Re: Mis Õli sobiks?
Juku21 kirjutas:Lõppkokkuvõttes tuleb nii välja, et Iga lits kiidab oma v....tu
![]()
![]()
Päris nii ei ole,mul nüüd uus v..t Tegin kone remondi nüüd on sees Castrol
Juku21 kirjutas:Lõppkokkuvõttes tuleb nii välja, et Iga lits kiidab oma v....tu
![]()
![]()
Päris nii ei ole,mul nüüd uus v..t Tegin kone remondi nüüd on sees Castrol
franz125 kirjutas:Juku21 kirjutas:Lõppkokkuvõttes tuleb nii välja, et Iga lits kiidab oma v....tu
![]()
![]()
Päris nii ei ole,mul nüüd uus v..t
Tegin kone remondi nüüd on sees Castrol
Surun ka vist Castroli sisse, aa eks näha ole veel, vaatan mis mu armuke arvab sellest
Sidurit libistasin ma mäkke kiirendamisel ja tagarattasse ajamisel! Mäkke kiirendamisel sain 3 korda proovida ja oligi tyhjus! Kusjuures se polnud säänne pikaajaline libistamine! Testisin ka Motuliga sama firma sidur ja samad tingimused! Sidur säilis! Teie võite oma rattale panna mis lubrikante soovite, aga ma omast kogemustest räägin! Nu jah mis seal vahet, räägi mis sa tahad, niikuinii tembeldaxe lollix!
liqui moly õli töötab siduriga väga hästi. Peasi ,et valid endale õige õli. Päris nii ei ole ,et lähed poodi ning võtad kõige kallima kanku.
Arvan,et Castroli RS 4T 10W50 on piisavalt õline.
franz125 kirjutas:Arvan,et Castroli RS 4T 10W50 on piisavalt õline.
Nõus
Kasutan Liqui Moly Racing 10W-40 ja olen väga rahul. Soovitan ka teistele.
aga muidu lõbus vaadata kuidas tänava sõitjad kaaluvad erinevaid õlisi
Hetk kus sa hakkad tundma ,et õli pole päris see ning oleks vaja teise õli peale üle minna on ikkagi rajal. Kus mootor töötab äärmuslikutes oludes. Ntx trammi tsikkel....proovige sinna valada mõni teine õli kui see mis ta kasutab. Koheselt on pilpad taga...või minu nitroga töötav zx10r
Liqui-moly 10w-50 Racing synth 4t käib ka
korke kirjutas:liqui moly õli töötab siduriga väga hästi. Peasi ,et valid endale õige õli. Päris nii ei ole ,et lähed poodi ning võtad kõige kallima kanku.
Korke!Vaata teemat"honda VTR 100F 1998 õli vahetus" :mrgreen:L.aug.26.2006 12:38
Nuh nüüd on mul õige aeg kõrvad lonti lasta ning kutsika silmad pähe teha ja tunnistada ,et olin loll ja eksisin
Aga sama viga mida ma eelnevalt mainisin ,et päris nii ei ole. Lähed poodi ja võtad kõige kallima...erinevale tööreziimile ja tsiklile erinev õli. Aega võttis aga ära õppisin selle lõppuks . Hetkel kasutan liqui moly õli.
Mootori suhtes on ta väga hea. Vähemalt kui võtsin mootori lahti siis kulumis jälgi ei olnud. Nukad, saaled....kõik ilusad.
Selle eest teised jupid millel pole õliga pistmist nagu klapid jne....olid õhtal. Aga nuh...üle 4000 km piitsa näinud tsikkel ka
franz125 kirjutas:korke kirjutas:liqui moly õli töötab siduriga väga hästi. Peasi ,et valid endale õige õli. Päris nii ei ole ,et lähed poodi ning võtad kõige kallima kanku.
Korke!Vaata teemat"honda VTR 100F 1998 õli vahetus" :mrgreen:L.aug.26.2006 12:38
mis oleks paras õli gsf600s bandit 97a jaoks?
maanteel 90ga on pöörded 4500rpm
jahutus on õhk/õli(radikaga)
läbisõit teadmata.
ja kas mõne väikse suzuki sõiduauto filter sobib ka (on äkki poole odavam) ?
kaupz kirjutas:mis oleks paras õli gsf600s bandit 97a jaoks?
maanteel 90ga on pöörded 4500rpm
jahutus on õhk/õli(radikaga)
läbisõit teadmata.ja kas mõne väikse suzuki sõiduauto filter sobib ka (on äkki poole odavam) ?
