Re: Tartu Autoklubi Drag Series, avaetapp 1.mai
sepp kirjutas:justcraizy kirjutas:
![]()
hea tünksi sainma tean yhte head ytlust... liigne agarus on ogarus
Loll saab kirikuski peksa!
sepp kirjutas:justcraizy kirjutas:
![]()
hea tünksi sainma tean yhte head ytlust... liigne agarus on ogarus
Loll saab kirikuski peksa!
sepp kirjutas:justcraizy kirjutas:
![]()
hea tünksi sainma tean yhte head ytlust... liigne agarus on ogarus
ja jaaa jaaaaa jaaaaaaaa.....
No vot, mis te ilma minuta teinud oleksite!?
Miks tsiklitel on kallim litsents- no see on siililegi selge, tükk maad ohtlikum ala ka kui autoga, ma ei viitsi rohkem sellel peatuda. Loodan et rohkem kellelgi probleeme ei ole litsentsidega ja palve korraldajatele see probleem ürituse infos kohe ära likvideerida!
Samas tekib küsimus, et kui BHRA oma üritustel ei nõua tänavaklassis litsentsi vaid jätab selle punkti "soovituslikuks", siis miks Tartu omad võtsid vastu otsuse seda nõuda?? Selleks, et korrigeerida SB klassi liikumist??
Loodan, et Marko mind parandab kui eksin, aga asi ilmselt selles, et Tartus saavad kõik sõitjad, k.a. SB klass võistleda ja punktiarvestuses osaleda, aga BHRA ehk EMV võistlustel nad seda teha ei saa. Nimelt alakomitee võttis vastu otsuse SB klassi sõitajatele mitte teha eliminaatoreid ja punktiarvestust, jäävad ainult ajasõidud. Kuid kui on juba sari ja punktiarvestus, siis ka risk, et midagi halba juhtub, suurem ning kaardi ostmine igati õigustatud, see on ju sõitja enda kaitseks.
Ja ära peaks mainima ka selle, et kui on mõni sõitja, kes soovib osaleda nii Tartu Drag Series kui ka EMV etappidel E, F või BO klassides, siis soovitav on osta kohe litsents, kuna sellega pääseb võistlema igal võistlusel. Kui aga osta vaid rahvasportlase kaart, siis sellega EMV etappidel sõitma ei saa.
irwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
justcraizy kirjutas:
![]()
hea tünksi sain
jääb vaid üle oodata millal algavad foorumikiirenduse esimesed ajasõidud!
justcraicy on hetkel liidri kohal.
mgm kirjutas:jääb vaid üle oodata millal algavad foorumikiirenduse esimesed ajasõidud!
BHRA kodulehel on nüüd üleval ka rahvaspordi kaardi hinna ja taotlemise info
enam ei saa mina ka aru.
nagu ikka.. suudetakse kõik nii segaseks keerata kui vähegi võimalik.
mis asi on võistlejakaart kui teen litsentsi kas siis pean tegema veel selle imekaardi ka???
sepp kirjutas:enam ei saa mina ka aru.
nagu ikka.. suudetakse kõik nii segaseks keerata kui vähegi võimalik.
mis asi on võistlejakaart kui teen litsentsi kas siis pean tegema veel selle imekaardi ka???
Segane jah.
kaarti pole vaja enam teha, kui on sõitjalitsents, sellega pääseb võistlema kõigil võistlustel.
Aga kui SB klassi ratas ei sõida kiiremini kui 10.000 kas siis ei pea mingit litsentsi/kaarti ostma ??
Tsitaat BHRA lehelt:
"Mootorratta klassides on nõutav EMF (Eesti Mootorattaspordiföderatsiooni) rahvaspordi võistleja kaart või sõitjalitsents.
Võistlejal, kelle võistlussõiduk sõidab kiiremini kui 10,000 on nõutav sõitjalitsents."
Kõigil, kes võistelda soovivad peab olema litsents. Ratastel EMF, autodel EAL kiirendusspordi oma.
