Re: Fredy.ee Harley-Davidson Ambulance
ilus "tibu" "mustad" mõtted jäägu mõnele teisele "riistale"
ilus "tibu" "mustad" mõtted jäägu mõnele teisele "riistale"
Fredy.ee kirjutas:Tänaseks on autol kere keevitatud, üleni juba krunditud/värvitud.
Lähinädalaga peaks üleni uue värvkatte peale saama - siis tuleb hakata juba salongi ja tehnikaga tegelema.
Plaanis on tuua USA'st u. 100 000km sõitnud E 320 Mersu doonoriks, kust võtan salongi ja kogu tehnika.
Nagu pildilt näha, siis lõpptulemus tuleb hoopis kollane.
Nu ega kollasest(kuldsest) palju paremat värvi polegi,Fredyle aga jõudu!
Vägev! Maal vanas töökojas seisab sellest vanem mudel, Ambulance
AndrusB kirjutas:Vabandust !
DH ECNALUBMA
Seda tagurpidi kirja olen pikalt mõelnud teha kapotile aga ei suudagi otsustada, et kas panna või mitte.
Fredy
Auto üleni värvitud, all ka uued 18" AMG veljed.
Fredy
mida helli, kollane?
Väinz
äge projekt igatahe,istmeteks soovitaksin hoopis mõne Van-i omi,enda sprinterile panin ja fakt on selles,et unise peaga ei kannata rooli minna,sest siis on kindel laks ,et seal magama ka jääd.Iseasi kas nad e klassi ka mahuvad,aga kui mugavust tagaajad siis van-i istmetest paremaid vaevalt,et leiad,
edu igatahes
velg on väga ilus,see vähe nõme,et tiiva äärest üle,liiga lai,minu arvamust ainult
Heh, edu sulle Fred!
Mul Sepo auto ehitamisest siiani omamoodi mälestused!
Seal ka põhi panipaiku täis ja tänu tehnikale sai 1 panipaika isegi aku peidetud. Põrand tuli 2 tasandiline, sest algul plaaniti lahtikäivat voodit taha, kuid sisse läksid ajutiselt uue nahaga ületõmmatud sedaani tagaistmed ja noh ... omajagu aega sellest möödas ... istmed ikka sees!
Samas istme alla panipaika tulid võimud.
Väinu - Kollane ikka, mus ei lähe minu tagasihoidliku profiiliga kokku nii hästi + buss on ka ju kollane, tulevad ühtekad
Kaval - Mõte on hea aga jama selles, et Van ja Sprinter on bussid - Ambulance aga 124 mersu, ehk tavaline sõidukas, sinna ei mahu nad sisse kuidagi. Terve salong tuleb uuema E-klassi oma.
Pyta - Rehvid on jah pisut koopast väljas, uued rehvid panen 225 ette ja 255 taha, siis jääb oluliselt parem - samas eesmärk ongi see, et auto oleks üli edev ja silmatorkav. Kui stanged, liistud külge saavad, on pilt juba hoopis teine rääkimata sellest kui disain ka peal on. Päriselus näeb parem välja kui pildil.
Mul tuleb teha ühetasandiline põrand kuna vaja 2 tsiklit sisse panna aga kõik vaba ruum mis alla jääb, saab ära kasutatud laegasteks.
Fredy
Vahepeal siis muutusi nii palju, et ostsin USA'st doonoriks väikse läbisõiduga 95a. E320, millelt võtan salongi ja tehnika kasutusele:
Fredy
Mõistlikus kohas vähemalt värvitud . Kui sisu ja tehnika ümber lapatud , peaks päris edev saama .
Edu.ee
kas kere korralik sellel universaalil ja mis sellest edasi saab?
pyta kirjutas:kas kere korralik sellel universaalil ja mis sellest edasi saab?
Kere Tip-Top korras, ilma roosteta Florida auto - minul pole sellega veel kohe mingeid plaane tehtud.
Kas on huvi kere vastu?
Fredy
Vahepeal ostsin ära 2 bassikat ja mõlemale ka võimendid:
Bassikateks tulid siis 2x Rockford Fosgate TRF2215
15" Car Subwoofer
Nominal Power Handling: 2000 Watt RMS
Impedance: 1.4 ohm (Dual Coil)
Peak Power Handling: 4000 Watt
Mõlemale kõlarile taha eraldi võimendid Rockford Fosgate T30001BD
•1,000 watts RMS x 1 at 4 ohms (CEA-2006 compliant)
•2,000 watts RMS x 1 at 2 ohms
•3,000 watts RMS x 1 at 1 ohm
•fuse rating: 300 amps
•dimensions: 33-1/4"W x 2-3/4"H x 12-3/4"D
Illustratiivne pilt võimendi suurusest:
Fredy
Ülejäänud kõlarid vahetad ka välja,või jäävad originaalid?
Milline head-unit tuleb?
Sellise võimenduse juures vist otstarbekas ka pigimatitada terve auto?
Vabandan mitte mototeemaliste küsimuste eest,aga neid võimendeid ja woofreid nähed tekkisid need küsimused.
Hardrocker kirjutas:Ülejäänud kõlarid vahetad ka välja,või jäävad originaalid?
