Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Et see kõige lahjem vend ei ole saab näha siit videost
see oli vist Erzbergi jaoks mõeldud projekt.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Et 100 kilosele 45a harrastajale ,milline krossiks sobiks ?
Olen sõitnud 250 suzu 93 2takti , tundub lahja,Beta 450 2009a. uus - ikka lahja - ilmselt minu kaalu tõttu.
Olen mõelnud Ktm 525 aga kas pole liiga raske krossiks, või yamaha 450 või Kawa 450 .( max 2008a.)
Kas need jõuaks paksude all ka erksad veel olla - olen kuulnud ,et starteriga pillid on raskemad
Tase!!!! Ilmselt 93a suzust polnud enam Minsk itki järel ja misasi see beeta on?
Aga nüüd asjast ,ise olles suvel parematel päevadel 108kg ja sõites 250 2t masinaga ei saa kuidagi väita ,et kuskilt otsast lahjaks jääb ja korralik 450 4t ammugi mitte. Seal pigem asi sõitjas ,ilmselt ei julend gaasi keerata või proovisid kuskil kruusateel ja jäi mulje ,et ei käi. Aga mis puudutab 525 ktm i siis too on ikka krossirattaks ehitatud,muidugi kaalu on nata rohkem kui võiksematel pillidel aga see harrastamise juures erilist rolli ei mängi.
Parim lahendus on muidugi enne ostmist proovida nata erinevaid rattaid aga selleks ette nähtud kohas ,muidugi juhul kui varasem krossikogemus puudub siis tuleks alustada 250 4t selles eas kuna siis on lootust enne kandikule sattumist heal juhul üks suvi ära harrastada.
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
2stroketaliban kirjutas:misasi see beeta on?
Mingid Betad olid hiljuti veel KTM eelmise põlvkonna mootoriga, 525 siis..
450 ei tea..
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
mella kirjutas:2stroketaliban kirjutas:misasi see beeta on?
Mingid Betad olid hiljuti veel KTM eelmise põlvkonna mootoriga, 525 siis..
450 ei tea..
Nuh, kõik ässad siia kokku kogunenud, vaadake ja öelge, misasi on... http://www.betamotor.com/en/enduro/bike ... 00-450-520
Paari aasta tagune jutt oli, et Beta on vedrustuse ja raami poolest porgandist pool pead üle. Alustuseks rääkisid seda paar sakslast ja isand Palm kusagil siin ka kinnitas seda. Jutt siis konkreetselt 520-sest.

-
Teema algataja
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
isakene kirjutas:mella kirjutas:2stroketaliban kirjutas:misasi see beeta on?
Mingid Betad olid hiljuti veel KTM eelmise põlvkonna mootoriga, 525 siis..
450 ei tea..Nuh, kõik ässad siia kokku kogunenud, vaadake ja öelge, misasi on... http://www.betamotor.com/en/enduro/bike ... 00-450-520
Paari aasta tagune jutt oli, et Beta on vedrustuse ja raami poolest porgandist pool pead üle. Alustuseks rääkisid seda paar sakslast ja isand Palm kusagil siin ka kinnitas seda. Jutt siis konkreetselt 520-sest.
Vinge pill, nüüd oma mootoriga.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Möku kirjutas:Et 100 kilosele 45a harrastajale ,milline krossiks sobiks ?
Ma kardan et sa ei saagi leida endale sobivat krossikat, sest krossikaid tehakse 16 aastaste ja 60 kiloste meeste tarvis. See õige jäikusega vedrude ning selle saateks sobilike amordisettingute leidmine selleks et sinu kehakaaluga tänapäevaste krossiradade peal hüpped tehniliselt õigesti välja hüpata võtab rohkem aega kui su vananevale organismile sõidutunde on antud. (no offence - ma ise samade andmetega
).
Aga et harrastajana üksikute hüpetega kestuskrosse sõita, metsavahel kärnatada, ja vahest ka mõned pikad sekundid õhulendu harrastada, siis osta parem enduro. Krossika teravust ja hüppele mõeldud settinguid ei suudaks sa oma kehakaalus niikuinii rakendada. Ja üksikud hüpped teed enduurokaga ka ära. Seevastu saad enduurokoaga vajadusel ka ametlikele teedele pöörata ning järelturul müües on enduro hind parem kui krossikal.
Viite lisakilo, mis starteri ja tuledega kaasneb sa enamikul juhtudel ei tunneta kui ise juba tsentneri ära kaalud (arvesta et kaitsevarustus paneb veel 10kg otsa). Ja tavaliselt kannad 20kg muda ka endaga kaasas. Mootori võimu pärast ära muretse kui 400+ kuubikut raami vahele saad ja käike vahetada oskad, siis jääb ka 100kilosele mehele alati võimsusvaru. Aga väiksemat mootorit on keerulisel rajal parem juhtida.
Praegu on 2010 mudelitele soodushinnad. Hüppa aga enduromeeste kampa
.
