Pitbike vs suur krossikas
Moderaator: Moded
Re: Pitbike vs suur krossikas
soni kirjutas:Piti kõige suuremaks miinuseks on minu meelest need pisikesed rattad, mis igasse auku kinni jäävad
ja pika sõidu järel valutad sa oma tagumikku veel terve nädala. Plussiks aga madal kukkumine ja kui kurvis jalg alt ära lipsab päästab põlv püsti jäämise
Krossikatest ei tea isiklikult veel midagi rääkida.
Nii või naa ei jää see sinu viimaseks rattaks. Minu isiklik arvamus on see ,et kui ostad esimeseks liiga suure ratta mis sul üle jõu ja võimete käib ei õpi sa nii-peagi normaalselt sõitma. Osta see millega sa kergelt hakkama saad,millega julged ka riske võtta. Areneksid algul väga kiirelt. Nii omandadki kogemused mida julged ka hiljem võimsama ratta peal praktiseerida.
Edu!
Normaalse pikkusega inimesel ei ole mingit võimalust korralikku krossisõidutehnikat pitiga õppida
Tahad põristada -võta pit.
Tahad normaalselt sõita ja õppida-võta mingi normaalmõõdus krossikas.
Mida siin keerutada, pitid on pullipillid.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Ei mõelnud,et peaks pitiga kõige pealt sõitma õppima. Ostad piti,ostad ka krossika! Osta siis juba kohe krosser,lihtsalt ei maksaks kubatuuriga ahneks minna! Kui just pole tahtmist niisama töristada või mingit muud põhjust pitti eelistada. Eks ise peab ikka teadma kui tõsiselt asjasse suhtud!
PUUPAADID
Re: Pitbike vs suur krossikas
Ma kummutaks ka väite, et "piti pealt on madalam kukkuda".
Saku siserajal sai esimest korda pitti proovitud. Ma läksin lainetel natuke liialt seina ligi, riivasin lenksuga põhupalli ja viskasin end korralikult külili. Nädal aega ei saanud treppe võtta ja ameerikasuurune sinikas õitses veel kuu aega mul puusa peal - sellega oleksin naiste saunas üle poole külastajatest kindlasti kaastundest minestama pannud. Oma wr-i meetrikõrgusest sadulast langedes ma pole kordagi sellist obadust saanud kui see ainumas kord pitiga sõites, kuigi kukutud on ikka juba mitme sugupõlve peale ette.
Ise järeldasin, et väike ratas on väiksema massiga, väiksema güroefektiga ja oluliselt ebastabiilsem. Seetõttu toimub kukkumine järsemalt ilma ettevalmistuseta ja et maa on sealjuures oluliselt lähemal, siis jääb ka vähem aega end maapuuteks valmis sättida. Nii et kukkumise eesmärgil maksab ikka täismõõtmetes ratas osta
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.