2. leht 2-st
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 19 Jaan 2009, 15:24
Postitas KaSS
Kuna olen ka omanud apehanger`iga ratast,(küll mitte üle 50 cm kõrgusega)ja pean ütlema,et ei olnud sugugi ebamugav!ja kannatas sõita küll mingised 100-200 kilti järjest.Aga ma arvan,et sellise lenksu mõte on lihtsalt erineda hallist massist!
jõudu ja jaxu kõigile! 
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 19 Jaan 2009, 15:40
Postitas Laisaar
eks see ongi igaühe oma asi. Nii kuidas kellegile meeldib ja mugav on. Custom rataste omanikel on sellesmõttes lihtsam, et kui vahest asend ära viskab, siis annab teine lenks peale krudida ja ongi nagu uus
Ise toimetan täpselt samat rada. Niimoodi muutub isteasend ja ratas tundub täiesti uut moodi käes olevat... Jälle rõõmu kui palju.
Mul oli jawa hängeritega, küll suht madalad aga ikkagi
, harrikal läksin drag-bari peale, nüüd aga mõte jälle muutus ja kisub sinna pobberi poole.
Rõõmu kui palju.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 28 Jaan 2009, 13:32
Postitas Burn7
kris. kirjutas:Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? 
Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Vahest eksib chopperi mees kah ju kiirteele. Ega ta seal siis 70km/h iguma ei jää??? Arvan, et 70km/h oluliselt parem tunne ei ole kui lenksust hoida ei jaksa 
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 28 Jaan 2009, 15:41
Postitas J a n n o
Burn7 kirjutas:kris. kirjutas:Burn7 kirjutas:Mis siis juhtub kui kiirust on kuskil 100km/h ja kätega enam lenksust kinni hoida ei jaksa? 
Mis pagana pärast peaks chopperiga 100km/h sõitma ... sellised rattad ei ole kuhugi kiirustamiseks vaid elu nautimiseks
.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Vahest eksib chopperi mees kah ju kiirteele. Ega ta seal siis 70km/h iguma ei jää??? Arvan, et 70km/h oluliselt parem tunne ei ole kui lenksust hoida ei jaksa 
nii umbes aastat 4 tagasi Soome 120'ga paduvihmaga mööda kiirteed sõites kimas üks tõsine apehangeri austaja muretult minust mööda. järgi sõites näitas spidokas 130-135 km/h. kusjuures vihma tuli nii, et kojamehed olid kiiremal reziimil. ja kui selliste tingimustega saab 130'ga sõita, siis ei ole ju hullu.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 28 Jaan 2009, 20:09
Postitas Oil-Cooled
J a n n o kirjutas:
nii umbes aastat 4 tagasi Soome 120'ga paduvihmaga mööda kiirteed sõites kimas üks tõsine apehangeri austaja muretult minust mööda. järgi sõites näitas spidokas 130-135 km/h. kusjuures vihma tuli nii, et kojamehed olid kiiremal reziimil. ja kui selliste tingimustega saab 130'ga sõita, siis ei ole ju hullu.
üks asi on mingi lühem jupp 130-140kmh sõita, teine asi on tunnike või rohkem sellise kiirusega cruisida. Ma olen sõinud tuttava Sportsteri mootoriga chopperiga millel eriti kõrge apehanger. Kontroll tsikli üle võrreldes "normaalse" tsikliga on suht minimaalne. Liiklushummikutes kus normaalsed tsiklid osavalt ridade vahel laveerivad olen tihti näinud ka vilunud chopperimehi hätta jäämas.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 21 Veebr 2009, 18:09
Postitas vilosius
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 21 Veebr 2009, 19:01
Postitas Fredy.ee
Olen sõitnud pikalt mõlema rattaga lisatud piltidel ja mulle VÄGA meeldis. Olen omanud 04 GSXR1000, RSV Mille, Buelle ja erinevaid harrikaid seega ei tee mingeid oletusi ilma teistega sõitmata.
Sellise lenksu puhul loeb juhi pikkus, ratta raami pikkus, lenksu kõrgus. Kui lenks on sadulale nii lähedal et see sunnib sind seal taha kallutatult otsas rippuma siis ei tule sõidust välja midagi, aga kui sõidu asend on otse istudes või pisut ette kallutatult siis on kõik väga super lux. Selge on see et maailma tuuril selliste ratastega ei käida aga iga asja jaoks on oma otstarve.
