Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Et see kõige lahjem vend ei ole saab näha siit videost

see oli vist Erzbergi jaoks mõeldud projekt.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Et 100 kilosele 45a harrastajale ,milline krossiks sobiks ?
Olen sõitnud 250 suzu 93 2takti , tundub lahja,Beta 450 2009a. uus - ikka lahja - ilmselt minu kaalu tõttu.
Olen mõelnud Ktm 525 aga kas pole liiga raske krossiks, või yamaha 450 või Kawa 450 .( max 2008a.)
Kas need jõuaks paksude all ka erksad veel olla - olen kuulnud ,et starteriga pillid on raskemad

Tase!!!! Ilmselt 93a suzust polnud enam Minsk itki järel ja misasi see beeta on?

Aga nüüd asjast ,ise olles suvel parematel päevadel 108kg ja sõites 250 2t masinaga ei saa kuidagi väita ,et kuskilt otsast lahjaks jääb :mrgreen: ja korralik 450 4t ammugi mitte. Seal pigem asi sõitjas ,ilmselt ei julend gaasi keerata või proovisid kuskil kruusateel ja jäi mulje ,et ei käi. Aga mis puudutab 525 ktm i siis too on ikka krossirattaks ehitatud,muidugi kaalu on nata rohkem kui võiksematel pillidel aga see harrastamise juures erilist rolli ei mängi.

Parim lahendus on muidugi enne ostmist proovida nata erinevaid rattaid aga selleks ette nähtud kohas ,muidugi juhul kui varasem krossikogemus puudub siis tuleks alustada 250 4t selles eas kuna siis on lootust enne kandikule sattumist heal juhul üks suvi ära harrastada.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mella »

2stroketaliban kirjutas:

misasi see beeta on?

Mingid Betad olid hiljuti veel KTM eelmise põlvkonna mootoriga, 525 siis..
450 ei tea..

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas isakene »

mella kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

misasi see beeta on?

Mingid Betad olid hiljuti veel KTM eelmise põlvkonna mootoriga, 525 siis..
450 ei tea..

Nuh, kõik ässad siia kokku kogunenud, vaadake ja öelge, misasi on... http://www.betamotor.com/en/enduro/bike ... 00-450-520
Paari aasta tagune jutt oli, et Beta on vedrustuse ja raami poolest porgandist pool pead üle. Alustuseks rääkisid seda paar sakslast ja isand Palm kusagil siin ka kinnitas seda. Jutt siis konkreetselt 520-sest.


Teema algataja
ints97

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas ints97 »

isakene kirjutas:
mella kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

misasi see beeta on?

Mingid Betad olid hiljuti veel KTM eelmise põlvkonna mootoriga, 525 siis..
450 ei tea..

Nuh, kõik ässad siia kokku kogunenud, vaadake ja öelge, misasi on... http://www.betamotor.com/en/enduro/bike ... 00-450-520
Paari aasta tagune jutt oli, et Beta on vedrustuse ja raami poolest porgandist pool pead üle. Alustuseks rääkisid seda paar sakslast ja isand Palm kusagil siin ka kinnitas seda. Jutt siis konkreetselt 520-sest.

Vinge pill, nüüd oma mootoriga.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Möku kirjutas:

Et 100 kilosele 45a harrastajale ,milline krossiks sobiks ?

Ma kardan et sa ei saagi leida endale sobivat krossikat, sest krossikaid tehakse 16 aastaste ja 60 kiloste meeste tarvis. See õige jäikusega vedrude ning selle saateks sobilike amordisettingute leidmine selleks et sinu kehakaaluga tänapäevaste krossiradade peal hüpped tehniliselt õigesti välja hüpata võtab rohkem aega kui su vananevale organismile sõidutunde on antud. (no offence - ma ise samade andmetega :bsmile: ).

