harimal kirjutas:Mul oli ühe 70 kg seljakotiga ikka krdi raske esirehvi asfaldil hoida, 55 kg seljakotiga nii hull polnud.
Head ratta nautimist
Vahetasid naist?
harimal kirjutas:Mul oli ühe 70 kg seljakotiga ikka krdi raske esirehvi asfaldil hoida, 55 kg seljakotiga nii hull polnud.
Head ratta nautimist
Vahetasid naist?
Suurem seljakott oli naise sõbranje, aga isegi mu suht norm kaalus kaasaga sai end mõnikord tiba üllatatud.
Fazer juba on sellise kujuga, et igasugune lisaraskus taga hakkab olemist oluliselt mõjutama. Nt praegune Blackbird ja kunagine CBR900 küll lambist taeva poole vaatama ei kiskunud.
Ise olin Fazeriga sigarahul, aga kuna sõidan suht tihti pikki otsi, siis otsustasin lõpuks suurema hulga plastiku kasuks.
Tõesti, 50 kg selja taga ja isegi kolmandaga kipub nina üles tulema, kui parajate pöörete pealt kiire käiguvahetus teha ja tõsiselt peale keerata.
Ma enda omaga 3000 km sel kevadel juba läbi ajanud, kõige pikem ots järjest üle 600, pea ühe jutiga(butti meeste jaoks pole see muidugi miski läbisõit ) Ei ühtegi halba sõna, hea sõiduasend ja jõudu looma moodi, sellest tulenevalt tahab ka mõistlikku suhtumist parema käe liigutuste osas.
Omal selline tunne, et niipea rattavahetuse kiiksu pähe ei löö
piloot kirjutas:...butti...
palun tõlget?
ikepaana kirjutas:piloot kirjutas:...butti...
palun tõlget?
Arvan, et ta mõtles Iron Butt sõitjaid.
piloot kirjutas:Omal selline tunne, et niipea rattavahetuse kiiksu pähe ei löö
pidime ju croomid ostma, vähem plasti värvida