Kui nüüd rappa ei lajata, siis asjal peal sama mootor, mis gsx600f 'l. Seega 10w-40 poolsünt ja õlifilter on ju niigi odav (130.- kanti)
Villem kirjutas:Kui nüüd rappa ei lajata, siis asjal peal sama mootor, mis gsx600f 'l. Seega 10w-40 poolsünt ja õlifilter on ju niigi odav (130.- kanti)
aga kW on erinevad, või tulevad need ülekandest?
poolsünt autoõli ka kõlbab? pöördeid suhteliselt vähe sellisel "jaawal".
kaupz kirjutas:Villem kirjutas:Kui nüüd rappa ei lajata, siis asjal peal sama mootor, mis gsx600f 'l. Seega 10w-40 poolsünt ja õlifilter on ju niigi odav (130.- kanti)
aga kW on erinevad, või tulevad need ülekandest?
poolsünt autoõli ka kõlbab? pöördeid suhteliselt vähe sellisel "jaawal".
Siduri tervise huvides ikka motoõli.
kaupz kirjutas:aga kW on erinevad, või tulevad need ülekandest?
Passis märgitud võimsus ei sõltu ülekandest - see on väntvõllilt mõõdetud number.
kaupz kirjutas:poolsünt autoõli ka kõlbab? pöördeid suhteliselt vähe sellisel "jaawal".
'93. a. gsx600f-l olen kõik minu käes sõitnud 4 hooaega kasutanud Carlube 10W40 poolsünt autoõli ja pole siduriga miskit juhtunud. Pole isegi sellist tunnet olnud, et võiks libisema hakata. Eks ta omal vastutusel katsetamine ole, aga kui eriline põletaja pole ja rahulikult sõidad, siis ilmselt sellisele rattale käib ka autoõli. Tänapäevaste võimsate sportbaikidega võiks ehk veidi ettevaatlikum olla selle koha pealt.
Ekää... joppamise asi, kas saad sellise õli millel pole palju lisandeid või ei saa. Enda ratta eelmine omanik väitis, et olla korra lolli peaga mingi Valvoline auto poolsündi sisse kallanud, mispeale sidurikettad lõpuks vahetusse läksid.
Selline küsimus, et mul Yamaha TZR 125, 11kW, et millist õli mootorile vaatama peaks?
Mul pole õrna aimu, mis seal praegu sees on. Kuid öeldi, et õli vahetati viimati sel rattal sügisel.
Kuskilt lugesin, et kui kahetaktiline, siis peab bensiinile õli juurde lisama. Kas see mitte ei kehti ainult mopeedidel..
Näit. MOTUL`i 300 factoryline nö. klassi õlid, jutu järgi paremat pole.
Edu.
Oskab keegi öelda, mis vahet on mootorratta ja auto õlil.
Olen kuulnud midagi sidurilibisemise kohta, aga millest see vahe tuleb?
RaPtile kirjutas:Oskab keegi öelda, mis vahet on mootorratta ja auto õlil.
Olen kuulnud midagi sidurilibisemise kohta, aga millest see vahe tuleb?
Sama vahe, mis on oliivõlil ja päevalilleõlil, mõlemaga saab küpsetada aga maitse on sootuks erinev.
Auto õlil puudub lisand märgsiduri tarvis jne.
Selle kohapeal vist juba plaadil auk sees.
Kui mõtled kokkuhoiu peale siis see pole see koht kus õliga koonerdada.
terv.
mis kauplustes motoõli tallinnas osta tasub?
streetmoto.ee
kaupz kirjutas:mis kauplustes motoõli tallinnas osta tasub?
igal-juhul mitte maksimarket ega säästumarket
igas motokaupade poes tsikliõlid müügil. usun, et korralikud motopoed mingit saasta ei paku.
kaupz kirjutas:mis oleks paras õli gsf600s bandit 97a jaoks?
maanteel 90ga on pöörded 4500rpm
jahutus on õhk/õli(radikaga)
läbisõit teadmata.ja kas mõne väikse suzuki sõiduauto filter sobib ka (on äkki poole odavam) ?
