MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

miilits
Postitusi: 763
Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
Asukoht: Viljandi

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas miilits »

Teema algataja kirjutas ise õhu niiskusest.
Nende lennuaparaatidega pole ma kursis,kuid kui tegu on karburaatormootoriga, siis kas ei ole võimalik nn. "karburaatorite jäätumine", teame, et selleks pole vaja mitte külmakraade vaid piisab korralikust õhuniiskusest näit. udu ja kujutan, et seal kõrgemal ei ole see mingiks imeks. Kui masin juba maapeal tagasi on ei pruugi see väljastpoolt üldse välja paista.Tsiklite peal pole veel kohanud, et võrkfiltrid, milised mõeldud diiselküttele, oleksid küttesegus oleva õli tõttu kinni jäänud neid olen tsiklitel aastaid kasutanud.Isegi hooaja alguses käivitamisel mitte, kusjuures on masinad tavaliselt talveläbi seisnud, pigem on esinenud probleeme düüsidesse kogunenud valge "kördiga".
Ärge nüüd ainult kohe "sõimama" hakake, see oli mu hommikune mõttevälgatus. :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Karburaator jäätub tavaliselt kuskil +0..3 niiske ilmaga.
Deltadel on temparatuuri andur õhufiltri sees ja saab jälgida täpset tempi. Lisaks osadel on ka õhu soojendus peal.

Allakukumised on olnud soojade ilmadega ja karpa jäätumine on välistatud.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 306
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Väheke OT, aga...

Mina sain riksx-iga tuttavaks, kui ta oli veel väga rahulik, stabiilne ja ontlike hobidega inimene: pildistas ajakirja jaoks paljaid naisi, hüppas langevarjuga vist(?), tuunis emmi ja töristas pisikese 900se Hornetiga. :) Siis hakkas krossikaga müdistama, siis hakkas unimotodega mässama, siis hakkas mägikatega tegelema ja nüüd on jõudnud deltaplaanide ja nendega allapudenemise juurde. Johhaidii - küll mõni ikka viitsib endal elu huvitavaks teha :)

Riksx: mis järgmisena - hävituslenduri paberid ja piraajajões ujumise kursus? :)

----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Vaadake et järgmine kord kui kukute, liha luude küljest lahti ei kuku. Kunagi üks vana vene ljotsik rääkis, et nende üks langevarjur sai sellise tembuga hakkama. Vaadake ikka et benapaak vaakumisse ei satuks ja muu süütevärk kah korras oleks. :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Sadness kirjutas:

Väheke OT, aga...

Mina sain riksx-iga tuttavaks, kui ta oli veel väga rahulik, stabiilne ja ontlike hobidega inimene: pildistas ajakirja jaoks paljaid naisi, hüppas langevarjuga vist(?), tuunis emmi ja töristas pisikese 900se Hornetiga. :) Siis hakkas krossikaga müdistama, siis hakkas unimotodega mässama, siis hakkas mägikatega tegelema ja nüüd on jõudnud deltaplaanide ja nendega allapudenemise juurde. Johhaidii - küll mõni ikka viitsib endal elu huvitavaks teha :)

Riksx: mis järgmisena - hävituslenduri paberid ja piraajajões ujumise kursus? :)

Mul on käsil Super IZ'i projekt... eks suvel saad näha ;)

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Väike "mallinäide" sellest kui kasutada Kardi Racing õli, mis on mõeldud üle 12000 pöörete masinate jaoks.
Omanik on 50a mees, ta lihtsalt läks poodi (kus juures sõbra omasse) ja küsis kõige paremat 2T õli. Sellega põristas terve suvi otsa ilma et midagi kahtlustada oleks. Kuni selle hetkeni kui kompressioon kadus täitsa ära. Väikse sõrmega võis tiivikut edasi lükata.
Alati kui lendu läks oli õli põlemis lõhn juures ja suitses ka. Ei hakkand kahtlustama õli ja kunagi ei vaatanud mida valab, kuid pudeli taga oli ilusti kirjas, et kindlasti mitte kasutada tavalistes 2T mootorites. Aga kõige huvitavam on see, et masin töötas ja töötas üsna hästi. Kuigi jahh kõik kolvirõngad olid kinni jäänud ja sellised "ilusad" jooned on silindris.