Julgen väita et Superbike sõidu asend on kordades väsitavam (kogu keha raskus kätel ja õlgadel, pea kuklas - sõida nagu konna kirp ja taga võimatu istuda) kui järgnevate ratastega sõites.
Kõik on muidugi maitse küsimus. Samas tuleb arvestada et selline ratas on ainult hobi asi ja keegi sellega Eesti Postis kirju koju ei toimeta igapäevaselt 8'st - 5'ni


Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 21 Veebr 2009, 20:25
Postitas bitter
Kui Soultrain ei saa aru siis sõnastan ümber - Buelleri muu jutt on arusaadav aga wtf see superbike siia puutub?
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 21 Veebr 2009, 20:36
Postitas Soultrain
Kodanik Bitteri postituse mõte on täiesti arusaamatu, mis siin nii ajuvaba selles võrdluses siis on, kui arvestada palju RR rattaid tänaval on, siis toodi lihtne näide, et kodanik kes mõlemaga sõitnud, väidab et RR rataste sõiduasend on väsitavam kui apehangeriga chopperi sõidu asend ja samuti rõhutab mitu korda et asi on personaalne. Wtfck see söerada siia puutub?
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 22 Veebr 2009, 00:54
Postitas rein113
Kuulge, see on foorumis seni ilusaim kokkuvõte elu mõttest (kahel rattal). Auu!
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 22 Veebr 2009, 14:43
Postitas Sadness

Ilusti öeldud.
Kui pseudopsühholoogiliselt läheneda, siis tähendab etteviidud esihark meesterahva teatud organi lühiduse kompenseerimist ja laia tagarehv jämeduse kompenseerimist ning teoreetiliselt võiks kõrge lenks sümboliseerida näiteks vajadust enesehinnangu tõstmise järele. No offense.
Sadness
õlle järele
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 22 Veebr 2009, 15:53
Postitas sarapuu
need plastikrataste omanikud samuti hälbega sis
"nähes küürus ratturiga plastmassratast mööda kihutavat, pahvatas HD mees naerma:- Hähähää, vahi, võtab suhu endal! Sak dik, sak dik!"

Et teemas püsida siis huvitav alates miskõrgusest on tegemist apehangeriga? Käed peavad silmadega samal piiril olema ve?
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 22 Veebr 2009, 18:16
Postitas vilosius
sarapuu kirjutas:Et teemas püsida siis huvitav alates miskõrgusest on tegemist apehangeriga? Käed peavad silmadega samal piiril olema ve?
Perse ei tohi sadulat puudutada
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 22 Veebr 2009, 21:47
Postitas Loff
Seda apehangeri ja sissybar'iga ratast tänapäeval kutsutakse classic chopper...ehk siis nagu nimigi ütleb klassikaline. Asi ikkagi stiilis ja ajastus kinni!
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 02 Sept 2012, 23:30
Postitas vilosius
vilosius kirjutas:sarapuu kirjutas:Et teemas püsida siis huvitav alates miskõrgusest on tegemist apehangeriga? Käed peavad silmadega samal piiril olema ve?
Perse ei tohi sadulat puudutada

Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 03 Sept 2012, 09:45
Postitas Buratiino
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 03 Sept 2012, 11:46
Postitas Bandit
nimi juba ütleb ära et tegemist on ahviasendiga, rippuv ahv
:D:D
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 05 Okt 2012, 21:57
Postitas vilosius
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 05 Okt 2012, 23:48
Postitas 19Martinez79
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 06 Okt 2012, 00:41
Postitas 426f
sõida Apehänger panheadiga,siis küsid kes nii rumala teema siia üles pani
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 23 Jaan 2013, 16:25
Postitas Piipz
Seda videot nähes tulid esimesena apehangerid meelde: http://www.autonet.ee/uudised/kurioosumid/54476
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 23 Jaan 2013, 18:07
Postitas tsaku666
Nii Nimetatud kaenlakarva tuulutaja tuli algus aegadest kui hakkasid kujunema tskli klubid.
kuna toonasel ajal Ameerikas hakkasid nii öelda tavainimested neid klubisid vihkama, kuna need tegid palju "paha" siis
mõtlesid lahedad külaelanikud neile lõksu välja.
