Seda küll, et Eesti turg on väike, aga kui hinnavahed on 2000.-,siis ei ole kõik päris õige ikka. Miks reklaamida kaupa, kui ei saa tellida.
Seda küll, et Eesti turg on väike, aga kui hinnavahed on 2000.-,siis ei ole kõik päris õige ikka. Miks reklaamida kaupa, kui ei saa tellida.
Suzumen kirjutas:Näide:
- Ostsin USA turu jaoks tehtud kaamera aastaid tagasi.
- Ostsin I-Phone USa-st.
Tüüpiline demagooglilne võte tuua täiesti asjasse mittepuutuvaid näiteid.
Usas on loomulikult teised hinnad ja kohati ka teised tooted. Aga mis see siia puutub?
Nagu ma aru sain, ei olnud probleem USA turule toodetud GSR-ga. Ja seda ka müüja tunnistas, et kaas pole GSR oma. Ometi küsiti GSR kaant.
Räägi parem, misotsast sa RAMO-ga seotud oled, et viimasel ajal selle asutuse nime kuuldes kulmudel käid?
MA ei ole teiste müüjate kohta nii palju halba kuulnud, kui RAMO ja eriti selle vanema naismüüja kohta. Aasta tagasi ka vastav teema oli:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=11353
boob kirjutas:Alwayslate kirjutas:Teemaalgataja käis muide veel vana mati kaanega tellimas
Oot vana kaas oli kaasas ja ei pannud ennem tähele kui koju jõudsid et asi teist värvi on?
Ja siis? Asi karbis ja karbi sisse ei vaadatud heauskselt. Ma olen niimoodi puhta vale jupi saanud
Esimese asjana proovisin kaane keevitust. Andsin asja keevitusse ning sain siis mõne aja pärast kätte. (keevitusest ei saanud asja) Keevitusele eelneb töö liivapritsiga ning kuna ma iga jumala päev ei käi oma ratast paitamas ja ei võta seda kaissu, siis andke andeks, ma ei võta värvi kaarti kõrvale ja ei vaata, kas see mootor on nüüd üht või teist värvi. Mina aga arvasin, et liivaprits on teinud oma töö ja nüüd on kaas matti värvi. Karbis uus kaas ei olnud, nägin seda siiski oma silmaga ja nii uus kui vana kaas olid mul käes kõrvuti!
Kuid kui sulle öeldakse kaane tagastamisel, et see on ju gsrx-i kaas siis mis värvitoonidest me siin õigupoolest räägime
mella kirjutas:MA ei ole teiste müüjate kohta nii palju halba kuulnud, kui RAMO
AP-moto?
Kusjuures see point, et vana jubin oli kaasas, et võrrelda kohapeal...
Ma töötan siukses kohas, kus tulevad tihti inimesed, kel pole endal asjast õrna oimugi, kuna ei ole varasemalt selle teemaga kokku puutunud või tõesti omade liistude juures ega oma informatsiooni konkreetse toote kohta. Kui minnakse ja valitakse omale "sobiv" asi välja, siis minul on miski loll komme küsida ja uurida, et kas ikka see. Nt:
kui on märgata vahe, et H7 on ikka tsipakene väiksemate mõõtmetega kui H4, soovitud on H7't, võetud H4. Küsitakse, et kas see on see jne...
Sel määral olen võibolla ise pirtsakam ja rohkem ennast täis nõudmaks igasuguseid suunamisi detailidele...
See on vist see, et "tee teistele nii, kuidas tahad, et sulle ei tehtaks."
Erko kirjutas:... ning kuna ma iga jumala päev ei käi oma ratast paitamas ja ei võta seda kaissu, siis andke andeks...
Mismõttes nagu?
Suzumen kirjutas:4. Meeldib Ülo vanaeestlaslik otsekohesus.
Selle peaks nüüd küll huumorinurka postitama....
Sellest diskussioonist kumab läbi, et erinevalt nt Tallinna Kaubamajast ei ole motopoodides klient sageli kuningas. Mind on samuti mingi tahhoka trossiga pikalt saadetud, samas kuu hiljem läbi remondimehe koos netist leitud tootekoodiga seda tellides sain selle samast margiesindusest kätte. Samas kui müüja on valmis müüdud kauba tagasi ostma mingi müstilise 5% alega, siis tipa-tapa tarbijakaitsesse, mitte konkurendi juurde.
