TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Moderaator: Moded
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
oxide kirjutas:müristaja kirjutas:Streetmotos on spets. konserveerimis vahendid olemas mida metallile ja plastikule pihustada. Ise panin tsikli juba peitu ära. Pesin ja kuivatasin ära, paagi panin ääreni täis+bensiini stabilisaator sisse ja Xeramic-u metalli konserveerimis vahendiga metall üle ning plastikud siis plastiku vahendiga üle.Kett ja hammakad korralikult õliseks ja kõik liikuvad osad wd 40 üle.Juhtmestiku ja pistiku arsenali pihustasin üle vett ja niiskust tõrjuva Electro protect silicon spray-ga. Lisaks lasin peale bensiini lisandi lisamist mootoril 10 min töötada, et et segu jõuaks igaltpoolt läbi käia. Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
kas sa niisama ilgud,või tõesti tegid kõike seda.kui tegid, siis igaljuhul müts maha su ees.
Mis siin ikka, täiesti normaalne tegevus ju. Mõnus nokitsemine.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
oxide kirjutas:müristaja kirjutas:Streetmotos on spets. konserveerimis vahendid olemas mida metallile ja plastikule pihustada. Ise panin tsikli juba peitu ära. Pesin ja kuivatasin ära, paagi panin ääreni täis+bensiini stabilisaator sisse ja Xeramic-u metalli konserveerimis vahendiga metall üle ning plastikud siis plastiku vahendiga üle.Kett ja hammakad korralikult õliseks ja kõik liikuvad osad wd 40 üle.Juhtmestiku ja pistiku arsenali pihustasin üle vett ja niiskust tõrjuva Electro protect silicon spray-ga. Lisaks lasin peale bensiini lisandi lisamist mootoril 10 min töötada, et et segu jõuaks igaltpoolt läbi käia. Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
kas sa niisama ilgud,või tõesti tegid kõike seda.kui tegid, siis igaljuhul müts maha su ees.
Ei ilgu niisama kõik tegin ära mis siin kirja panin
-
Teema algataja
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
müristaja kirjutas:Streetmotos on spets. konserveerimis vahendid olemas mida metallile ja plastikule pihustada. Ise panin tsikli juba peitu ära. Pesin ja kuivatasin ära, paagi panin ääreni täis+bensiini stabilisaator sisse ja Xeramic-u metalli konserveerimis vahendiga metall üle ning plastikud siis plastiku vahendiga üle.Kett ja hammakad korralikult õliseks ja kõik liikuvad osad wd 40 üle.Juhtmestiku ja pistiku arsenali pihustasin üle vett ja niiskust tõrjuva Electro protect silicon spray-ga. Lisaks lasin peale bensiini lisandi lisamist mootoril 10 min töötada, et et segu jõuaks igaltpoolt läbi käia. Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
Mis marki (mis asi) see bensiini stabilisaator on?
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
kas talveks on parem karuraatorid tühjaks lasta või see ei oma tähtsust?
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
...blaa blaa blaa..... Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
Eelmisel aastal jätsin kõik selle blaa blaa blaa tegemata. Eemaldasin aku ja panin katte peale. Ratas seisis kenasti kuivas aga külmas kuuris/garaazis. Õhuliikumise probleeme ei olnud, uksed pidevalt avatud.
Aga... sellel aastal ma katet kindlasti peale ei pane, sest kevadel akut paigaldama minnes eemaldsin katte ja.......ratas tilkus veest. Kogu see "null või tilk punkti" ületamisel tekkinud kondents oli endiselt seal alla kenasti paigal. Kuigi ões juba tükki aega plusskraadid olnud. Teised rattad, mis katte alla kahjuks/õnneks ei mahtunud olid kenasti kuivad.
Aga OK, igaüks teeb nii nagu heaks arvab, kirjeldasin lihtsalt oma kogemust.
