2. leht 3-st

Re: Yamaha V-max

Postitatud: 12 Juun 2009, 11:04
Postitas Motomarket
Raiki kirjutas:

minu rattal on ka V-MX i mootor peal ja üksi sõites küttekulu 5l/100km ning naisega koos 5,5l/100km

seda teemat lugedes süda rahunes kohe maha .... kiirendades rattal selline tunne nagu sidur hakkaks libisema ja olin juba suht õnnetu , aga teie jutust tuleb välja, et see mingi v boost hoopis :)

Sinu rattal on väliselt V-Max-iga sarnane mootor. Sisu (nukad jne.) ja võimusus on teine. Ja V-boosti võib leida vaid täisjõulistelt V-Max-idelt. Olen täisjõulist V-Maxi-i omanud ja võin õelda, et 5l kütusekulu ei sattunud isegi unes nägema :lol:


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 12 Juun 2009, 11:47
Postitas Raiki
Motomarket kirjutas:
Raiki kirjutas:

minu rattal on ka V-MX i mootor peal ja üksi sõites küttekulu 5l/100km ning naisega koos 5,5l/100km

seda teemat lugedes süda rahunes kohe maha .... kiirendades rattal selline tunne nagu sidur hakkaks libisema ja olin juba suht õnnetu , aga teie jutust tuleb välja, et see mingi v boost hoopis :)

Sinu rattal on väliselt V-Max-iga sarnane mootor. Sisu (nukad jne.) ja võimusus on teine. Ja V-boosti võib leida vaid täisjõulistelt V-Max-idelt. Olen täisjõulist V-Maxi-i omanud ja võin õelda, et 5l kütusekulu ei sattunud isegi unes nägema :lol:

huvitav nii mõnigi teine mees väidab jälle et tal on V-MAXi mootor peal küll aga kw alla toodud


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 12 Juun 2009, 12:23
Postitas Motomarket
Raiki kirjutas:

huvitav nii mõnigi teine mees väidab jälle et tal on V-MAXi mootor peal küll aga kw alla toodud

See ongi see koht, kus need väitjad peaksid uurima, mismoodi need kw-d on alla toodud :wink:


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 12 Juun 2009, 13:50
Postitas Habib
Raiki kirjutas:

huvitav nii mõnigi teine mees väidab jälle et tal on V-MAXi mootor peal küll aga kw alla toodud

Ära heida meelt! Su rattal ongi tegelt v-max-i mootor, lihtsalt oli lapsena palju haige :lol: Minu rattal on näiteks Valkyrie mootor, lihtsalt neli pütti on vähemaks võetud.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 15 Juun 2009, 22:48
Postitas Hans
Raiki kirjutas:

minu rattal on ka V-MX i mootor peal ja üksi sõites küttekulu 5l/100km ning naisega koos 5,5l/100km

seda teemat lugedes süda rahunes kohe maha .... kiirendades rattal selline tunne nagu sidur hakkaks libisema ja olin juba suht õnnetu , aga teie jutust tuleb välja, et see mingi v boost hoopis :)

Tegelikult on ajalugu selline, et hoopis V-Max "laenas" oma mootori 80-ndate Venturelt, sätiti siitsealt natuke, pandi V-boost peale ja saadi hoopis teine mootor. Väliselt on tõepoolest sarnane, isegi uuemate Venture mootoritega. Ja V-boosti pole ühelegi teisele rattale peale pandud :idea:

Mis puudutab kütusekulu, siis mina saan stabiilselt 6l/100 hakkama, aga ma sõidan ka suht rahulikult.

Hans


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 27 Juun 2009, 18:43
Postitas varjatud77

Kas karbussi timmimisest oleks kasu,et bensukulu vähendada? Kui tihti seda tegema peaks(üks tark väitis et iga õli vahetuse järel :shock: )


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 27 Juun 2009, 19:01
Postitas VWman
varjatud77 kirjutas:

Kas karbussi timmimisest oleks kasu,et bensukulu vähendada? Kui tihti seda tegema peaks(üks tark väitis et iga õli vahetuse järel :shock: )

Aga loe manuaalist :) http://ymenvom.nl/manuals/U3LRE2.PDF


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 01 Juul 2009, 23:45
Postitas Hans
varjatud77 kirjutas:

Kas karbussi timmimisest oleks kasu,et bensukulu vähendada? Kui tihti seda tegema peaks(üks tark väitis et iga õli vahetuse järel :shock: )

Hoidku jumal selliste tarkade eest :evil: Karbussi võib näppida vaid siis, kui midagi valesti on :idea:

Hans


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 02 Juul 2009, 06:28
Postitas sang
Hans kirjutas:
varjatud77 kirjutas:

Kas karbussi timmimisest oleks kasu,et bensukulu vähendada? Kui tihti seda tegema peaks(üks tark väitis et iga õli vahetuse järel :shock: )

Hoidku jumal selliste tarkade eest :evil: Karbussi võib näppida vaid siis, kui midagi valesti on :idea:

Hans

Kõik oleneb sellest, mida "timmimise" all mõeldakse. Loomulikult on segukruvide ja nõelaasendite käppimine liiast. Aga samas sünkimine ei tee liiga. Kuigi sünkimise mõju V-Maxi kütusekulule on pigem marginaalne.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 06 Juul 2009, 22:25
Postitas Qngi
Hans kirjutas:
varjatud77 kirjutas:

Kas karbussi timmimisest oleks kasu,et bensukulu vähendada? Kui tihti seda tegema peaks(üks tark väitis et iga õli vahetuse järel :shock: )

Hoidku jumal selliste tarkade eest :evil: Karbussi võib näppida vaid siis, kui midagi valesti on :idea:

Hans

siin muidugi sellest palju juttu.. parasjagu tehniline, aga hammustab läbi.
http://www.vmaxforum.net/forumdisplay.php?f=6
ma ei tea, kas tahab regamist ka, aga kui oled omanik, ei jookse mööda külgi alla.

muide, kas kellelgi on ligikaudne ettekujutus palju on Eestis V-maxe? 10? 20? 100?
lähen homme Tartusse oma Inglismaalt saadetud aparaadile järele, äkki mõni ARKi mammi paljastab!


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 15 Juul 2009, 18:53
Postitas Hans

Kui mina uurisin juunis 2006, oli seis selline:

vmx12=8
vmx1200=9

Praegu on 2x niipalju vast ikka ehk enamgi :roll:

Hans


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 28 Juul 2009, 02:06
Postitas Qngi
Hans kirjutas:

Kui mina uurisin juunis 2006, oli seis selline:

vmx12=8
vmx1200=9

Praegu on 2x niipalju vast ikka ehk enamgi :roll:

Hans

kui enda oma ARKis arvele võtsin, oli seal suht viril tädi. ei kutsunud eriti
dialoogile. neil on seal paras segadus nende vmx12 ja vmx1200-dega.
õiget kW hulka pole ka arvutis sees. aga noh, need mõned hobused vähem, mis passi kirja said,
teevad kindlustuse vast paar kopikat odavamaks.
pagan, pean oma püssiga harjuma- on teine mu randmed üsna välja venitatud 8)
veidi nühkimist ka- scoobid läikima jne..


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 28 Juul 2009, 09:13
Postitas Suhkur
Hans kirjutas:

Kui mina uurisin juunis 2006, oli seis selline:

vmx12=8
vmx1200=9

Praegu on 2x niipalju vast ikka ehk enamgi :roll:

Hans

-1.....Minu V-Maksike laks Soome elada.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 06 Aug 2009, 22:35
Postitas Hans
ment kirjutas:
Hans kirjutas:

Kui mina uurisin juunis 2006, oli seis selline:

vmx12=8
vmx1200=9

Praegu on 2x niipalju vast ikka ehk enamgi :roll:

Hans

-1.....Minu V-Maksike laks Soome elada.

RIP (ride in peace) (w) Ja jäigi mul see iludus nägemata :(


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 13 Juul 2010, 19:57
Postitas tarvi14789

tervist on siis tulnud ka endal kange vmaxi isu kui keegi oskab kuidagi aidata asjaliku vmaxi leidmisel siis võib julgelt teada anda :wink: kuna rahakott on suht õhuke siis ulmelisi asju mitte pakkuda :lol:


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 13 Juul 2010, 21:59
Postitas tali
tarvi14789 kirjutas:

tervist on siis tulnud ka endal kange vmaxi isu kui keegi oskab kuidagi aidata asjaliku vmaxi leidmisel siis võib julgelt teada anda :wink: kuna rahakott on suht õhuke siis ulmelisi asju mitte pakkuda :lol:

No see näiteks: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=301567, äsja ilmunud kuulutus Motors24-s. Hind on küll Maxi kohta next to nothing, eks helista ja küsi lisa.
Reeglina on kõik Maxid asjalikud, pole küll kuulnud, et keegi sellise kullakese risuks laseks minna.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 14 Juul 2010, 09:27
Postitas tarvi14789
tali kirjutas:
tarvi14789 kirjutas:

tervist on siis tulnud ka endal kange vmaxi isu kui keegi oskab kuidagi aidata asjaliku vmaxi leidmisel siis võib julgelt teada anda :wink: kuna rahakott on suht õhuke siis ulmelisi asju mitte pakkuda :lol:

No see näiteks: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=301567, äsja ilmunud kuulutus Motors24-s. Hind on küll Maxi kohta next to nothing, eks helista ja küsi lisa.
Reeglina on kõik Maxid asjalikud, pole küll kuulnud, et keegi sellise kullakese risuks laseks minna.