Üldise teooria kohaselt peaks kliendil olema alati õigus. Kogenud moto(äri)mees tundub teinekord olevat lihtsalt s**t suhtleja. Kuna motoäri tundub olevat Eestis suurte isiksuste ja spetsialistide tegevusala, mitte klienditeenindus, siis eks jalad valivad. Kui mul on täna vana (nn turul mitteametlik irww ) tsikkel, siis kas ma äkki homme uut ei taha?
Eks aeg ja konkurents teevad oma loodusliku valiku.
Lisaks veel, et mõne kaasratturi väljaütlemistest võib jääda mulje nagu mootorratta omamine oleks valitute privileeg. See on pigem ikka igamehe õigus.
Heart kirjutas:Erko kirjutas:... ning kuna ma iga jumala päev ei käi oma ratast paitamas ja ei võta seda kaissu, siis andke andeks...
Mismõttes nagu?
See oli piltlikult öeldud. Minu jaoks on ratas sõitmise jaoks, mitte selle jaoks, et ma teaksin, mis värvi mingi osa on või kui pikk on ratta kett. Osad äkki käivad iga päev ratast puhastamas ja paitamas, mina seda aga ei tee. Hoolduse ja muude probleemidega tegelevad ikkagi inimesed, kes asjast jagavad
Erko kirjutas:Heart kirjutas:Mismõttes nagu?
See oli piltlikult öeldud.
See oli sarkasm.
Suzumen
Kulmudel käin, kui kellegile liiga tehakse või lauslollust üles näidetakse.
oot, sain aru,et eksisid mõlemad pooled, kes ei rääkinud oma soovi 100%lahti ja teinepool ei uurinud 100% täpsusega, mida ikka kodanik osta soovib!
aga karistada 5%-ga sai ostja, miks?
sest vastavalt seadusele peab omanik (juhatus) kehtestama sellisteks juhtudeks müüjale kes letitaga toimetab, hinnakirja, milline peab kõigile nähtav ja kättesaadav olema.
Kuid seda 5% laksu lõpptarbijale ei pea mitte ette määrama!
ramo sai 5% võrra rikkamaks, klient solvunud.
suzu, selle info põhjal on klienti ju solvatud, ja ilmselt on asi põhimõttes mitte rahas.
Suzumen kirjutas:
- Pead ennast spetsialistiks ja remondid ise. Lepi suhtumisega, et sind peetakse ka esinduses spetsialistiks ja eeldatakse, et tead mida vajad.
Aga kui ma lähen esindusse ja ütlen, et olen loll kui lammas ja väga asja ei jaga?
Pigem asja point on hetkel vist siiski selles, et poiss läks kohale, andis oma lulla, sai vastu lulla. Läks tagasi, ütles, et see ei ole see lulla, mille peale sai alles siis vastuse, et see on hoopis teise asja lulla.
a la... Lähen pubisse, tellin sõbrannale pirnisiidri ja lähen lauda. Seal teatab sõbranna, et kuule, see pole õige siider ju. Noh, lähen siis tagasi ja sealt öeldakse mulle, et aga see on maasikasiider ju, see ei saagi pirnisiider olla. Aga siidrid on ju mõlemad, eksju? Mis siis, et mina siidritest midagi ei jaga ega öelnud kohe, et tegu on vale asjaga.
Suzumen kirjutas:Erko kirjutas:Hoolduse ja muude probleemidega tegelevad ikkagi inimesed, kes asjast jagavad
Probleemi olemus siin ongi. Kui kodus DVD töölepingu lõpetab ja sa otsustad ise seda remontima hakata, siis minnes Devalosse küsima sellist musta väikest asjandust vaadatakse sind sama lolli näoga
.
Tuginedes sinu teadmistele mootorikaane kohta (regioonid, värvitoonid, rattatüübid), on probleem selles, et poes ei teadnud asjast midagi ei noorem ega ka vanem meesterahvas, kes olid leti taga üks esimesel päeval, teine teisel.
See DVD näide oli tõesti nagu rusikas silma auku.. või äkki Ei
(nagu eelnevates postitustes mainitud, tõmbad sa paralleele ebareaalsete asja vahele).
Suzumen kirjutas:Probleemi olemus siin ongi. Kui kodus DVD töölepingu lõpetab ja sa otsustad ise seda remontima hakata, siis minnes Devalosse küsima sellist musta väikest asjandust vaadatakse sind sama lolli näoga
eeee mida Te tahate?
