Re: Karpade sünkimine
Tänud kõigi seni laekunud ideede eest
Tänud kõigi seni laekunud ideede eest
Tartu on selles suhtes palju parem linn jah
Pmst olen nõus selle Tartu teemaga aga pean mainima, et leidsin just koha kust neid ka Tallinnas saab.
Panen siia oma küsimusele punkti ja vastan ette neile, kellel tulevikus peaks sama küsimus tekkima selle neetud vooliku asjus.
1) A.V.S.K . Aadress: Valdeku 120, Tallinn.
Olemas on 3mm, 5mm ja 6mm voolikut. Jooksev meeter 14 EEQ.
http://gamma.alfanet.ee/~wavsk/tooted.p ... effa6658a5
2) AUTOLADU. Siit saab 10 EEQga samu asju (3,5,6mm) aga panevad varem uksed kinni:
http://www.autoladu.ee/search/voolik
3) VÄSTRIKU LOOMAKLIINIK.
Kui ilusti rääkida, saab tasuta kasutatud tilgavooliku
kes tegelevad sellega louna pool. 2kki on moni mumber olemas kuhu saab helistada.
55ra kirjutas:kes tegelevad sellega louna pool. 2kki on moni mumber olemas kuhu saab helistada.
Tegelevad millega? Voolikute müügi või süngiga? Või lihtsalt tegelevad millegiga?
Piipz kirjutas:55ra kirjutas:kes tegelevad sellega louna pool. 2kki on moni mumber olemas kuhu saab helistada.
Tegelevad millega? Voolikute müügi või süngiga? Või lihtsalt tegelevad millegiga?
IKKA SÜNKIMISEGA TARTU VALGA VORU
Kusimus karpade kohta ja selline.
Kas keegi targem utleksm millistel masinatel ksutataks Micuni BS 34 karburaatoreid, et need on Kawasaki KZ1000, tean ka ise, kuid jarsku muub sellise karburaatori ujukinoelu (muidugi koos pesadega) ka veidi soodsmalt, esindusi teate hinnakirjade jargi isegi ja normaalsema tukipoe kaupmees tahab sellist osa otsida kataloogist ainult masina margi jne. jargi.
E-bay.com-iga olen ka tuttav, kuid aeg surub peale.
Yamu XS 650 http://www.mikesxs.net/products-37.html
Yamu XS 400 http://newsgroups.derkeiler.com/Archive ... 00340.html
edu
kas m6ni number voi inimene leidub tartus kes süngiga tegeleb
Suur tänu " ants01" vastuse eest.
Kes järvamaal või selle lähiümbruses tegeleb karpade sünkimise ning regulliga? sobib ka järvamaa lähiümbrus:)
kas keegi paari õlle eest laenaks mulle oma enda tehtud sünkimismasinat? lihtsalt ei ole aega et see ise kokku klopsida(ega neid teadmisi ka kamaluga üle ääre aja ). Tallinnas.
PM või all olevad kontaktid.
Tere!
Kas keegi Tallinna übruses peale normaalse inimese tööpäeva lõppu on nõus mu ´97 aasta 600-se gixxeri karpad ära sünkroniseerima? Või siis normaalse inimese töö ajal aga sel juhul Rakveres?
Probleem selles, et seoses tööga olen nädala sees Rakveres ja kõik minule teada olevad Tallinnas tsiklitega tegelevad firmad lõpetavad oma tööpäeva üldjuhul 18.00, aga selleks ajaks ei jõua ma kuidagi Tallinnasse tagasi. Samas ühtegi Rakveres tsiklitega tegelevat firmat/hooldust/jne ei tea.
Algselt oli plaan kasutada härra Piipz-i teeneid aga kahjuks pole see enam võimalik!
plei
plei kirjutas:Tere!
Kas keegi Tallinna übruses peale normaalse inimese tööpäeva lõppu on nõus mu ´97 aasta 600-se gixxeri karpad ära sünkroniseerima? .....
Algselt oli plaan kasutada härra Piipz-i teeneid aga kahjuks pole see enam võimalik!
Miks ei ole võimalik? Aga sa küsi tema käest, alati on võimalus, et asjaolud on muutunud.
Ehk nagu kadunud Q-GSM oma reklaamlauses ütles: "Räägi inimestega."
Te olete siin na palju teksti ajanud, et ma pole kindel, kas minule vajalik info ka olemas oli...
Enihuu, probleem selles, et karpad regullida vaja Ja tuleb kurvastusega tõdeda, et ma ise sellega mitte hakkama ei saa. Kes on nõu ja jõu ja asjalikkusega abiks?
Paiknen Tlnas ja asi suht urgent (kasutades välismaakeelseid populaarseid väljendeid).
Sama mure mis miseryl. Peale karpade sünkroniseerimist läks asi paremaks aga ikkagi mootor tuterdab/puterdab kuni 4000 pöördeni, edasi laulab ilusti! Tundub, et saab liiga palju peale. Korra suri hoo pealt välja ja hiljem küünlaid vaadates oli üks märg. Ehk siis vaja karpad ära reguleerida.
