Re: Kiirendus võistlus Lätis ''Battery Drag Meeting 2010''
Peasi, et tervis korras - kõik muu on asendatav siin ilmas. Edu paranemisel.
Peasi, et tervis korras - kõik muu on asendatav siin ilmas. Edu paranemisel.
Nitro solenoidid ei avanenud progresiivselt ning kui programm oli n.ö. jooksutanud ta 100% avanemiseni siis avanesid ka solenoidid lõppuks ning sain järsku 100hp lisa võimsust.Kuna külm oli ja pidamist ei olnud siis tõmbas tsikli risti ära ning olingi ka lohisemas. Ei jõudnud üldse mitte midagi teha. Isegi kill switchi vajutada ja ei jõudnud ennast kukkumiseks valmis panna ning tsiklist eemale tõugata korralikult.
Joppas täiega ,et koheselt ei lohisenud betoon seina kust ta algas aga vaid pikkupidi kõvasti maad hiljem ja hoog oli ka juba kõvasti väiksem. Korra võttis silm eest mustaks kui peaga vastu betooni lendasin aga muidu mõned põletushaavad ja sõrmede otsad paistes ning surnud verd täis. Lohisesin ca~ 250 meetrit.
Kui ei oleks korraliku seljakaitset olnud ja korraliku kiivrit siis parimal juhul tiksuks siiani Läti haiglas. Kombe on seljapealt täiesti tükkideks ning kombe enda seljakaitse oli üldse kadunud ära. Kiiver puruks kuid tegi oma töö hästi ära.
Hävisin korralikult selle kukkumisega. Varustusest kannatab ainult seljakaitset uuesti kasutada. Tsiklil aga seis täiesti masendav. Lihtsam on hakkata uut ehitama ning seda kasutada kui doonorit.
Eks pildid tulevad hiljem .
ralf kirjutas:Korkel Lätis tõesti siis ei vea? Mis siis seekord? Üleelmine aasta sõitis ta oma jalaraua pilbasteks.
Oi pljaa... minu kaastunne...
Kiiret paranemist!
No krt.....Kõik on mul teisiti meeles kui realsus. Ise arvasin ,et enne finishit panin loha sest mäletan väga hästi kuidas hoidsin parema käega gaasi põhjas ning nitro nupp all ning oli ennast juba üles tõstmas klaasist ,et tekkitada tuule padi pidurdamiseks enne kui käest ära läks. Hoopis tuleb välja ,et olin jõudnud juba finishi ületada ning siis alles nitro rakkendus ja minema pühkis minu
Veel enam ma mäletasin ,et nii kiiresti ma sinna betoon seina ka ei lennanud kui videos
[youtube]http://www.youtube.com/watch/v/PS3X70PSjjw[/youtube]
Üks pisidetail sinna juurde - finishijoon paistis olevat juba suht kohe enne langust mis tundub lauge aga tegelikult suurel kiirusel ikka võtab rattad "kergeks" kui sealt täie lauluga üle uhada... lisaks pole ka päris sirge vaid juba alguses, kohe peale kohtunike maja, kergelt paremale... see rada on mul meetrini pähe kulunud ja tegu on vägagi probleemse kohaga. Vist oli 2006 kui pani seal end üks vene sõitja igaveseks ratastooli... Vaatasin videot miski 10x järjest ja jäi küll selline tunne, et langusest viskas ratta kergeks ja sellest võiski kohe tekkida ettearvamatu lohapidurdus... Rinkaetapil on selles kohas raja kiireim moment kus veel viiendaga rutskat põhjas hoiad ja pidurdamiseks õige koht tuleb alles hiljem kus rattad korraks paremini maha saab (see kurvi tagant paistev sirgejupp) - muidu kaob tagant sedasi küll igasugune pidamine kohe ära... Dragrehviga on selles kohas ja sellisel kiirusel küll kindel tsaupakaa... Näen siinkohal küll üht hästi suurt kivi korraldajate kapsaaias...
korke kirjutas:Kui ei oleks korraliku seljakaitset olnud ja korraliku kiivrit siis parimal juhul tiksuks siiani Läti haiglas. Kombe on seljapealt täiesti tükkideks ning kombe enda seljakaitse oli üldse kadunud ära. Kiiver puruks kuid tegi oma töö hästi ära.
Varustusest kannatab ainult seljakaitset uuesti kasutada.
Eks pildid tulevad hiljem .
Teed seljakaitsmest ka pildi? Huvitav oleks teada, palju sellest alles jäi..
Kas võib eeldata et tegemist oli Dainese Wave seeria seljakaitsmega?
Jõudu paranemisel ja ehitamisel.
