Re: BMW S1000RR
Õige S1000 on ikka M-värvides! Eks ta mingi hetk tuleb mulle garaaži ka ära. Praegu huvide raskuspunkt natuke mujal (korralik relv maksab sama palju, kui 2-rattaline relv )....
Õige S1000 on ikka M-värvides! Eks ta mingi hetk tuleb mulle garaaži ka ära. Praegu huvide raskuspunkt natuke mujal (korralik relv maksab sama palju, kui 2-rattaline relv )....
selle külilipanemise puhul on oht ainult siis kui keerad kummuli vasema küljepeale ja pill jääb pikalt vedelema - peale seda ei tasu käima kohe panna, vaid tuleb vaadata kas on läbi airboksi õli silindrisse pugenud (esimene silinder enamasti). kui õhufilter on juba õline, siis küünlad maha ja õli silindrist välja. endal on üks mootor kotti läinud selle jama tõttu.
praeguseks on sellevastu rinkal väljatöötatud ka kaitselahendus - Kalev Teesalu väljamõeldud õlipüüdur- väike alumiinium kopsik(täpsemat ehitust ei viitsi siin seletama hakata) mis käib sadula alla ning kust lastakse karterituulutus läbi (karterituulutuse vooliku kaudu see õli sinna silindrisse poebki). vastab rinka tehnilistele reeglitele ning on ka praktikas katsetatud (Teeka kukkumine Soomes). Peale kukkumist sadul maha, õli välja ja kõik.
selle pidevalt pöördes sõitmise suhtes ei oska midagi kommenteerida - bemm armastab pöördeid.
esimestel mudelitel - 2010 sügis kui ei eksi - oli probleeme käigukasti hammakatega, need kippusid kiirelt ära kustuma. uuematel on seal veidi teised materjalid juba. kui ostmiseks läheb siis üldiselt soovitan alates 2010 lõpp rattaid, seal on mõningaid muid asju veel muudetud.