Ise mõtlesid selle lolluse välja või? Kui sinu väite järgi on krossirattad 60 kilosele, siis enduurokad peaks olema 40 kilosele, sest vedrud on reeglina üks või kaks astet pehmemad ja ka amordisettingud oluliselt vedelamad.
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
ise, ise. Oma väikeste valgete käekestega Minu tsikli manuaalis oli küll kirjas, et standardina on sõitjaks arvestatud poole õhemat ja 25% tihkemat meest kui mina olen ning kui sõitja on raskem, tuleb raketiteadus appi võtta
Aga sõnumi püüdlus oli mitte niivõrd tehniline vaid rohkem "sõidufilosoofiline".
Krossirajad ju tehakse tänapäeval eelistatult superkrossi profiiliga. Pikad topelthüpped, teravad kickerid hüpete ees. Kui kogu hüpet ära ei hüppa siis oled peadpidi seinas ja sobitatad tutvust medkooli praktikantidega traumapunktis. Kui kickerist lihtsalt üle veered, siis rikud kickeri ära ja saad raja servas pro-de käest kolakat. Selliseks hüppamiseks peab nii masin kui mees olema 100% valmis. Ja kui 45 aastane 100 kilone küsib et milline krossikas parim oleks, siis võiks ju kahelda kas kumbki eeldus on täidetav .
Enduros (ja reeglite järgi ka kestuskrossis) on võimalik rohkem "oma sõitu" teha. Hüppad nii pikalt kui hüppad - seal pole topelthüppeid mis sulle viga ei andesta.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
No nii raskel mehel on just põhjust krossiratast vaadata, eriti kui on plaanis kinnistel aladel sõita ja tuled-viled ei huvita. Enduurokal peaks niikuinii kohe kangemad vedrud panema, ehk siis krossikas igaljuhul parem toorik. Pealegi krossikate valik on suurem ja enduurokad on tänu tuledele-viledele ja registris olekule nõksa kallimad ka.
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Muru on hea niita ikka muruniidukiga ja võsa on parem lõigata võsalõikuriga. Kuigi väikeste mööndustega saab mõlemaga mõlemat teha.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Möku kirjutas:Muru on hea niita ikka muruniidukiga ja võsa on parem lõigata võsalõikuriga. Kuigi väikeste mööndustega saab mõlemaga mõlemat teha.
See oli nyyd küll mingi vähemalt Konfutsiuse tasemel tarkus
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Suurel ja suurel mehel on vahe. Kui räägime minusugusest, siis krossikas tõmbab kohe hakatuseks käed otsast, kui mehest, kellele 250 2t krossikas lahjaks jääb, siis on enduuro kindlasti liiga uimane riist. Üks on küll kindel, starter teeb ratta kraavist kätte saamise oluliselt lihtsamaks.
Eks nende netinõuannetega on ka nii nagu on. Kas tahad kuulda asjaarmastajate(mina ja Möku näiteks) nõu või tõeliste mx-erite nõu, mis on teadagi, puhas kuld tasuta käes, olenemata eluvaldkonnast.
-
Teema algataja
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Tänan kriitika ja pakkumiste eest , hakkan jõudumööda üle vaatama, kui lumesadu vähemaks jääb .
Mis puutub minu suzu 2takti, siis võib olla on minu oma tõesti kohvi, või mõjutab katkine sumps võimsust negatiivselt. - Noorest peast kui olin 60 kg. siis cz 500 tõstis sõidu pealt kohe otsa üles aga minu suzu küll mitte, samuti beta 450 4takti ainult gaasiga sõidul otsa üles ei töstnud.
Viimati lõin veel oma suzul käimavända ka üle ,praegu üldse seisab.
Võimsamat Endurot pole üldse proovinud, tütrel on uus hiina 125 Enduro aga see on ikka jube lahja ,samas kalalkäiguks sobib.
Kui saan mõne äkk pilli proovitud, eks annan teada siin .
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Heh-heh
See suzuke peab mitte kohvi vaid väga kohvi olema, kui "otsa tõstmist" näitajaks lugeda. Tagarattasse läheb juba iga enamvähem korralik 125cm3 2T krosser suvalises kaalus mehe all. Mu enda 250 cm3 KTM endurokas läheb tagarattasse juba paljast gaasikeeramise mõttestki, kusjuures kaalu on mul rohkem kui teemaalgatajal.
Ütleme siis nii, et sul on lihtsalt siiani ilgelt s*tt õnn nende tsiklitega, mille seljas sa oled istunud. Proovi vahelduseks mõnda korralikumat.
Vihjeks võin niipalju öelda, et neid mehi, kes jõuavad heas seades 2T 250cm3 tühjaks keerata, on meie armsas vabariigis üsna vähe...