Tegemist Rotax 582 mootoriga
Silinder
Pilt

Kolb:
Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Lihtsalt paar pilti Deltadest

Pilt

Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas petz »

selliseid kolbe-silindreid ennegi nähtud kui on s**t õli olnud, mille määrimisomadused kuumalt ja pöördes ära kaovad või õli sootuks suvatseb ära põleda., tänu õlimüüja soovitusele nii mõnigi tsiklimootor niimoodi sellise kolvi ja hülsiga , nagu pildil näha , oma töölepingu lõpetanud. nüüd enam müüja soovitatud igasugu "heade" õlidega ei eksperimenteeri.
muide kas need pildid lennumasinast on tehtud enne või pärast allakukkumist. :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mella »

petz61 kirjutas:

selliseid kolbe-silindreid ennegi nähtud kui on s*** õli olnud, mille määrimisomadused kuumalt ja pöördes ära kaovad või õli sootuks suvatseb ära põleda.,

Muide, õli oluline omadus ongi, et ta peab ära põlema. Kusjuures mida jääkainevabamalt, seda parem.

Tolle pildil oleva kolviga on aga tõenäolielt 2 eri probleemi.

  1. Õli. Kardi Racing õli üldises mõttes pole süüdlane. Korralik sünt põleb pea tahmata. Küll aga tahmab oluliselt mineraalbaasil õli, näiteks Castrol 747. Tahmab, kuid määrib hästi. Võistlusmootoritel, mis iga paari sõidu tagant lahti käisid, võis neid kasutada, sest puhastada tuli niikuinii.
    Pöörded ei mängi mingisugust rolli. Kui, siis kõrge pöördega mootorile ei tohi viletsat õli valada. Vastupidi probleemi pole.
  2. Jooned silindril ja kolvil võivad olla tekkinud nii tahmaosakestest kui ka lahja segu tõttu tekkinud ülekuumenemisest.

A tollelt sõbrast poemüüjalt ma ei julgeks küll mistkit soovitamise peale osta ;) Ja kui kolb näeb selline välja, sisi järgmine samm on summuti ja leegitoru kontroll, sest ka need on paksult õli täis.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

petz61 kirjutas:

selliseid kolbe-silindreid ennegi nähtud kui on s*** õli olnud, mille määrimisomadused kuumalt ja pöördes ära kaovad või õli sootuks suvatseb ära põleda., tänu õlimüüja soovitusele nii mõnigi tsiklimootor niimoodi sellise kolvi ja hülsiga , nagu pildil näha , oma töölepingu lõpetanud. nüüd enam müüja soovitatud igasugu "heade" õlidega ei eksperimenteeri.
muide kas need pildid lennumasinast on tehtud enne või pärast allakukkumist. :D

Antud silindrid on võetud sellelt siniselt deltat, millel oli filtrijama. Kuna lendur on juba üsna kogenenud, siis ta on 6'st 5 korral õnnelikult maandund. Kõige hullem on siis kui mootor veab alt õhkutõusmisel ja see 1 oligi tõusul ja lennu lõpetas puuotsas, kust hiljem kraanaga aparaat alla tõsteti.

Kollase deltaga läks tiba kehvemini, 1,5a tagasi noor hulja kotkana kukkus alla maandumisel. Tõsi seekord oli süüdi 100% lendur. Aga lõhkus delta korralikult ära. Need fotod on eile tehtud ja täna lendab kollane ideaalselt. Muidugi remondikuludest me ei räägi, see maksab nii mõne korraliku krossika hinna.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

mella kirjutas:

Muide, õli oluline omadus ongi, et ta peab ära põlema. Kusjuures mida jääkainevabamalt, seda parem.

Tolle pildil oleva kolviga on aga tõenäolielt 2 eri probleemi.

  1. Õli. Kardi Racing õli üldises mõttes pole süüdlane. Korralik sünt põleb pea tahmata. Küll aga tahmab oluliselt mineraalbaasil õli, näiteks Castrol 747. Tahmab, kuid määrib hästi. Võistlusmootoritel, mis iga paari sõidu tagant lahti käisid, võis neid kasutada, sest puhastada tuli niikuinii.
    Pöörded ei mängi mingisugust rolli. Kui, siis kõrge pöördega mootorile ei tohi viletsat õli valada. Vastupidi probleemi pole.
  2. Jooned silindril ja kolvil võivad olla tekkinud nii tahmaosakestest kui ka lahja segu tõttu tekkinud ülekuumenemisest.

A tollelt sõbrast poemüüjalt ma ei julgeks küll mistkit soovitamise peale osta ;) Ja kui kolb näeb selline välja, sisi järgmine samm on summuti ja leegitoru kontroll, sest ka need on paksult õli täis.