Pildid olemas aga tulevad hiljem. Seljakaitse oli alpinestars (see kõige kõvem mudel). See ainult kriibitud kuid kombe selja kaitse täiesti läinud.
Kiivriks oli Marushin mis sai ostetud Ramo'st. Teist korda veendusin selle kiivri ohutuses.
harimal kirjutas:korke kirjutas:Kui ei oleks korraliku seljakaitset olnud ja korraliku kiivrit siis parimal juhul tiksuks siiani Läti haiglas. Kombe on seljapealt täiesti tükkideks ning kombe enda seljakaitse oli üldse kadunud ära. Kiiver puruks kuid tegi oma töö hästi ära.
Varustusest kannatab ainult seljakaitset uuesti kasutada.
Eks pildid tulevad hiljem .
Teed seljakaitsmest ka pildi? Huvitav oleks teada, palju sellest alles jäi..
Kas võib eeldata et tegemist oli Dainese Wave seeria seljakaitsmega?Jõudu paranemisel ja ehitamisel.
Vaadates seda videot tekkis mul võhikuna küsimus, et kas see pidurdusmaa peabki nii lühike olema
või on selles osas ka mingid reeglid? Lihtsalt vaadates ka seda teist sõitjat, et nii kui saab finišijoone ületatud
tuleb hakata jubedalt rabelema pidama saamisega.
Muidugi pärliks on lõpus olev tribüün, et kui tehniline rike tekib siis leiad end kohe kindlalt pingilt ja suure tõenäosusega võid pingile rattad alla kruvida ning sedasi ülejäänud elu veeta.
Igatahes kiiret paranemist korke
Video järgi läks jääb küll selline tunne, et ratas läks pidurdades alt.
Ajasid ju enne selja sirgu?
Ja vaadates kõrvalrajal sõitjat, siis temal ka juba pidurituli põles, kuigi oli sinust tunduvalt tagapool.
Jõudsin ennast ainult sirgu ajada aga pidurdama hakkata ei jõudnud ega isegi näppud heeblile panna. Lisaks arvestades mis pidurid busal on siis võimatu see esirattas blokki saada.
Nitse.....väga nunnu ,et sul on kahju. Uskumatu seda sinust kuulda.
Kuid ma ei jõudnud pidurit vajutada ning esiratta alt ei tule kunagi sellist suitsu. Veel enam busal esipidurit blokki saada on mitte võimalik kuna see support lekkib kui tugevalt pidur alla vajutada ja ees on üks kettas.
Aga see sinu arvamus ja hakka sellega vaidlema !
korke kirjutas:Nitse.....väga nunnu ,et sul on kahju. Uskumatu seda sinust kuulda.
Kuid ma ei jõudnud pidurit vajutada ning esiratta alt ei tule kunagi sellist suitsu. Veel enam busal esipidurit blokki saada on mitte võimalik kuna see support lekkib kui tugevalt pidur alla vajutada ja ees on üks kettas.Aga see sinu arvamus ja hakka sellega vaidlema !
Kas ei või olla, et äkki tõmbas sul mootoris midagi tagaratta hoopis plokki?
Mul samuti sinust ja su rattast kahju, isegi väga - kuna lootsin, et see aasta saad ehk mingi normaalse aja ka kirja selle aparaadiga.
Sinu kukkumise põhjuste osas ma isegi ei viitsi arutlema hakata aga sinu väide siin - ma tsiteerin veelkord sind -
korke kirjutas:Veel enam busal esipidurit blokki saada on mitte võimalik kuna see support lekkib kui tugevalt pidur alla vajutada ja ees on üks kettas.
a mis busaga teeme, hakkame juppe tellima - kuu ajaga peaks ikka valmis saama ju? nimekirjas esimene on pidurisupporti remontkomplekt...
Selles valguses see kohtunike koosolekul tehtud nali ei tundugi enam naljana: "korkel peab kogu võistluse jooksul (kaasaarvatud võistlusdistantsil) ees kõndima punase lipu ja tulekustutiga julgestaja."
Võibolla abiks vea tuvastamisel võibolla mitte, aga igatahes just ennem suitsupahmakat käib sul tagaosa juures väike sähvakas läbi.
Hetkel paremat pilti ei saanud, aga videost aegluubis vaadates on väga selgelt näha.
Aga võibolla tavaline väljalaske "sähvakas"
raintuul kirjutas:Sepp viitsis kah ikkagi oma näpud sitaseks teha nagu kuulda on
mismõttes?
väga kahju, et nii läks...
Lubatud varustusest pildid.
