Sorry noored ja vanad motosõbrad. Selleks et tuleks järeltulijaid Leokitele, tuleb kõigepealt noortele anda võimalus motokrossi sõita eestis, seejärel baltikumis, skandinaavias ja siis euroopas. Suurt tükki korraga ei saa. Ehk siis, 65 esimesel aastal sõidetakse Baltikumis (Läti,Leedu), 65 viimasel aastal (soomes, rootsis) ja 85 jaoks tuleks sõita võidusõite juba euroopas, et saada jalg uksevahele ja tagada pidev areng. Motokross ei ole ala, kus istu sikliselga ja keera rulli, ala nõuab meeletut vastupidavust ja analüüsivõimet, lahtist pead ja meeletut tahet ning vähesel määral ka õnne.
Racerx, tõi välja oma vastuse loosse, mis oli haridusteed silmas pidades täiesti õige ja aus, täpselt nii see ongi. Kui sa tahad, et su poiss oleks Maailmas tipptegija tuleb loobuda eestis pakutavast haridusest. Kui Aigar ja Tanel euroopasse läksid olid nad mõlemad vanad vast 12-13 aastat. 12-13 aastaselt hakkasid meie mehed euroopat vallutama. Tanel hakkas maailma vallutama juba 16 aastaselt, kvalifitseerudes kõikidele MM etappidele, kuhu nimekirja sai. Juunioride tiitlid kah muidugi räägivad enda eest. Tanel 2x Jun. Maailmameister, Aigar 85 Euroopa Meister.
Eestist niipalju, et enne kui see "MOTOFÖDERATSIOON" ennast kokku ei võta ja motokrossile mõtlema ei hakka, ei tule siit niipea ühtegi kiiret järeltulijat neile kes praegu MM'il sõidavad. See aga omakorda tähendab, et tuleks hakata noortele mõtlema. Kõigepealt peaks korraldama neile vähemalt igalkrossil stardid, et poisid sõidaksid, mis siis et neid on neli tükki. Kuid nad vajavad ust. Selle asemel EMF aga korraldab võidusõite mingitele Külg vankritele, quadraceritele ja pit-bikedele. Kõik on tore ja äge, kuid iga asi võiks toimuda nii nagu mujal maailmas see toimub.
Korvid-Quadid sõidavad eraldi võistlustel eraldi nädalavahetustel, ehk teisisõnu soolod ja korvid ei sõida koos. Koos Korvide-Quadidega krossiga saaksid seal võistelda ka noored korvi ja quadi poisid omas klassis ja omal rajal. see arendaks nii eesti quadi krossi kui ka korvikrossi.
Soolod sõidavad omaette nädalavahetusel omaette rajal. Tähtsad oleks kolm noorteklassi MX1,MX2 sellises sseisuses nagu praegu on. Kindel on see, et üle kolmekümne mehe puutaha ei lastaks üheski stardis. Ja mispärast ei võiks klassid olla MX1C ja MX2V. Kui mehi kohal on. Mispärast peab lükkama a'la 70 MX2B meest ühte starti. Jaburus.
Miks peaks mingisugune kõva euroopa või maailma tiim, tahtma endale tiimi sõitma kutti eestist, kes ei ole selle ajajooksul mis ta motokrossiga tegelenud on, kuskil endast märki maha jätnud, peale koduriigi. Kui vanemad tahavad, et laps sõidaks kõrgtasemel motokrossi siis ei tule paraku koolilõpetamine eestis ju kõneallagi. Mina lõpetasin põhikooli 15 aastaselt, ja siis oli hilja kuhugile välja tungida. Kui tahad motokrossis kaugele jõuda, tuleb unustada ülikool ja keskkool ja põhikooli lõpetamiseks tuleb välja mõelda erinevad süsteemid. Kuna riik sporti ei tunnista, ei tunnista ka koolid motokrossi kui spordiala. Küll aga toovad mehed kuulsust ja au just riigile, nii et ma ei imesta miks kullas sõidab soome litsentsiga, kuna on eestis sündinud, võibolla lihtsalt sellepärast, et seal on paremad võimalused ???
Ja olgugi, et Gepa oli vist olnud natukene tõbine oli sõit lahja. tuleb arvestada asjaoluga, et motokross on kiiresti arenev spordiala, kus rajad ja tehnika arenevad samakiirelt kui arvutid ning järeldus on, et kui ei jõua tehnikaga kaasas käija sured mingiajapärast välja. Kunagi sõideti krossi füüsiliselt rasketel radadel (paks liiv ja mudamülkad), nüüd sõidetakse rohkem radadel mis on tehniliselt rasked ja nõuavad rütmitunnetust. Kusjuures kõik see on tulnud ei kuskilt mujalt kui ameerikast. et tahan öelda, kui hüppeid hüppama ei hakka ja rütmiga sõitma, ei ole asja enam MM'ile veel vähem Ameerikasse.
Siinokohal on õnn, et meil on euroopa liit ja 2010 aastal valmib Sõmerpalus, Sõmerpalu motoklubi ja teiste ettevõtjate ja entusiastide eestvedamisel kindlasti skandinaavia, kui mitte euroopa esimene motohall, mille sisse kannatab paigutada korraliku staadionimotokrossi raja, kus siis eestlased ja muud eurooplased raha eest saavad hakata enda superkrossi (rütm) tunnetust lihvima. AU ja MÜTS MAHA, Hr. Avo Leok'i, Hr. Peeter Põldaru, Hr. Aivar Leok, Hr. Arvo Leok, Hr. Kaido Park ees, et mehed on andnud ennastsalgava panuse eesti motokrossi tulevikku ja need mehed vääriksid kõik vähemalt Eesti aasta isa või mehe tiitlit, või siis vähemasti tunnustust eesti motoföderatsioonilt, et on teinud sellise ennastsalgava panuse eesti motospordi tuleviku nimel. Aitäh Mehed, Isad ja Ettevõtjad