Vot ei oska veel seisukohta võtta aga õli enda purgil oli kirjas, et kindlasti mitte kasutada tava 2t mootorites. Rõngad on ikka väga jõhkralt kinni kui kinni. Eelmine kord ei olnud mahti väga küünlaid uurida, et kas tahmand või pruunid.

sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] lasen leegiheitjaga londi sisse ja põletan õli ära.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mella »

riksx kirjutas:

Antud silindrid on võetud sellelt siniselt deltat, millel oli filtrijama.

Ma hakkan kahtlustama, et kogu jama põhjustas ÕLI. Ja tõenäoliselt mineraalne võidusõiduõli.
nn. kastooripõhisel õlil on halb omadus settida anuma põhja. Sellepärast ei soovitatud ka võidusõidumasinatel segu ette valmis teha ning paagid tühjendati peale võistlust.
Lisaks ei olnud võimalik tolle õliga sõita madalatel temperatuuridel. Vist mingi alla +5 hakkas juba segu hägustuma.

Seega VÕIS kogu filtijama põhjuseks olla settinud õli, mis sinna kinni jäi.


BYKERS
Postitusi: 60
Liitunud: 06 Veebr 2008, 09:48
Tsikkel: Suzuki Bandit
Asukoht: TLN

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas BYKERS »

arvan et sobilik segu õli oleks Husqvarna XP kahetaktiline õli millel on dosaatori anum õlikanku küljes ja se õli on täis synt ja mõeldud rasketes tingimustes suurtel põõretel kasutamiseks, kasutan seda õli ise ka aga mitte lennumasinates :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

mella kirjutas:

Ma hakkan kahtlustama, et kogu jama põhjustas ÕLI. Ja tõenäoliselt mineraalne võidusõiduõli.

Eks peale õli siin muud süüdlast ei oska näha ja tegu oli täissündiga.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas racerx »

Piltide järgi vaadates õli küll ei kipuks süüdistama, pigem on seadistused väga mööda. Need triibud mis seal on on täpselt seda nägu, et külmast pärast on tuuritatud korralikult soojaks laskmata ning seadistused pidevalt valed. Isegui suvaline 2T õli ei tekita sellist jama.

Castrol 747 on nii nagu Mella ütles, võimalik kasutada ainult seda õli (st kui vahetad õlitüüpi tuleb ka mootor lahti võtta jne), mitte alla miinustemp ning segada vahetult enne sõitu, st ka kütuselisamine peaks toimuma tühja paaki.
Seguõlid millega mootor on alati läikinud seest on Castroli TTS ( nüüd on ta nimi vist RS2) ja Valvoline Full Synt 2T Racing.


KrossiHimuline
Postitusi: 152
Liitunud: 21 Jaan 2006, 09:53
Tsikkel: -

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas KrossiHimuline »

Siiski asi on õlis. Mul on kaks sõpra valanud täpselt sama õli rollerile. Kolvid olid õigepea samasugused.


Jorma
Postitusi: 320
Liitunud: 18 Aug 2008, 02:55
Asukoht: Harjumaa

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Jorma »

OT, aga ma kasutan Yamaha DT50R'is racing 2t Statoili oma. Kas seda ei tohiks kasutada või? Stati kodukal oli kirjas, et see oleks sobiv minu rattale.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

xjorma kirjutas:

OT, aga ma kasutan Yamaha DT50R'is racing 2t Statoili oma. Kas seda ei tohiks kasutada või? Stati kodukal oli kirjas, et see oleks sobiv minu rattale.

Kui on Racing ja tsikkel peal siis on OK ja anna tuld, siin käib jutt kardi õlist.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mella »

Äkki sa avaldad selle õli margi ja konkreetse tähise ka?

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

mella kirjutas:

Äkki sa avaldad selle õli margi ja konkreetse tähise ka?

Täpne nimetus on "RacingWay 2T Go-Cart"

Leektäpp on 290 kraadi, tavalistel 2T õlidel on see 80...100 kraadi. Ehk on koer siia maetud.

http://www.statoillubricants.com/mar/LU ... stonia.pdf

"Täissünteetiline eriõli suurel koormusel töötava kardimootori
määrimiseks. Ei sobi muude kahetaktiliste
mootorite määrimiseks. Tagab töökindla määrimise väga
kõrgetel pööretel ja temperatuuril. Võib segada enamike
müüdavate võidusõidukütustega."

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jep, eks siia on koer maetud.
Kardimootorid ja nende määrimine on paras müstika ja ei ole üldse rakendatav muudel 2T mootoritel (kiirusmudelite mootorid ehk välja arvatud).

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

Võiks siis küsida, et kus tehakse kvaliteetsed silindri puurimist?

