Freedo BT50QT-9(7) BAOTIAN
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
5km peaks suht `kinni´asi veel olema, norm ,et uimane. Aga see, et ei käivitund on küll sellise puhul jama asi.WsaN kirjutas:See oli täiesti uus, mingi 5km oli vist sõitnud...holma kirjutas:Palju see sõitnud oli? Sissesõit läbi? Kui juba käima ei läind ju siis suurem viga ja see ka kiirendust alla tõmbas? 4 takti peakski veits uimasem olema vist.
Ostsin Freedo1 !!
St. sain endale sünnipäevaks Freedo1..esimene roller.. ja olen ise väga rahul!
Praegu 60km/h tuleb välja, aga isaga kavatseme väikest tuuningut teha.
Küll siis kiirendus ja tippkiirus paranevad!
13k eest on see masin minuarust väga hea!
[Tööle läheb mul koguaeg korralikult ja midagi viga ei ole]
Praegu 60km/h tuleb välja, aga isaga kavatseme väikest tuuningut teha.
Küll siis kiirendus ja tippkiirus paranevad!
13k eest on see masin minuarust väga hea!
[Tööle läheb mul koguaeg korralikult ja midagi viga ei ole]
Mu sõber ostis ka Freedo 2 (4taktiline) mingi 200 km on ta sõit(25km/h rohkem ei lähe
)Küsisin ka sõita nati ma ütlen,et sellise pasaga pole ma varem sõit tõmme on 0 kiirus 0 ja weel välimus jätab soovida nt see juba kahtlane et ees 12 t ratas ja taga 10t Ärge ostke sellist ei soovita
Ainuke hea asi on,et 4 taktiline ja käib vaikselt 



Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Mis ta siis passib veel, garantiisse siva. Miks kahtlane, et ees 12 ja taga 10 tolline ratas? Kujutan ette, et 12 tollise rattaga kruusas vist natuke parem suunda hoida kui 10 tollisega. Või kuidas? Ega välimus sõida;)Rollerboy kirjutas:Mu sõber ostis ka Freedo 2 (4taktiline) mingi 200 km on ta sõit(25km/h rohkem ei lähe)Küsisin ka sõita nati ma ütlen,et sellise pasaga pole ma varem sõit tõmme on 0 kiirus 0 ja weel välimus jätab soovida nt see juba kahtlane et ees 12 t ratas ja taga 10t Ärge ostke sellist ei soovita
Ainuke hea asi on,et 4 taktiline ja käib vaikselt
Kas ta sellega ikka peab kinni sissesõidu reeglitest?
Poes on nad sellised koid,et ei raatsi pentsu sisse panna.Kui pena osuti punases hakkab jõnksutama.Lähed poodi proovima siis võta vähemalt 1liiter ise kaasa.Kui osuti valgel teine asi.Tegelikult selle ilma ja piirajatud karpaga mootorit õieti soojaks ei saagi,kui koormust ei anna.Ma lasin tal alguses garaazis kohapeal soojaks(käega katsud kuna 70kraadi on).
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Sul masin muidu ikka ok veel? Käivitub, sõidab ilsuti? Kas kilomeetreid juba niipalju, et võid 35km/h sõita? Läeb ikka nii palju välja?ping kirjutas:Poes on nad sellised koid,et ei raatsi pentsu sisse panna.Kui pena osuti punases hakkab jõnksutama.Lähed poodi proovima siis võta vähemalt 1liiter ise kaasa.Kui osuti valgel teine asi.Tegelikult selle ilma ja piirajatud karpaga mootorit õieti soojaks ei saagi,kui koormust ei anna.Ma lasin tal alguses garaazis kohapeal soojaks(käega katsud kuna 70kraadi on).
Hirmutavad siin 25km/h maksimaalkiirusega ja ei tea mis hädadega veel


