Honda Transalp

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Lülituse all mõtlesin tegelikult seda et soojenduse lülitile antakse pinge alles süüte sisselülitamisel.Tsikli enda juhtmestikku ei tahaks lisakoormusega proovile panna, ikkagi suht vana teine juba.Sellepärast ka relee mõte.Sorri kui natuke segaselt väljendusin :oops:


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas QRX »

soolo kirjutas:

Lülituse all mõtlesin tegelikult seda et soojenduse lülitile antakse pinge alles süüte sisselülitamisel.Tsikli enda juhtmestikku ei tahaks lisakoormusega proovile panna, ikkagi suht vana teine juba.Sellepärast ka relee mõte.Sorri kui natuke segaselt väljendusin :oops:

Pigem peaks see siiski välja nägema üldises plaanis selliselt, et sul rakendub soojenduse lüliti süüte sisse lülitamisel, st ilma süüteta on ka see lüliti tumm. Relee sa paned aku ja rutska soojenduse vahele ja soojenduse lüliti lülitab releed. Põhimõtteliselt peaks olema süüde see, mis toimib soojenduse lülituse a'la massilülitina, süüde sees rakendad sa läbi lüliti relee, mis annab soojendusele toitepinge, muul juhul töötab sul toide läbi süüte ja lüliti.

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

QRX kirjutas:
soolo kirjutas:

Lülituse all mõtlesin tegelikult seda et soojenduse lülitile antakse pinge alles süüte sisselülitamisel.Tsikli enda juhtmestikku ei tahaks lisakoormusega proovile panna, ikkagi suht vana teine juba.Sellepärast ka relee mõte.Sorri kui natuke segaselt väljendusin :oops:

Pigem peaks see siiski välja nägema üldises plaanis selliselt, et sul rakendub soojenduse lüliti süüte sisse lülitamisel, st ilma süüteta on ka see lüliti tumm. Relee sa paned aku ja rutska soojenduse vahele ja soojenduse lüliti lülitab releed. Põhimõtteliselt peaks olema süüde see, mis toimib soojenduse lülituse a'la massilülitina, süüde sees rakendad sa läbi lüliti relee, mis annab soojendusele toitepinge, muul juhul töötab sul toide läbi süüte ja lüliti.

Sõnastus on nii selgem jah. Aitäh.

Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas HaLL »

Nii ... väga hea :D ... aga kuidas see nüüd detailis välja näeb? Et kust ma, mis asjad lahti keeran ja kuhu mille vahele ühendan ?

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Välismaises Transalpi foorumis paljud on võtnud käepideme soenduste jaoks toite jahutusventika küljest.(jahutusventika juurest hea lihtne juhe vahele ka torgata....ja mis tõenäosus on,et ventikas ja rutska soojendus ühel ajal sees on nii, et pole vaja ka ülekoormuse pärast muretseda)
Aga vot nüüd hetkel enam ei mäleta kas ventikale tuli pidevalt vool peale või tuleb pluss peale süüte lülitamist...ei viitsi vaatama ka minna hetkel. Aga minuteada oli ta ikka läbi süüte.

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas HaLL »

Ma selle kohta lugesin ka, aga too on sellevõrra segasem skeem, et kasutusse astub olemasolev juhtmestik ja tõenäosus, et soojendused ning ventikas ei tohiks korraga töötada (ilmselt ventika kaitse ei pea mõlemat korraga üleval) . Minu hinnangul on lollikindlam versioon tuua toide ikkagi otse akult, aga lisa lülitus läbi süüte (ja jääb küsimus kust kohast läbi süüte (crash) )

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Homme lõpetan ja katsetan oma soojenduse ära siis esinen täpsemalt.

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Selles mõttes, see jahutusventika alt võta toide on üks lihtsamid. Aga muidugi otse akust ja läbi relee on selline kindlam viis.
Kui Tallinna kandi mees oled siis võin tulla aidata paigaldada....mul peaks mõni relee ja juhtmeotsikud olemas olema :)

Viimati muutis Tafka, 13 Veebr 2009, 23:48, muudetud 2 korda kokku.
Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas HaLL »

Ma ootaks esmalt Soolo tulemuse ära, siis vaataks edasi. Must töö juba tehtud (Toide toodud otse akult ja lülitus ka paikas, kuid ilma süüte pealse lisalülituseta ehk häda pärast juba toimiv asi olemas) aga hakkas piinama, et mõni napsine naljamees või kesiganes võib head soovides seisval tsiklil rutskad küttesse panna ja mulle jätta tühja aku. Muidu jah pm Tallinna kandist ja kui muidu ei saa siis ühise nõuga vast lõpuks ikka :bsmile:

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

See küll pole mingi raketiteadus.Ühe soojaga võiks ka vooluvõtmiseks mingi võimaluse tekitada-navi laadimiseks jne.