-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Kui tahad 450 4t krossikast võimsamat ja teravamat,siis jääb üle ainult kx500,cr500 kahetaktilised.Olen sinust mõni kilo kergem ja sõitsin kx500ga-see tõstab otsa iga käiguga ja mõnuga.Paraku suuri kaheseid enam ei toodeta ja saadaval ainult kasutatud pillid.Samas ise vahetasin 500 tsikli 450crf vastu ja olin valikuga rahul.On piisavalt teravust ja minekut,ei tapa nii hirmsasti käsi,sujuvam ja lihtsam sõita.PS KTM 360 2t kuulub ka jõhkardite hulka ja seda võid päris tutikalt soetada,omal küll kogemus selle pilliga puudub.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
kx ja cr 500 saab tutikat ka ja alu raamis jne, usast ja maksab letil 10 000 taala
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
2stroketaliban kirjutas:kx ja cr 500 saab tutikat ka ja alu raamis jne, usast ja maksab letil 10 000 taala
Igati mõistlik valik/pakkumine, kui elust suht savi on juba...

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
YZ 250 2t kirjutas:2stroketaliban kirjutas:kx ja cr 500 saab tutikat ka ja alu raamis jne, usast ja maksab letil 10 000 taala
Igati mõistlik valik/pakkumine, kui elust suht savi on juba...
Pigem ikka neile, kel elus ikka tõesti jääb teravusest puudu
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Vaata aga vaata. CR500 2010 täitsa olemas. Saab nii tuledega ja ilma
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
jäme kobra kirjutas:Kui tahad 450 4t krossikast võimsamat ja teravamat,siis jääb üle ainult kx500,cr500 kahetaktilised.Olen sinust mõni kilo kergem ja sõitsin kx500ga-see tõstab otsa iga käiguga ja mõnuga.Paraku suuri kaheseid enam ei toodeta ja saadaval ainult kasutatud pillid.Samas ise vahetasin 500 tsikli 450crf vastu ja olin valikuga rahul.On piisavalt teravust ja minekut,ei tapa nii hirmsasti käsi,sujuvam ja lihtsam sõita.PS KTM 360 2t kuulub ka jõhkardite hulka ja seda võid päris tutikalt soetada,omal küll kogemus selle pilliga puudub.
kunagi üks tüüp üritas KX500-ga krossivõistlusel osaleda. Aga pagan ma ei kujuta ette, palju tal riideid võis minna, sest ärast iga trenni või võistlust oli ta nagu lõvipuurist läbi käinud.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Külamees ja Isake, kas tagarehv on kogu aeg värske ja sõidate mingil eriti hea pidamisega pinnasel või? Mina oma 93 kg juures pean küll kõvasti meelitama et EXC400 nokka lendu saada. Kui just murul või niiskel, kõval kruusateel ei ole, siis tõmbab pigem tagaratta ringi.
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
OT: exc ongi tehtud endurokaks - ehitatud rohkem selliselt, et otsib esirattaga ise raja üles. Nina maas nagu taksikoeral. Aga kui tahad, siis planeeritult saad esiratta ilusti üles. Wr-iga kerkis mul esiratas ikka palju sagedamalt vasu tahtmist rajalt välja ja pahatihti just seal kus puud ees olid.
Aga kui 500 2T siiski liialt karm on, siis Ktm-il oli paar aastat tagasi ka sx seerias 500+ kubatuuriga neljataktilisi. Neil oli ka elektristarter peal. Ummi vist sellise peal oma meistritiitleid kestuskrossis vormistabki. Tal ka Kalevipoja kehaehitus.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
Ummil on seal veel üldse ka veel oversize silindrikit peal, aga ta on ka vist üks väheseid kes sellist asja kinni hoida jaksab.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004
bitter kirjutas:Külamees ja Isake, kas tagarehv on kogu aeg värske ja sõidate mingil eriti hea pidamisega pinnasel või? Mina oma 93 kg juures pean küll kõvasti meelitama et EXC400 nokka lendu saada. Kui just murul või niiskel, kõval kruusateel ei ole, siis tõmbab pigem tagaratta ringi.
Arvestame seda ka, et 250 2T EXC kaalub minust mõne kilo vähem ja tagaratta haakimisel on tänu sellele faktile põhiküsimus see, kuskohas põhiraskus (s.t. mina) parajasti asub. Isteasendis - kus vähegi kõvemat pinda all on, peab gaasiga ettevaatlik olema, kuna raskus on kiirendades tasakaalukeskmest tagapool. Püstiasendis, kui keha eespool, on nii ja naa, aga kindel on see, et kui gaasi andes vähegi pidavat pinda all on, oled kõige oma sajamõneteistkümne kiloga niikuinii hetkega istme tagaotsas, seda puhtalt inertsi pärast.
Ja see paneb tagaratta ainult paremini haakima. Ja erinevus on muidugi selles ka, et 4oo-sel nelaril on toorest väänet palju, aga seda teravust, mis hetkega tagarattasse veab, on tehaseseades nelaril võrreldes 2T-ga oluliselt vähem.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.