Vajab mõne targema karpateadlase abi.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Vajab mõne targema karpateadlase abi.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Segu lahjaks võib ikka jääda, kui düüs väike. Kui düüsi suurust ujuki tasemega kompenseerida üritada, siis hakkab madala gaasiga täis jooksma ja muud pulli tegema.
Kütusekulu tundub ulme, tegelikult peaks vist selles osas 8-10 liitriga välja tulema kui sõita peene gaasiga ja keerata aeg-ajalt lahti. :mrgreen:

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Vajab mõne targema karpateadlase abi.

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Kusjuures, jookseb jah madalal pöördel ja gaasi maha lastes täis veits. Sumpast ei tule ühtegi popsu kah.
Küünla värv on normaalne, pruun.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”