2. leht 2-st
Postitatud: 06 Jaan 2008, 23:44
Postitas allan777
Ei võtnud isiklikult, ma lihtsalt üritan siin natuke Yamu kaitsta
. Jah, olen samtui kuulnud, et R1 tuunimine on kallis lõbu ja seda ka omal nahal maitsta saanud
. Ja samuti pean tunnistama, et 2005-2006 R1 on päris raske karakteriga tsikkel võrreldes oma noorema vennaga. Kuid siiski on minu arust hea tunnetuse eelduseks see, et sadulas oleks mugav istuda. Ja kahjuks niipalju kui ma Intsu gixxeri ja kawa otsas olen aelenud, siis minu jaoks on istumine liiga kõrgel, mul ei ole mugav seal. Aga ma tahangi öelda, et see on isiklik traagika, mis näiteks võibolla pikemate vendade puhul ei toimi.
Postitatud: 19 Jaan 2008, 00:23
Postitas M2rks
Sepale;)
Arvan küll et tonnine jõuab varem kohale;)
Postitatud: 19 Jaan 2008, 00:46
Postitas Kommionu
M2rks kirjutas:Sepale;)
Arvan küll et tonnine jõuab varem kohale;)
Bikeris on kahh HUUMORI teema... postita oma naljad sinna...
Postitatud: 19 Jaan 2008, 00:56
Postitas Kommionu
allan777 kirjutas: Ja kahjuks niipalju kui ma Intsu gixxeri ja kawa otsas olen aelenud, siis minu jaoks on istumine liiga kõrgel, mul ei ole mugav seal. Aga ma tahangi öelda, et see on isiklik traagika, mis näiteks võibolla pikemate vendade puhul ei toimi.
Intsul oli ju TÕSTETUD kawa.... Ilmselt ka suzu... Mäletan garaazist, et Intsul oli suisa oma tagaamordikõrgendusteooria, et miks see hea on.... Äkki ongi... Väemalt minu kiiruste juures see kõrgendamine pole vajadust leidnud...Mõnedel kiiretel on kahh see tõstetud.. aga neil kahh jalad oluliselt pikemad... ja ilmselt Kuse?miskiiruses oleksimest neist kiiremad... see eelis juba jalgade arvelt...
Postitatud: 19 Jaan 2008, 01:01
Postitas Kommionu
Suzumen kirjutas:
Uut tonnist Hondat tahaksin isegi proovida 
On Sul ikka fantaasiad... 
Mis ajast honda on tonnist ratast teha suutnud??? Las keskenduvad parem CIVIC-ule nohh ja inverter/genekad on kahh OK.
Postitatud: 19 Jaan 2008, 01:55
Postitas RasmusL
Kommionu kirjutas:Suzumen kirjutas:
Uut tonnist Hondat tahaksin isegi proovida 
On Sul ikka fantaasiad... 
Mis ajast honda on tonnist ratast teha suutnud??? Las keskenduvad parem CIVIC-ule nohh ja inverter/genekad on kahh OK.
Misasi see Honda CBR 1000 RR siis on?
Postitatud: 19 Jaan 2008, 01:57
Postitas Primo
Rieju kirjutas:Kommionu kirjutas:Suzumen kirjutas:
Uut tonnist Hondat tahaksin isegi proovida 
On Sul ikka fantaasiad... 
Mis ajast honda on tonnist ratast teha suutnud??? Las keskenduvad parem CIVIC-ule nohh ja inverter/genekad on kahh OK.
Misasi see Honda CBR 1000 RR siis on?
Saa nüüd irooniast aru...
Postitatud: 19 Jaan 2008, 02:17
Postitas Kommionu
Rieju kirjutas:
Misasi see Honda CBR 1000 RR siis on?
Matkaratas... ehk???

Ise küll ei mäleta, et ükski EM võistlussportlane sellisega liikugda oleks julgend/tahtnud... Matkasellidele ja vandersellidele ehk sobib.... Suht ökonoomne ja vastupidav.... Toredaid reisielamusi....
Postitatud: 19 Jaan 2008, 14:53
Postitas CTR
olin sama küsimuse ees kas osta tonnine või kuuesajane, kuna tol hetkel kui ostsin oli turul parem valik tonnist siis sai see muretsetud. Siiani pole kahetsema pidanud. Tuttav ostis veel sama aasta R6 ja korra sai rattaid vahetatud proovimise eesmärgil. 186cm pikkuse juures ma näiteks oma tonnise seljas tunnen mugavamalt kui kuusajase, seal kuidagi kitsam.
Mis puutub teemasse kas tonnine või kuusajane, siis jubaühes teises teemas ma saanud peatäie et milleks tonnine kui rajal ei käi, no milleks inimesed ostavad omale luksautosid kui mosse viib ka punktis a punkti b, BECAUSE THEY CAN!