Aga et harrastajana üksikute hüpetega kestuskrosse sõita, metsavahel kärnatada, ja vahest ka mõned pikad sekundid õhulendu harrastada, siis osta parem enduro. Krossika teravust ja hüppele mõeldud settinguid ei suudaks sa oma kehakaalus niikuinii rakendada. Ja üksikud hüpped teed enduurokaga ka ära. Seevastu saad enduurokoaga vajadusel ka ametlikele teedele pöörata ning järelturul müües on enduro hind parem kui krossikal.

Viite lisakilo, mis starteri ja tuledega kaasneb sa enamikul juhtudel ei tunneta kui ise juba tsentneri ära kaalud (arvesta et kaitsevarustus paneb veel 10kg otsa). Ja tavaliselt kannad 20kg muda ka endaga kaasas. Mootori võimu pärast ära muretse kui 400+ kuubikut raami vahele saad ja käike vahetada oskad, siis jääb ka 100kilosele mehele alati võimsusvaru. Aga väiksemat mootorit on keerulisel rajal parem juhtida.

Praegu on 2010 mudelitele soodushinnad. Hüppa aga enduromeeste kampa :bsmile: .

Ise mõtlesid selle lolluse välja või? Kui sinu väite järgi on krossirattad 60 kilosele, siis enduurokad peaks olema 40 kilosele, sest vedrud on reeglina üks või kaks astet pehmemad ja ka amordisettingud oluliselt vedelamad.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas Möku »

ise, ise. Oma väikeste valgete käekestega :-) Minu tsikli manuaalis oli küll kirjas, et standardina on sõitjaks arvestatud poole õhemat ja 25% tihkemat meest kui mina olen ning kui sõitja on raskem, tuleb raketiteadus appi võtta :wack:

Aga sõnumi püüdlus oli mitte niivõrd tehniline vaid rohkem "sõidufilosoofiline".

Krossirajad ju tehakse tänapäeval eelistatult superkrossi profiiliga. Pikad topelthüpped, teravad kickerid hüpete ees. Kui kogu hüpet ära ei hüppa siis oled peadpidi seinas ja sobitatad tutvust medkooli praktikantidega traumapunktis. Kui kickerist lihtsalt üle veered, siis rikud kickeri ära ja saad raja servas pro-de käest kolakat. Selliseks hüppamiseks peab nii masin kui mees olema 100% valmis. Ja kui 45 aastane 100 kilone küsib et milline krossikas parim oleks, siis võiks ju kahelda kas kumbki eeldus on täidetav (togi) .

Enduros (ja reeglite järgi ka kestuskrossis) on võimalik rohkem "oma sõitu" teha. Hüppad nii pikalt kui hüppad - seal pole topelthüppeid mis sulle viga ei andesta.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mx77 »

No nii raskel mehel on just põhjust krossiratast vaadata, eriti kui on plaanis kinnistel aladel sõita ja tuled-viled ei huvita. Enduurokal peaks niikuinii kohe kangemad vedrud panema, ehk siis krossikas igaljuhul parem toorik. Pealegi krossikate valik on suurem ja enduurokad on tänu tuledele-viledele ja registris olekule nõksa kallimad ka.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas Möku »

Muru on hea niita ikka muruniidukiga ja võsa on parem lõigata võsalõikuriga. Kuigi väikeste mööndustega saab mõlemaga mõlemat teha.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Möku kirjutas:

Muru on hea niita ikka muruniidukiga ja võsa on parem lõigata võsalõikuriga. Kuigi väikeste mööndustega saab mõlemaga mõlemat teha.

See oli nyyd küll mingi vähemalt Konfutsiuse tasemel tarkus (togi)


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Suurel ja suurel mehel on vahe. Kui räägime minusugusest, siis krossikas tõmbab kohe hakatuseks käed otsast, kui mehest, kellele 250 2t krossikas lahjaks jääb, siis on enduuro kindlasti liiga uimane riist. Üks on küll kindel, starter teeb ratta kraavist kätte saamise oluliselt lihtsamaks.
Eks nende netinõuannetega on ka nii nagu on. Kas tahad kuulda asjaarmastajate(mina ja Möku näiteks) nõu või tõeliste mx-erite nõu, mis on teadagi, puhas kuld tasuta käes, olenemata eluvaldkonnast.


