Mootor on "siidine" ja vibrasid praktiliselt pole üldse. Kuna ratas kerge ja kui juht ka kerge, siis minu arvates liigub edasi piisavalt nobedalt.
PS! eelnev on mälu järgi kirjutatud ja võib erineda tegelikkusest. Kes tahab, kontrollib netist üle.
Parandan, selles rivis on bandit kõige lahjem 72kw 91Nm vs hornet 81 kw 92Nm ainuke uba on, et banditil on see 4500 pöördel saada hornetil 6500-l ja z1000 tahab lausa 9000 pööret et see 95,6Nm kätte saada kw loomulikult 93,4. Aga eks tuleb oma kanniluuga see järgi proovida.
Re: Ostuabi - naked ?
Lappasin vähe igavusest mototehnika.ee'd, ning pean oma seisukohta vähe muutma suzuki sv1000n koha pealt. Päris kena teine: http://www.mototehnika.ee/used/779678
Kui kevadel ka veel mõni turul on, siis kindlasti sellist katsetama minema, v2 oleks täiesti uus kogemus minu jaoks.
Re: Ostuabi - naked ?
ats87 kirjutas:Lappasin vähe igavusest mototehnika.ee'd, ning pean oma seisukohta vähe muutma suzuki sv1000n koha pealt. Päris kena teine: http://www.mototehnika.ee/used/779678
Kui kevadel ka veel mõni turul on, siis kindlasti sellist katsetama minema, v2 oleks täiesti uus kogemus minu jaoks.
Briti ajakirjas "Fastbikes" räägiti, et selle raha eest on ratast oi kui palju. Sõbral on sv650s ja tema on väga rahul.
Re: Ostuabi - naked ?
GSF 1200 a.k.a Bandit 1200 kohta võin öelda ainult head.
Sportsumpa, K&N filter ja jet kit peale ( vähemalt mk1 rattal ) ja sellest 72kw saab 100kw.
Teise käiguga tahab ikka ratast üles tõsta.
Vedrustus on kergelt öeldes, halb. Kui ette aftermarket vedrud panna ja taha k7-k8 GSXR1000 amort peaks selle probleemi lahendama
sõiduasend on super
Bang for buck on väga kõrge sellel rattal
Re: Ostuabi - naked ?
Teadjamad võiks natuke mind valgustada, kas v2 ja r4 mootorite erinevustest ? Pean silmas, kas v2 hooldus on kallim ? Mis on v2 eelis r4 mootori ees ?
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ostuabi - naked ?
ats87 kirjutas:Teadjamad võiks natuke mind valgustada, kas v2 ja r4 mootorite erinevustest ? Pean silmas, kas v2 hooldus on kallim ? Mis on v2 eelis r4 mootori ees ?
Kui sa eelistad autona diislit, siis võta V2, kui bensiiniautot, siis R4. Erinevus on umbes sama, et V2 tõmbab madalal pöördel juba hästi, R4 jällegi on parem ülemises otsas. R4 on ühtlasema käiguga, mille vastu on panna V2 parem(loe: "isasem") hääl. Tavahoolduse osas pole erilist hinnavahet, kapremondi puhul on mootori ülemise otsa juppe(küünlaid, kolbe, rõngaid, kepse) poole vähem.
Let the good times roll.
Re: Ostuabi - naked ?
Vidget kirjutas:ats87 kirjutas:Teadjamad võiks natuke mind valgustada, kas v2 ja r4 mootorite erinevustest ? Pean silmas, kas v2 hooldus on kallim ? Mis on v2 eelis r4 mootori ees ?
Kui sa eelistad autona diislit, siis võta V2, kui bensiiniautot, siis R4. Erinevus on umbes sama, et V2 tõmbab madalal pöördel juba hästi, R4 jällegi on parem ülemises otsas. R4 on ühtlasema käiguga, mille vastu on panna V2 parem(loe: "isasem") hääl. Tavahoolduse osas pole erilist hinnavahet, kapremondi puhul on mootori ülemise otsa juppe(küünlaid, kolbe, rõngaid, kepse) poole vähem.
Selle jutu põhjal eelistaks v2. Aga eks tuleb mõlemaid katsetada.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Ostuabi - naked ?
V2-l on kõva pöördemoment taga koguaeg! See oli vist septembri lõpus kui kiirendasin nõmme tee burgeriputka eest minema. Kiirendasin nagu ikka olin harjunud aga väljas oli mingi 6 kraadi sooja ja pidamine suht nigel. Kuni neljanda käiguni vänderdas ja kraapis hea et peale jäin. Aga eks need ongi need v2 mootori rõõmud
Re: Ostuabi - naked ?