Rein
Müügiks: kõik on müügis, kogu aeg: http://nagi.ee/photos/rein-hd/sets/333565/
-
- Postitusi: 283
- Liitunud: 27 Apr 2009, 22:15
- Tsikkel: Moto Guzzi Breva 1100 ABS
- Asukoht: tartu
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
tere kas sa tegid seda selle v-rod tsikliga ?
lgp.feliks
jürgenR kirjutas:...blaa blaa blaa..... Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
Eelmisel aastal jätsin kõik selle blaa blaa blaa tegemata. Eemaldasin aku ja panin katte peale. Ratas seisis kenasti kuivas aga külmas kuuris/garaazis. Õhuliikumise probleeme ei olnud, uksed pidevalt avatud.
Aga... sellel aastal ma katet kindlasti peale ei pane, sest kevadel akut paigaldama minnes eemaldsin katte ja.......ratas tilkus veest. Kogu see "null või tilk punkti" ületamisel tekkinud kondents oli endiselt seal alla kenasti paigal. Kuigi ões juba tükki aega plusskraadid olnud. Teised rattad, mis katte alla kahjuks/õnneks ei mahtunud olid kenasti kuivad.
Aga OK, igaüks teeb nii nagu heaks arvab, kirjeldasin lihtsalt oma kogemust.Rein
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
[quote="sitikass"]tere kas sa tegid seda selle v-rod tsikliga ?
lgp.feliks
Sedasi juhtus jah...
Rein
Müügiks: kõik on müügis, kogu aeg: http://nagi.ee/photos/rein-hd/sets/333565/
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
margus014 kirjutas:Karburaatorid kindlasti tühjaks.
milleks tühjaks?
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
ratas kirjutas:margus014 kirjutas:Karburaatorid kindlasti tühjaks.
milleks tühjaks?
Sest olen näinud karburaaotorit, millel kütus aastakese sees seisis ja see oli samblalaadse ollusega seest kaetud. Kas seda vöis pöhjustada halb kütuse kvaliteet vöi miski muu, ei tea, kuid kindel on see, et mina oma tskikkli karpa talveks tühjaks teen (praegusaegsete masinatega on see ju nii mugav- keera üks pisike polt lahti ja ujukiruumis olev bensiin voolabki ülevoolutoru kaudu välja)
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
jürgenR kirjutas:...blaa blaa blaa..... Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
Eelmisel aastal jätsin kõik selle blaa blaa blaa tegemata. Eemaldasin aku ja panin katte peale. Ratas seisis kenasti kuivas aga külmas kuuris/garaazis. Õhuliikumise probleeme ei olnud, uksed pidevalt avatud.
Aga... sellel aastal ma katet kindlasti peale ei pane, sest kevadel akut paigaldama minnes eemaldsin katte ja.......ratas tilkus veest. Kogu see "null või tilk punkti" ületamisel tekkinud kondents oli endiselt seal alla kenasti paigal. Kuigi ões juba tükki aega plusskraadid olnud. Teised rattad, mis katte alla kahjuks/õnneks ei mahtunud olid kenasti kuivad.
Aga OK, igaüks teeb nii nagu heaks arvab, kirjeldasin lihtsalt oma kogemust.Rein
Ilmselt oli see vihmakate (omal oli sama mure tänaval seistes suvel) aga tolmukatte all on garaazis hea ,sest see laseb õhku läbi!
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
rainer300 kirjutas:Ilmselt oli see vihmakate (omal oli sama mure tänaval seistes suvel) aga tolmukatte all on garaazis hea ,sest see laseb õhku läbi!
Pmsti, kõige odavamad talvekatted, ongi vanad linad. Laseb õhku läbi ja tolm ei tule peale (kasutamiseks muidugi kuivas kuuris/garaažis)
You Bastard!