Engine/transmission 6 Capacity 3,5 liter(s)
Filter 0,2 liter(s)
Use: Normal
Service intervals:
Change 6000 km / 12 months
Power 1 Racing 4T 10W-50
Power 1 GPS 4T 10W-40
Power 1 GPS 4T 10W-30
Hydraulic brake system
Use: Normal
Service intervals:
Check 6000 km / 12 months
Change 24 months
Respons Super DOT 4
Fork, front Capacity 0,52 liter(s)
Use: Normal
Service intervals:
Check 12000 km / 24 months
Castrol on hea ja kodulehelt saad valiku alati.
Head soovides
yamahaTZR kirjutas:Selline küsimus, et mul Yamaha TZR 125, 11kW, et millist õli mootorile vaatama peaks?
Mul pole õrna aimu, mis seal praegu sees on. Kuid öeldi, et õli vahetati viimati sel rattal sügisel.Kuskilt lugesin, et kui kahetaktiline, siis peab bensiinile õli juurde lisama. Kas see mitte ei kehti ainult mopeedidel..
![]()
Kahetaktilisele TULEB õli lisada (on mõned erandid). Kui soovid täpsemat infot, saada PM küsimustega ja üritan vastata. Aga head alustamist ja küsi alati julgesti.
Head soovides
Mõmm
petz61 kirjutas:kaupz kirjutas:mis kauplustes motoõli tallinnas osta tasub?
igal-juhul mitte maksimarket ega säästumarket
![]()
igas motokaupade poes tsikliõlid müügil. usun, et korralikud motopoed mingit saasta ei paku.
Aga sõbraliku ühtekuuluvustunde ja semulikkuse varjus kooritakse 100 nahka. Samas, nemad taha ka elada
Head soovides
Kuna kerkis küsimus, et mis vahe tsikli ja autoõlidel , siis enamasti polegi mingit vahet.
See vaidlus on kestnud aastakümneid ja kui oleks faktiliselt tõestatud tsikliõli erinevus ja paremus, siss poleks ka seda poleemikat.
Siiamaani pole ühtki fakti erilistest lisandistest tsikliõlides tootjate poolt välja käidud, seega pigem turundustrikk. mille pealt annab kenasti teenida. Hobiasjade eest makstakse rahulikult 2-3 kordne hind.
SIduri libisemise osas on tõepõhi all, kui kasutatakse nn. vedelaid 10w30, 10w20, 5w20 õlisid mis kannavad tähistust energy conserving/ EC, sellistel õlidel on tõesti täiendavalt (grafiidi- molübdeeniyhendeid, ) mis võivad siduri libisemist põhjustada.
Nö. paksematel 5w40, 5w50, 10w40, 15w40, 15w50 viskoossusega õlidel tavaliselt nimetatud lisandid puuduvad, tasub muidugi kanistrile kantud jutt enne läbi lugeda.
AGa alati poel siduri libisemsi ka syydi õli vaid siduril on ka omadus kuluda, eriti kui rajumat sõidustiili harrastada.
Kel huvi rohkem lugeda, mis vahe asjadel on siis netis materjali lademetes:
http://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html
http://www.vfrworld.com/tex_vfr/tech/oil.htm
http://www.xs11.com/xs11-info/tech-tips ... cycle.html
Sõidan Durablendiga ja siiani pole mootor kokku jooksnud. Miks just selle õliga? Vastus - seda õli ostes saan alet. Kui saaks mõne muu õli puhul alet ostaks mõnda muud. Õlidel ei saa olla sellist vahet, et ühega lendab mootor tükkideks ja teisega sõidab viimse päeva laupeävani. Ükski vähegi prestiižem tootja ei saa omale sellist solki lubada, mis hävitaks mootori ühe vahetusvälbaga. Õlide omadus - see on vähemalt kümne eri kriteeriumi summarne tulem. Pole olemas ühtegi õli, mis oleks kõikides kriteeriumides ideaalne. Aga keskmiselt võttes peavad küll kõik õlid olema kõlbulikud mootorisse kallamiseks. Tõsi, on ka nigelate võtmeomadustega õlisid aga ikkagi. Inimesed, mõelge palun peaga ja loogiliselt ja veidigi analüüsides. Kui analüüsiks andmeid napib, siis lugege ja uurige. Ei mõista tegelasi kes küsivad: "mis õli võib sisse kallata...?" ja tulevad vastused: " kalla seda..", ja siis tuleb järgmine: "ära seda marki jumala pärast pane!" jne. Tule taevas appi