Piltlikult:
Kes sõidavad aegu üle 10 sek'i on siis litsentsi hind hooaeg 1000.- ja ühekordne 350.- (rahvaspordi kaart)
Kes sõidavad 10 sek'i sisse, neil hinnad kallimad. Vastavalt siis 2000.- ja 600.- (sõitjalitsents)
Lisainfo: http://www.bhra.ee/index.php/page,46
aga mis siis saab kui keset hooaega sõidab 10sse aga enne on olnud koguaeg 11seki mees?
või kui tuleb uus ja arvab,et sõidab 11sekki,aga ups.. teeb teises sõidud juba 10seki aja?
ja muidugi need kes sõidavad ainult emv etappidel.. kokku neid 3. siis on igati kasulikum teha 1kordseid... 3x600 on 1800 aga kui teha kohe hooaja oma ära,siis on 2000eeki maksad kõik korraga,maksad rohkem.. kõva loogika asjal ikka
Andke andeks aga ma ei loe seda kusagilt välja et PEAB olema Tartu dragil mootorrattal litsents.
Tsiteerin uuesti BHRA lehelt http://www.bhra.ee/index.php/page,46
NB! EMV-välistes klassides ja võistlustel on litsentsid soovituslikud!
Kui ma eksin siis palun viidake mind konkreetsele punktile kus on öeldud et peab olema või korraldaja poolne ametlik info.
ja sellel sellil kes 8 koma sek näituserattaga pea terve hooaja jälle ülekümnesek aegu sõidab, kuna ei kuula soovitust trenni teha vaid taaskord tegeleb pidevalt selle asemel (carbon)klepsutuuninguga - tuleks litsents ära võtta ja karistuseks asendada "rahvasportlase" kaardiga st lastelitsentsiga
sorry 4 OT, proovin lihtsalt tavapärast netikiirenduse pre-season saagi käima saada...
pacaan kirjutas:ja sellel sellil kes 8 koma sek näituserattaga pea terve hooaja jälle ülekümnesek aegu sõidab, kuna ei kuula soovitust trenni teha vaid taaskord tegeleb pidevalt selle asemel (carbon)klepsutuuninguga - tuleks litsents ära võtta ja karistuseks asendada "rahvasportlase" kaardiga st lastelitsentsiga
sorry 4 OT, proovin lihtsalt tavapärast netikiirenduse pre-season saagi käima saada...
kle see oli eelmine aasta juba madala 8seki ratas millega võidetakse kõik puhtalt ära.... see hooaeg on see juba 7seki ratas
aga mis seal salata... boxis tegi igakord see ratas tuuritades ilusat häält.. mida lähemale rahvas tuli rattale boxis,seda kõrgemale pöörded lasti... lõpuks oli teada juba teises boxiala nurgas seistes hääle järgi kuulates,et u kui kaugel on inimesed oma silmadega supperbusast. kui ikka pöörded lasti juba u 8tuhh peale boxis,siis oli teada,et imetlemas on asja u 6 silmapaari kauguselt max 5meetrit
pacaan kirjutas:ja sellel sellil kes 8 koma sek näituserattaga pea terve hooaja jälle ülekümnesek aegu sõidab, kuna ei kuula soovitust trenni teha vaid taaskord tegeleb pidevalt selle asemel (carbon)klepsutuuninguga - tuleks litsents ära võtta ja karistuseks asendada "rahvasportlase" kaardiga st lastelitsentsiga
sorry 4 OT, proovin lihtsalt tavapärast netikiirenduse pre-season saagi käima saada...
väga tabav lause
sepp kirjutas:aga mis siis saab kui keset hooaega sõidab 10sse aga enne on olnud koguaeg 11seki mees?
või kui tuleb uus ja arvab,et sõidab 11sekki,aga ups.. teeb teises sõidud juba 10seki aja?
ja muidugi need kes sõidavad ainult emv etappidel.. kokku neid 3. siis on igati kasulikum teha 1kordseid... 3x600 on 1800 aga kui teha kohe hooaja oma ära,siis on 2000eekimaksad kõik korraga,maksad rohkem.. kõva loogika asjal ikka
Nii juhtubki kui teha reegleid reeglite pärast.... nendele on mul ka oma hellitusnimi "lollakad reeglid"
See, et hooajaline litsents kallim kui ühekordsed, oli EMF-il juba minu meelest eelmine aasta.
Litsentsi soovituslikkuse nõue bhra lehele on jäänud sinna eelmisest aastast, kui see veel oli EMV välistel võistlustel soovituslik. Ütlen edasi.
enne 1 maid ei tasu vist ühtegi paberit endale osta kuna tundub et üritatakse asja ajada keerulisemaks kui asi on! Võiks küsida miks lammutati üldse eelmisel aastal töötav süsteem?! Eestid vist hooaja vaheline aeg liiga pikk ja siis tekib liiga palju "TOREDAID" mõtteid!
mgm kirjutas:enne 1 maid ei tasu vist ühtegi paberit endale osta kuna tundub et üritatakse asja ajada keerulisemaks kui asi on!
