Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Nii kuna täna sai pool päeva korraliku sõiduga pooleks ringi peenestatud siis emotsioonid on järgmised:
Enamjaolt peale korrliku sõna otseses mõttes kiirendamist tõmbas kõik edasiliikumise peaaegu kogu päevaks heaks =normaalseks, vahepeal tundus, et veidi äkilisem vist eelmine aasta kiirendus oli aga see võib tingitud olla sellest, et antud m.rattaga lihtsalt juba liiga ära harjunud.
Tundub, et sünkimises asi ei ole kuna 90% tänasest ringi rallitamisest võis rahule jääda.
Kuid kohati kiirendmaisel 4 käiku kõik norm kuid 5-es käik jätab kergelt nagu väheke vahele ning tekib selline kinni poomise mulje. Peaks vist vanad küünlad tagasi panema, kuna see aasta hooaja algul sai need uued pandud ning äkki neist uutest küünaldest üks kalab.
Täna siis valges rahulikult tagumist karpat vaadates avastasin kruvi, ning skeletil on sellele nimetus: Pilot screw
Ilmselt siis on võimalik tollel vähemalt midagi kruttida ??? Kuigi esialgu veel ei kiirusta seda keerama. Huvitav, et teisel sellist kruvi ei ole.
Keda huvitab siis karpade skeletid leiab siit:
http://www.vx800.net/man_eng/06_Fuel%20 ... system.pdf
Lõpuks siis oli omal ka aega seda juhendit lugeda, selgub, et seal kirjas kui palju tuleb segukruvi lahti keerata (PILOT SCREW= eeldan et see on SEGUKRUVI )
Varasem minu postitus:
Kui karpa 45C60 numbri järgi vaadata siis sealt selgub, et MAIN JET peaks olema: No.1 karpal 135 kuid on 132,5 ja No.2 karpal 122,5 kuid on 120 kas keegi oskab asja lahti seletada kas on momendil väikesmad kui tegelikult peaks olema??Aitab nüüd, edasi tegutsema...
-
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
onusnooker kirjutas:oli omal ka aega seda juhendit lugeda, selgub, et seal kirjas kui palju tuleb segukruvi lahti keerata
Loe siis veel korra lk 6-9 esimene lõik läbi
G
-
Teema algataja - Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?
Selgus tookord siis, et sai karpa ja silindri vahel olevast lutist lisaõhku, peale selle tihendamist muutusid ka süüteküünlad norm tooni.
Ahjaa, kütusekulu ka normaliseerus ca.17L = 350km.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.