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Minu ratas seisab samuti välitemperatuuril garaazis. Eelmine talv panin paagi täis, lisasin sirtsu bensiini stabilisaatorit ja lasin rattal kas tühikäigul töötada 10 min või tegin väikese tiiru ei mäletagi enam. Ratta tõmbasin keskhargile ja õlitasin ära korralikult keti ja vist lasin WD40 isegi liikuvate osade vahele. Aku jäi peale, miinuse võtsin lahti ainult ning rattale kate peale. Ratta pesu ei teinud kuna väga sopane ei olnud. Ei toppinud ka sumpside otsa midagi. Õlivahetus sai ka tehtud ennem seisma jätmist, et ei jääks vana õliga üle talve seisma. Nii ta seisis selle karmi pakase käes ja aegajalt sai siis Optimate 4 külge ühendatud mõneks ajaks et akut turgutada. Kevadel sai ennem käivitamist veel mingiks ajaks Optimate külge pandud ja siis süüde sisse ja starterit, käivitus kohe esimesest matsust ja vajutusest. See sügis samad tegevused ainult aku osas mõtlen kas viitsin seda maha koukida kuna see paras nikerdamine.
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Ghost kirjutas:Minu ratas seisab samuti välitemperatuuril garaazis. Eelmine talv panin paagi täis, lisasin sirtsu bensiini stabilisaatorit ja lasin rattal kas tühikäigul töötada 10 min või tegin väikese tiiru ei mäletagi enam. Ratta tõmbasin keskhargile ja õlitasin ära korralikult keti ja vist lasin WD40 isegi liikuvate osade vahele. Aku jäi peale, miinuse võtsin lahti ainult ning rattale kate peale. Ratta pesu ei teinud kuna väga sopane ei olnud. Ei toppinud ka sumpside otsa midagi. Õlivahetus sai ka tehtud ennem seisma jätmist, et ei jääks vana õliga üle talve seisma. Nii ta seisis selle karmi pakase käes ja aegajalt sai siis Optimate 4 külge ühendatud mõneks ajaks et akut turgutada. Kevadel sai ennem käivitamist veel mingiks ajaks Optimate külge pandud ja siis süüde sisse ja starterit, käivitus kohe esimesest matsust ja vajutusest. See sügis samad tegevused ainult aku osas mõtlen kas viitsin seda maha koukida kuna see paras nikerdamine.
Optimate võib terve talve peal olla, ei pea vahepeal ära võtma. Ta ise kontrollib, kas laadida või mitte.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Ma tean seda, aga see optimate on nii tubli, et laeb talvel mitme ratta akusid ei saa korraga kõikidel ratastel peal olla.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Hajabuusa kirjutas:müristaja kirjutas:Streetmotos on spets. konserveerimis vahendid olemas mida metallile ja plastikule pihustada. Ise panin tsikli juba peitu ära. Pesin ja kuivatasin ära, paagi panin ääreni täis+bensiini stabilisaator sisse ja Xeramic-u metalli konserveerimis vahendiga metall üle ning plastikud siis plastiku vahendiga üle.Kett ja hammakad korralikult õliseks ja kõik liikuvad osad wd 40 üle.Juhtmestiku ja pistiku arsenali pihustasin üle vett ja niiskust tõrjuva Electro protect silicon spray-ga. Lisaks lasin peale bensiini lisandi lisamist mootoril 10 min töötada, et et segu jõuaks igaltpoolt läbi käia. Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
Mis marki (mis asi) see bensiini stabilisaator on?
Küsi motodepoost seda, ei mäleta täpset nime aga vist Liqui Moly oli firmaks.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
müristaja kirjutas:Hajabuusa kirjutas:müristaja kirjutas:Streetmotos on spets. konserveerimis vahendid olemas mida metallile ja plastikule pihustada. Ise panin tsikli juba peitu ära. Pesin ja kuivatasin ära, paagi panin ääreni täis+bensiini stabilisaator sisse ja Xeramic-u metalli konserveerimis vahendiga metall üle ning plastikud siis plastiku vahendiga üle.Kett ja hammakad korralikult õliseks ja kõik liikuvad osad wd 40 üle.Juhtmestiku ja pistiku arsenali pihustasin üle vett ja niiskust tõrjuva Electro protect silicon spray-ga. Lisaks lasin peale bensiini lisandi lisamist mootoril 10 min töötada, et et segu jõuaks igaltpoolt läbi käia. Täisautomaatne akulaadija külge ja kate peale!
