Probleem Hiina 4t rolleriga.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Nii, masin käis õnnelikult eelmise neljapäevani. Läbisõitu tuli selle aja jooksul kuskil 1000km ja peale. Masinal oli enne teele jätmist huvitav probleem, nimelt suri ta vahel välja kuna kütus oli bensiinifiltris otsas, aitas tavaliselt tükk mängimist (läks käima kuid gaasi andes suri välja, viga vaakumkraanis?). Eelmisel nädalal aga masin käima enam ei hakanudki. Pärast masina lahti võtmist aga avastasin, et väljalaske klapp lekkis. See on nüüd uuesti pidama saadud, kuid masin käima ei lähe (õigemini läks esimesel katsel peale klappide peale panekut, kuid pärast seda enam ei töödanud). Mootoril on surve olemas, vaakumklapist ise imedes kütust peale tuleb aga kui voolikud on mootori taha ühendatud siis kütust peale ei voola. Milles viga?
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Lugesin siit samast foorumist nõelklapi "suletud" asendi peale jäämisest. Oleks see ka mu masinal reaalne nende sümptomite juures?
Säde on hea, küünal jääb kuivaks (kuna kütust paagist peale ei tule).
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Puhastanud oled paaki, karburaatorit jms?
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Jah, aga puhastan karburaatori veelkord üle. Paagi puhastamisel pole mõtet, kui kraan maha keerata jookseb bensiin vabalt välja.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Küünalt olen vahetanud, soovitud tulemust aga ei tulnud. Nüüd vist tean ka miks...
Nimelt oli membraanil paar auku sees. Nüüd oleks aga hüva nõuga veelgi kiirem (kuna ma Hiiumaal asun, siis tuleb pakk siia paar päeva, masinaga sõita ju tahaks väga. Seega tahaks juba täna uut membraani ära tellida).
Karburaator on Walbro (täpsemalt ei kahujks nimetust ei tea). Membraani jalg 16mm välja näeb selline:
Jalal on kaks auku (üks nõela jaoks, üks tühi)
Milline membraan oleks õigeim:
http://www.cn-parts.ee/components/com_v ... 41b148.png
http://www.cn-parts.ee/components/com_v ... 7295e4.png
http://www.intermoto.ee/motorolleri-moo ... 16%29.html
CN partsis müüdavatel on esimene 15,95mm jalaga, teine 16mm aga mõlema jalg on otsast ümar, mul aga sile. Milline võtta?
Aitäh kiire abi eest!
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Seal intermoto lehel olev ju sama, mis sinulgi. Auk membraanis ei takista mootori käivitamist. Enda rolleril oli ka kunagi, käivitus täiesti probleemideta, ainult pöördesse ei läinud, mis on ka loogiline. Vaakummebraan-segunõel ei saanud ju tõusta, kuna auk sees.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Küsi MicroGrupist ka järgi. Tean, et neil olemas aga kodulehel vist pole üleval.
50 37 910
Mõni roller -> 125cc 4 taktiline Hiina roller -> Honda NSR 125cc -> Aprilia RS125 -> GSXR 600 -> GSF600S
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Nonii mul on proleem hiinakaga 4tk :D mai tea mis jama see on kõik paistab nagu korras olevat aga sädet ei ole ehk annab keegi nõu mida teha ??? kas asi on süütepooles või ajus ehk cdi -s
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Jaaa Aga see ei aita ml soovitas üx tüüp teha nii et testeriga taga ajama hakkata ss saab vb teada mis jama un
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Seda et, ma ei sheeri midagi. Küsi siin, ma räägin mida tean kohe siin.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Ei hakka uut teemat tegema, selline probleem ,et roller läheb käima, töötab normaalselt umbes 1min või natuke vähem ja siis sureb välja, enam käima ei lähe ja küünla lööb märjaks. Käima läheb alles peale küünla kuivatamist ja karpa tühjaks laskmist, siis töötab jälle normaalselt umbes 1 min. Klapivahed on paigas ja kompressioon on normaalne.
Mis viga võib olla?
Edit: Karpas ujuk ei pidanud, puhastasin kõik korralikud ära ja töötab.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Minul oli viga siis karburaatori membraanis. Usun, et sama viga uuesti tekkinud kuna sümptomid on samad. Eks kevadel paistab. Teiseks tahab vahetust ka variaatori rullikud. Oskab keegi õelda, mis mõõduga 139QMB mootoriga masinale käia võiksid? Ratas on 10tolline (ehk siis lühema varikaga versioon). Mis raskusega need olema peaks? Kas oleks kasulikum osta mõned tuntuma tootja toodet või pole neil erilist vahet?
