DR 650, .. ?
Moderaator: Moded
-
Kalts
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: DR 650, .. ?
Burn7 kirjutas:Ktm 690 Enduro't soovitaks kah piiluda.
Üritan mõne leida, et kasvõi korragi selga istuda. Siinmail neid müügis ei paista olevat. XT660 kandsin maha, sest paraku on see siiski mammut. 90+kg ja 185+cm tüübile sobiv, mulle mitte. Ausalt öelda on valik õige kokku kuivanud: kas on mu eeltingimused liiga karmid või kurat teab mis
Üle 160kg sõiduvalmis kaaluga ratast ei taha, istumine peab olema alla 860mm, sobib ka mõnevõrra madalamaks laskmine, sest pole plaanis metsa rünnata. 21" või 19" esiratas mõnusaks kulgemiseks kruusal ja ilma piinadeta 200+km läbimine kiirusega 100km/h. Liiga palju tahetud?
--
Vallo
-
Kirs
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: DR 650, .. ?
Aga see? http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... ountry.htm
Rattad võiks suuremad küll olla.
Re: DR 650, .. ?
Tule proovi BMW F650 ära, hea pommikindel ratas. Olen terve selle suve Mitase kärna E-09ga kruusateid saaginud ja vahest asfaldit kah sekka
ja metsas saab kah edukalt hakkama, maanteel sai ühtejutti üle 400 km maha uhatud ja ei ütleks et pärast vibratõbi oleks kallal olnud. Ratta märgkaal peaks 189 kg olema ja jalad ulatavad maha täielikult, pikkus mul 176cm.
-
Kalts
Teema algataja - Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: DR 650, .. ?
BMW Xcountry tundub esmapilgul just see mida vaja, aga kahjuks ei leidnud võimalust sellega sõita. Paak on ka päris väike ning ega need mitmed lisapaagi käsitööprojektid ka eriti hästi läinud ole. Ainsana on elus kuskil .nl lõpuga aadressil pesitsev tegija, kuid lisapaagi hind on vähemalt mulle liiga soolane. Muidu aga on Xcountry väga sümpaatne, saaks vaid sõita. Paljud ütlevad, et xcountry ning uue 650GS'i seljas istudes on tunne üsna sarnane ning üht momendil auto24's müüdavat 650GS'i proovides olin küll rahul. Kui tahaks kergemat mammutit
, siis oleks too R2 F650GS hää.
Käisin ka "saemehe" F650GS'i proovimas, hää et ikka lahkeid inimesi leidub. Kas mõni teadjam oskab kommenteerida ühepütase F650GS ja KTM 690E vibra teemal? Bemmil on alates 4500 pöördest ikka üsna tuntav vibra, alla selle polnud erinev praegusest pritsega TDM900'st. Mis pööretel 690E 100km/h 6k. juures sõidab ja mis pööretest alates tuntav vibra tekib? Kuigi mis tähtsust sellel tegelikult on, sest ma ei osta elu sees tsiklit millele ei või tavalist 10W-40 mineraali sisse kallata..
--
Vallo
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.