RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Allpool minu muljed ka. See tähendab siis peale 20 aastast vaheaega taas mootorratta selga istunud ja KTM EXC 400-ga mingi 30 tundi Männikul oma lõbuks põristanud inimese muljed.
Oodates uurin müügisaalist toodud ratast. RXV välimus on väga edev, õigemini väga õnnestunud. Maitseasi muidugi, aga eile tundus, et alati disainiga hiilanud KTM-i registripillid jäävad küll alla .
No lõpuks minu kord . Ruttu kindad ja kiiver. 550 tundub selga istudes väike nagu 125
. Üks võõrustajatest vist märkas mu pikki koibi, räägib midagi võimalusest tagumist otsa kõrgemaks keerata. Jutt läheb ühest kõrvast sisse, teisest välja. Pole siin enam midagi sättida, kui lenks juba peos on. Vajutan nuppu ... ei midagi. Nojah, süütevõti kah veel. Päris praktiline tegelt. Esimesel katsel sureb välja, teisel korral olen siduriga ettevaatlikum ja saan minema.
Esimesed suuremad vaod sunnivad püsti tõusma. Selgub, et lenks on minu 193 cm jaoks muidugi madal ja seisuasend harjumatu. Istuda oli ok aga palju sa siis Männikul (või üldse hard-endurole sobival maastikul) istuda saad! Mootor on suur ja kompressioon hea. Kui püsti seistes gaas maha lasta, siis õnnestub algul paar ärevamat hetke läbi elada, enne kui tasakaalu tagasi saan. Aprilia.ee väidab sadulakõrguseks tervelt 996 mm, eilne 550 oli küll kaugel sellest! Käigud lülituvad hästi. Stock-sumpa hääl on vaikne nagu mingil penskari rolleril ja mootor tundub muidu sellise rahulikuma loomuga nagu suur mootor peakski olema aga ... tõmbab ikka nagu segane! Suurem osa pöördemomendist läheb vähemalt minu käes ja tüüpilises Männiku liivas küll täiesti tühja. Ma ei kujuta küll ette, kuskohas üldse RXV võimsust vaja võiks minna... Marokos ja paddle-rehviga äkki??? Igatahes minul selle ratta jaoks piisavalt täpset gaasikätt ei ole ja puude vahele kitsamatele radadele parem ei lähe. Piirajateta RXV-le oleks minu arvates kohustuslik lisa väike nupuke lenksul, millega saaks valida pritsungile kitsamate olude jaoks mõne tunduvalt rahulikuma sätungi või mäpi.
450-t ei õnnestunud seekord proovida , palju tahtjaid ja mina liiga kärsitu, et oma hetke passida. Ilm ilus, oma ratas siinsamas kutsuvalt ootamas ja kodust aeg välja kaubeldud. No ei olnud mul seda kannatust
... keegi ütles millegi kohta „... 90 tundi...“ Soovituslik kolvivahetuse välp äkki? Hea oleks teada, et mitme tunni tagant tehas mootori- ja käigukastiõlisid soovitab vahetada hobikasutuses?
Igatahes suur tänu Efendile ja teistele korraldajatele! Hoian edaspidi Aprilliate osas silmad-kõrvad lahti.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Niisiis, sõbrad.Esiteks suurimad tänud Efendile ja AP Moto meeskonnale, kes selle toreda päeva orgunnisid.Järjekordselt RXV tõestas, et ta on ikka tõsine tuumapomm.Isiklikult meeldis tehaseseades 550 rohkem, kui otseks tõmmatud väljalaske, vahetatud esihammaka ja lühema gaasikäiguga 450.Viimane oli minu jaoks liiga raju ja andestamatu.550'ga sõites ma vähemalt jõudsin jälgida, mis toimub ja mõelda, mida edasi teha .