Tekkis veel üks küsimus, et kuidas selliste liitriste nakedite bensukulu on (linn/maantee), mõtlen normaalselt sõites ? Ega ma muidugi bensukulu ei vaata, kui ratast valin, aga lihtsalt huvi pärast tahaks teada. Kas r4 ja v2 on mingit bensukulu erinevust ka ?
Re: Ostuabi - naked ?
ats87 kirjutas:Tekkis veel üks küsimus, et kuidas selliste liitriste nakedite bensukulu on (linn/maantee), mõtlen normaalselt sõites ? Ega ma muidugi bensukulu ei vaata, kui ratast valin, aga lihtsalt huvi pärast tahaks teada. Kas r4 ja v2 on mingit bensukulu erinevust ka ?
Bensiinikulu ikka tugevalt randmes kinni
Kawasaki ER-5 -97>Yamaha YZF750R -95>Yamaha SZR660 -97>Kawasaki ZX-7R -97> Honda VT700C - 84> Yamaha XVS650
Re: Ostuabi - naked ?
Maanteel nii enam-vähem legaalsetel kiirustel või natuke peale jääb kulu viie, kuue vahele. Linnas ausaltöelda ei kujuta ettegi. Olen ka trassil Tallinn-Rapla-Paide kiiremalt sõites paagi kuivaks saanud.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ostuabi - naked ?
Z-il on +10 üle piirangu sõites ca 4,6-4,7l 100km kohta. Kunagi sai Pärnusse hooaja avamisele sõites proovitud. Kui vajutada, siis ikka vaja hobused ära joota aga kulu on tugevalt randmes kinni.
Re: Ostuabi - naked ?
Tere!
Vabandan, et võõras teema, aga kuna endal on täpselt samasuguse ratta ost päevakorras, sis kas on mingi mudel, mida kindlasti ei soovitata osta? JA mis selles on halba? JA kui keegi tahab vahetada odavama vastu, siis mul üks endurokas pakkuda, plus raha, aga sellest täpsemalt omavahel.
Lugupidamisega
Holari
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Ostuabi - naked ?
Holari kirjutas:Tere!
Vabandan, et võõras teema, aga kuna endal on täpselt samasuguse ratta ost päevakorras, sis kas on mingi mudel, mida kindlasti ei soovitata osta? JA mis selles on halba? JA kui keegi tahab vahetada odavama vastu, siis mul üks endurokas pakkuda, plus raha, aga sellest täpsemalt omavahel.Lugupidamisega
Holari
Nendest ülalnimetatutest arvan mina, et ükski neist pole nii halb, et teda peaks ostmata jätma. Pigem on sinu enda ootused, soovid ja vajadused need, mis panevad sind eelistama ühte või teist ( kaal, suurus, karpa vs pritse, võimsus jne jne). Mootorid on enamusel pommikindlad ning varuosade ja aftermaket riiulid täiesti olemas.
Loe netist reviewsid ja katsu/proovi ise läbi, ega muud ei olegi.
Re: Ostuabi - naked ?
Mina siiski otsustasin Kawasaki z1000 kasuks, loodan, et mulle leitakse Saksast midagi head
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04 Veebr 2008, 16:13
- Tsikkel: Aprilia Tuono Arancio
- Asukoht: Tallinn
Re: Ostuabi - naked ?
terve!
uue kerega Z1000 mulle välimusest väga meeldib. Pikem sõidukogemus puudub.
Teine lemmik naked bike on V2 mootoriga Aprilia Tuono. Hea näide ilusast Tuonost on näha aga siit: http://bike.motors24.ee/vehicles/310222 ... &sort=paid
BR
Renx
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 02 Mär 2009, 14:02
Re: Ostuabi - naked ?
SV1000 vs Z1000 (kuni 07) on naljakas võrdlus. Olen omanud mõlemaid (mingi hetk isegi mõlemaid korraga).
Peamised erinevused: SV1000 on alumiinium välisraamil (mitte vanakooli sisemine terasraam nagu Z1000), täississepritse ja automaatse toorklapiga (Z-il vaja külmast peast ise regullida pöördeid - väga tülikas), ratas on kokkuvõttes kiirem seda nii kohapealt kui hoopealt (Z-il heaks kiirenduseks pead 100ga ikka käiku alla vahetama aga SVga anna ainult käepidet 6ndaga), varuosade maksumus - (Z1000 esipiduriklotside komplekt maksab 70 euri aga SV-le 40 euri, jne), pimedas on SVga valgem sõita, kuna tal kaks tuld (see hea ka juhul kui põleb esitule pirn läbi, siis teine ikka valgustab), SV-l on hürdauliline sidur (Z-il trossiga nagu JAWAlgi). Lisaks kõigele on SV ostes ka odavam.
SV1000 saab 2007+ Z1000ga võrdlema hakata aga mitte selle vanaga.