Oskate soovitada kohta kus seda teha saaks? Paari kohta olen helistanud ja keegi eriti sellega tegeleda ei taha!
Rattaks ikka sama ´97 aasta 600-ne GSX-R.
plei
Paha ei tee ka karpade sünkroonsust üle kontrollida. Ujukitasemed üle chekkida, kui uputab, siis vaja reguleerida. Saab ka ise täitsa hakkama. Idle mixture screw-d ka paika ja loota parimat,
Käed peaks mul olema üsna õiget pidi külge kasvanud ja usun, et saaks täitsa hakkama aga esimest korda laseks selle kellelgi kogenumal ära teha (ehk õnnestub reguleerimist om silmaga ka näha). Samas on garaaz, kus tsikklit hoian on üsna võtmete/tööristade vaba!
karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?
rinx85 kirjutas:karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?
Mitte väga. Paak maha, airbox maha, juhtmed külge ratas tööle, asjad sünkronni(5-10min) ja kokku tagasi.
max tund aega tööraha.
oleneb rattast. viimane kord panin lihtsalt juhtmed külge, keerasin kruvikaga 6 korda ja võtsin juhtmed ära ei mingit paaki ega airboxi jms.
ei ole väga kallis töö aga kindlasti ei tohiks ta ka väga odav olla, ehk siis asi ei ole selles ühes tunnis.
karpade sünkimine on tükitöö, ajast olenemata.
iga kord, kui ma seda raha eest olen teinud ja on liiga vähe aega võtnud, olen rääkinud sinna kõrvale ühte taksopargi lugu:
Olla olnud üks mees kes värsked mõlgid autodel suutnud paari haamrilöögiga tagasi siledaks lüüa. küsinud ühe mataka eest 10 rubla.
tulnud kord üks mees oma volgaga, millel mõlk uksel. lõi siis mees haamriga 2 korda ja küsinud 10 rubla.
volgaomanik saanud pahaseks, et see võttis ju 2 sekundit, ei anna sulle 10 rubla. haamrimees vajutas mõlgi samma kohta tagasi ja ütles: mitte aeg ei maksa, vaid teadmised maksavad
Piipz kirjutas:oleneb rattast. viimane kord panin lihtsalt juhtmed külge, keerasin kruvikaga 6 korda ja võtsin juhtmed ära
ei mingit paaki ega airboxi jms.
ei ole väga kallis töö aga kindlasti ei tohiks ta ka väga odav olla, ehk siis asi ei ole selles ühes tunnis.
karpade sünkimine on tükitöö, ajast olenemata.iga kord, kui ma seda raha eest olen teinud ja on liiga vähe aega võtnud, olen rääkinud sinna kõrvale ühte taksopargi lugu:
Olla olnud üks mees kes värsked mõlgid autodel suutnud paari haamrilöögiga tagasi siledaks lüüa. küsinud ühe mataka eest 10 rubla.
tulnud kord üks mees oma volgaga, millel mõlk uksel. lõi siis mees haamriga 2 korda ja küsinud 10 rubla.
volgaomanik saanud pahaseks, et see võttis ju 2 sekundit, ei anna sulle 10 rubla. haamrimees vajutas mõlgi samma kohta tagasi ja ütles: mitte aeg ei maksa, vaid teadmised maksavad
Hahaha, lugu hea, kuid karpade sünkronniks on vaja vaid silmanägemist, numbri(või õlikõrguse) eristamise oskust, kruvikat ja masinat(mille igaüks ise saab ka ehitada). Panen siis niipidi- Keskmine tööaeg 30-90min(oleneb masinast ja kiirem mees saab vähemagagi hakkama), hind ca 10€ karpa(umbes pakun). Seega küsimuse vastus on ikka: Ei ole kallis(oleneb küll millega võrrelda, kuid peaks kindlasti alla 45€ jääma).
mart211 kirjutas:Piipz kirjutas:oleneb rattast. viimane kord panin lihtsalt juhtmed külge, keerasin kruvikaga 6 korda ja võtsin juhtmed ära
ei mingit paaki ega airboxi jms.
ei ole väga kallis töö aga kindlasti ei tohiks ta ka väga odav olla, ehk siis asi ei ole selles ühes tunnis.
karpade sünkimine on tükitöö, ajast olenemata.iga kord, kui ma seda raha eest olen teinud ja on liiga vähe aega võtnud, olen rääkinud sinna kõrvale ühte taksopargi lugu:
Olla olnud üks mees kes värsked mõlgid autodel suutnud paari haamrilöögiga tagasi siledaks lüüa. küsinud ühe mataka eest 10 rubla.
tulnud kord üks mees oma volgaga, millel mõlk uksel. lõi siis mees haamriga 2 korda ja küsinud 10 rubla.
volgaomanik saanud pahaseks, et see võttis ju 2 sekundit, ei anna sulle 10 rubla. haamrimees vajutas mõlgi samma kohta tagasi ja ütles: mitte aeg ei maksa, vaid teadmised maksavadHahaha, lugu hea, kuid karpade sünkronniks on vaja vaid silmanägemist, numbri(või õlikõrguse) eristamise oskust, kruvikat ja masinat(mille igaüks ise saab ka ehitada). Panen siis niipidi- Keskmine tööaeg 30-90min(oleneb masinast ja kiirem mees saab vähemagagi hakkama), hind ca 10€ karpa(umbes pakun). Seega küsimuse vastus on ikka: Ei ole kallis(oleneb küll millega võrrelda, kuid peaks kindlasti alla 45€ jääma).