Mis marki (mis asi) see bensiini stabilisaator on?
Küsi motodepoost seda, ei mäleta täpset nime aga vist Liqui Moly oli firmaks.
Näiteks:
http://motokaup.ee/product_info.php?cPa ... ts_id=1319
http://www.liqui-moly.ee/index.php?alam=8 või http://www.liquimoly.co.uk/index.php?p= ... ails&id=60
Ise olen kasutanud seda Liqui Moly oma. Pudelist jätkub mitmeks talveks
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Kui paak on silmini täis ja ratas seisab jahedas kah veel, siis aurustumine on küll väga väike, selle lisandi raha eest ostke parem õlut või kes mida soovib.
"Motorex Fuel Stabilizer aeglustab kütuse aurustumist ja oksüdeerivate ainete teket. Parandab kütuse põlemisomadusi peale pikemaid seisakuid (talveperiood)." Väga vasturääkiv jutt kui kütus ei aurustu siis ei saa ta ju põlemisomadustelt paremaks minna.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Ercki kirjutas:" Väga vasturääkiv jutt kui kütus ei aurustu siis ei saa ta ju põlemisomadustelt paremaks minna.
Mina kui tehnikavõõras inime tahaks kohe teada et mesmoodi see kütuse põlemisomadus aurustudes paraneb?
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
kopu kirjutas:Ercki kirjutas:" Väga vasturääkiv jutt kui kütus ei aurustu siis ei saa ta ju põlemisomadustelt paremaks minna.
Mina kui tehnikavõõras inime tahaks kohe teada et mesmoodi see kütuse põlemisomadus aurustudes paraneb?
Aga sa tee reaalne katse, vala törts bensiini kuskile peale ja proovi see sädemest süüdata (näiteks suitsuga või vana tsäksiga millel gaas otsas aga tulekivi korras). Kui sellega hakkama saad ja bensiin lahvatab põlema siis ei olegi mingit vahet aga kipun arvama, et see sul ei õnnestu. edu katsetamisel!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Viletsamini aurustuv bensiin ka põleb sitemini.
Peamine asi selle stabilisaatori juures on siiski see, et ta väldib bensiini riknemist - vaikude teket, mis kipub kinni kittima karburaatorid ja muud "kitsaskohad". Ja peseb juba olemasolevat vaiku ja muud paska maha.
Kui paagis on mingigi normaalne kogus bensiini, siis seal küll selle mõne kuu jooksul mingit vaigustumise probleemi ei teki ja ei rikne see bensiin seal kah tühjagi. Mis te arvate, et see bensiin, mis te tanklas tangite, värskem on või?? Omaette teema on kondens ja seda aitab täis paak küll vältida. Kui ikkagi vett paaki kogunenud, aitab sorts piiritust - see koguneb samma, kus vesi, st paagi põhja ja seguneb veega, muutes selle "põlevaks" (ja mittekülmuvaks - st töötab ka miinustemperatuuridel).
Karburaatorites on probleem siiski võimalik, sest kui sealt bensiin ära aurab (ehkki, kui kõik on tihe, siis tühjagi ta sealt aurab) või ka osa sellest aurab, siis vaigud ja muu sete jääb maha. Vaigustumine on muidugi ka asi, mida selle mõne kuu jooksul juhtub minimaalselt - see pigem aastate pikkuse vaeghoolduse või mitmeaastase seismise probleem.
Pigem ongi probleem hoopis sete ja SEE tuleb vähemalt osalt küll välja, kui bensiin karpadest talveks välja lasta.