Teema algataja
külamees

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas külamees »

Tänan kriitika ja pakkumiste eest , hakkan jõudumööda üle vaatama, kui lumesadu vähemaks jääb .
Mis puutub minu suzu 2takti, siis võib olla on minu oma tõesti kohvi, või mõjutab katkine sumps võimsust negatiivselt. - Noorest peast kui olin 60 kg. siis cz 500 tõstis sõidu pealt kohe otsa üles aga minu suzu küll mitte, samuti beta 450 4takti ainult gaasiga sõidul otsa üles ei töstnud.
Viimati lõin veel oma suzul käimavända ka üle ,praegu üldse seisab.
Võimsamat Endurot pole üldse proovinud, tütrel on uus hiina 125 Enduro aga see on ikka jube lahja ,samas kalalkäiguks sobib.
Kui saan mõne äkk pilli proovitud, eks annan teada siin .

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas isakene »

Heh-heh :D

See suzuke peab mitte kohvi vaid väga kohvi olema, kui "otsa tõstmist" näitajaks lugeda. :lol: Tagarattasse läheb juba iga enamvähem korralik 125cm3 2T krosser suvalises kaalus mehe all. Mu enda 250 cm3 KTM endurokas läheb tagarattasse juba paljast gaasikeeramise mõttestki, kusjuures kaalu on mul rohkem kui teemaalgatajal. :oops: Ütleme siis nii, et sul on lihtsalt siiani ilgelt s*tt õnn nende tsiklitega, mille seljas sa oled istunud. Proovi vahelduseks mõnda korralikumat. :wink: Vihjeks võin niipalju öelda, et neid mehi, kes jõuavad heas seades 2T 250cm3 tühjaks keerata, on meie armsas vabariigis üsna vähe...


jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Kui tahad 450 4t krossikast võimsamat ja teravamat,siis jääb üle ainult kx500,cr500 kahetaktilised.Olen sinust mõni kilo kergem ja sõitsin kx500ga-see tõstab otsa iga käiguga ja mõnuga.Paraku suuri kaheseid enam ei toodeta ja saadaval ainult kasutatud pillid.Samas ise vahetasin 500 tsikli 450crf vastu ja olin valikuga rahul.On piisavalt teravust ja minekut,ei tapa nii hirmsasti käsi,sujuvam ja lihtsam sõita.PS KTM 360 2t kuulub ka jõhkardite hulka ja seda võid päris tutikalt soetada,omal küll kogemus selle pilliga puudub.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kx ja cr 500 saab tutikat ka ja alu raamis jne, usast ja maksab letil 10 000 taala :mrgreen:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

2stroketaliban kirjutas:

kx ja cr 500 saab tutikat ka ja alu raamis jne, usast ja maksab letil 10 000 taala :mrgreen:

Igati mõistlik valik/pakkumine, kui elust suht savi on juba... 8)

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

Maku
Postitusi: 216
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:29
Tsikkel: Kawa ZX-6R '04
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas Maku »

YZ 250 2t kirjutas:
2stroketaliban kirjutas:

kx ja cr 500 saab tutikat ka ja alu raamis jne, usast ja maksab letil 10 000 taala :mrgreen:

Igati mõistlik valik/pakkumine, kui elust suht savi on juba... 8)

Pigem ikka neile, kel elus ikka tõesti jääb teravusest puudu :wink:

Väikesed inimesed räägivad teistest, keskmised inimesed räägivad sündmustest, ülejäänud räägivad ideedest.
MikMak Trade - Magusast marjast maitsva suupisteni
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas riksx »

