R1 -e lõppkiirus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu
Re: R1 -e lõppkiirus
nu sinna läheb aega, sest ma laeva peal tööl ja siis pole väga lihtne siin asju planeerida aga kui saan aega eks ma teen selle ära ja postitan üles ka , senix võib keegi veel variante pakkuda milles asi olla võib
badzahn@gmail.com
Re: R1 -e lõppkiirus
minu rattal on kiirus piiratud 250km/h ja kusjuures piiraja on nii sujuv.... ei hakka turtsuma ega plärtsuma ,lihtsalt rohkem ei lähe,hoiab ühtlaselt kiirust ja pöördeid,kuigi on tunda et mootoril jõudu on veel minna ja pöörded pole ka päris põhjas
pakun välja et r1 omanikul ka see piiraja peal,tundub et lihtsalt spidokas valetab 10 km /h
Re: R1 -e lõppkiirus
minuarust on ka mootor kohvi, olen isegi päris kindel(võin ka eksida) endal oli ka mootor kohvi ja 6 käiguga pöörded punaseni ei jõudnud mingi ka 8000 umbes aga kui mootor oli norm läks ilusti punasess muidugi mul 175 dt
-
Teema algataja - Postitusi: 27
- Liitunud: 17 Mär 2007, 11:24
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn/Tõrva/Muu
Re: R1 -e lõppkiirus
ma olen folf -iga nõus, mul ei hakka ka plärtsuma ega midagi.. lihtsalt tunned et nagu jõudu oleks aga ei lähe edasi...krt mootor on 30 tuhhi sõitnud, ei saa nagu kohvi veel olla, eelmine mootor oli 60 tuhhi sõitnud too oli tunda et oli kohvi võrreldes praeguse mootoriga..
badzahn@gmail.com
-
- Kaupmees
- Postitusi: 126
- Liitunud: 22 Mär 2010, 23:18
- Tsikkel: www.veltmotocenter.ee
- Tänatud: 1 kord
DynoJet jõustend
Tervitus,
Kutsume tsiklimehi meie Dynostendi ratast häälestama. PowerCommanderi abil saate rattale kaduma läinud kw-d tagasi. Eriti tuleks pinki tulla nende tsiklitega, mille väljalase ja/või õhufilter vahetatud aga kütusesegu pole paika seatud.
Võtke ühendust Raidoga(stendi operaator) või R.Klauseniga. Teostatavd tööd ja pakkumised personaalsed. Teenus soodne!!!
http://www.veltmotocenter.ee/?menu2ID=39
Tervitustega ja head hooajaalgust soovides,
Hanno Velt,
Velt Motocenter asutaja.
Sõiduvarustusel suured soodustused: http://www.veltmotocenter.ee/?show=static&ID=9
Re: R1 -e lõppkiirus
mina ostsin ratta ja tal olid exupi trossid puudu ja seega oli exupi klapp kinni ja ei läinud üle 250 ne tegin lahti ja nüüd tip top.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: R1 -e lõppkiirus
inz666 kirjutas:mina ostsin ratta ja tal olid exupi trossid puudu ja seega oli exupi klapp kinni ja ei läinud üle 250 ne tegin lahti ja nüüd tip top.
Kas sa siis panid trossi tagasi või võtsid selle klapi sealt sumpast üldse välja?
Re: R1 -e lõppkiirus
ei ole veel trosse ost aga tegin klapi lahti (klapi välja ei võtnud) ja toimib
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.