Siis veel ka arvelevõtmisest (jah, laisk olen ja pole viitsinud ennast seni veel kurssi viia):
1) Kas ma pean masina oma kohaliku ARK-i esindusse vedama, või saab ka selleta läbi?
2) Kas toimub mingisugune tehniline ülevaatus, mida uuritakse ja millised on normid?
3) Kui palju see lõbu maksma läheb: A) juhul kui teha kogu kraam korraga (arvelevõtmine, kindlustus, TÜV?)
B) juhul kui masin arvele võtta ja muud mitte teha (on selline asi võimalik üldse?)?
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
203 kirjutas:Minul oli viga siis karburaatori membraanis. Usun, et sama viga uuesti tekkinud kuna sümptomid on samad. Eks kevadel paistab. Teiseks tahab vahetust ka variaatori rullikud. Oskab keegi õelda, mis mõõduga 139QMB mootoriga masinale käia võiksid? Ratas on 10tolline (ehk siis lühema varikaga versioon). Mis raskusega need olema peaks? Kas oleks kasulikum osta mõned tuntuma tootja toodet või pole neil erilist vahet?
Siis veel ka arvelevõtmisest (jah, laisk olen ja pole viitsinud ennast seni veel kurssi viia):
1) Kas ma pean masina oma kohaliku ARK-i esindusse vedama, või saab ka selleta läbi?
2) Kas toimub mingisugune tehniline ülevaatus, mida uuritakse ja millised on normid?
3) Kui palju see lõbu maksma läheb: A) juhul kui teha kogu kraam korraga (arvelevõtmine, kindlustus, TÜV?)
B) juhul kui masin arvele võtta ja muud mitte teha (on selline asi võimalik üldse?)?
1) Pead ARK-i viima.
2) Üldiselt kontrollitakse üle ,et oleks peeglid, tuled, signaal, näidikuplokk ja ,et masin ise ka väga rape välja ei näeks. Samas teises kohas kontrollitakse üle raami nr ja muule eriti tähelepanu ei pöörata.
Arvelevõtmine on 16eur, sinna juurde läheb ainult kindlustus.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
erix32 kirjutas:Võin 99protsnti kinnitada,et klapid ei pea.Jamasin samasuguste sümptomitega hiinakaga ja sai ka proovitud uut karpat,akut ja mida iganes.Lõpuks sai surve mõõdetud mis oli 6,8atti,mida on vähe et mootor töötaks.Norm on 8-12 vist kui mälu ei peta.Ja lihvida neid klappe mõtetu,kuna vaja ka uusi klapisääre tihendeid ja silindri ja pea tihendeid.Odavam on osta uus silindri pea,komlektis uued tihendid ka veel ja hinnaks on 35 euri.Peale seda tiksub kui kell,vajuta ainult starteri nuppu.
Ise lihvisin klappe iga paari kuu tagant pärast seda kui olin mootori kinni lasknud (ei viitsind õlivarrast välja keerata) panin pilud paika ja toimetas jälle. Praegu läbisõit 17800. Kõik toimib ainult plastik ei pea kukkumistele vastu. Karpa membraan ja varioraatoririhm on kolmandad. Lisaks veel niipalju, et klappide lihvimisest pääsesin pärast kolvi ja rõngaste vahetust. Sädeme jamade kohalt võiks pistikud/ühendused üle vaadata. Mõned madalpinged on päris kapriised. Vahel aitab pistikute liigutamisest.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Lugesin siin, ja mul sarnane probleem. kymco agility city 50 4T.Üks tuttav pakkus müüa mulle seda, paberid ja kõik olemas.Tema käes sõitis mingi 2-3 aastat.Siis jäi seisma kuna talv tuli peale ja ta ei viitsinud akut laadida(vanem mees ;D )kick starter oli juba ostes vist defektiga kuna mõned hambad olid maas, ühesõnaga käima käis see roller kogu aeg nupust.poolteist aastat oli see seisnud ja nüüd häda.käima läheb ilusti kui starteriga panna, aga edasi ei liigu.Kui mootor külm on ja tuure annad sureb välja,aga kui mootor soe on siis jala peal seistes veab ratast ringi, maa peal aga ei jõua.või siis tuksub mõnda aega lööd tuurid põhja siis nagu sõidab aga kui tuurid maha lased jälle ei jõua minna peale karbussi puhastust läks natuke paremaks, aga ikka jamab, klapid on ka paigas, säde olemas.vb peaks mootori lahti võtma?paagi ära puhastama?