Head otsustamist!
Re: Ostuabi - naked ?
Tänan asjaliku info eest, mu enda valik on hetkel, SV1000, kuna 650 mul juba on ja tõesti super ratas, või siis 900Hornet, muudest ma nagu midagi ei tea.....Kuigi kaalukauss on rohkem SV poole.
Aga kõik oleneb hinnast ja olukorrast.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ostuabi - naked ?
Linnainimene kirjutas:ratas on kokkuvõttes kiirem seda nii kohapealt kui hoopealt (Z-il heaks kiirenduseks pead 100ga ikka käiku alla vahetama aga SVga anna ainult käepidet 6ndaga), varuosade maksumus - (Z1000 esipiduriklotside komplekt maksab 70 euri aga SV-le 40 euri, jne), pimedas on SVga valgem sõita, kuna tal kaks tuld (see hea ka juhul kui põleb esitule pirn läbi, siis teine ikka valgustab), SV-l on hürdauliline sidur (Z-il trossiga nagu JAWAlgi). Lisaks kõigele on SV ostes ka odavam.
SV1000 saab 2007+ Z1000ga võrdlema hakata aga mitte selle vanaga.Head otsustamist!
No ma pean kohe kaitsma veidi Kawat.
Kiirendus on Kawasaki parem. Veerandmiilil on Z kiirem (erinevatel andmetel ca 0,4 seki). Tippkiirus samuti originaalis Z-il parem. SV-l on tõesti madalalt rohkem jõudu ja paljudele see meeldib aga ega Z ka palju maha ei jää (SV-l 70,7 ft. lbs @ 7500 rpm VS Z1000 68,9 ft.lbs @ 8000rpm).
See tooreklapi näppimine pole ka midagi nii ebamugav nagu sa kirjeldad, käima pannes natukene tõmbad seda peale, senikaua, kui kiivri ja kindad kätte paned ning garaazi lukku võid juba toore maha keerata.
Piduriklotsid on ka samas hinnas mõlemal (ei tea kust sa ostsid). Vaatasin just ebay-st järgi, mõlemal on ca 30£ ehk ca 40€ terve komplekt Goldfren-i klotse (nii esimesed, kui tagumised).
Sidurikohapealt ei oskagi kohe midagi öelda Kui niimoodi Jawaga võrdlema hakata. Uutel sportbikedel on ka trossiga sidur, mis nad on ka siis Jawa-d? Naked SV-l on esituli nagu Jawal minuarust
.
SV ainukesed eelised on seotud tema V2 mootoriga, ehk kellele meeldib V2 see ostab Suzuki (või siis Ducati, KTM, Aprilia jne). Z-il parem juhitavus (olen sõitnud SV-ga ja Z-iga vaheldumisi) ja pidurid (310mm vs 320mm) ning minuarust ka mootor,
Lisaks võivad nakedi huvilised veel vaadata suurt hornetit mis on ka väga hea ratas.
Need, kes endale nakedbike-i tahavad, ostke see, mis kõige rohkem endale meeldib. Foorumis kiidab iga üks oma ratsut (mul on olnud kokku 5-Z-i lisaks teistele ratastele ja tulevikus ostan jälle, kui vajadus tekib. Sõpradel on ka 4 z1000-ndet ja üks z750 ning eranditult kõik on oma rattaga väga rahul.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 02 Mär 2009, 14:02
Re: Ostuabi - naked ?
Nujah. Jutt on sul õige Lauri, et igaüks kiidab seda mis endal on. Aga millegi pärast sa ei suutnud oma vana rohelise Ziga püsida maanteel mul kannul kui ma veits hoogu lähen "painutamisega". Loe netist ... Kawasaki ise ütleb ka et K3 Z1000 on ajast ja arust (kuigi mulle meeldis ka sellega sõita korraks). Suzuki tegi selle 90kraadi V2 mootori Ducati V2 prototüübina mis on ka rinkal R4 baikidele silmad ette teinud. Masin on hea meheliku häälega, väga innovatiivse raami kujuga ja oliliselt kaasaegsem ratas kui vana hea Z1000.
Mis puudutab varuosade hindu siis vastan: Motodepoos oli esikotside komplekt Z1000le 1100eek ja ostsin siis Motohoovist Patsi käest 900eekuga "vuhvlid" (kusjuures letis olid vuhvlid originaalidest kallimad). Piduriketaste vahe tuleneb sellest ilmselt et üks on rohkem maanteeratas ja teine linnapill.
Rattad on väga erinevad ja maitsed inimestel veelgi erinevamad. Mina kiidan oma kogemust - Sina oma. Kui hinnavahe on ca 10 000.- eek sama aastakäigu pillil siis ... igaüks otsustab ise.