Jah iga ratsionaalne argument räägib kuuesajase kasuks, mulle aga meeldib tonnine ja kui piisavalt mõistust peas siis võib tonnine olla ka vabalt esimene ratas, pealegi kui tekib soov siis saad hakata ka rinkal käima, nagu kõik siin räägivad et on kohustuslik, sest muidu oled moskva esine wannabe
Postitatud: 04 Juun 2008, 09:44
Postitas Maxzy
eelmine hooaeg sai soetatud R6..mitte esimeseks rattaks,teiseks..nüüd teine hooaeg R6 käsil ja mina küll pole märganud et lahjaks jääks..need jutud et sõidad 2 kuud kuuesajasega ja siis pole sellega midagi teha ning kohe tahad tonnist mina neid jutte küll väga tõsiselt ei võta. olen kuulnud kui koolitajad räägivad pigem sellist juttu, et esimene hooaeg harjud ära rattaga ja alles teine-kolmas hooaeg tunnetad ratast nii hästi et suudad kasutada enamus tema võimalustest!
Postitatud: 04 Juun 2008, 10:06
Postitas matu
Mul endal täpselt sama situatsioon ja ütleks, et jutt jumala õige sul. Ma olen ka ullu moodi selliseid jutte kuulnud, et jääb kohe lahjaks, nokk ei tõuse, teised vaatavad kui võrrimeest ja sada häda veel. Eriti kuuleb seda teksti just sellistelt tegelastelt kes pole kunagi rolleri otsagi istunud rääkimata midagigi teadmistest tsiklitest.
Tean ka tegelasi, kes sõidavad ainult tänaval ja aint tonnise jutt käib...mis sellega linnas peale hakata, elusees ei läe 600se eest ära, kindlasti mitte ka maanteel - kiirendusrajast ma siinkohal ei räägi!
Kunagi üks kutt ütles, et no sõidaks vabalt isegi 600sega aga tee mis tahad, EGO ei luba.
Postitatud: 04 Juun 2008, 10:21
Postitas madone
Huviline7 kirjutas:Kunagi üks kutt ütles, et no sõidaks vabalt isegi 600sega aga tee mis tahad, EGO ei luba.
No eks see ole sama juhtum nagu on vaja paljudel osta länkar või porge gayyenn või H3 vms. LIHTSALT poekäruks/ostukorviks!
See, et 600-ne lahjaks jääb ja paari kuu pärast hakatakse 1000-st tahtma on jah natukene veider jutt. Kuni 200-ni pole tänava mõistes tonnase ja 600-se kiirenduses mitte midagi vahet (juuksekarva jagu ehk) , üle 200kmh aga on.
Ma saan aru, et lahjaks jääb mingi 600-ne ühepütane enduurokas... kui kogematta keegi maantee/kiiruse hull peaks sellise ostma 
Postitatud: 05 Juun 2008, 10:16
Postitas 417
lõppkokkuvõttes - R1- sul lihtsalt teadmine et kui tahan siis teeb seda ja seda.
R6 - sul lihtsalt teadmine et kui tahan siis teeb seda ja seda.
ainuke vahe et vahet ei ole aga r1 on parem aga põhjendada ei oska
endal oli kindel plaani enne R1 te R6 osta kuid viimane hetk enne otsustamist mingi sisemine hääl ( irvik kass )sundis r1 he kasuks
Postitatud: 05 Juun 2008, 12:06
Postitas Simso
Tee või tina, mina tunnen küll nö. maanteeliikluses meeletut vahet 600 vs. 1000. Ju ma olen siis imelik, või nii laisk et ei viitsi käiku vahetada, tulen kurvist välja, tahaks kiirendada ja misasja, ma pean paar käiku alla lööma, milleks kui saan ka ilma??? Võibolla olen ma ka eriline ja imelik selles osas, et tee või tina, 600 käib ainult kõrgelt normaalselt, enne seda on üks suur puuks (jah uut mudelit pole proovinud, aga vaadates mis kw on välja aetud 600ccm mootorist, siis loogiliselt ei saa sealgi mootori alumises otsas väänet olla). Hea ütlus oli, et kw/hp müüb rattaid, nm (vääne) võidab võistlusi. 297kw(404hp) corvette jäi 2he nädalaga nõrgaks, panen turbod peale, saab 700hp - jääb kunagi ka see kindlasti lahjaks, aga kindlasti mõni 250hp masin ringrajapeal teeb mulle ära.. so what? Sama see et 600ccm teeb 1000ccm ära kuskil.. so what? Mulle meeldib vääne. Jah peaks V2 siis võtma, kuid mind ei huvita vääne mis kestab 3000rpm vaid, terves pöördeulatuses on vaja. Ja ei mäleta kuna viimati enda tonnise baigiga kuskil poosetamas käisin, ta mul ikka sõitmiseks ja eriti maanteel sõitmiseks. Samas mulle meeldib lennuväljal tagarattapeal sõita... ja no vaielge vastu kui tahate, 1000ccm on seda märksa lihtsam teha tänu oma väändele.
