Perfomance'i tõstmine vene tsiklil
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Mode
- Postitusi: 1004
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 12 korda
Lugesin ja vaatasin...arvan, et kui tsikliga võidu ei sõida, siis forsseerimine on suht mõttetu...võidate mõne HP, kaotate ressursis...parem oleks aega ja raha kulutada täpses mootori reguleerimises, rataste balanseerimises...mida iganes. Kui mootori võimsusest ei jagu, tuleb Minsk lihtsalt kõrvale panna ja võimsam tsikkel muretseda 

-
Teema algataja
Hetkel on mul selline arvamus asjast jäänud. Et kui tahan sõita aga samas ka tahta et pill töökindel olex. Tuleks sellised asju mitte nokkida. Vaid lihtsalt puhastada regulaarselt ilusti. Et midagi üle tahmanud pole. Vaadata mõne parem õhupuhasti, et kergem hingata oleks. SUmmuti ära puhastada. Veermik korda, paremad laagrid sisse. Veljed ära rihtida. Süüde ilusti paika. Et midagi konkreetselt ümber teha tänavasõiduks pole mõtet...
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Olen härra kõrtsmikumolu-ga ühel meelel. See on tõesti väga hea isend katsetamiseks ja teadmiste omandamiseks. Ehitus on sel mootoril lihtne ja seda saab kiirelt lahti ja taas kokku lapata. Sumpsi tuuning on põnev tegevus, mille tulemus on alati üllatav. Piisab, kui viimane väljalaske ava muuta pisut suuremaks või vastupidi ja mootor on kui teiselt pillilt. Olen sellist veskit päris palju lapanud - sõitsin kunagi kartiga. Üks väga hädine osa oli väntvõll, mille kepsu laager ei tahtnud kuidagi vastu panna. Ülejäänud osa mootorist on suht lollikindel ja probleeme ei tekita(eriti tihti). Süütemängu kohta ei tea midagi öelda, sest kasutasime aku süüdet ja genekas oli välja roogitud. Sai proovitud isegi väntvõlli väiksemaks treimist ja kolvikäigu lühendamist - pöördesse jooksis nagu 250 CZ.
Soovitan küll proovida, sest see päris huvitav, no minuarust vähemalt oli....
Olen härra kõrtsmikumolu-ga ühel meelel. See on tõesti väga hea isend katsetamiseks ja teadmiste omandamiseks. Ehitus on sel mootoril lihtne ja seda saab kiirelt lahti ja taas kokku lapata. Sumpsi tuuning on põnev tegevus, mille tulemus on alati üllatav. Piisab, kui viimane väljalaske ava muuta pisut suuremaks või vastupidi ja mootor on kui teiselt pillilt. Olen sellist veskit päris palju lapanud - sõitsin kunagi kartiga. Üks väga hädine osa oli väntvõll, mille kepsu laager ei tahtnud kuidagi vastu panna. Ülejäänud osa mootorist on suht lollikindel ja probleeme ei tekita(eriti tihti). Süütemängu kohta ei tea midagi öelda, sest kasutasime aku süüdet ja genekas oli välja roogitud. Sai proovitud isegi väntvõlli väiksemaks treimist ja kolvikäigu lühendamist - pöördesse jooksis nagu 250 CZ.
Soovitan küll proovida, sest see päris huvitav, no minuarust vähemalt oli....
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
No ei saa vaiki olla
Mina arvan, et kõrtsmikumolu ja koi seisukohad on väga õiged.
"Minski ja Jawa aeg" on just õige aeg õppimiseks. Muidugi on võimalik asja lihtsalt töökindlaks ja ideaalselt toimivaks aretada, aga ka sellise tegutsemise puhul leiad ennast ikkagi lõpuks mootorit forsseerimas.
Ja muide, ega siis forsseerimine ei tähenda ilmtingimata kardinaalset ümberehitamist ja võimsuse kasvu. Võib ka pisitasa ja natukene.
Vene keeles peaks olema lausa raamat, kuidas levinumaid vene 2T mootoreid forssida. Mul on ka midagi kuskil, koos jooniste ja andmetega jne... aga vene keeles muidugi.

Mina arvan, et kõrtsmikumolu ja koi seisukohad on väga õiged.
"Minski ja Jawa aeg" on just õige aeg õppimiseks. Muidugi on võimalik asja lihtsalt töökindlaks ja ideaalselt toimivaks aretada, aga ka sellise tegutsemise puhul leiad ennast ikkagi lõpuks mootorit forsseerimas.
Ja muide, ega siis forsseerimine ei tähenda ilmtingimata kardinaalset ümberehitamist ja võimsuse kasvu. Võib ka pisitasa ja natukene.
Vene keeles peaks olema lausa raamat, kuidas levinumaid vene 2T mootoreid forssida. Mul on ka midagi kuskil, koos jooniste ja andmetega jne... aga vene keeles muidugi.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Mul oli iz-il sama probleem, sinna kaane vahele on pigi ja tahma kogunenud, mis liimib kaane kinni. Natuke aega jändamist: koputamist, kruvikeerajaga aitamist ja teravate näpitsatega poldiaukudest tirimist,ning mul õnnestus see kätte saada. Võiv-olla aitab ka kuumutamine ja mingi keemia kasutamine (wd 40).
take the corner, join the crash
-
Teema algataja
niisiis, sellel lehel(minskmoto) on kirjas, et kokku saab 15 hj ja masin muutub ökonoomsemaks ja isegi vist pikaealisemaks, aga kõik peab ära tegema, mis õpetatud, üksikud asjad ei aita palju.
Viimati muutis MotoMell, 19 Veebr 2005, 13:50, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
http://minskmoto.net/soveti/21.htm
Ega kellegil ei juhtu olema selle lehe eestikeelset versiooni? Mul ei edene see tõlkimine väga hästi...
Ega kellegil ei juhtu olema selle lehe eestikeelset versiooni? Mul ei edene see tõlkimine väga hästi...