Sõidab norm tite vanuse kohta,tehase seades.Ületab seda mis passis lubatud.Kui poodi lähed võta igaks juhuks pena kaasa 2l.Istme all on luuk.Sealt saad karpa juurde ja katsuda silindri temperatuuri.Lase vähemalt 70kraadi.Kui tühikäik kaduma kipub keera vähe ülemist kruvi(liiga vara peen häälestuse jaoks) või lase poesellil keerata.Gaasi ära põhja pööra,piiraja teeb segu lahjaks.Lase umbes tund kohapeal,ise kuuled kuidas hääl muutub.KUI KÜLG JALG ON ALL EI KÄIVITU!!!
Parandan veel, et asi oli läbi sõitnud 800+km. Ei pööranud ratastele tähelepanu, aga kui see on tõsi, et ees 12' ja taga 10' rattad, kas siis ei peaks see rolleril julmalt juhitavust mõjutama.
Matt punane mulle endale välimuselt ei meeldinud, kuid see maitse asi. Kui aga rolleriga külili käid siis ühe gondli värvimise asemel pead ju terve rolleri laskma üle võõbata.
Matt punane mulle endale välimuselt ei meeldinud, kuid see maitse asi. Kui aga rolleriga külili käid siis ühe gondli värvimise asemel pead ju terve rolleri laskma üle võõbata.
Derbi-The RED power
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Vähemalt veel keegi kes oskab ka midagi head õelda:) Nagu ma aru saan, siis tal karpas mingi piiraja mida peaks siis tegelikult alles siis sättida laskma kui sissesõit tehtud? Tühikäigi kruvi ikka mingi teine kruvi?ping kirjutas:Sõidab norm tite vanuse kohta,tehase seades.Ületab seda mis passis lubatud.Kui poodi lähed võta igaks juhuks pena kaasa 2l.Istme all on luuk.Sealt saad karpa juurde ja katsuda silindri temperatuuri.Lase vähemalt 70kraadi.Kui tühikäik kaduma kipub keera vähe ülemist kruvi(liiga vara peen häälestuse jaoks) või lase poesellil keerata.Gaasi ära põhja pööra,piiraja teeb segu lahjaks.Lase umbes tund kohapeal,ise kuuled kuidas hääl muutub.KUI KÜLG JALG ON ALL EI KÄIVITU!!!
(ülemine) Kas kiirendus ikka parem kui Deltal? Ega mul seda superkiirendust vaja polegi, streetrace-le ei roni