Vaata aga vaata. CR500 2010 täitsa olemas. Saab nii tuledega ja ilma

http://www.servicehonda.com/honda-2010-models/500afx

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mx77 »

jäme kobra kirjutas:

Kui tahad 450 4t krossikast võimsamat ja teravamat,siis jääb üle ainult kx500,cr500 kahetaktilised.Olen sinust mõni kilo kergem ja sõitsin kx500ga-see tõstab otsa iga käiguga ja mõnuga.Paraku suuri kaheseid enam ei toodeta ja saadaval ainult kasutatud pillid.Samas ise vahetasin 500 tsikli 450crf vastu ja olin valikuga rahul.On piisavalt teravust ja minekut,ei tapa nii hirmsasti käsi,sujuvam ja lihtsam sõita.PS KTM 360 2t kuulub ka jõhkardite hulka ja seda võid päris tutikalt soetada,omal küll kogemus selle pilliga puudub.

kunagi üks tüüp üritas KX500-ga krossivõistlusel osaleda. Aga pagan ma ei kujuta ette, palju tal riideid võis minna, sest ärast iga trenni või võistlust oli ta nagu lõvipuurist läbi käinud.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas bitter »

Külamees ja Isake, kas tagarehv on kogu aeg värske ja sõidate mingil eriti hea pidamisega pinnasel või? Mina oma 93 kg juures pean küll kõvasti meelitama et EXC400 nokka lendu saada. Kui just murul või niiskel, kõval kruusateel ei ole, siis tõmbab pigem tagaratta ringi.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas Möku »

OT: exc ongi tehtud endurokaks - ehitatud rohkem selliselt, et otsib esirattaga ise raja üles. Nina maas nagu taksikoeral. Aga kui tahad, siis planeeritult saad esiratta ilusti üles. Wr-iga kerkis mul esiratas ikka palju sagedamalt vasu tahtmist rajalt välja ja pahatihti just seal kus puud ees olid.

Aga kui 500 2T siiski liialt karm on, siis Ktm-il oli paar aastat tagasi ka sx seerias 500+ kubatuuriga neljataktilisi. Neil oli ka elektristarter peal. Ummi vist sellise peal oma meistritiitleid kestuskrossis vormistabki. Tal ka Kalevipoja kehaehitus.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ummil on seal veel üldse ka veel oversize silindrikit peal, aga ta on ka vist üks väheseid kes sellist asja kinni hoida jaksab.

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1278
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Re: Ktm exc 525 2003 vs Husaberg fe 550 2004

Lugemata postitus Postitas isakene »

bitter kirjutas:

Külamees ja Isake, kas tagarehv on kogu aeg värske ja sõidate mingil eriti hea pidamisega pinnasel või? Mina oma 93 kg juures pean küll kõvasti meelitama et EXC400 nokka lendu saada. Kui just murul või niiskel, kõval kruusateel ei ole, siis tõmbab pigem tagaratta ringi.

Arvestame seda ka, et 250 2T EXC kaalub minust mõne kilo vähem :D ja tagaratta haakimisel on tänu sellele faktile põhiküsimus see, kuskohas põhiraskus (s.t. mina) parajasti asub. Isteasendis - kus vähegi kõvemat pinda all on, peab gaasiga ettevaatlik olema, kuna raskus on kiirendades tasakaalukeskmest tagapool. Püstiasendis, kui keha eespool, on nii ja naa, aga kindel on see, et kui gaasi andes vähegi pidavat pinda all on, oled kõige oma sajamõneteistkümne kiloga niikuinii hetkega istme tagaotsas, seda puhtalt inertsi pärast. :D Ja see paneb tagaratta ainult paremini haakima. Ja erinevus on muidugi selles ka, et 4oo-sel nelaril on toorest väänet palju, aga seda teravust, mis hetkega tagarattasse veab, on tehaseseades nelaril võrreldes 2T-ga oluliselt vähem.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”