Vene küte ja lääne tsikkel
Moderaator: Moded
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
... Vist oli Neste aga võin ka eksida... Viimati juhtus sel suvel...
Täpsustus: Otepääl oli varem(Neste-t ei ole olnud) Uno-X, nüüd siis Alexela uue omanikuna
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Eks selle benaga on nagu õllega , vahel hakkab pähe vahel ei.
Ei sõida küll suuri vahemaid aga alati on küttekulu olnud erinev, sõida kui
stabiilselt tahad ja oskad. Olen proovinud erinevaid tanklaid jne. ning järeldan
et siin mängib rolli nii ilmastik, täis kõht kui pea, rehvi rõhk ja erinev kütus, tanklatest ja
kütte margist ei tasu rääkidagi, ühe sugust kulu pole aga ma kunagi saavutanud.
Kas Vene küte sobib lääne motale ei oska kaasa rääkida sest kui nö. gost lubab siis -----
Päikest.
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
davidsoniharald kirjutas:Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.
Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed?
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Ei tea ei kurda eriti selle vene kütte üle, kuna enda susukile sai eelmine hooaeg seda pidevalt sisse valatud ja to ei teind muud kui nats paremini läks edasi ja käimine oli puhtam, küttekulu osas ei oska suurt kosta kuna ei jälgi sellist asja vaid lähtun põhimõttest, et kõik mis paagis on kõik võtab ära, niiet ei kurda.
Ainuke asi mida soovitaks jälgida kui siit (eestist) ostad siis seda, et kes on tooja, kas tuttav ja usaldusväärne või mingi niisama (ei hakka ropendama) liigkasuvõtja.
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
virxx kirjutas:... Vist oli Neste aga võin ka eksida... Viimati juhtus sel suvel...
Täpsustus: Otepääl oli varem(Neste-t ei ole olnud) Uno-X, nüüd siis Alexela uue omanikuna
Ei tahaks küll teemat risustada, aga kui auto sain remondist kätte, küsiti, et mis solki ma sinna kallan, et absull ei l6hna bensiini järgi. Enne remonti viimist olin kõrvalehüppe teinud ja Alexelast tankinud .ca kuu aega tagasi.
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Burn7 kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.
Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed?
Ja ongi nii - sa sõidad pidevalt alajahutatud mootoriga. Peaksid mõtlema termostaadi vahetusele, neid on nimelt erinevate temperatuuridega.
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Õnnekas kirjutas:Burn7 kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.
Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed?
Ja ongi nii - sa sõidad pidevalt alajahutatud mootoriga. Peaksid mõtlema termostaadi vahetusele, neid on nimelt erinevate temperatuuridega.
Siin tekkis küsimus siis miks toodetakse üldse 70C -seid termostaate (kui mälu ei peta siis vist isegi 60-nene silma jäänud)
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Termostaadid - üks variant, lõunamaade jaoks tehtud masinad. Ega termostaat ei avane laksust, tal ikka temperatuurivahemik, kus ta hakkab avanema ja kus ta päris lahti on. Lisaks veel auto jahutussüsteemi iseärasused ja tervislik seisund. Näiteks Mossel omal ajal oli nii, et suveks viskasin termostaadi üldse välja, kuna ta lasi mootori liiga kuumaks. Ehkki potis keetes avanes õigel temperatuuril. Talvel aga panin tagasi, sest siis oli asi korras. Teise Mosse peal aga töötas sama asi alati - järelikult oli ka jahutussüsteemis endas mingi kala. Ega termostaat avaneb vaid, arvestades temperatuuri, samas jahutus sõltub lisaks temperatuurile, hoopis võimsamalt jahutusvedeliku vooluhulgast ajaühikus. Seega, kui trakt on lobedam või umbsem, kui ette nähtud, on kogu pilt paigast ära.
Teine variant - termostaat on rikkis.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Cado kirjutas:Siin tekkis küsimus siis miks toodetakse üldse 70C -seid termostaate (kui mälu ei peta siis vist isegi 60-nene silma jäänud)
Vastus on lõunamaade jaoks ...
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
Õnnekas kirjutas:Burn7 kirjutas:davidsoniharald kirjutas:Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.
Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed?
Ja ongi nii - sa sõidad pidevalt alajahutatud mootoriga. Peaksid mõtlema termostaadi vahetusele, neid on nimelt erinevate temperatuuridega.
No minu Audi temp on nii suvel kui ka talvel 70 kraadi. Mingeid anomaaliaid ega kulumismärke pole küll näha.
-
- Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
No ega need kulumismärgid ei tekigi üle öö, sageli müüakse auto enne maha, kui midagi ilmnema hakkab. 70 kraadi on juba piisav soojus, et mootor töötaks ühtlaselt aga rentaabluse mõttes peaks olema töötemperatuur märgatavalt kõrgem. Kõrgem temperatuur - täiuslikum põlemine, väiksem hõõrdumine, suurem kasutegur.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Vene küte ja lääne tsikkel
ma tahaks ka seda hääd vene kütet osta...kui keegi pakub Lõuna Eestis siis võtku ühendust....crapzu@gmail.com
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.