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Oled sa kursis, et miks 3 erinevat karbussi? Pildid võid tegelt kuskile ülesping kirjutas:4taktilisel on väntvõll raskem kui 2takt sellepärast ei lähe nii äkiliselt pöördesse.Karpa alul tehase seades,igaks juhuks ära segukruve puudu kui ei tea.Karpasid on vist 3tõugu.Mul on vist püsihõrendusega(võibolla keegi nimetab teisiti)horisontaalkarburaator.Võin pildistada.
panna küll, kuigi arvan, et freedo 1 ja 2-l on nad meie riigis ühed. A mine sa tea.
Poe manualis on vana karpa pilt.Soomlased pilti ei näitahttp://www.jokaosa.fi/crossi/baotian.htm Rootsi annab ka pildi http://www.pinaler.nu/Förgasare.htm uuemast eurovarjandist.Hollandis ütleb,et membraaniga karpasid on kahte erinevat varjanti erineva nõela kinnitusega.Kollane membraan olla parem?
80cc 4takt mootorile.Üks uudis saksa keeles.Mul keeleoskus puudulik.Paluks oskajatel kommenteerida. http://www.zzip.de/html/zylinderkit_50e ... er___.html
ping kirjutas: 80cc 4takt mootorile.Üks uudis saksa keeles.Mul keeleoskus puudulik.Paluks oskajatel kommenteerida. http://www.zzip.de/html/zylinderkit_50e ... er___.html
Ehk aitab inglise keel:
Capacity is by nothing to replace as by more capacity ", said already the blessed motorcycle journalist Ernst" Klacks "Leverkus into the 50ern to past century and also today has these words existence. The central point, why the reproductions of the Filly (MKS Ecobike, SI-450/Capriolo (Rex Viertakter from the Obi etc.) Zonghyou, Baotian, 49er von Sachs, Kreidler, Herkules, Epella and their modifications) on the chest are so weak, is their small capacity of straight times 49ccm. This applies also to the vehicles Vitality 50 4T and Agility 50 4T von Kymco. There we made and let us see themselves times on the search there: We can offer approx. in the middle of off May 2005 a 80ccm-Zylinderkit for this engine, which makes a clear performance increase possible, and that with standard carburetor/air cleaner!!! The kit consists of cylinder/piston/ring/tie-clip/pin/seals and can be driven on the standard cylinder head! Thus one has a full, clearly better suit and even the terminal velocity becomes higher, where the engine already expenditure-braked itself small 50's by the dead weight of the vehicles. Already nearly naturally, but again mentions here: This Tuning is forbidden! And for standard throttles naturally before must be removed, in order to exhaust the full achievement. We come thereby to the actual problem, the a/change: With the Zweitakter for experienced hobby nut runners no problem, but the Viertakter with cam shaft, open-loop system, tension adjuster, tax times and valves is by far more complex in the change. Who understands here nothing about it, the fingers of it should leave because one can make here much broken!!! Therefore we will write detailed conversion instructions, which are then delivered only with the kit exclusively for our customers. Who adheres to it, can actually only win. There we are for you! Sell do many, the technical support gibt's exclusively only with us!!! As soon as the kit is available, it stands in the update info. and it is then in cybershop orderable! Your team of ZIP Motorraeder&Roller
http://babelfish.altavista.com/babelfish/
Ehk aitab inglise keel:
Capacity is by nothing to replace as by more capacity ", said already the blessed motorcycle journalist Ernst" Klacks "Leverkus into the 50ern to past century and also today has these words existence. The central point, why the reproductions of the Filly (MKS Ecobike, SI-450/Capriolo (Rex Viertakter from the Obi etc.) Zonghyou, Baotian, 49er von Sachs, Kreidler, Herkules, Epella and their modifications) on the chest are so weak, is their small capacity of straight times 49ccm. This applies also to the vehicles Vitality 50 4T and Agility 50 4T von Kymco. There we made and let us see themselves times on the search there: We can offer approx. in the middle of off May 2005 a 80ccm-Zylinderkit for this engine, which makes a clear performance increase possible, and that with standard carburetor/air cleaner!!! The kit consists of cylinder/piston/ring/tie-clip/pin/seals and can be driven on the standard cylinder head! Thus one has a full, clearly better suit and even the terminal velocity becomes higher, where the engine already expenditure-braked itself small 50's by the dead weight of the vehicles. Already nearly naturally, but again mentions here: This Tuning is forbidden! And for standard throttles naturally before must be removed, in order to exhaust the full achievement. We come thereby to the actual problem, the a/change: With the Zweitakter for experienced hobby nut runners no problem, but the Viertakter with cam shaft, open-loop system, tension adjuster, tax times and valves is by far more complex in the change. Who understands here nothing about it, the fingers of it should leave because one can make here much broken!!! Therefore we will write detailed conversion instructions, which are then delivered only with the kit exclusively for our customers. Who adheres to it, can actually only win. There we are for you! Sell do many, the technical support gibt's exclusively only with us!!! As soon as the kit is available, it stands in the update info. and it is then in cybershop orderable! Your team of ZIP Motorraeder&Roller
http://babelfish.altavista.com/babelfish/
Aprilia RST 1000 Futura
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Niih, ka siis mõned päevad Freedo 2 -ga sisustatud. 120km sõidetud viisakalt 25km/h. Esimesed kilomeetrid peale poodi olid küll ehmatavad aga mida rohkem sõitsid seda paremaks asi läks. Koju igatahes 21 km ilusti vedas. Mis veel?
Käivitub laksust nagu õeldakse. Ei ole kogemusi küll 2 taktiliste kiirendusega aga olen Freedo 2 omaga rahul, pole asi nii hull nüüd ka. Tühikäik natsa kõigub aga selle ma loodan, et teevad esimese hoolduse juures korda, seisma igatahes ei jää. Sellest ma küll aru ei saa kuidas mõnel mehel aint 25km/h välja jooksvat
väidan nagu ping-ki, et asi ületab 45km/h


