Jahhhh, nii nagu ei saa kannatusteta (vahetusteta)läbida kogu kooselu, nii ei pruugi sujuds ka üle ilma reis ühe armsamaga! Tingimuste vahetudes vahetub kaaslane!
Kõik teed ise läbi proovvida...
Jahhhh, nii nagu ei saa kannatusteta (vahetusteta)läbida kogu kooselu, nii ei pruugi sujuds ka üle ilma reis ühe armsamaga! Tingimuste vahetudes vahetub kaaslane!
Kõik teed ise läbi proovvida...
kindlasti BMW R1150GS. Põhjendada pole vaja ,kellel kolava õlgadel
ja proovinud teab isegi!
..ja loomulikult kõik suured 1100-1200 bemu GS mudelid!!!
nad lihtsalt on kuradi mugavad võimsad ja töökindlad-"sõnu polegi vaja"!
kõik bemu suured GS mudelid 1100-1200 on ju selleks loodud ja kõige populaarsemad!
memmi, kasuta nuppu MUUDA!
Nii palju kui mina olen tsiklireisijate kodulehti uurinud, on tsiklivalikus varem või hiljem ikka jõutud pigem keskmõõtu ja ökonoomsemate ratasteni. Üks NY abielupaar ostsid omale rattad selliselt, et mehele GS 1100 ja naisele GS 650. Peale paarikümmet tuhandet km-t läks valik unifitseerimisele ehk mees vahetas suure GS-i välja GS 650 vastu. Vähem juppe kahe peale kaasas kanda, lihtsam remontida ja väiksem kütusekulu ka.
Suured GS-id on ekstra populaarsust võitnud tänu McGregori ja Boormani reisidele aga keskmine lihtsurelik ei oma sellist 'backup teami' nagu need härrad.
Minu isiklik huvi (ja paljude teiste tsiklireisihuviliste huvi) on vastvalminud F 800 GS. Kaks pütti, sissepritse, ketivedu, kvaliteetne raam ja vedrustus jne. Varsti peaks Eestis proovida ka saama!
ei vaidle vastu-kellele ema,kellele tütar. Olen sõitnud väga paljude erinevate tuntud ja kõrgelt hinnatud matkaratastega (loomulikult mitte ümbermaailmareisidel)nagu nt. africa twin,super tenere, pan european,varadero xl jne. pärast bemmi 1150gs omanikuks saamist olen seitsmendas taevas-nii mõnusat pilli ei ole mul enne olnud-toetun siin puht isiklikule kogemusele mitte maailmarändurite reklaamitud ratastele!
Kui oled 190cm + pikk ,siis katsu sõita kümneid tuhandeid km. suure varustusega selle 650gs junniga-päris karm ja mis kõige problemaatilisem,see on see ketivedu!!! aga bemu 800gs saab kindlasti olema müügihitt,kaesin isegi seda põksuva südamega Helsingi messil
ah ,jaa,mis puutub ökonoomsusesse,siis bokserid on tänu 2-le silindrile ja vingele väändele ühed ökonoomsemad pillid üldse-julgen väita ,et 1150-1200gs on sama ökonoomne kui 650gs,lihtsalt toorest jõudu ja väänet on niipalju rohkem!!!
Hetkel käib tv's vist oli explorerilt reedel kl.19.10ümber maailma reis motikatel ja seal selgelt näha millega sõidetakse ja kuidas see neil ka õnnestub!