Kas siin on see sündroom et mingi aparaat aetakse lume alt välja ja siis kuidagi häda vaevu tööle saadud ning kohe vaja tuunima hakata kuna jõudu pole?!
Tee terve ratas ideaalselt korda.Ma usun et kui sa näiteks mingi nipiga võluksid mootorist 1HP rohkem välja siis sama efekti annaks uued ratta laagrid pluss kett ja hammakad.
MOOTORRATAS ei koosne ainult MOOTORIST!
Tee terve ratas ideaalselt korda.Ma usun et kui sa näiteks mingi nipiga võluksid mootorist 1HP rohkem välja siis sama efekti annaks uued ratta laagrid pluss kett ja hammakad.
MOOTORRATAS ei koosne ainult MOOTORIST!
Noo, asi ongi nii, et asi saab üle värvitud(korralikult) ja enamus selliseid kuluvaid osi vahetatud:) ja kevadeks on ratas ideaalne.WotS kirjutas:Kas siin on see sündroom et mingi aparaat aetakse lume alt välja ja siis kuidagi häda vaevu tööle saadud ning kohe vaja tuunima hakata kuna jõudu pole?!
Tee terve ratas ideaalselt korda.Ma usun et kui sa näiteks mingi nipiga võluksid mootorist 1HP rohkem välja siis sama efekti annaks uued ratta laagrid pluss kett ja hammakad.
MOOTORRATAS ei koosne ainult MOOTORIST!
Ja pealegi kui sa selle läbi oleksid viitsinud lugeda, siis teaksid, et ma ei aja 1hp taga, vaid parem vastupidavus, ökonoomsus ja siis 5hp ka.
-
Teema algataja
Ma sain konkreetse minski midagi teha tahan hakata eelmine suvi. Ja siis sai ta täiesti juppideks kakutud. Kõik laagrid vahetatud. Panin kyll veidi kasutatud laagrid aga see eest väga korralikud laagrid sisse ja kõik mis vahetamist nõudis vahetuatud. Nüüd lihtsalt ootan veel ja otsisin lisa mida teha veel võiks.
Issand jumal!
See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.
Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.
Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.
See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.
Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.
Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.
No kui sa selle viitsiksid korra läbi lugeda, siis see ongi kanalite täpseks tegemine jms täppisteadus (mitte nitro ja turbo ja värvilised täringud sumpast välja lendamas). Ja kui loogiliselt mõelda kõigi nende asjade üle, võid isegi aru saada, et muutub töökindlamaks ja isegi võimsamaks, ok ok ma ise ka päris 15 hp ei usu või looda sealt, ning pigem ongi see plaanis töökindluse suurendamiseks, aga kui võimsus tõuseb pole ju ka viga. See kutt on selle oma kogemuste pealt kirja pannud ning pole seda lihtsalt pastakast välja imenud. Ja minskil seda reguleerimisruumi ikka leidubWatS kirjutas:Issand jumal!
See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.
Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.
Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.

Mis moodi kanalite poleerimine mootorit töökindlamaks muudab?N2O kirjutas:No kui sa selle viitsiksid korra läbi lugeda, siis see ongi kanalite täpseks tegemine jms täppisteadus (mitte nitro ja turbo ja värvilised täringud sumpast välja lendamas). Ja kui loogiliselt mõelda kõigi nende asjade üle, võid isegi aru saada, et muutub töökindlamaks ja isegi võimsamaks, ok ok ma ise ka päris 15 hp ei usu või looda sealt, ning pigem ongi see plaanis töökindluse suurendamiseks, aga kui võimsus tõuseb pole ju ka viga. See kutt on selle oma kogemuste pealt kirja pannud ning pole seda lihtsalt pastakast välja imenud. Ja minskil seda reguleerimisruumi ikka leidubWatS kirjutas:Issand jumal!
See 15 HP on ainult jutt ju!Ja sellist nalja et mootori võimsamaks tegemisega pikeneb ka tema vastupidavus kuulen esimest korda.
Kas see kütuse kulu vähenemine on kahtlane asi sest et 2t on juba olemuselt pillav ja üldjuhul sa ei tekita mitte millegist lisa hobuseid.
Kõik on tore et sul on huvi ja tahtmist aga ma kardan et kui sa üldse saavutad need numbrid siis oleks juba odavam mingi suurem ratas lihtsalt osta.Teoreetiliselt peaks saama 125 CC ca 35 HP.Kui kasutatakse ikka karburaatorit ja bensiini.Sel juhul ka vastupidavus on rahuldav.
Parem kuluta raha rohkem täpis reguleerimiseks.
Ja mis sellesse puutub siis minu arust sisselaske kanaleid ei tohigi poleerida kuna sileda pinna puhul ei teki keeriseid mis on õhu ja bensiini seguks vajalik.
Mõtekam oleks sul lasta silinder katta mingi metalliga,kasutada väga kvaliteetseid määrdeaineid.Võib olla ka tasakaalustamise aitaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.