Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?
Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?
Hmm... Mulle on jäänud mulje, et see viga puudutas selliseid tõsiseid reisirattaid a la K1200LT (luxus-tourer), millel elektriliselt liigutatav tuuleklaas, tagaistujale suur nahast diivan jne jne. Neile pandi juba üsna ammu ka võimendiga ja integreeritud pidureid (st. esipiduri tõmbamisel rakendub natuke ka tagapidur ja vastupidi) ja esimestel aastatel oli nendel süsteemidel "lastehaigusi" - pidurid vist sootuks ei kadunud, kuid võimendus võis järsku ära kaduda ja see pidi ikka üsna ehmatav olema.
Antud mudelil peaks olema lihtsam pidurisüsteem - st kasutamisel pidurid nagu tsiklil ikka - ja tolle lihtsama ABS süsteemi vead olid selleks aastaks ammu välja ravitud, BMW kasutab ABS-i mootorratastel seeriaviisiliselt umbes 1986. aastast.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 28 Apr 2011, 12:19
Postitas Aspelund
Tehase originaalmanuaali koodi saab www.realoem.com/bmw kaudu. Seal on kategoorias Technical Literature olemas erinevate trükiste koodid, vaatad selle ära ja päring United'sse teele. Üldiselt mõistlik teos.
Mainitud link pakub võimalust vin-i põhjal saada ka täpne tootmiskuu teada.
A.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 10 Mai 2011, 22:35
Postitas boob
Erinevad vigurid erinevate õpetuste järgi ära proovitud ning seda ABSi resetti teha ei suutnud.
Kas kuskil sobilik diagnostikaseade peale UMi ka on, keegi omale ehk ostnud või miskit...?
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 19 Mai 2011, 22:09
Postitas boob
Täna sai siis UM'is ABS korda saadud. Eelmise omaniku hooletus ja vahetamata piduriõli põhjustas ABSi klappide/pumba kinni jäämise. Umbes tunnike ja veidi peale ning ABS toimis jälle kenasti. Proovisin kruusateel päris usinalt, kuidas ABS käitub ja naeratus oli ikka näol, kui võis kruusal rahulikult esipidurit tõmmata ja ratas alt ära minemise asemel krõbistades seisma jäi...
Peale mõningast uurimist ja otsimist sai Givi tagakohvrile ka ise raam valmis tehtud. Välja tuli peaaegu samasugune kui originaal aga parem
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 21 Mai 2011, 10:10
Postitas boob
Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 21 Mai 2011, 10:16
Postitas piloot
boob kirjutas:
Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.
Karbi sisu ei vasta karbil antud mõõtudele?
Siis läks veel hästi, kui vähemalt samasugused asjad sees on
Mul hakati siin mõni kuu tagasi autol rihma vahetama, kõik oli juba laiali ja kui aeg nii kaugel, et uus peale siis esindusest tellitud karbi avamisel tuli sealt rihma ja rullikute asemel välja - miski suvaline ukselink
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 21 Mai 2011, 13:10
Postitas erxz
boob kirjutas:
Küsimus: miks Motrodepoost ostetud esiamordi simmerid ja tolmukummid on suuremad kui amorditorud ja amorditorudesse ei mahu? Karpidel on mõõdud 35x48x11 ja 35x48,5x53x5,8/15.
Vaatan videot ja seal mees vajutab sõrmega simmeri sisse ja viimase otsa koputab. Mul need simmerid igatahes vabatahtlikult amordi sisse ei mahu...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 21 Mai 2011, 21:07
Postitas erxz
Kas vana simmeriga võrreldes on mõõdud erinevad ?
Näpuga sissevajutamisest - videos on ca 3 min näha kuidas kodanik seda teostab, simmerid lähevadki esimene 5-10 mm kergelt sisse, seejärel kasutab ta
koduseid meetodeid. Lisaks ei kasutata videos simmeril määret, mis on oluline osa simmeri kestvusel ning sujuval töötamisel. http://www.ariete.com/en/catalog/techni ... prod=11074
Töökodades kasutatakse simmeri paigalduseks selleks ettenähtud ST- d (special tool) http://www.ariete.com/en/catalog/techni ... essori-ari
et simmerid vigastamata paika saada ja muidugi tööprotsess on ka teine kui videol näidatud.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 22 Mai 2011, 00:17
Postitas boob
Jah, vana simmer on ca 1mm väiksem. Minul need simmerid ei mahtunud füüsiliselt sisse, seisid kenasti nagu kaaned potil peal
Simmeri määrde kasutamises polnud hetkel point, tahtsin näidata, kuidas simmer võiks või peaks paika minema. Aga määre oli kenasti simmeritega kaasas ja seda sai ka kasutatud.
Ja kuna manual on olemas, siis sai sealt kenasti näpuga järge aetud...
Selle spessal tuuli asemel oli mul päris sobivat mõõtu plastmasstoru, mis hiljem tuli olude sunnil tugevama tööriistaga asendada...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 05 Juun 2011, 03:11
Postitas boob
Oskab keegi ehk seletada, mis liigutuse peale see automaatne suunatulede väljalülitus toimib? Mingi kalde peale ja kiirendades nagu lükatakse suund välja. Samas mingil hetkel hüppab suund ka täitsa rahulikul ilma kiirenduseta keeramisel välja...?
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 05 Juun 2011, 12:41
Postitas reimps
Kas ta ajaliselt pole määratud?
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 05 Juun 2011, 13:34
Postitas boob
Netis on erinevaid arutlusi, kus käib läbi nii kiirus, vahemaa kui ka vilkumise kordade arv...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 05 Juun 2011, 15:16
Postitas franz125
Kas kuskil kasutaja manualis pole selgitusi.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 05 Juun 2011, 23:57
Postitas boob
Ma päris kindel pole, ehk on kahe silma vahele jäänud, aga manual on mitu korda läi lapatud ja sellest pole seal sõnagi...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 06 Juun 2011, 00:37
Postitas Yerba
Mida kiiremini liigud, seda kiiremalt end peale manöövrit välja lülitab.
Linnas foori all oodates on ta päris kaua (loe: lõpmatuseni) sees.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 01 Juul 2011, 18:25
Postitas boob
Nii, amordisimmerite jama sai lahenduse. Esinduse kaudu tellitud simmerid on küljes. Välimine mõõt esinduse omadel 47mm, ehk siis 1mm väiksem anbaloogi omast. Pesasse istusid nii, et ei pidanud tööriistu kasutamagi, piisas pöidlaga tugevast vajutamisest. Samamoodi istusid tolmukummid peale, millede mõõt oli 47,2mm vs. analoogtoote 48,5mm. Hetkel proovisõit tehtud ja torud on ilusad ja puhtad
Seega väidan ma, et selle ratta esiamordi simmereid tasub tellida esindusest ja kõik toimib. Hind oli paaril kokku 58€.
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 03 Jaan 2012, 09:08
Postitas boob
...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 03 Jaan 2012, 12:54
Postitas boob
...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 03 Jaan 2012, 16:43
Postitas Snowhite
Ka teistele Bõmmadivee omanikele...
Kui vähegi inglise keelt mõistate, siis uurige laia maailma foorumitest selle mure kohta ja lugege diagonaalis läbi ka see tekst. http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?t=64317
Suht võhikute vaheline info liikumine aga seletab probleemi olemuse hästi lahti...
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Postitatud: 16 Aug 2013, 15:46
Postitas Pjootr
K1200RS austajatele üks link, päris asjaliku varustuse ja seisukorraga isend müüki tulnud: