Re: Uued 2009a Yamaha mootorrattad juba nähtaval
Lõpuks on saanud 2009a Yamaha mootorrataste ja ATV-de hinnad paika!
Hinnad väga head!
Vaata järgi: http://www.yamahakeskus.ee/
Lõpuks on saanud 2009a Yamaha mootorrataste ja ATV-de hinnad paika!
Hinnad väga head!
Vaata järgi: http://www.yamahakeskus.ee/
FZ1-N on ka väidetavalt uus mudel tulemas aga ma ei saa aru, mis seal uut on peale mingi süütejubina: http://www.yamaha-motor.com/sport/produ ... mpare.aspx
Ottyamaha, oskad äkki kergelt kommenteerida?
Kes ja kus seda väidab?
JA küsisid FZ1-N ratta kohta, aga lingil mille saatsid on võrdluses FZ1-S (Fazer).
Uut mudelit pole 2009a kumbagil, on lihtsalt uued värvid.
Vähemalt minu teada.
No mis teha, kui Yamaha kodulehel on mudelite all ainult need ninadega Fazer variandid.
Yamahakeskuse kodulehel on kirjas 2008.a. mudel (miks panna, kui muudatust pole?) ja ka Veltil on väljas kallim 2009.a. mudel ja 30k odavam 2008.a. väljalase.
Teine küsimus, kas Artiklile "3C3-27111-00-00 STAND, MAIN + muud vajalikud jubinad kood paigaldusega" hinnapakkumist saab PS kaudu. Aitäh!
Lihtsalt nii pannakse, et klienti mitte petta, lihtsalt 2008a ja 2009a mudelid küll samad, lihtsalt 2008a tavaliselt natuke odavam.
Meie paneme oma kodukale kirja: uus 2009a mudel, kui on tegemist tõesti uuendatud mudeliga, vastasel juhul lihtsalt 2009a mudel
Üritan selle pakkumise sulle ka saata!
No siis selge kõik. Ja miks peakski peaaegu täiuslikku asja muutma
Värskemad LED-tuled saab tänapäeval igaüks ise taha panna ju!
need kaks ka müüki tulevad ?
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... wr125r.jsp
http://www.yamaha-motor-europe.com/prod ... wr125x.jsp
Tulevad, panen täna kodukale ülesse ka kindlasti.
WR125R hinnaks 54 900kr
WR125X hinnaks 56 900kr
Huvitav, et 2009a mudel on võrreldes 2008a mudeliga päris märgatavalt raskem 206 vs 175 kg, mille arvelt küll see?
äkki sellepärast et kaal on 2009 aastal koos vedelikega
Täpselt nii ongi, 2009a tehnika on antud igalpool ainult täiskaaludena, mis tegelikult ongi nagu loogilisem, "kuiva" ratast ju ei kasutata
ottyamaha kirjutas:Täpselt nii ongi, 2009a tehnika on antud igalpool ainult täiskaaludena, mis tegelikult ongi nagu loogilisem, "kuiva" ratast ju ei kasutata
Vaata siis kõik rattad üle ja pane kõikidele märg kaal. Praegu tundub, et on segamini. Selle võiks paremini lahti ka kirjutada, et mis kaal siiski näha on. "Netokaal" ja "täiskaal" on veits segased mõisted. Võibolla oleks parem kasutada "sõiduvalmis kaal" või midagi sarnast. See kaalude teema on tootjatel ikka üsna segamini ja segane.
Erci kirjutas:Huvitav, et 2009a mudel on võrreldes 2008a mudeliga päris märgatavalt raskem 206 vs 175 kg, mille arvelt küll see?
ottyamaha kirjutas:Täpselt nii ongi, 2009a tehnika on antud igalpool ainult täiskaaludena, mis tegelikult ongi nagu loogilisem, "kuiva" ratast ju ei kasutata
No seletage mulle võhikule ära mis vedelikke Teie Yamaha 31 kg ulatuses kasutab
Täispaak, ettenähtud kogus mootoriõli, piduriõlid, jahutusvedelik jne... kus arusaamatus on?
Soultrain kirjutas:Täispaak, ettenähtud kogus mootoriõli, piduriõlid, jahutusvedelik jne... kus arusaamatus on?
18l läheb kütust, palun arvuta ise edasi!
edu
Bensiini kaal ca. 0,75 kg/L temperatuuril 15 °C netis kriblades kiirelt leidsin ehk siis 20 liitrit kütust = 15 kg pluss jahutusvedelikku 2 l (2 kg jämedalt) pluss mootoriõli TDM puhul 3,6 l (paneme ka jämedalt 4 kg mahub piduriõli ka oma grammidega sisse) kokku ei venita rohkem välja kui 21 kg mitte kuidagi...
nö. tühikaal saadakse nii, et on kaalutud kõik detailid olekus nagu nad liinilt tulevad. Igale laagrile lisandub veel määre, pidurites on vedelik, amortides on õli pluss siis lisaks eelpoolnimetatud küte, mootoriõlid ja jahutusvedelik.
pisiasjad
Üritan lähiajal seda ka teha.
Ja selle õige sõna üle mõtlesin ka, inglise keeles nagu wet weight, aga eesti keeles kõlaks kuidagi imelikult? (vihmamärg kaal )
A no vast putitame seda paremaks ja selgemaks ja kõik asjad ühte moodi!
Rebaseonu kirjutas:ottyamaha kirjutas:Täpselt nii ongi, 2009a tehnika on antud igalpool ainult täiskaaludena, mis tegelikult ongi nagu loogilisem, "kuiva" ratast ju ei kasutata
Vaata siis kõik rattad üle ja pane kõikidele märg kaal. Praegu tundub, et on segamini. Selle võiks paremini lahti ka kirjutada, et mis kaal siiski näha on. "Netokaal" ja "täiskaal" on veits segased mõisted. Võibolla oleks parem kasutada "sõiduvalmis kaal" või midagi sarnast. See kaalude teema on tootjatel ikka üsna segamini ja segane.