2. leht 2-st

Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 23 Juul 2009, 10:01
Postitas VincentX

Kui sa mõtled siduri oma siis võib esineda aeglust. kiirendus pole just kõige parem. madal pööretel ei pruugi sidurit vedru töösegi saata või kui isegi et saadab siis suhteliselt väikse survega. Mis sa arvad et sul surve vedruga mingi jama ? Kuigi ma isegi arvasin seda endalgi. aga siis vaja ka võib olla surve vedru ja ka siduri vedrud välja vahetada et asi paremaks läheb.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 23 Juul 2009, 17:28
Postitas RaidoR

Tegelt suht kahtlane, et nüüd laksust vedru lahjaks jäi :roll:


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 23 Juul 2009, 23:17
Postitas VincentX

mm... noo kui oled ikka palju läbi sõitnud siis ka hakkavad asjad otsasi andma... vaatasin et sa oled juba 1000km uue kolviga läbi sõitnud, muidugi et palju sa eelmisega läbi oled vuranud , pideva töö läbi kulub lõpuks ka survevedru... kuigi sa kirjutasid ka et tühi käik on läinud. samas kui sa krutiks karpat nii et mootor oleks ilma gaasi andmata ideaal pööretel. ehk siis kusagil 900 - 1100 rpm. kuigi tava rolludel puudub pöörete tahhomeeter siis ei saa ka aru mis ajal on pöörded selles vahemikus. eks tuleb kuulata ning vaadata ka seda millas ratas hakkab all pöörlema, võid proovida et kui hakkab ratas pöörlema siis kruti nii üks paras surakas selle kruvi pealt maha, kuna phm hakkab ratas liikuma kusagil 1500 rpm peal.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 24 Juul 2009, 00:42
Postitas RaidoR

Koguläbisõit on ca 20k :shock:

Tühikäiku sai peale keeratud, aga ikka on nii, et sooja mootoriga seisma jäädes sureb.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 24 Juul 2009, 11:13
Postitas Kirs
VincentX kirjutas:

samas kui sa krutiks karpat nii et mootor oleks ilma gaasi andmata ideaal pööretel. ehk siis kusagil 900 - 1100 rpm. kuigi tava rolludel puudub pöörete tahhomeeter siis ei saa ka aru mis ajal on pöörded selles vahemikus. eks tuleb kuulata ning vaadata ka seda millas ratas hakkab all pöörlema, võid proovida et kui hakkab ratas pöörlema siis kruti nii üks paras surakas selle kruvi pealt maha, kuna phm hakkab ratas liikuma kusagil 1500 rpm peal.

Õige tühikäik on 1600p/min ja olen seda näinud tahhomeetriga varustatud mudeli peal, et nii see ka on. Ratas nii väikeste pöörete pealt küll veel ringi käi. Kas sellel teisel karbussil oli ka automaatne tooreklapp ka küljes? Äkki tooreklapp ei tööta ja kogu aeg on rikas segu peal, sellepärast tühikäigul soojalt ei taha tööle jääda?


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 24 Juul 2009, 14:10
Postitas RaidoR

Teisel krapal oli teine tooreklapp. Mingi katkestus tooreklapi juhtmestikus oleks loogiline? Või kuidas seda testida ilma juhtmeid arutamata?


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 24 Juul 2009, 16:07
Postitas Kirs

Tooreklapp maha, 12v sisse ja jälgi, kas nõelklapp hakkab väljapoole liikuma. Varu kannatust, asi toimetab suht aeglaselt. Kui liigub väljapoole, siis korras, kui mitte, mittekorras.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 24 Juul 2009, 19:18
Postitas RaidoR

Kui roller käima panna, siis peaks seal tooreklapi ühendus pistikus ka 12V sees olema? Ma just kahtlustan, et kui on katkestus, siis on see kuskilt raami seest katki.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 25 Juul 2009, 00:57
Postitas Ice
RaidoR kirjutas:

Kui roller käima panna, siis peaks seal tooreklapi ühendus pistikus ka 12V sees olema? Ma just kahtlustan, et kui on katkestus, siis on see kuskilt raami seest katki.

Jah, kui süüte sisse keerad saab tooreklapp voolu ning liigub väljapoole (5min). Juhtmed ei jookse raami seest vaid paraleelselt raamiga ning nad on kinni isoleeritud.
Homme loen teema mõttega läbi, siis ehk oskan miskit öelda, praegu pea liialt unine. :)


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 25 Juul 2009, 12:30
Postitas RaidoR

Tooreklapp töötab ning CDI vahetus ei andud tulemusi.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 25 Juul 2009, 12:35
Postitas VincentX

noo kui on algusest peale sama survevedruga on see 20k km läbi sõidetud siis võib küll olla et vedru on nõrknenud.
Holma kus sa end peitnud oled :D ?

