Vene küte ja lääne tsikkel

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


virxx
Postitusi: 123
Liitunud: 22 Aug 2009, 23:14
Asukoht: Jõgeva-Tabasalu

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas virxx »

... Vist oli Neste aga võin ka eksida... Viimati juhtus sel suvel...

Täpsustus: Otepääl oli varem(Neste-t ei ole olnud) Uno-X, nüüd siis Alexela uue omanikuna :bsmile:

Yamaha Virago XV535 ´96
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02

Jussike
Postitusi: 264
Liitunud: 18 Nov 2007, 13:18
Tsikkel: Gixxer

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Jussike »

Eks selle benaga on nagu õllega :bsmile: , vahel hakkab pähe vahel ei.
Ei sõida küll suuri vahemaid aga alati on küttekulu olnud erinev, sõida kui
stabiilselt tahad ja oskad. Olen proovinud erinevaid tanklaid jne. ning järeldan
et siin mängib rolli nii ilmastik, täis kõht kui pea, rehvi rõhk ja erinev kütus, tanklatest ja
kütte margist ei tasu rääkidagi, ühe sugust kulu pole aga ma kunagi saavutanud.
Kas Vene küte sobib lääne motale ei oska kaasa rääkida sest kui nö. gost lubab siis ----- :?:

Päikest.

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

davidsoniharald kirjutas:

Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.

Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed? :wack:

Kasutaja avatar

iff666
Postitusi: 13
Liitunud: 23 Okt 2003, 23:08
Asukoht: põlva
Kontakt:

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas iff666 »

Ei tea ei kurda eriti selle vene kütte üle, kuna enda susukile sai eelmine hooaeg seda pidevalt sisse valatud ja to ei teind muud kui nats paremini läks edasi ja käimine oli puhtam, küttekulu osas ei oska suurt kosta kuna ei jälgi sellist asja vaid lähtun põhimõttest, et kõik mis paagis on kõik võtab ära, niiet ei kurda.
Ainuke asi mida soovitaks jälgida kui siit (eestist) ostad siis seda, et kes on tooja, kas tuttav ja usaldusväärne või mingi niisama (ei hakka ropendama) liigkasuvõtja.

Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

virxx kirjutas:

... Vist oli Neste aga võin ka eksida... Viimati juhtus sel suvel...

Täpsustus: Otepääl oli varem(Neste-t ei ole olnud) Uno-X, nüüd siis Alexela uue omanikuna :bsmile:

Ei tahaks küll teemat risustada, aga kui auto sain remondist kätte, küsiti, et mis solki ma sinna kallan, et absull ei l6hna bensiini järgi. Enne remonti viimist olin kõrvalehüppe teinud ja Alexelast tankinud :).ca kuu aega tagasi.

Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee

Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

Burn7 kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:

Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.

Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed? :wack:

Ja ongi nii - sa sõidad pidevalt alajahutatud mootoriga. Peaksid mõtlema termostaadi vahetusele, neid on nimelt erinevate temperatuuridega.

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Cado »

Õnnekas kirjutas:
Burn7 kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:

Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.

Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed? :wack:

Ja ongi nii - sa sõidad pidevalt alajahutatud mootoriga. Peaksid mõtlema termostaadi vahetusele, neid on nimelt erinevate temperatuuridega.

Siin tekkis küsimus siis miks toodetakse üldse 70C -seid termostaate (kui mälu ei peta siis vist isegi 60-nene silma jäänud)

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Termostaadid - üks variant, lõunamaade jaoks tehtud masinad. Ega termostaat ei avane laksust, tal ikka temperatuurivahemik, kus ta hakkab avanema ja kus ta päris lahti on. Lisaks veel auto jahutussüsteemi iseärasused ja tervislik seisund. Näiteks Mossel omal ajal oli nii, et suveks viskasin termostaadi üldse välja, kuna ta lasi mootori liiga kuumaks. Ehkki potis keetes avanes õigel temperatuuril. Talvel aga panin tagasi, sest siis oli asi korras. Teise Mosse peal aga töötas sama asi alati - järelikult oli ka jahutussüsteemis endas mingi kala. Ega termostaat avaneb vaid, arvestades temperatuuri, samas jahutus sõltub lisaks temperatuurile, hoopis võimsamalt jahutusvedeliku vooluhulgast ajaühikus. Seega, kui trakt on lobedam või umbsem, kui ette nähtud, on kogu pilt paigast ära.
Teine variant - termostaat on rikkis.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Cado kirjutas:

Siin tekkis küsimus siis miks toodetakse üldse 70C -seid termostaate (kui mälu ei peta siis vist isegi 60-nene silma jäänud)

Vastus on lõunamaade jaoks ...

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Õnnekas kirjutas:
Burn7 kirjutas:
davidsoniharald kirjutas:

Alla 80 kraadi jahutusvedeliku temperatuuri loetakse külmaks mootoriks.

Tean päris mitut autot( Audi A4 1.8t ja Audi 80 2.0E) mille termostaat hoiab temperatuuri 70 kraadi peal. Ma sõidan koguaeg külma mootoriga ve? Kust sellised andmed? :wack:

Ja ongi nii - sa sõidad pidevalt alajahutatud mootoriga. Peaksid mõtlema termostaadi vahetusele, neid on nimelt erinevate temperatuuridega.

No minu Audi temp on nii suvel kui ka talvel 70 kraadi. Mingeid anomaaliaid ega kulumismärke pole küll näha.

Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

No ega need kulumismärgid ei tekigi üle öö, sageli müüakse auto enne maha, kui midagi ilmnema hakkab. 70 kraadi on juba piisav soojus, et mootor töötaks ühtlaselt aga rentaabluse mõttes peaks olema töötemperatuur märgatavalt kõrgem. Kõrgem temperatuur - täiuslikum põlemine, väiksem hõõrdumine, suurem kasutegur.

Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas Raiki »

Lisaks kulumisele võtab alajahtunud mootor rohkem kütet ka .

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.

jannuhellu

Re: Vene küte ja lääne tsikkel

Lugemata postitus Postitas jannuhellu »

ma tahaks ka seda hääd vene kütet osta...kui keegi pakub Lõuna Eestis siis võtku ühendust....crapzu@gmail.com

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”