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Probleemide jada jätkub. Nüüd probleem selline, et masin läheb küll käima kuid pöörde ei lähe (tõmbaks nagu täis). Membraanist, mis viga põhjustama peaks auku ei leidnud. Kas nõelal, mis on membraani sees peab olema kaelas ka tihend? Lisaks sellele olen täheldanud viga, et juhul kui äkiliselt gaasi anda ning nii roller välja suretada hakkab pärast seda õhupuhastist kütust välja ajama. Oskab keegi pakkuda milles viga?
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Eelmine probleem lahenes mõneks ajaks uue membraani ostmise näol.
Probleem siis nüüd selline, et masin ei lähe käima. Säde on hea, kütust nagu liiguks ka torudes ja ka surve on olemas. Eelmine kord aitas karburaatori puhastamine, kuid ei tahaks uskuda, et juhul kui kütusefilter on vahel karburaator end nii pidevalt sodi täis tõmbab. Eelnesid sellele kehv käima minek külma mootoriga (riknenud tooreklapp ei või seda põhjustada?), kuid sooja mootoriga käivitus esimesest starteri pöördest. Sõites puudus masinal ka tühikäik (ehk kui gaas maha lasta suri välja), tühikäiu kõrgemaks keeramine probleemile leevendust ei toonud. Ehk keegi oskab head nõu anda, sest endal hakkab vaikselt juba "pea halliks tõmbuma".
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Ilmad jahedamad, kui sellel karbussil võimalus segunõela kõrgust muuta, siis tõsta kõrgemale. Aja mootor ilusti soojaks ja timmi segukruvi paika nii, et pöörded suurimaks kerkivad. Edasi siis juba tühikäigukruvist pöörded paika, nii kõrva järgi, et ilusti koha peal ikka tiksuks ja variaatorit tööle ei paneks.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Aga millest see praegune käivitus probleem tingitud võiks olla? Juhtus see nii, et eelmisel päeval mootor käis (tühikäiguta kuid siiski), järgmisel päeval isegi ei lubanud. Mis moodi sellel karburaatoril ujukitaseme seadmine käib? Karburaator on miski Walbro.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
203 kirjutas:Aga millest see praegune käivitus probleem tingitud võiks olla? Juhtus see nii, et eelmisel päeval mootor käis (tühikäiguta kuid siiski), järgmisel päeval isegi ei lubanud. Mis moodi sellel karburaatoril ujukitaseme seadmine käib? Karburaator on miski Walbro.
Walbro karbuss peal Hiinlased on taset tõstma hakanud. Mis sa sest ujukitasemest näpid? See ei lähe ise paigast ära, et sättima pead. Segunõela tõsta kui võimalus. Osadel hiinakatel olevatel karbussidel puudub isegi segunõela reguleerimise võimalus.
Vend hiljuti jamas samuti ühe hiinlasega. Samuti karbussi teema oli ja lõpuks võttis ühe teise hiinaka pealt prooviks karbussi ja korras. Jäigi selgusetuks, et miks asi enda karbussiga enam töötada korralikult ei tahtnud. Hiina värk noh
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Tänud siis kasutaja Holmale vastamise eest.
Igal-juhul sai seda segukruttimise varianti proovitud. Juhtus see, et kasu ei midagi. Miks? Sest viga oli hoopis lõhkises kollektoris. Kuna aga sai segu paigast aetud, siis kohe käima ei läinud. Peale kollektori vahetust ja segu kruttimist masin käib. Ka tundub, et karburaatori küljes oleva elektrilise detaili üks juhe on pooleks olevat. Mis sellest oleneb?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Karbussi küljes oleva olektriline lulla on automaatne nn tooreklapp. Kui juhe katki, siis klapp on kogu aeg rikka segu asendis. Kui mootor kävitub, siis peab see kapp saama pidevalt peale 12v, et mõne minuti jooksul rikka segu asendist tava e. tööasendisse liikuda.
-
Teema algataja
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
Masin jälle "soe" ja vana teema nii samuti.
Mis on 139QMB variaatori rullikute mõõdud ja kui rasked need on? Kui palju originaalist kergemaid rullikuid oleks mõtekas kasutada? Mootorile mingit tuuningut tehtud pole peale piiraja eemaldamise.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem Hiina 4t rolleriga.
16X13 ja 6,5g on originaalis. 5,5g annavad juba palju särtsakama kohaltstardi ja ei pärsi veel ka lõppkiirust
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.