Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Nii kuna täna sai pool päeva korraliku sõiduga pooleks ringi peenestatud siis emotsioonid on järgmised:

Enamjaolt peale korrliku sõna otseses mõttes kiirendamist tõmbas kõik edasiliikumise peaaegu kogu päevaks heaks =normaalseks, vahepeal tundus, et veidi äkilisem vist eelmine aasta kiirendus oli aga see võib tingitud olla sellest, et antud m.rattaga lihtsalt juba liiga ära harjunud.

Tundub, et sünkimises asi ei ole kuna 90% tänasest ringi rallitamisest võis rahule jääda.

Kuid kohati kiirendmaisel 4 käiku kõik norm kuid 5-es käik jätab kergelt nagu väheke vahele ning tekib selline kinni poomise mulje. Peaks vist vanad küünlad tagasi panema, kuna see aasta hooaja algul sai need uued pandud ning äkki neist uutest küünaldest üks kalab.

Täna siis valges rahulikult tagumist karpat vaadates avastasin kruvi, ning skeletil on sellele nimetus: Pilot screw
Ilmselt siis on võimalik tollel vähemalt midagi kruttida ??? Kuigi esialgu veel ei kiirusta seda keerama. Huvitav, et teisel sellist kruvi ei ole.

Keda huvitab siis karpade skeletid leiab siit:
http://www.vx800.net/man_eng/06_Fuel%20 ... system.pdf

Lõpuks siis oli omal ka aega seda juhendit lugeda, selgub, et seal kirjas kui palju tuleb segukruvi lahti keerata (PILOT SCREW= eeldan et see on SEGUKRUVI :wack: )

Kuid nüüd selgub, et kuna düüsid on ikkagi liiga väiksed olenevalt mis karpa margi järgi olema peaks ei saa ka seda lahtikeeramist päris tõsiseselt võtta.... aga ok, kuna seal on karpa tüüpea palju vaatan kas mõni klapib ning krutin selle järgi.

Varasem minu postitus:

Kui karpa 45C60 numbri järgi vaadata siis sealt selgub, et MAIN JET peaks olema: No.1 karpal 135 kuid on 132,5 ja No.2 karpal 122,5 kuid on 120 kas keegi oskab asja lahti seletada kas on momendil väikesmad kui tegelikult peaks olema??

Aitab nüüd, edasi tegutsema...


grahv
Postitusi: 1187
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas grahv »

onusnooker kirjutas:

oli omal ka aega seda juhendit lugeda, selgub, et seal kirjas kui palju tuleb segukruvi lahti keerata

Loe siis veel korra lk 6-9 esimene lõik läbi (togi)

G


Teema algataja
onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Segu lahja, karpad MIKUNI: BS36SS ja BDS36SS,mida teha?

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Selgus tookord siis, et sai karpa ja silindri vahel olevast lutist lisaõhku, peale selle tihendamist muutusid ka süüteküünlad norm tooni.
Ahjaa, kütusekulu ka normaliseerus ca.17L = 350km.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”