Mingi elektri "kala".
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Mingi elektri "kala".
Maru imelik. Nüüd tagasi õue minnes paistis kõik toimivat. Raske uskuda, et kõik oli oksüdeerunud suunakate relee süü. Kuid äkki siiski. Praegu on kõik tagasi normis, aga kui suunaka tööle panen, siis õrnalt tuhmuvad teised tuled. Miski on ikka kusagil veel kehvasti.
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Re: Mingi elektri "kala".
no tore kui sõita jälle saab. Ei mõtle küll välja, kuidas see suunatulede relee sellist asja organiseerida sai. Loodame, et ei ilmne enam, aga kui, seks siis anna märku.
Ps.tagantjärele oskad öelda, kas viga oli sõltumata sellest, kas käikar neutraalil või mitte?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Mingi elektri "kala".
Soss-Sepp kirjutas:...
Kütusenäidik jääb mul samale tasemele. Sellega ei muutu midagi. Seda massiühenduspunkti hetkel veel ei ole leidnud. Leidsin küll kust aku miinus raami külge läheb, seal oli kenasti puhas kõik. Ei ole kindel, milline on G kaitse. Niipalju, kui neid ühes pundis oli, paistsid kõik terved ja kontaktid puhtad. Kui võtsin ära suunatulede relee, siis ei saanudki käivitada. Lülitid tundusid korras olevat sest kui tuledel juhtme tagant ära võtsin, ei juhtunud midagi lülitit vajutades, mootor jäi tööle. Ka signaali lastes ei juhtunud midagi. Aga asi on ikkagi mujal. Sest kui tuled täiesti maha võtsin, ka ilma parktuledeta, siis sain sisse lülitada suunakat mõlemale poole ja ka sellest "passing" (või kuidas mujal kirjas) nupust kust kaugtulesid vilgutada saab, seda nuppu all hoididn, põlesid kaugtuled kenasti ja mootor töötas ka edasi. Lülitist tollel hetkel kaugtuled ei toiminud. Vist ei peagi. Paraku kogu eigondlit maha ei saa võtta, kuna siin kus ma asun sisse ei saa tsiklit kusagle viia ja osa on kinni ka ühekordsete tüüblitega, mida kusagilt võtta pole ja traadist ka midagi keerata ei taha. Vaatan praegu, kas pääsen ligi ka teistele releedele ja kuidas on nende kontaktidega, sest suunaka oma oli päris korrodeerunud juba. Aitäh siiamaale igatahes
Selle jutu järgi kahtlustan lühist parema poole käepideme tulede lüliti või pistikute juures.
Vasaku poole omad töötavad sõltumatult ilusti.
Paha ei tee ka süüteluku kontaktide/pistikute kontroll.
Enda masinal avastasin juhtmete ümberkorraldamise käigus(projekt PP), et paar juhet olid tontteabmispõhjusel omavahel ilusti läbi isolatsiooni ühinenud
edu
Re: Mingi elektri "kala".
Hanno kirjutas:no tore kui sõita jälle saab. Ei mõtle küll välja, kuidas see suunatulede relee sellist asja organiseerida sai. Loodame, et ei ilmne enam, aga kui, seks siis anna märku.
Ps.tagantjärele oskad öelda, kas viga oli sõltumata sellest, kas käikar neutraalil või mitte?
Oli täiesti sõltumata jah. Sest sõidu ajal tegi alguses seda ja siis seistes proovides, ilma käiguta, oli sama värk.
Re: Mingi elektri "kala".
ants01 kirjutas:Soss-Sepp kirjutas:...
Kütusenäidik jääb mul samale tasemele. Sellega ei muutu midagi. Seda massiühenduspunkti hetkel veel ei ole leidnud. Leidsin küll kust aku miinus raami külge läheb, seal oli kenasti puhas kõik. Ei ole kindel, milline on G kaitse. Niipalju, kui neid ühes pundis oli, paistsid kõik terved ja kontaktid puhtad. Kui võtsin ära suunatulede relee, siis ei saanudki käivitada. Lülitid tundusid korras olevat sest kui tuledel juhtme tagant ära võtsin, ei juhtunud midagi lülitit vajutades, mootor jäi tööle. Ka signaali lastes ei juhtunud midagi. Aga asi on ikkagi mujal. Sest kui tuled täiesti maha võtsin, ka ilma parktuledeta, siis sain sisse lülitada suunakat mõlemale poole ja ka sellest "passing" (või kuidas mujal kirjas) nupust kust kaugtulesid vilgutada saab, seda nuppu all hoididn, põlesid kaugtuled kenasti ja mootor töötas ka edasi. Lülitist tollel hetkel kaugtuled ei toiminud. Vist ei peagi. Paraku kogu eigondlit maha ei saa võtta, kuna siin kus ma asun sisse ei saa tsiklit kusagle viia ja osa on kinni ka ühekordsete tüüblitega, mida kusagilt võtta pole ja traadist ka midagi keerata ei taha. Vaatan praegu, kas pääsen ligi ka teistele releedele ja kuidas on nende kontaktidega, sest suunaka oma oli päris korrodeerunud juba. Aitäh siiamaale igatahesSelle jutu järgi kahtlustan lühist parema poole käepideme tulede lüliti või pistikute juures.
Vasaku poole omad töötavad sõltumatult ilusti.
Paha ei tee ka süüteluku kontaktide/pistikute kontroll.
Enda masinal avastasin juhtmete ümberkorraldamise käigus(projekt PP), et paar juhet olid tontteabmispõhjusel omavahel ilusti läbi isolatsiooni ühinenudedu
Vaatan selle lüliti/pistikud korra veel homme üle. Isegi kui toimib, tahan ikka teada, kus see jama oli.
Re: Mingi elektri "kala".
Olen elektriga jamanud omajagu ja alati, kui on mingi müstiline mure, mil üksteist mõjutavad mitteseotud asjad, on probleemi allikaks olnud halb/puudulik massikontakt. Antud juhul siis ilmselt mootori juhtaju/CDI/süütepooli mass. Jaksu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.