Viimati muutis soolo, 14 Veebr 2009, 00:03, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Lülitus läbi süüte.
Ei viitsi pilti joonistada aga äkki saad aru.
Releesse tood akust + juhtme mis juba veetud ja nüüd releest edasi rutskade plussi.
Relee mähise ühe otsa paned miinusesse...lähimasse kohta raami külge massi näiteks. Ja relee mähise juhtsignaaliks võiks kasvõi parktule juhtmest võtta. Relee mähise toitevool on piisavalt väike, et ei tee sellele parktulele miskit.

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Väga hea, sooja pole tõesti enne vaja kui juba tsikkel liigub ja tuled põlevad. :bsmile:


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas QRX »

Tafka kirjutas:

Lülitus läbi süüte.
Ei viitsi pilti joonistada aga äkki saad aru.
Releesse tood akust + juhtme mis juba veetud ja nüüd releest edasi rutskade plussi.
Relee mähise ühe otsa paned miinusesse...lähimasse kohta raami külge massi näiteks. Ja relee mähise juhtsignaaliks võiks kasvõi parktule juhtmest võtta. Relee mähise toitevool on piisavalt väike, et ei tee sellele parktulele miskit.

Hm.. Pigem vast nii: Algus õige. Releesse tood akust rutska soojenduse pinge ja releest edasi rutskasse. Relee lülituse (mitte rutska toite) tagasiring läheb miinusesse, sest toite miinus peaks idee poolest tulema rutskast. Ja relee mähise juhtsignaaliks, ehk relee rakendus rutska toite lülituseks tulebki sellest lisalülitist, mille sa rutska jaoks rattale paigutad. Kui sa tahad, et rutska lüliti toimiks vaid siis, kui ratas töötab, siis sa katkestadki lüliti süütelukuga. Muul juhul tekitad ringi pluss, lüliti, relee rakendusahel, raam. Vendi pealt pole mõtet lisa võtta, ka vent on suht viisakas koormus ja tehase kaabel pole väga suure varuga, meeter korralikku silikoonkattega kaablit maksab kopikaid

P.S. Suure teaduse asemel kannatab väga edukalt kasutada lenksu kotte käe kaitseks, st nad on lihtsalt paigaldatavad ja eemaldatavad ning teevad väga edukalt ära oma töö, ehk ei lase su kinnastel saada otsest kontakti välisõhuga rattaga liikumisel. :)

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

QRX kirjutas:

Hm.. Pigem vast nii: Algus õige. Releesse tood akust rutska soojenduse pinge ja releest edasi rutskasse. Relee lülituse (mitte rutska toite) tagasiring läheb miinusesse, sest toite miinus peaks idee poolest tulema rutskast. Ja relee mähise juhtsignaaliks, ehk relee rakendus rutska toite lülituseks tulebki sellest lisalülitist, mille sa rutska jaoks rattale paigutad. Kui sa tahad, et rutska lüliti toimiks vaid siis, kui ratas töötab, siis sa katkestadki lüliti süütelukuga. Muul juhul tekitad ringi pluss, lüliti, relee rakendusahel, raam. Vendi pealt pole mõtet lisa võtta, ka vent on suht viisakas koormus ja tehase kaabel pole väga suure varuga, meeter korralikku silikoonkattega kaablit maksab kopikaid

Mmmm ma hetkel päris kõigest ei saanudki nüüd aru. Mina enamasti olen harjunud ikkagi plussi läbi relee laskma nagu enamus asju tehtud.
Ma ei saa aru miks seda mingit lisa lülitit sinna vaja oleks panna? Minuarust piisaks täiesti kui releed juhid lihtsalt selle suvalise signaaliga(antud juhul parktuli). Relee lülitab siis rutska soojenduse lülitile plussi taha. Ja rutska soojenduse lülitil tõenäoliselt on niikuinii ka endal 2-3 asendit....Off-Hi-Low-Start.
Antud hetkel kui parktulega lülitad releed ja sellega siis toite rutska lülitile toimib ainult siis kui rattal süüde sees. Kui süüde väljas siis pargid ei põle ja ka relee ei rakendu.

Edit: Äkki sa mõtled siin hetkel seda, et rutskad ise lähevad massi? Rutskad on isoleeritud ikka nii, et rutskadest tuleb välja kaks soont..... Võibolla nendel atv rutska soojendus plaatidel läheb üks osa massi kohe?
Ja käekottidest alati maanteel sõites ei aita...LC4-ga mürades kindlasti piisab ;)

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas QRX »

Tafka kirjutas:
QRX kirjutas:

Hm.. Pigem vast nii: Algus õige. Releesse tood akust rutska soojenduse pinge ja releest edasi rutskasse. Relee lülituse (mitte rutska toite) tagasiring läheb miinusesse, sest toite miinus peaks idee poolest tulema rutskast. Ja relee mähise juhtsignaaliks, ehk relee rakendus rutska toite lülituseks tulebki sellest lisalülitist, mille sa rutska jaoks rattale paigutad. Kui sa tahad, et rutska lüliti toimiks vaid siis, kui ratas töötab, siis sa katkestadki lüliti süütelukuga. Muul juhul tekitad ringi pluss, lüliti, relee rakendusahel, raam. Vendi pealt pole mõtet lisa võtta, ka vent on suht viisakas koormus ja tehase kaabel pole väga suure varuga, meeter korralikku silikoonkattega kaablit maksab kopikaid

Mmmm ma hetkel päris kõigest ei saanudki nüüd aru. Mina enamasti olen harjunud ikkagi plussi läbi relee laskma nagu enamus asju tehtud.
Ma ei saa aru miks seda mingit lisa lülitit sinna vaja oleks panna? Minuarust piisaks täiesti kui releed juhid lihtsalt selle suvalise signaaliga(antud juhul parktuli). Relee lülitab siis rutska soojenduse lülitile plussi taha. Ja rutska soojenduse lülitil tõenäoliselt on niikuinii ka endal 2-3 asendit....Off-Hi-Low-Start.
Antud hetkel kui parktulega lülitad releed ja sellega siis toite rutska lülitile toimib ainult siis kui rattal süüde sees. Kui süüde väljas siis pargid ei põle ja ka relee ei rakendu.

Ok, kõik õige, esmastes postides polnud mainitud rutskaga soojendusega kaasa tulevast 2-3 asendiga lülitist, pigem läks arutelu lahti "tahaks rakendada soojendust ja paneks relee läbi süüte" mille peale ma küsisingi, et kas plaanid sõita ka suvel (kus sellise lahenduse puhul oleks rutska soojendus olnud sisse lülitatud alati, kui ratta süüde rakendatud). Lüliti olemasolu puhul on viisid teda ühendada mitmeid, näiteks rakendada läbi parktule. Mina mõtlen natuke teisiti, kuna minu rattal töötav mootor ei tähenda automaatselt põlevaid tulesid, kaasa arvatud parktulesid. Pigem soovitan lenksukotte, täidavad rohkem oma eesmärki, hoides eemal välisõhku. Rutskasoojendi siiski üritab su peopesa põlema panna.:)

Olavi

LC4 640

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas QRX »

Edit: Äkki sa mõtled siin hetkel seda, et rutskad ise lähevad massi? Rutskad on isoleeritud ikka nii, et rutskadest tuleb välja kaks soont..... Võibolla nendel atv rutska soojendus plaatidel läheb üks osa massi kohe?
Ja käekottidest alati maanteel sõites ei aita...LC4-ga mürades kindlasti piisab ;)

Minu kogemus kopteriga oli see, et rutskasoojenduse massi ots meenutas vaskset keelt, mis paigaldati rutska kinnituse ja lenksu vahele. Ja kopteriga maanteel lennates ma pigem tundsin puudust kotilaadsest kattest, mis oleks hoidnud eemal välisõhku, st minul rutska soojendus ei täitnud oma eesmärki, ikkagi oleks pidanud olema mingit sorti tuule takistaja käte(kinnaste) jahtumise vältimiseks

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Ok läheb juba väga off topicuks aga jah lenksu kotid on tõesti head asjad...on endalgi olemas....aga kui seal sees on ka rutska soojendus...see on veel parem ;)

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300

QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas QRX »

Tafka kirjutas:

Ok läheb juba väga off topicuks aga jah lenksu kotid on tõesti head asjad...on endalgi olemas....aga kui seal sees on ka rutska soojendus...see on veel parem ;)

Läheb jah pigem "kellele ema, kellele tütar" teemaks.:)

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Tere.Tegin täna asja valmis. Aku pluss kaitsmesse ,edasi releesse,juhtimine oligi kõige mugavam võtta parktule alt ja tunni ajaga kõik töötas.Tänud Tafkale hea mõtte eest.

Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 13 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas HaLL »

Ma ei ole veel torkima jõudnud, aga elav diskussioon andis mullegi asjast selge pildi. tnx


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

Äkki keegi oskab öelda, palju võiks maksma minna 89 a. Transalpi mootori kap.remont. Jupid + töö.

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Kõik sõltub kulumisastmest. Mõned hinnad möödunud suvest: raamsaale 350 tk.,kepsusaale panin Civicu omad 240 kr. kmpl.(2 ringi on mul veel riiulis kui vaja) ,kolb 2200 kr tk.(esimesest ettejuhtuvast poest sain hinna aga tõsisemalt ei tegelenud) ,käigukasti veetav võll 2200 kr.,tihendikomplekt 1500 kr.Käsitöö sai kõik ise ja sõprade abiga tehtud ja mingeid väiksemaid kulusid (voolikud ,filtrid jne.)ei viitsinud arvestada.Joone alla sai lõpuks üle 7K ,kolvid jäidki ostmata.Kliendile teenusena tehes oleks numbrid ilmselt oluliselt teised. Aega kulus möödunud SUVEL :evil: poolteist kuud erinevate tellimuste ootamise tõttu.Väga polnud aega tegeleda ka.

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

89a aasta mootori hinnad mõnede juppide kohapealt isegi odavam kui alates 90a. Alates 90 tuli tsipa "uuendatud" mootor.
kuni 89a mootorile näiteks oli B-varuosa kolvirõngaid saada vabalt aga alates 90a näiteks b-varuosana mina ei leidnud.
Hetkel sellepärast polegi rõngaid vahetanud, et natukene soolased hinnad minu jaoks.

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3238
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 226 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Palju need kolvirõngad maksavad,et kalliks pead?VTR-ile maksavad umbes 600 per kolb.Norm hind mu meelest.Klappe ei viitsi hästi osta nood maksavad mega.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Transalpi kolvimõõt 75mm ,1,3 Civic on sama-äkki tasuks võrrelda.

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Rõngad maksavad 21000.-, klapisääred 6125.-, plokikaane tihendid 2430.-, klapikambrikaane tihendid 2250.-, kolb maksab 1150tk. Endal praegu jupid tellimisel ja mootor lahti. Kui saan osad kätte, oskan täpsemalt öelda, kui palju maksis. Tööraha on u. 1500.-, kuna võtsin mootori ise maha. Saaled jms. on OK. Ratas on 1990 a.

Honda Transalp
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Tihendikomplekt on alati selliste tööde puhul kavalam võtta kuna sisaldab peale suurte tihendite ka hulga O-ringe ja vaskasid mille ükshaaval hankimiseks läheb päris palju pappi.Ära unusta ka väljalaske tihendeid tellida,vanad on tavaliselt omadega otsas.kui sul on uuema variandi mootor millel õlikanal silindris sees(päris vanal jookseb õlitoru eraldi silindripeasse) siis vaheta kindlasti ka silindrialune tihend,seal peaks olema õhuke plekk vist.


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

tuleb ka mootor käsile võtta,suvel plaan kaugele sõita ,ei viitsi bena ja õli vaheldumisi tankida :)

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 578
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Kolvirõngad siis kui mina uurisin oli 720-750 per kolv vist...see oli bikeworldi ajal.
Ise lükkan nüüd teist aastat rõngaste vahetust edasi....aga noh 5000km suvel reisil pidas vastu samuti ka ironbutti kevadel....kuigi nende reiside ajal oli juba surve silindris lubatust tsipa madalam....õli võtab mul natukene rohkem kui vaja aga seda kiirustel üle 100km.
Bensiini kulu suurenemist veel pole täheldanud.....küll aga alates Poolast vähenes(keskmine kulu u1L vähem sajale kui eestis)...rääkige veel, et baltikumis pole kehv bensiin

Voge 300 Rally / IBA #33754
// Endised: Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; GasGas FSE450 ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Kas keegi on Transalpil termostaati vahetanud? Minu tsikkel jahedama ilmaga soojaks ei läinud. Juppe soovitaks nüüd osta Catweesist, seal on vist ikkagi natuke odavam, kui mujal.

Honda Transalp
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”