Demagoogia-demagoogia-demagoogia...
Kui sa lähed Tevalosse (mitte Devalosse) küsima Panasonicu DVD juppi ja lahkud sealt väliselt sarnase jupiga, mis kodus osutub mittesobivaks Hitachi seadme jupiks, siis süüdistad ennast eksole? Sul ju pidevalt juhtub, et küsid üht ja saad teist?
Loomulik oleks, et viid jupi tagasi ja saad õige ja ei maksa mingit 5% vahetustasu? (loomulikult klaaritakse juppide hinnavahe)
Ja Tevalos ei vaata sind mitte keegi lolli näoga, kui lähed jupp näpus ja ei tea, misasi see on.
Äkki sellest tulebki kogu probleem, et tsiklimüüjad eeldavad, et väga lahe oleks, kui keegi kodus ei remondiks ja kõik tooks neile tööd. ja neid isenokitsejaid tuleb meeleheitlikult kottida? ja ka neid tuleb kottida, kes tsiklit neilt ei osta?
Sul, Ain, on lihtsam, kuna suhtled otse Üloga ja muude omanike-mehhaanikutega, käid nendele õlale patsutamas ja oled omamees. Just see, mida ka korra välja toodi - tuttavate ja omainimeste jaoks on teine teenindusstandard.
Mine ja suhtle Ramo mutiga, saad elamuse.
Mina viimasel korral palusin mutil vait olla ja Ülo kutsuda, kuna selle asemel, et targematelt küsida, hakkas lollust suust välja ajama.
Erko kirjutas:Järgmisel päeval (täna) poodi tagasi minnes ja oma muret kurtes öeldi mulle, et selge, ostame selle siis tagasi..... kuid 5 % läheb rahast maha. Lisati veel ka, et see on ju gsxr-i kaas, mitte gsr-i.
Seekord on Ramo ikka oma 5%ga üle piiride läinud, ise tunnistavad, et müüsid vale tüki, aga klienti karistavad ikkagi.
Suzumen kirjutas:Erko kirjutas:1. Tuginedes sinu teadmistele mootorikaane kohta (regioonid, värvitoonid, rattatüübid), on probleem selles, et poes ei teadnud asjast midagi ei noorem ega ka vanem meesterahvas, kes olid leti taga üks esimesel päeval, teine teisel.
- See DVD näide oli tõesti nagu rusikas silma auku.. või äkki Ei
![]()
(nagu eelnevates postitustes mainitud, tõmbad sa paralleele ebareaalsete asja vahele).
Pole siiani saatnud kedagi oma garaazi ukse tagant tagasi, olenemata kui rumala probleemiga on pöördutud. Kuid Sinu suhtumist nähes saadaksin Sinu küll kus kurat
1. Kas sa teavitasid kaant ostes koheselt müüat, et ratas EI ole ostetud läbi ametliku esinduse?
2. Kas sa esitasid WIN koodi müüale?
Või eeldad sa seda, et Sa oled niiiiii suur isiksus, et kõik peaksid olema kursis absoluutselt kõigega mis on seotud Sinu kõrgeaususega? Alates jalanumbrist, aluspükste värvi eelistustest kuni selleni, millise ratta ja kust on härra suvatsenud osta???
Loll saab kirikus ka peksa, lepi sellega või muuda seda (hakka arenema).
Minu kõige halvem sõna kogu teema juures on olnud "kurat". Poes ei öelnud ma ühtegi halba ning ei lennanud ka kohe peale, et teie süü, teie süü. Rääkisin lihtsalt oma asja ära ja kogu moos. Arenemise koha pealt jäägu aga igale ühele oma arvamus, kui palju peaksin seda tegema mina või kes iganes ning mis ulatuses. Pahatahtlikust minu postituses ei ole.
kle ERKO
alguses räägid et lasid keevitada ja tassid juppe kaasa . löpuks ütleb et selleks on teised mehed kes seda teevad ja et sina ainult söidad.
nagu otsusta ära siis mis vöi kes sa oled ja mida sa tahad.
oleks kohe alguses siis oma sara ramosse ei viinud ?
mehed oleks selle kaane ära värvinud, külgekruvinud ja sina oleks ainult pappi köhinud. pärast oleksid köik rahul olnud.