Milline head-unit tuleb?
Sellise võimenduse juures vist otstarbekas ka pigimatitada terve auto?Vabandan mitte mototeemaliste küsimuste eest,aga neid võimendeid ja woofreid nähed tekkisid need küsimused.
Kõik kõlarid lähevad vahetusse kohe kui uus armatur ja ülejäänud salong on paigaldatud.
Lisakõlareid tuleb ka terve laadung + võimendid neile veel taha.
Pioneeri makk aga mudel on veel otsustamata.
Matitamiseks läheb ka kindlasti.
Fredy
Fredy.ee kirjutas:Hardrocker kirjutas:Ülejäänud kõlarid vahetad ka välja,või jäävad originaalid?
Milline head-unit tuleb?
Sellise võimenduse juures vist otstarbekas ka pigimatitada terve auto?Vabandan mitte mototeemaliste küsimuste eest,aga neid võimendeid ja woofreid nähed tekkisid need küsimused.
Kõik kõlarid lähevad vahetusse kohe kui uus armatur ja ülejäänud salong on paigaldatud.
Lisakõlareid tuleb ka terve laadung + võimendid neile veel taha.
Pioneeri makk aga mudel on veel otsustamata.
Matitamiseks läheb ka kindlasti.Fredy
Kaabeldusele võiksid sel juhul mõelda ennem salongi paigaldust
Lisavõimude+kõlarite ja woofrikaabeldus kuskilt ukseliistu alt ei kipu küll mahtuma
Kaabeldusele võiksid sel juhul mõelda ennem salongi paigaldust
![]()
Lisavõimude+kõlarite ja woofrikaabeldus kuskilt ukseliistu alt ei kipu küll mahtuma
Kogu helitehnika ehitus ja paigaldus jääb oma ala parima, ehk Indrek Ando ülesandeks http://www.audiofookus.ee
Fredy
Fredy.ee kirjutas:Kaabeldusele võiksid sel juhul mõelda ennem salongi paigaldust
![]()
Lisavõimude+kõlarite ja woofrikaabeldus kuskilt ukseliistu alt ei kipu küll mahtumaKogu helitehnika ehitus ja paigaldus jääb oma ala parima, ehk Indrek Ando ülesandeks http://www.audiofookus.ee
Fredy
Ei laida tegijat kuskiltki otsast, aga kus kohast tuleb tiitel "Parim"?
Leian et Eestis on teisigi väga kompetentseid helitehnika ehitajaid ja paigaldajaid.
Ei laida tegijat kuskiltki otsast, aga kus kohast tuleb tiitel "Parim"?
Leian et Eestis on teisigi väga kompetentseid helitehnika ehitajaid ja paigaldajaid.
Kindlasti on sul õigus teiste tegijate suhtes. Mõned asjad lihtsalt on nii.
Fredy.
Any progress?
Eelmine nädal saabus siis lõpuks Kiirabile Organidoonor USA'st - Nüüd vaja ainult mehhaanikuid kaikaga piitsutada, et mootor, kast, sillad ja salong saaks kiirelt ümber visatud, seejärel sukeldume helitehnikamaailma.
Krt velgedega / poritiiva äärtega oleks vaja midagi ette võtta - kardan, et eest hakkab kets koopasse käima august läbi sõites praeguse seisuga.
Fredy
Jälgin lihtsalt huviga, kuna oman väikestviisi seotust kodanikuga, kes selle teema siin algatas
Kas Eestist ei olnud kergem doonorit leida, et USA'st tuua tuli, või olid sisu vms jaoks kindlad kriteeriumid?
Ei tea kas Eestis leidub nii kena ja puhta sisuga doonorautot...
See doonor on nii väikse kõksu teinud, seda poleks mingi porobleem üles ehitada.
VW kirjutas:Kas Eestist ei olnud kergem doonorit leida, et USA'st tuua tuli, või olid sisu vms jaoks kindlad kriteeriumid?
Minu nõuded doonorile olid: Aasta, Mootor, Väike läbisõt, väga hea tehniline seisukord ja täislaks lisavarustus koos heleda nahksisuga - Eestis sellist kombinatsiooni pole.
Minu jaoks on USA'st auto ostmine ja toomine täpselt sama lihtne, kui ostaks seda tartust.
jegesmesh kirjutas:See doonor on nii väikse kõksu teinud, seda poleks mingi porobleem üles ehitada.
Mul oli autot vaja varuosadeks, mitte sõitmiseks - ainukesed vigastatud detailid olid: Kapott, tuli ja iluvõre
Fredy
Ma ei mõtlendki, et sina oleks pidanud selle korda tegema. Mõtlen, et miks eelmine omanik selle maha müüs nii väikse laksu pärast.
jegesmesh kirjutas:Ma ei mõtlendki, et sina oleks pidanud selle korda tegema. Mõtlen, et miks eelmine omanik selle maha müüs nii väikse laksu pärast.
Müüs advokaatidemaa kindlustusfirma, sest omanik ei taha laksuga autot. Kindlustuse oksjonitel müüakse ka katkise süütelukuga autosid, rikkeks "vandalism"