E: kle Raido , siuke küssa sulle, mis värvi kaablid sul sinna automaattooresse lähevad ? ning kumb on all kumb üleval. tekib rohkem küsimus on üldse vahet kuidas nad seal paiknevad, (nagunii on). kuna mul endal on toore kaablid välja lupsanud ning ma olen koguaeg neid uuesti sinna klemmide külge pannud.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 25 Juul 2009, 13:11
Postitas RaidoR

Roheline üleval, kollane all.
No siis jäi see survevedru lahjaks 30min seismisega :D
Vaatasin järgi, et vana rihm oli kulunud 16.2mm peale :shock:


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 25 Juul 2009, 22:54
Postitas Kirs

Kui survevedru on vabas olekus alla 92.8mm pikk, siis tuleb uue vastu välja vahetada. Kui rihma laius juba alla 17mm, siis vaheta uues vastu välja


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 26 Juul 2009, 00:18
Postitas Ice

Esimese asjana tuli pähe sisselaskekollektori ja silindri vaheline tihend - terve ja korras?!
Teiseks karpa düüsid. Endal oli selline juhus, kui väideti, et karpa on (küla)spetside poolt ära puhastatud. Kui rollerile järgi läksin teavitas vana rõõmsalt, et karpa on kenasti läbi puhutud aga düüse polnud keegi puutunud :D.
Vaata üle õhufilter, et ei oleks kohti kust ta saaks lisaõhku ning poleks midagi vajalikes kohtades ees. (Hiinlaste trikk mis mõnikord on uuel rolleril: õhufiltri otsa ette on jäänud kile.... :ner: )

-e-
Kuna praegu on soojemad ilmad siis võid tooreklapi lahti ühendada, et välistada tolle viga.
PS! Tseki üle ka sisselaskekollektor. Kui sealne kumm on hapraks muutunud siis ta mureneb väga lihtsalt!


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 26 Juul 2009, 00:46
Postitas Kirs
Ice kirjutas:

Kuna praegu on soojemad ilmad siis võid tooreklapi lahti ühendada, et välistada tolle viga.

Lahtiühendada? Miks? Sel juhul on ju klapp kogu aeg rikka segu asendis. 12V peab sellele pidevalt peale tulema.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 26 Juul 2009, 01:07
Postitas Ice

Kas ta mitte nii ei olnud, et kui mootor on külm siis avaneb tooreklapp (nõel läheb välja ning avab klapi)? Sooja mootoriga läheb nõel oma algasendisse tagasi ja sulgeb tooreklapi.
Mõtle nüüd käsitoore peale - kui Sa ise toorest peale ei tõmba siis ta lisa õhku/kütet peale ei saa.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 26 Juul 2009, 02:07
Postitas Kirs
Ice kirjutas:

Kas ta mitte nii ei olnud, et kui mootor on külm siis avaneb tooreklapp (nõel läheb välja ning avab klapi)? Sooja mootoriga läheb nõel oma algasendisse tagasi ja sulgeb tooreklapi.
Mõtle nüüd käsitoore peale - kui Sa ise toorest peale ei tõmba siis ta lisa õhku/kütet peale ei saa.

Külmalt(ilma voolu pealesaamata) on klapp kogu aeg rikka segu asendis. Nii, kui mootor käivitub antakse andurile 12v peale ja klapp hakkab aeglaselt rikast segu vähendama ja lõpuks sulgub sootuks. Võta klapp maha, lase 12v sisse ja näed ise. Olen seda teinud. Igatahes neljataktiliste hiina 50 viiekümneste rollerite karbussidega see nii on.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 26 Juul 2009, 12:32
Postitas RaidoR

Kollektori kumm on veidi murenenud küll, aga mingeid lõhesid ega pragusid ei paista.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 27 Juul 2009, 13:13
Postitas RaidoR
RaidoR kirjutas:

Kollektori kumm on veidi murenenud küll, aga mingeid lõhesid ega pragusid ei paista.

Tühikäigu kruvi lõpuni välja keeratud, tühikäik ikka puudub. Nii kui gaasi alla lasen, sureb välja.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 02 Aug 2009, 22:56
Postitas VincentX

hah.. mul masin nüüd üldse peetis omadega . Ei käivitu, isegi mitte aku pealt lastes, säde on ja vahel ei ole. Kopa juba ette visanud. sain välja laske klabid tagasi ning selle kollektori düüsist pumbades ei tundu nagu üldse et õhku tuleks kuigi kui vändata siis voolikust hakkab bensiini tulema. rolleri aku sai kah mul surma. ning nüüd vedeleb pea niisama puukuuris mul. Mõistus otsas täielikult.


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 07 Sept 2009, 20:29
Postitas RaidoR

Olen tähele pannud, et asi sõltub mingil määral ilmast. :roll:


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 08 Sept 2009, 08:20
Postitas VincentX

Mis mõttes sõltub ilmast?


Re: Rolleril jõud kadunud

Postitatud: 04 Veebr 2010, 23:48
Postitas machine

Mul peale rihma vahetust sama asi rollu margiks on TMS Speed 50cc, asja lahendasin niimoodi et panin 6g rullide asemele 4g siis saavutas vähemalt oma endise tipp kiiruse, 6g rullidega läks samamoodi 45km/h välja nagu teema algataja mainis.
Praegu on niimoodi et panen gaasi põhja ja hoian jalgadega rollut kinni enne nii teha ei saanud!