Paljast kruvikast ja masinast on üksi vähe, on ju vaja veel teada kuhu voolikud ühendada ja mis kruvikaga peale hakata!
Aega läheb ka olenevalt masinast, vanematega mängimist rohkem, neljasega ka rohkem kruvisid kui kahesel! H
indade kohapealt hetkel kaasa ei räägi, pole ammu tegelenud sellega!
mart211 kirjutas:rinx85 kirjutas:karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?
Mitte väga. Paak maha, airbox maha, juhtmed külge ratas tööle, asjad sünkronni(5-10min) ja kokku tagasi.
max tund aega tööraha.
Miks airbox maha? räägid mingist konkreetsest mudelist?
Aris kirjutas:mart211 kirjutas:rinx85 kirjutas:karpade sünkroniseerimine suur/kallis töö?
Mitte väga. Paak maha, airbox maha, juhtmed külge ratas tööle, asjad sünkronni(5-10min) ja kokku tagasi.
max tund aega tööraha.Miks airbox maha? räägid mingist konkreetsest mudelist?
Mina tuginesin tol hetkel gondlis masinale. Nakeditele pääseb ilma ka ligi vist.
Gondlis masinale... minu käe alt läbi käinud pillidel pole ühelgi pidanud airboxi maha võtma. Airbox asub siis karpade peal/paagi all, et ära peab võtma?
Aris kirjutas:Gondlis masinale... minu käe alt läbi käinud pillidel pole ühelgi pidanud airboxi maha võtma. Airbox asub siis karpade peal/paagi all, et ära peab võtma?
Karpade peal, paagi all olevad airboxid olen mina küll maha võtnud selleks ajaks. Oma gixxeril ja kawal ei saa nendele volladele ilma airboxi eemaldamata nii lihtsalt ligigi.
Veits mõttetu teema, kuna airboksi eemaldamine on 30-90sek enamus masinatel(mina mina katsuda olen saanud) ja hinda see vaevalt tunduvalt tõstab või langetab Aga jutuks hea ikka, muidu foorum ainult irdub siin
Täiendus taksopargi jutule.
Toimumise aeg 50-ndad ja räägitud kadunud isa poolt, kes töötas sel ajal Tallinnas, autoks oli olnud Moskvitš 400.
Mees tuli kortsus esiuksega spetsialisti juurde ja tellis ukse üleskolkimise (see oli aeg, kus rohkem remonditi, kui vahetati osi).
Plekimees hakkas tegema oma tööd, omanik vaatas kõrvalt ja kukkus õpetama, et mis sa sinna lööd, mõlk ju mujal. Plekimees võtiis oma tööriista ja lajatas paar korda tagumisele tervele uksele ka mõne mõlgi ja astus minema, ise öeldes, et eks tee siis ise,kui nõnda tark oled. Suure kauplemise peale oli autoomanik saanud plekimeistri ikka nõusse, et tema kortsus uks(ed) sirgeks lööks, kuid plekimees kostnud, et esimese ukse eest võtab ta raha, tagumise teeb niisama korda, kuid omanik kadugu oma õpetustega mujale.
Eks nii ole ka mõne teise tööga, õpetama oleme kõik "meistrid".
miilits kirjutas:Eks nii ole ka mõne teise tööga, õpetama oleme kõik "meistrid".
Tahaks siia juurde siiski täiendada - igas asjas kehtib paraku printsiip "usalda, aga kontrolli". Kui sa teemast üldse kolbigi ei jaga, on suur tõenäosus sattuda a) lolli töömehe otsa, kes tegelikult õieti ei oska ja ühe asja parandamise ajal kaks tükki peeti keerab; b) väga "targa" inimese otsa, kes hakkab sulle rääkima kuidas on igasugu lisatarvikuid ja asju vaja veel ära vahetada ja paremal juhul kasseerib sult lihtsalt suurema tööarve, halvemal juhul on need külgepandud tükid ka ilmaasjata. Sama kehtib paraku nii auto/tsikli remondis, ehituses kui mujal. Seega minu arust hea inimese leidmine (kas siis töö tegijaks või vähemalt algul nõu andma - konsultandiks), keda usaldada julged, on kõige keerulisem ja samas kõige olulisem asi.
Jutt on mõeldud üldiselt ja ei käi konkreetselt siit kellegi kohta - vastupidi, näiteks Piipzu julgeks kahel käel soovitada ja kindlasti on siin teisigi asjatundlikke, kellega ma lihtsalt pole kokku puutunud.