Ma arvan, et me oleme nüüd rääkinud ja ostupeavalu jäägu ostjale.
PS nüüd on mul uued sumpad - tule kuulama (ja pane mähkmed teksaste alla )
Re: Ostuabi - naked ?
Junzu, osta õige tootja ratas, ehk peavad siis kauem vastu need. Nii ei pea sa ostma kogu aeg uut Z-i kui ilus ilm tuleb:)
Ja üldse, kas uus Z (2007 alates) või CB1000R Hondalt..kui kaasaegsetest rääkida
ready to ride - 24H
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Ostuabi - naked ?
Linnainimene kirjutas:Nujah. Jutt on sul õige Lauri, et igaüks kiidab seda mis endal on.
Aga millegi pärast sa ei suutnud oma vana rohelise Ziga püsida maanteel mul kannul kui ma veits hoogu lähen "painutamisega". Loe netist ... Kawasaki ise ütleb ka et K3 Z1000 on ajast ja arust (kuigi mulle meeldis ka sellega sõita korraks). Suzuki tegi selle 90kraadi V2 mootori Ducati V2 prototüübina mis on ka rinkal R4 baikidele silmad ette teinud. Masin on hea meheliku häälega, väga innovatiivse raami kujuga ja oliliselt kaasaegsem ratas kui vana hea Z1000.
Mis puudutab varuosade hindu siis vastan: Motodepoos oli esikotside komplekt Z1000le 1100eek ja ostsin siis Motohoovist Patsi käest 900eekuga "vuhvlid" (kusjuures letis olid vuhvlid originaalidest kallimad). Piduriketaste vahe tuleneb sellest ilmselt et üks on rohkem maanteeratas ja teine linnapill.
Rattad on väga erinevad ja maitsed inimestel veelgi erinevamad. Mina kiidan oma kogemust - Sina oma. Kui hinnavahe on ca 10 000.- eek sama aastakäigu pillil siis ... igaüks otsustab ise.
Ma arvan, et me oleme nüüd rääkinud ja ostupeavalu jäägu ostjale.PS nüüd on mul uued sumpad - tule kuulama (ja pane mähkmed teksaste alla
)
Borka, ma ei teadnud, et me võistlesime. PS on sul gondliga ratas, mitte naked ja 200+ kiirused on ebamugavad iga nakedbikega (kui gondlis rattaid võrdlema hakata, siis ma arvan, et Busa-ga (või r1-ga) oleks ilusti sabas püsind ) aga see selleks. Läheb teemast välja.
Võrdlesin ka hindu hetkel ja pole need SV-d midagi odavamad. Sinu ratas on muidugi kõige soodsam (kes tahab endale SV1000ndet, siis ostke must gondlis SV ära, heas korras ratas on tõesti ja kui nüüd veel uued sumpad ka, siis võib asi veel parem olla).
Re: Ostuabi - naked ?
Tundub, et z1000 jääb tulemata siiski kuna saksast ei saa 4000 euroga z, damn
Nüüd on teine dilemma, kas hornet 900 või sv1000
Re: Ostuabi - naked ?
ats87 kirjutas:Tundub, et z1000 jääb tulemata siiski kuna saksast ei saa 4000 euroga z, damn
Nüüd on teine dilemma, kas hornet 900 või sv1000
Eestist saab ju 4000€!
Re: Ostuabi - naked ?
Omasin 2004a Hornetit 900 suurtel kiirustel ebamugav, vedrustus liiga pehme ja kahekesi sõites andis erti tunda. Tehniliselt 2a jooksul mingeid probleeme küll ei esinenud.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Ostuabi - naked ?
Ise ihaldasin z1000't kaua aega. nüüd lõpuks on ta käes aga sõita pole saanud.
Igatahes ühtegi kahetsust ei ole olnud et z'i ostsin. Väga meeldib välimus ja ta olemus üldse.
Sai ta härra Junzu käest ostetud. Nüüd vaja + kraade ja kuiva asfaldit
Re: Ostuabi - naked ?
Ei taha Eestist osta ja midagi erku pole silma jäänud ka siin.
Eks peab lihtsalt pakkumisi vaatama ja selle järgi otsustama, tuhandene v2 oleks päris overkill teiseks rattaks
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: Ostuabi - naked ?
ats87 kirjutas:Ei taha Eestist osta ja midagi erku pole silma jäänud ka siin.
Eks peab lihtsalt pakkumisi vaatama ja selle järgi otsustama, tuhandene v2 oleks päris overkill teiseks rattaks
Miks on inimestel selline arvamus et Eestist ostetud rattad on ilgelt sitad ja välismaalt toodud ikka mitu korda paremad?Ega seal ju nendega ei sõideta vaid poleeritakse garages igapäev.
http://www.revemont.eu/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.