kerge ratas linna ja maanteele?
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
madone - punkt kolm - proovi sxv450-ga möödasõitu teha jumalast 4 takti ju
naabritüdruk kimab 250-se kroomiga ka nii, et ma ei saa järgi talle alati. mitte et ma koguaeg naabritüdruku järgi sõidaksin. kuupide järgi ei saa päris nüüd võtta asju.
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
Ah olge reaalsed nüüd
lähed sa jee rxv-ga maanteele uhama?
CB500, EN500 jne muidugi astuvad edasi.. kindlasti ei ole nendega probleemi maanteel möödasõitu teha kuid need enam ei lähe vist Juksi raskusklassi kuna kuiv kaal on juba 170++
vastu võib alati vaielda.. egas mu jutt on kah niisama jutt
Ei ole elusees võimalik, et 250 kroom sul 660xt-lt eest ära astub.. sa ajad siin niisama kägu sa ilmselt sõidad ta järgi mingil teisel põhjusel ja unustad lihtsalt gaasi keerata... unistad midagi
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 367 korda
- Kontakt:
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
tegelikult on see kaaluteema jah huvitav. kui keegi tahab ratast mingis kaalus osta, siis tulebki küsida, et milleks see oluline on. sest ratast ju täiesti maast lahti tõstma ikka ei hakka?
Joonistame nüüd, madone kaalujaotuse juttu edasi rääkides, ühe pildi siia:
---------------------@
See on sangpomm, millele on 2 meetrine toru külge keevitatud.
Mis te arvate, kummast otsast on lihtsam seda püsti tõsta, kas sangpommipoolsest või sellest torupoolsest otsast. Nii on ka tsiklitega. Kui raskus on all, lükkab väike Madone ka 300 kilose ratta püsti, kui raskus on üleval, siis hakkavad need oluliselt lugema.
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
Mis sul nende väikeste tüdrukutega on?
Ma rohkem ei risusta teemat aga ma pidin lihtsalt seda küsima...
Enam ei julge sulle külla tulla.. kahtlased fantaasiad
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
madone kirjutas:CB500 muidugi astub edasi.. kindlasti ei ole nendega probleemi maanteel möödasõitu teha
Ahh astub-astub
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
Näh väikesed tüdrukud ja suured tüdrukud...mul oli küll raske oma suts alla 200-kg-st KLEd maast üles rebida, klassikaliselt ei saanud (tundus nagu tonn kaaluks, kui selg vastu ratast proovisin), aga lenksust tõstes tuli lubinal püsti. Tüdrukutele ja teistele mittehiiglastele nipp nr 1: pea hiiglastest sõbrad ligi kui tsiklit pikali ajada kavatsed ja pole selle püstisaamise tehnikaid pidanud üksi läbi harjutama.
2T krossikat on siiski oluliselt kergem ka ntx jala kinnijäämise korral enda pealt ära saada kui suurt 4T pilli...manööverdamise paremus on jällegi enduro tsiklil parem, olgu ta kui tahes raske (kui kaal hirmu peale ei aja) kui bikel või mõnel muul pillil. Yamaha Tricker võib trikitamiseks hea pill olema, aga proovi seda huvi pärast ajaliselt mõne hardenduroga kõrvuti, siis tunned, mis jääb nõrgaks või milleks miski parem on. Kõike head ühes pillis ei saa, sellest oli siin ju tore teemagi- ideaalne tsikkel vms
Re: kerge ratas linna ja maanteele?
Husqvarna sm610 IE ja KTM 690 smc ju täitsa enamvähem välba ja kaaluga rattad ja kannatab maanteel möödasõitu kah teha. Milles veel küsimus? Kumb võtta?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.