Sellel Vmaxil kahjuks sõites teise käiguga nö. nõksutab, kuna remonti ei tahaks ette võtta siis tuleb edasi vaadata :P


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 20 Aug 2010, 08:45
Postitas frefighter

Tere,

küsimus asjatundjatele: kas kõikidel fullpower V-maxidel, peab süüte sisse keeramisel servo mootorid tegema häält (mingid kontroll liigutused siibritega) ?

Et kui ei tee, siis võib kahtlustada, et servo tuksis (kõnealune isend aastast -85)?


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 20 Aug 2010, 11:21
Postitas onuhannes

Jah süüdet keerates peab v-boosti servo kontrolli tegema. Kõrvaga hästi kuulda ja silmaga näed ka ära - kroom katte all kus asuvad karpade nn. kollektorid peab olema vaheühendus (vaata pilti ).

http://media.photobucket.com/image/yama ... vboost.jpg


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 20 Aug 2010, 11:38
Postitas frefighter

Nja, see vaheühendus ja tross on küll olemas aga ilmselt servo otsa saanud - vaikus majas.

Kas keegi tunneb kedagi, kellel on kogemusi V-max´i tuunimisega (n. tagavelg, esiots - upside-down vms aretused)?

Üks sihuke mees vist on kasutaja Ment... aga ei saanud temaga kontakti.
(Hansule ka palju tänu - palju head nõu ja muudki tarvilikku abi saadud)!


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 21 Aug 2010, 15:00
Postitas onuhannes

Upside-down on ju ülikerge (komplektne bike tüüpi asi ja vahetad roolikannuvõlli enda vana vastu) kunagi tuttav sättis GSXR1100W kogu mängu ette. Päeva töö. Tagakiige aga juba teine teema. Olen näinud varianti kus mootori küljes olev nurkreduktor on vahetatud ketiveo väljavõttega - googelda või küsi v-maxi foorumitest.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 21 Aug 2010, 17:11
Postitas Suhkur

Vabandus,unustasin oma salasõna.
Upsidedown oli mul Marauderi oma.Laagrid on samasugune aga peab veel seibi panna umbes 3-5mm paks.Ja siis teine pidurikettas+support+armeeritud voolikud panna vaja.Aga kui panna GSXR oma_siis nad on lühike ja vaja pikendused ehitama.
mis veel.....
taga rattas tuleb 170 vabatahtlik.laiem-probleem kardaaniga.
pane mootorikinnitused alumiiniumis .
õhufiltri telli KN.
tuuning summutid annavad natuke veel KW
nitro komplekt annab ka paar KW
Küsi veel-vastan.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 23 Aug 2010, 15:41
Postitas frefighter

Tänud asjalike vastuste eest!
Kolasin internetis ringi ja jõudsin ka järeldusele, et GSXR-i ja enamik teiste tsiklite kahvlid jäävad lühikeseks.

Tehnilise poole pealt tekkis veel mõte Stage 7-e ja T-boosti osas.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 25 Aug 2010, 10:09
Postitas Suhkur

Pilt


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 07 Jaan 2011, 14:14
Postitas Kri§to

http://pythonmotorsports.com/vmax/vmaxpix/gallery.htm
Ratast igale maitsele, uskumatu.
Peris ilusaid eksemplare leiab :ner:
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 18 Mai 2011, 19:09
Postitas Qngi

Hei "Hans"- on sul Max veel alles? Olen ka Nõmmekas ja sama aparaadi omanik- äkki saaks kokku? Mul starterimure + muid asju.. Kuna oled kauaaegsem omanik, äkki saan vastuseid muredele, mis sul juba lahendatud.


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 23 Aug 2011, 23:24
Postitas Qngi

rahavajadus tuli majja.. Max müügis. kel huvi, astugu ligi ja räägime!
hind suht valuläve piiril.. kuid võrreles muude siinsete pakkumistega reaalne ja Soomega võrreldes suisalausa
1/3 odavam http://bike.motors24.ee/vehicles/334510 ... &sort=paid


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 21 Veebr 2012, 10:25
Postitas Kri§to

No vaata kuidaspidi tahad. Minu unistuste rattaks jääbki see V-Max vist. Kui just riigikogu palgale ei saa:P

[youtube][/youtube]


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 21 Veebr 2012, 10:34
Postitas MarekM

see on ka vist pill, mille selga pikal mehel asja pole?


Re: Yamaha V-max

Postitatud: 21 Veebr 2012, 11:26
Postitas Kri§to

videos on vist kõik pisikesed poisid, kes lenksu enda peale sättinud.. Ei ole kuulnud küll, et pikad sellega hakkama ei saaks