Kui oli teada et tsikli punt on tulemas tõmmati risti üle tee peenikesi terastrosse, et niinimetatud sitapeadele koht kätte näidata,
aga see oli suht surmav sest kippus kõrisid läbi lõikama. Siis mõtlesid nutikad tsiklistid välja lahenduse ja sellest ajast hakkasid RoadCaptenid ja klubi presidendid kasutama enda kaitseks kõrgeid lenkse...... Ja nii see kõik algaski.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 24 Jaan 2013, 06:37
Postitas tontkoll
ei olgi ainult ilu asi vaid enesekaitse
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 24 Jaan 2013, 11:02
Postitas yeekim
Ärge olge selles enesekaitses niiiii kindlad!
Apehangers (I call them "ARM-PIT VENTILATORS"), originally, (notice how things evolve over time?), they were up only a little from the stock "buck horn" bars. the SLIGHTLY higher bars were more comfortable for long distance.
Then, the testosterone kicked in. Everyone had to be bigger, badder, higher, faster, etc then the next guy, until it got WWWAAAYYY outta hand. With the bars over shoulder height, it decreases leverage for low speed turning, worse as it gets higher.
Many states regulate the height of the bars. Some state the grips can be no higher than the rider's shoulders when astride the bike. Others have a specific measurement from the seat height.
They came around in the late 50's when guys were building and riding bob-jobs. (Notice I didn't say "bobbers" there was no such word back then") they used to take off all the useless crap. like crash bars. One day somebody figured out he could re-bend his old crash bars and make himself a pretty cool looking set of handlebars and ape hangers were born.
jne jne
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 24 Jaan 2013, 11:38
Postitas Julge
See teemapüstitus on ikka miljoni dollari küsimus!
Mis on kleepsude mõte bike'i plastikutel?
Mis on kroom sumpaotsade mõte autodel?
Mis on make-upi mõte naistel?
Kuidas moos kommi sisse sai?
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 09 Mai 2013, 15:20
Postitas senaator
Apehangeritega saavad sõita need kes sõita oskavad. Küürakil lamavatel bike vendadel muidugi raske harjuda. Pöörete tegemine nõuab head sõidoskust.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 09 Mai 2013, 16:21
Postitas sivar
Mõte peaks olema ikkagi esiratast kontrollida ja selle abil mootorratast juhtida. Üldse ilma lenksuta oleks ju päris raske sõita
Eks asi on ikka stiilis ja maitses ma arvan. Kui meeldib apehangeritega sõita siis miks mitte. Selles osas olen ka seda meelt, et erinevaid lenkse proovides võib ühest rattast saada väga erinevat sõidukogemust.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 09 Mai 2013, 16:25
Postitas bitter
@Julge - püüa hetkeks empaatiline olla. Sina - harlamov-davõdovi omanik - tead ilmselt une pealt, et neil praktilist pointi pole. Aga see ei tähenda, et kõik ülejäänud mootorratturid ka teavad. Baigi plastikute osas ma jään vastuse võlgu aga vot porirataste kleepsudel on mõte täitsa olemas - kaitse abrasiooni eest
. Kui mu ktm-i airboxil ei oleks paksu kleepsu peal, siis oleks sellel kohal, kuhu mu vasak saabas toetub, ammuilma auk sees. Üks paksem kleeps kestab seal ehk 20 sõidutundi. Suvaline kleeps - 2 tundi...
Kommi küsimuses saad ehk sellest teemast abi. Või siis otse algallikast - kalev@kalev.eu Ma kunagi mingi küsimuse saatsin neile ja vastas pr. Kusmin isiklikult
.
Re: milles on Apehangerite mõte?
Postitatud: 09 Mai 2013, 16:48
Postitas reimps
senaator kirjutas:Apehangeritega saavad sõita need kes sõita oskavad. Küürakil lamavatel bike vendadel muidugi raske harjuda. Pöörete tegemine nõuab head sõidoskust.
Oota, kuhu sa trügid? Sul ju oma teemad, kus sa enam millegipärast sõna võetud ei saa.
Pealegi, kuidas lamatakse küürakil? Ma siin juba jupp aega ukerdan, aga lamamine tuleb mul endiselt küürutamata välja 