väidan nagu ping-ki, et asi ületab 45km/h

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Siit peaks vist isegi täitsa võimalik osta olema 80cc komplekti
http://www.scootsusa.com/catalog/produc ... ucts_id=59

http://www.scootsusa.com/catalog/produc ... ucts_id=59
Leidsin tootja lehelt millega on tegu.85%Linhai YAMAHA kere ja KYMCO mootori ristand.http://www.asia-motor.com/en/product_detail.asp?sID=91 Siin oli juttu ühest bensiinikraanist mis jamas.Võibolla omanik seletaks lähemalt kas oli kraan vigane või kallas ise vana kanistri põhjast pori paaki.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Siin oli juttu ühest bensiinikraanist mis jamas.Võibolla omanik seletaks lähemalt kas oli kraan vigane või kallas ise vana kanistri põhjast pori paaki.[/quote]
Kraani kui sellist ei olegi nigu ju. Selle asemel vaakumklapp mis arvatavasti on sodi ja muu möga suhtes väga tundlik. Iseenesest võiks ju selle asemele ka kraani panna aga kole tülikas ju seda lahti-kinni keerata
Kraani kui sellist ei olegi nigu ju. Selle asemel vaakumklapp mis arvatavasti on sodi ja muu möga suhtes väga tundlik. Iseenesest võiks ju selle asemele ka kraani panna aga kole tülikas ju seda lahti-kinni keerata

Aitäh mäletan küll.Küsimus oli kogemuste vahetamiste kohta selle rolleriga.Kuna neid peaks eestis sügiseks olema kaugelt üle saja pakub see teema kindlasti kellelegi huvi. Mul omal pole probleeme olnud aga lugedes teiste omi tekkis huvi miks nad vahel ei käivitu ja uurisin probleemi.Süüdi on külgtoe lüliti,tal kõrv nii väike et ei käi koos jalaga.Kõige lihtsam kõrvaldamise moodus on:ava aku karbi kaan,otsi üles pistik kuhu läheb ühelt poolt kaks rohelist ja kollane ning teiselt poolt üks roheline ja must,ühenda see lahti ja lüliti enam sõitu ei sega. Kas kellelgi veel midagi juhtunud?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Oli ka väike käivitamisprobleem. Lugu selline, et pesin rollerit
lahve veega(voolikust jooksev vesi) ja peale seda ei teind matsugi. Kuivas nii 15min. Vist sattus vett sisse kohast kust magneetost juhe välja tuleb. Igaljuhul sobilik pilu oli täitsa olemas. Tihendan ja järgmine kord peale pesu selgub kas oli selle viga
lahve veega(voolikust jooksev vesi) ja peale seda ei teind matsugi. Kuivas nii 15min. Vist sattus vett sisse kohast kust magneetost juhe välja tuleb. Igaljuhul sobilik pilu oli täitsa olemas. Tihendan ja järgmine kord peale pesu selgub kas oli selle viga

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Olen siiski kindel, et viga oli vee pärast. Kindel pole, et ta just seda tegi mis arvasin tegevat, aga mingile detailile ta igatahes ei meeldinudping kirjutas:Ei usu vee süüd selles.Magneeto on kinniste poolidega ja süütepool on kõrgel istme all ja magneeto peal on ventilaator mis veab sealt vihma ka läbi.Kuidas muidu.

Rohekm pole pesnud veega ja käivitub ilusti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.