2. leht 2-st

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Postitatud: 25 Aug 2010, 18:16
Postitas onusnooker

Nii kuna täna sai pool päeva korraliku sõiduga pooleks ringi peenestatud siis emotsioonid on järgmised:

Enamjaolt peale korrliku sõna otseses mõttes kiirendamist tõmbas kõik edasiliikumise peaaegu kogu päevaks heaks =normaalseks, vahepeal tundus, et veidi äkilisem vist eelmine aasta kiirendus oli aga see võib tingitud olla sellest, et antud m.rattaga lihtsalt juba liiga ära harjunud.

Tundub, et sünkimises asi ei ole kuna 90% tänasest ringi rallitamisest võis rahule jääda.

Kuid kohati kiirendmaisel 4 käiku kõik norm kuid 5-es käik jätab kergelt nagu väheke vahele ning tekib selline kinni poomise mulje. Peaks vist vanad küünlad tagasi panema, kuna see aasta hooaja algul sai need uued pandud ning äkki neist uutest küünaldest üks kalab.

Täna siis valges rahulikult tagumist karpat vaadates avastasin kruvi, ning skeletil on sellele nimetus: Pilot screw
Ilmselt siis on võimalik tollel vähemalt midagi kruttida ??? Kuigi esialgu veel ei kiirusta seda keerama. Huvitav, et teisel sellist kruvi ei ole.

Keda huvitab siis karpade skeletid leiab siit:
http://www.vx800.net/man_eng/06_Fuel%20 ... system.pdf

Lõpuks siis oli omal ka aega seda juhendit lugeda, selgub, et seal kirjas kui palju tuleb segukruvi lahti keerata (PILOT SCREW= eeldan et see on SEGUKRUVI :wack: )

Kuid nüüd selgub, et kuna düüsid on ikkagi liiga väiksed olenevalt mis karpa margi järgi olema peaks ei saa ka seda lahtikeeramist päris tõsiseselt võtta.... aga ok, kuna seal on karpa tüüpea palju vaatan kas mõni klapib ning krutin selle järgi.

Varasem minu postitus:

Kui karpa 45C60 numbri järgi vaadata siis sealt selgub, et MAIN JET peaks olema: No.1 karpal 135 kuid on 132,5 ja No.2 karpal 122,5 kuid on 120 kas keegi oskab asja lahti seletada kas on momendil väikesmad kui tegelikult peaks olema??

Aitab nüüd, edasi tegutsema...


Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Postitatud: 25 Aug 2010, 18:57
Postitas grahv
onusnooker kirjutas:

oli omal ka aega seda juhendit lugeda, selgub, et seal kirjas kui palju tuleb segukruvi lahti keerata

Loe siis veel korra lk 6-9 esimene lõik läbi (togi)

G


Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Postitatud: 03 Dets 2011, 18:51
Postitas onusnooker

Selgus tookord siis, et sai karpa ja silindri vahel olevast lutist lisaõhku, peale selle tihendamist muutusid ka süüteküünlad norm tooni.
Ahjaa, kütusekulu ka normaliseerus ca.17L = 350km.