Võiks küsida miks lammutati üldse eelmisel aastal töötav süsteem?! Eestid vist hooaja vaheline aeg liiga pikk ja siis tekib liiga palju "TOREDAID" mõtteid!
kle.. see mäng on kõrgemal levelil.. saad aru mees,siin mängus kysimusi ei esitata
Jaa sest asjad tunduvad ju rohkem nagu päris kui igasuguseid tunnistusi ja litsentse omada! Seega kui Tartu Drag'ile lisandus sõna SERIES siis selle sõna eest saame kohe rohkem maksta!
sepp kirjutas:mgm kirjutas:enne 1 maid ei tasu vist ühtegi paberit endale osta kuna tundub et üritatakse asja ajada keerulisemaks kui asi on!
Võiks küsida miks lammutati üldse eelmisel aastal töötav süsteem?! Eestid vist hooaja vaheline aeg liiga pikk ja siis tekib liiga palju "TOREDAID" mõtteid!
kle.. see mäng on kõrgemal levelil.. saad aru mees,siin mängus kysimusi ei esitata
korke kirjutas:justcraicy on hetkel liidri kohal.
mgm kirjutas:jääb vaid üle oodata millal algavad foorumikiirenduse esimesed ajasõidud!
Ma nüüd vaikselt kõrvad lontis tõmbun tahaplaanile, ei saa ju sult kogu kuulsusesära pihta panna
Peaks ühe sõna veel võistluse nimesse lisama, et ka raha teenima hakata.
Esialgu lepime sellega, et igalt korraldajalt nõutakse alates 2010. aastast võistlejate "kindlustamist litsentside ja sportlasekaartide abil".
See teile sama vajalik, kui tänaval sõites liikluskindlustuse omamine.
Lisaks, nii kuidas areneb ala, "arenevad" ka reeglid.
Marko
mgm kirjutas:Jaa sest asjad tunduvad ju rohkem nagu päris kui igasuguseid tunnistusi ja litsentse omada! Seega kui Tartu Drag'ile lisandus sõna SERIES siis selle sõna eest saame kohe rohkem maksta!
sepp kirjutas:mgm kirjutas:enne 1 maid ei tasu vist ühtegi paberit endale osta kuna tundub et üritatakse asja ajada keerulisemaks kui asi on!
Võiks küsida miks lammutati üldse eelmisel aastal töötav süsteem?! Eestid vist hooaja vaheline aeg liiga pikk ja siis tekib liiga palju "TOREDAID" mõtteid!
kle.. see mäng on kõrgemal levelil.. saad aru mees,siin mängus kysimusi ei esitata
Aga ärge samas ennast ka liiga kindlalt tundke - need kindlustused avavad oma rahakoti vaid siis kui tegu surma või püsiva invaliidsusega
Nii, et motospordiga tõsisemalt tegelejatel soovitan ka ikka "päris kindlustus" ära teha.
Mati, Sa kiirendad selle hooajal v ?
Ja nüüd registreerima!
http://autoklubi.ee/dragseries
Litsentside kohta lisainfo: http://autoklubi.ee/dragseries/osalustasu
Ei saa marxius, reg. leht viskab vempu
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'autokl_taimar'@'localhost' (using password: YES) in /www/apache/domains/www.autoklubi.ee/htdocs/vorm/includes/db-core.php on line 11
Could not connect: Access denied for user 'autokl_taimar'@'localhost' (using password: YES)
Ma olen aasta otsa hõõrunud oma mune ratta peal ning kuiva trenni teinud Ja näituse valmidus peab ka säilima ,et kui jälle läheb p**s* kõik ,et siis vähemalt saab näitusele ära saata ning juurde kirjutada 6 sec'i ratas
pacaan kirjutas:ja sellel sellil kes 8 koma sek näituserattaga pea terve hooaja jälle ülekümnesek aegu sõidab, kuna ei kuula soovitust trenni teha vaid taaskord tegeleb pidevalt selle asemel (carbon)klepsutuuninguga - tuleks litsents ära võtta ja karistuseks asendada "rahvasportlase" kaardiga st lastelitsentsiga
sorry 4 OT, proovin lihtsalt tavapärast netikiirenduse pre-season saagi käima saada...
korke kirjutas:Ma olen aasta otsa hõõrunud oma mune ratta peal ning kuiva trenni teinud
Ei teagi kummale nüüd kaasa tunda, kas munadele või rattale