550'ga sõites viimasel ringil pakkisin end liivas kokku ja ilmselt tõstes ratast püsti tegin seda valesti ja tõmbasin omal natuke selja paigast ära.Nüüd nagu inva, raisk.
bitter kirjutas:Piirajateta RXV-le oleks minu arvates kohustuslik lisa väike nupuke lenksul, millega saaks valida pritsungile kitsamate olude jaoks mõne tunduvalt rahulikuma sätungi või mäpi.
Aga alates 2008. aasta mudelitest on lenksul selline nupp täitsa olemas - soft/hard
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
See "90 tundi" on ... tegelikult suht koht ulme ... USAs on paar vana oma RXV-d hobikorras enduurotades juba 15000 kilomeetri peale kruvinud ... ja "rebuildi" tehes uusi kolbe veel vaja pole läinud. Eks oma osa on ka selles kuidas sa ratast lahti keerata suudad. Ilmselgelt on RXV 450/550 jõudu liigagi palju ja paljudel harrastajatel jääb see pöörete ülemine ja magusam "jõulisem" koht lihtsalt kasutamata - seega mootor lihtsalt kestab kauem.
bitter kirjutas:... keegi ütles millegi kohta „... 90 tundi...“ Soovituslik kolvivahetuse välp äkki? Hea oleks teada, et mitme tunni tagant tehas mootori- ja käigukastiõlisid soovitab vahetada hobikasutuses?
Igatahes suur tänu Efendile ja teistele korraldajatele! Hoian edaspidi Aprilliate osas silmad-kõrvad lahti.
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Primo kirjutas:Rennes kirjutas:Kurjam, tömba mind maha, ma sain parema pakkumise
edu teile sinna!!!
Lähed linde vaatlema?Või värvi kuivamist?
Ei kurat käisin Narvas krossirajal välja elamas ennast oma vana WR'iga. Ilgelt nummi oli.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Primo kirjutas:550'ga sõites viimasel ringil pakkisin end liivas kokku ja ilmselt tõstes ratast püsti tegin seda valesti ja tõmbasin omal natuke selja paigast ära.Nüüd nagu inva, raisk.
käid liiga harva liiva sees või kukud liiga vähe . Ma pea igal sõidupäeval vähemalt korra pehmes liivas käpuli ja selg on vinks vonks
. Seljale tegelt soovitan soojalt kassi ja koera harjutusi joogaleksikonist. Praegu läheb sul vaja tõsist massaazhi ja kampriõli.
Primo kirjutas:bitter kirjutas:Piirajateta RXV-le oleks minu arvates kohustuslik lisa väike nupuke lenksul, millega saaks valida pritsungile kitsamate olude jaoks mõne tunduvalt rahulikuma sätungi või mäpi.
Aga alates 2008. aasta mudelitest on lenksul selline nupp täitsa olemas - soft/hard
No aga Efendi lubaski ju 2008 mudelid välja tuua! Mis need siis olid lõpuks?
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Ilmselt ei olnud mu selgitused kõigile kuuldavad - proovida olid 07 aasta pillid. 08 mudel oli kohapeal vaatamiseks väljas.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
efendi kirjutas:Ilmselt ei olnud mu selgitused kõigile kuuldavad - proovida olid 07 aasta pillid. 08 mudel oli kohapeal vaatamiseks väljas.
just! ja nupp soft/hard oli ka täitsa olemas!
p.s. poogin siia kiirelt ka ühe kuulutuse (sry!) Müüa tutikad, karbis PODMX http://www.podmx.com/ ortopeedilised põlvekaitsmed suurus XL. Hind 8700.- Said suured krt! Pean väiksemad ostma.
tel 5070797
Urmas
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Paar pilti ka üritusest:
http://album.piipz.com/thumbnails.php?album=5
Re: RXV 450/550 test Männikul 27.09.08
Primo kirjutas:Aga alates 2008. aasta mudelitest on lenksul selline nupp täitsa olemas - soft/hard
Ja nagu tellimise peale http://album.piipz.com/albums/aprilia/IMG_0275.jpg
Efendile tänud!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.