Teema läks mööda R1 vs. R6 natukene, aga mingi seos on olemas.
Mina võtaks kindlasti R1, kuna ma olen laisk inimene ja ei võta igast kurvist viimast, vaid naudin sõitu, olgugi et võibolla ajaliselt kaotan mõne sekundi liikudes ühest linnast teise täis tempos... so what, ega me võidu ei sõida tänavaliikluses, vaid et saaks maksimaalse fiilingu.
Postitatud: 05 Juun 2008, 12:19
Postitas Kristjan
Postitatud: 05 Juun 2008, 13:02
Postitas CRD
Olles omanud mõlemaid, siis peale R1-te, ei tahaks R6-st kuuldagi...
R6 on väike, maanteel märgatavalt nõrgem ja ebastabiilsem.
Kui mõistus endal peas, siis võib esimene tsikkel vabalt R1 olla! 
Kui tahad aga head 600-st, osta GSX-R alates 2004...
Postitatud: 05 Juun 2008, 13:35
Postitas 417
Umbes 3 nädalat tagasi parkisn bike vainupeal parklasse autode vahele ja läksin eemale helistama - siis kuulsin äkki röögatust " kutid tulge vaadake , PÄRIS EHTNE R1"
tagasitulles ootasin 16 aastaseid kõvatajaid, kuid võta näpust , umbes 30a ligi mehed olid siklit uudistamas ja mõmisesid rahulolevalt kui mootori käivitasin ja kiivrit asusin pähe settima.
nii et veel üks põhjus miks osta r1
Postitatud: 05 Juun 2008, 14:04
Postitas sepp
tänapäeval on 1000 ja 600 kaaluvahe 9kg 
Postitatud: 05 Juun 2008, 14:30
Postitas triplekix
417 kirjutas:Umbes 3 nädalat tagasi parkisn bike vainupeal parklasse autode vahele ja läksin eemale helistama - siis kuulsin äkki röögatust " kutid tulge vaadake , PÄRIS EHTNE R1"
tagasitulles ootasin 16 aastaseid kõvatajaid, kuid võta näpust , umbes 30a ligi mehed olid siklit uudistamas ja mõmisesid rahulolevalt kui mootori käivitasin ja kiivrit asusin pähe settima.
nii et veel üks põhjus miks osta r1
Kui seda põhjust poleks, siis R1 ei müüks nii hästi kah:)
me@ex R1 omanik
Postitatud: 05 Juun 2008, 17:16
Postitas Villem
417 kirjutas:...umbes 30a ligi mehed olid siklit uudistamas ja mõmisesid rahulolevalt kui mootori käivitasin ja kiivrit asusin pähe settima.
nii et veel üks põhjus miks osta r1
Nojah, eks see ole jälle kapiteema, orientatsioon jms. Kellele mehed, kellele naised.... 
Isiklikult peletab selline asi küll eemale, kui 30a MEHED ilatsema ja mõmisema tulevad. Mine tea, ma nõrguke kah, kasutavad veel ära... 
Postitatud: 05 Juun 2008, 17:27
Postitas CRD
Ega R1 iga mehe tsikkel pole jah! 
Postitatud: 05 Juun 2008, 17:31
Postitas mart211
CRD kirjutas:
Kui tahad aga head 600-st, osta GSX-R alates 2004...
Mismõttes alates 2004
Ikka 2003 on hea kaup
Või olen rämedalt eksinud.
Postitatud: 05 Juun 2008, 17:40
Postitas Kristjan
Villem kirjutas:Isiklikult peletab selline asi küll eemale, kui 30a MEHED ilatsema ja mõmisema tulevad. Mine tea, ma nõrguke kah, kasutavad veel ära... 
Arvad päriselt ka, et meestel ila tilkus kui nad motikat vaatasid?
Mis seal imelikku on kui tullakse uurima, vaatama või küsima? Et kui 30 oled siis ei tohi enam R1 omale tahta?
K.
Postitatud: 06 Juun 2008, 14:17
Postitas 417
Kristjan kirjutas:Villem kirjutas:Isiklikult peletab selline asi küll eemale, kui 30a MEHED ilatsema ja mõmisema tulevad. Mine tea, ma nõrguke kah, kasutavad veel ära... 
Arvad päriselt ka, et meestel ila tilkus kui nad motikat vaatasid?
Mis seal imelikku on kui tullakse uurima, vaatama või küsima? Et kui 30 oled siis ei tohi enam R1 omale tahta?
K.
kusjuures ise ma hindan KTM Duket kõrgemalt kui R1 te kuid miskipärast Duke ei kutsu vaatama ja näpuga katsuma.
Kui KTM ile uue mootori peale saan siis arvan et R1 jääb vähemalt kaheks kolmeks nädalaks tolmu koguma