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mella »

mx77 kirjutas:

Jep, eks siia on koer maetud.
Kardimootorid ja nende määrimine on paras müstika ja ei ole üldse rakendatav muudel 2T mootoritel (kiirusmudelite mootorid ehk välja arvatud).

Mis seal müstikat on? Vormel-A mootorid käisid välja 20KRPM, määriti ikka shelli täsissündi või 747-ga. Yamahad käisid 15KRPM. nendel sama õli. ja sama õli kõlbas ka teistele 2t masinatele.

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

mx77 kirjutas:

Jep, eks siia on koer maetud.
Kardimootorid ja nende määrimine on paras müstika ja ei ole üldse rakendatav muudel 2T mootoritel (kiirusmudelite mootorid ehk välja arvatud).

Eks see seletab ka kolvi üli suure tahmumise. Kuna selle õli põlemis temp on 3 korda suurem, siis see õli lihtsalt ei põlenud ära vaid kogunes ilusti kenasti kolvile.

Pilt

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8428
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:
mx77 kirjutas:

Jep, eks siia on koer maetud.
Kardimootorid ja nende määrimine on paras müstika ja ei ole üldse rakendatav muudel 2T mootoritel (kiirusmudelite mootorid ehk välja arvatud).

Mis seal müstikat on? Vormel-A mootorid käisid välja 20KRPM, määriti ikka shelli täsissündi või 747-ga. Yamahad käisid 15KRPM. nendel sama õli. ja sama õli kõlbas ka teistele 2t masinatele.

Müstika siis pigem jutumärkides :).
Selles mõttes ongi kardimootorid erilised ja erinevad, et määrimiseks on parim just see vana kastorkapõhine 747 (muude, ka täissüntõlidega on probleeme) ja samas on see 747 teistesse mootoritesse (eriti veel väljalaskeklapiga) paras jama ja probleemne. naljaks on just see, et see vana kastoor suudab selliste pöörete juures õlikile tugevuse säilitada.


petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas petz »

[quote="mella"]
Muide, õli oluline omadus ongi, et ta peab ära põlema. Kusjuures mida jääkainevabamalt, seda parem.

selles ikka päris kindel v?
seleta siis see ka lahti , miks peab kasutama suurel koormusel, kõrgetel pööretel ja temperatuuril jne. kõrgema leektäpiga õlisid

Kasutaja avatar

Teema algataja
riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas riksx »

petz61 kirjutas:
mella kirjutas:

Muide, õli oluline omadus ongi, et ta peab ära põlema. Kusjuures mida jääkainevabamalt, seda parem.

selles ikka päris kindel v?
seleta siis see ka lahti , miks peab kasutama suurel koormusel, kõrgetel pööretel ja temperatuuril jne. kõrgema leektäpiga õlisid

Et määrde omadused säiliksid. See on sama rubriik, et miks on talve ja suve diisel.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Kuna temperatuur on kindlasti külmem ning õli viskoosus muutlik, siis ma kasutaks keskmist mootorsaani õli.

PiltPilt
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas TDM »

Diislil küll pigem hangumise probleem, ehk siis temperatuuri vähenedes lõpetab suvine diisel voolamise!

Olen ka seda meelt, et kõrgem leektäpp on vajalik suurte koormuste/temperatuuri juures säilitamaks määrdeomadusi!
Kahetaktilisel on ju kütusel määrdeomaduste parandamiseks lisatud see õli ja määrimine käib teadupärast karteris(vända, kepsu, sõrme laagrid ja sealt poolt ka silindri määrimine), kolvi peale liikudes peab see segu ära põlema täielikult, muidu tekivad põlemisjäägid mis hakkavad kogunema nii rõngaste vahele kui ka väljalaskesse.
Igale tööreziimile on ikka oma õli! (liiga hea ei ole alati hea)
Või tuleb paremat õli teises vahekorras segada! :roll:

Silindri puurimist tehti vanasti Kavoris( küllap neid kohti veel)
Iseasi kas remont kolbe nii suuri on, et sooned ära saab(pildi järgi päris korraliklt soones)

Jõudu parandamisel!

Ei midagi . . . peale tuule!

ints97

Re: MotoDelta on 6 korda alla kukkunud

Lugemata postitus Postitas ints97 »

Hommik,
püti restaureerimisega pöördu hr. Jaanus Liguri poole (5044353), ta guru neis asjus. Mul käivad kõik racing asjad
kindluse mõttes tema juurest läbi. Pildilt ei saa küll aru, kuid tundub nikasiil olema, siis vähe keerulisem lugu.
-ints-
56 328 771

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”