Ise olen vahel lasknud karpa tühjaks, vahel ka mitte - kevadel pole vahet olnud, käima läheb ikka nagu lörtsti, ehkki ratas 23 aastat vana. Sel kevadel ei laadinud isegi akut enne käivitust, kusjuures.
Ise olen hoopis ca üle aasta, kui mingi suurem näppimine ees, võtnud karpade rea ka maha, kui ratas niigi lahti võetud, ja puhastanud nad korralikult ära. Aga töötavate sõlmede lahtivõtmist lihtsalt profülaktikaks ma küll väldin - üle vaatan, kui mingil muul põhjusel niikuinii lahti võtta tuleb. Nagu venelane ütleb, ära sega masinal töötada.
Konserveerimine - kasutan sedasama aerosooli, mis mõeldud ka elektriseadmete kaitseks. See tõrjub niiskust ja sellest õhukesest kilest on ühe talve üleelamiseks küll ja veel. Ega masin pea paksult õline olema. Rooste hakkab samuti tekkima eelkõige niiskuse kontsentratsioonipunktides, mis tegelikult kattuvad ka vigastuspunktidega. Nendeks on igasugused konarused, tolmuterad etc, aga ka määre koguneb nendesse samadesse punktidesse, nagu niiskuski. Põhjuseks siis muidugi pindpinevus (koolifüüsika!). Sile ja puhas pind ei roosteta ja kui see tundub kuiv - mis siis - konarustes on määre ikkagi sees.
Üks kogemus mõtlemiseks vanade põllutööriistadega. Terasest hobu-looreha on seisnud aastaringi väljas nüüdseks juba 80 aastat. On korras ja ei roosteta. Pane sama asi sara alla, kus ikka heinatolmu ja vahel ka heina peale vajub - paari aastaga nagu rebane! Niiskus üksi eriti roostetama ei panegi. Aga iisegi õrn niiskus, aga koos tolmuga - see on õige segu!
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
praegu akulaadija hea hinnaga
http://www.elfaelektroonika.ee/artnr/!6 ... ija-12v-5a
-
Teema algataja
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Ma sõitsin paagi enne külma kuuri pea tühjaks, nüüd vist tuleb kuri kondens. Äkki teen korgi lahti, las aurab taevasse ja kõik rõõmsad?
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Hajabuusa kirjutas:Ma sõitsin paagi enne külma kuuri pea tühjaks, nüüd vist tuleb kuri kondens. Äkki teen korgi lahti, las aurab taevasse ja kõik rõõmsad?
Pane paak silmini täis (juhul kui on plekist paak), lased paagi rooste muidu. Kui on plastpaak, vöid tühjaks lasta küll.
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Hajabuusa kirjutas:Ma sõitsin paagi enne külma kuuri pea tühjaks, nüüd vist tuleb kuri kondens. Äkki teen korgi lahti, las aurab taevasse ja kõik rõõmsad?
Ei koti
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Eelneval aastal tegin vea, jättes plekist paagi tühjaks, niiskus tegi oma töö ning kevadel oli koheselt paagiseintel roostet näha.
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Mul seisis ca 3 kuud õues katte all lumehanges.Peale seda garaazis ülejäänud aja.Mingit lisandit ei pannud ennem sai ainult õlivahetus tehtud,kett ja muud liikuvad osad määritud ning aku võtsin maha ja panin tuppa.Kevadel läks 4-nda korraga käima ja ei mingit jama.
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
Mul on mõte üldse paak sooja siseruumi tuua. Ei tohiks ju siis roostetada või kuidas?
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: TSIKKEL TALVETEMPERATUURIS?
germpz kirjutas:Mul on mõte üldse paak sooja siseruumi tuua. Ei tohiks ju siis roostetada või kuidas?
Kas lihtsam poleks paak enne seismapanemist täis panna, kui see maha monteerida ja kuskile siseruumi haisema viia?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.