Kombe täiesti ribadeks. Plastik kaitsmed kombes on ka sulanud ning läbi kulunud kohati kuid töö tegi ära.
Neile kes arvavad ,et nendele tehtakse võistlustel liiga kui nõutakse lisa seljakaitset ....''mille jaoks kui kombes on nagunii seljakaitse olemas ?!'' Olemas ta on tõesti aga ei kaitse see midagi. Minu kombes olev seljakaitse oli osaliselt kadunud ning ülejäänud lihtsalt sise voodrisse laiali läinud. Poleks olnud lisa seljakaitset siis oleks ka selg korralikult kannatada saanud.
Pildi pealt on võimatu näha mis tegelikud kiivri vigastused on aga muidu 5cm x 5cm on täiesti pehme ja siis hakkab vaikselt haihtuma 15cm x 15cm peale see vigastus. Puruks ta on aga ta eesmärk ongi hajutada löök ning jätta terveks see mis seal kiivri all paikneb ! Teist korda saan veenduda selle kiivri kvaliteedis !!!
Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis sa mees ka legendaarsusest tead!? Korke kõige legendaarsem sõiduvarustuse osa on vaieldamatult kõrge säärega nöörsaapad Tõsi, ta neid viimasel ajal enam eriti ei ole kasutanud, kuna need on annetatud Eesti Motospordimuuseumile.
Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis katki?
Sellega teeb korke veel ajalugu...
Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Ma vaatan, et mõned kriimud on juurde tulnud...
nitse kirjutas:Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis sa mees ka legendaarsusest tead!? Korke kõige legendaarsem sõiduvarustuse osa on vaieldamatult kõrge säärega nöörsaapad
Tõsi, ta neid viimasel ajal enam eriti ei ole kasutanud, kuna need on annetatud Eesti Motospordimuuseumile.
No selle kombe järgi teatakse Korket ikka rohkem kui nöörsaabaste...
See kombe sai alles sissesõidu tehtud ja teenib veel mitu head aastat.
Nitse krt... Kellega sa omaarust vaidled???
Kui Korke perse järgi ütles, et viga oli nosi solenoidides (täpsemalt aju progressiivses nosi solenoidide juhtimises, millele solenoidid ei allunud), mis 200+ hoolt 100+ eppa pähe lasi ja lihtsalt sussi ringi võttis, siis nii ka järelikult oli.
Maku kirjutas:nitse kirjutas:Maku kirjutas:Krt, korke kõige legendaarsem riietusese on katki
![]()
![]()
Mis sa mees ka legendaarsusest tead!? Korke kõige legendaarsem sõiduvarustuse osa on vaieldamatult kõrge säärega nöörsaapad
Tõsi, ta neid viimasel ajal enam eriti ei ole kasutanud, kuna need on annetatud Eesti Motospordimuuseumile.
No selle kombe järgi teatakse Korket ikka rohkem kui nöörsaabaste...
Tead poisu, sina koos oma liivakastikaaslastega tead võibolla Korket rohkem selle kombe järgi, mis iseenesest on siiani täiesti kasutuskõlblik Korgitsale. Aga täiskasvanute jaoks assotseerub Korkega ikka midagi päris jubedat, klaaskiust ilma igasuguse maitseta oma vormide"ta"ga kokku nussitud teraskawa peletis. Pikad nöörsaapad, laigulised püksid ja must punkari nahktagi ja loomulikult legendaarne 300km/h peal kiskuma kippuv Shubert. Kui see kooslus linnavahele ilmus, oli linn tsiklivendadest tühi, ta oli suur ja lugupeetud jumal, keda kardeti kordades rohkem, kui mente. Sest mendid sitad teevad sulle vaid trahvi, aga Korke sõidab su lihtsalt surnuks...
nitse kirjutas:Tead poisu, sina koos oma liivakastikaaslastega tead võibolla Korket rohkem selle kombe järgi, mis iseenesest on siiani täiesti kasutuskõlblik Korgitsale. Aga täiskasvanute jaoks assotseerub Korkega ikka midagi päris jubedat, klaaskiust ilma igasuguse maitseta oma vormide"ta"ga kokku nussitud teraskawa peletis. Pikad nöörsaapad, laigulised püksid ja must punkari nahktagi ja loomulikult legendaarne 300km/h peal kiskuma kippuv Shubert. Kui see kooslus linnavahele ilmus, oli linn tsiklivendadest tühi, ta oli suur ja lugupeetud jumal, keda kardeti kordades rohkem, kui mente. Sest mendid sitad teevad sulle vaid trahvi, aga Korke sõidab su lihtsalt surnuks...
Edaspidi, kui midagi isiklikku, siis PS