AGA ei eestlane vaja juu tolm üles keerutada alguses ja pärast lollinäoga vahtida ja tödeda et .....
Puuuhhh, asi hakkab juba tiba inetuks minema.
Ta läks oma jupiga ja talle anti vastu teise asja jupp - selles on antud hetkel probleem või pole? Mis siis, et neil kahel asjal vahet pole, miks esialgselt ei informeeritud poes, et tegu on küll sama kaanega ja sobib, kuid tegelikult on hoopis ühe teise asja oma ja nagu näete, on see läikega?
Asi pole mitte suhtumises, vaid selles, et kas ikka teatakse kauplustes, mida müüakse? Ja kas kliendile müüakse ikka õige asi, mida ta soovib?
Ei saa päris nii, et "ma päris täpselt ei tea, mis see on, aga see PEAKS sobima..."
Suzumen kirjutas:mida Te tahate? Sama autodega. Kui remondid ise, siis varuosa müük eeldab, et tegemist on spetsialistiga kes teab, mida vajab.
Ühes us autosid ja varuosi müüvas poes tegin ka näo, et tean täpselt mida tahan. Enda meelest teadsingi ja varuosa otsing näitas ka, et tean. Sain jupi kätte, läksin koju et see ära vahetada, aga mis selgus, teadagi - ei sobinud. Tatsasin poodi tagasi, ladusin kola lauale, mille peale laost uus osa toodi, see pidavat nüüd õige olema. Kahjuks ei olnud ka seekord nii. Samas ei olnud neil probleemi mind ka kolmandat korda välja kannatada, seekord telliti vana järgi. Sain oma osa, vahetasin ära, korras. Pidin endas pettuma, ma ei olnud spetsialist:D Ühtegi lisasenti ma vahetuste eest peale maksma ei pidanud. Samuti ei huvitanud kedagi kust ma selle auto ostnud olen, millal, kelle käest või kuhu ta toodetud oli (selle auto modifikatsioone on mitmeid).
Ühelt poolt mõistan Ramo kibestumist, halb kui keegi su mängumaale oma reegleid kehtestama tuleb. Aga aeg oleks olukorraga harjuma hakata või siis midagi ette võtta, mitte kliente jooksutada.
Huvitav oleks teada, kui kodanik oleks öelnud, et tõi ratta sakasast, kas ka siis oleks ta ukselt minema saadetud?
Erinevalt ülost, tundub mulle, et Velt üritab siiski kõikidega sõber olla, mitte nagu lasteaed, sa ei võtnud mul ekskurssiooni ajal käest kinni, ma ei s*tu su liivakasti.
Kunagi suki omanikuna eksisin ka paaril korral ramosse, seal ei olnud liiga meeldiv.
Suzumen kirjutas:
- Pead ennast spetsialistiks ja remondid ise. Lepi suhtumisega, et sind peetakse ka esinduses spetsialistiks ja eeldatakse, et tead mida vajad.
Sellise suhtumisega ei tahaks kuidagi leppida, müüja peaks ikkagi teadma, mida müüb. Ega sa isegi tahaks, et su poiss apteegist c-vitamiini asemel validooli saaks. Päikese vaesel ajal võib mõne lisavitamiini võtta küll, ei pea sellepärast veel kiirabi koju kutsuma.
Suzumen kirjutas:
- Lükkad ratta remonti ja jätad kogu töö spetsialistidele. Saad ratta kätte ja kulged rõõmsalt edasi mööda teed. Keegi ei tahagi, et teaksid millise osa või mis värvi peaks tellima.
Samast asutusest (ramo) läksin oma liikurile õli ja filtrit ostma, tädi ulatas tuima näoga väga vale asja. Ennast säästa soovides, jätsin tädi koos filtriga leti taha ja läksin ühte teise poodi.
Õlivahetusega saab vast iga mees ise hakkama, liiati kui on kus teha ja huvi olemas ning soodsam ka. Ei pea ju alati remonti lükkama, veelkord, müüjal peaks müüdavast aimu olema.
K2bi kirjutas:kle ERKO
alguses räägid et lasid keevitada ja tassid juppe kaasa . löpuks ütleb et selleks on teised mehed kes seda teevad ja et sina ainult söidad.
nagu otsusta ära siis mis vöi kes sa oled ja mida sa tahad.
Selleks, et üht mootori kaant punktist A punkti B transportida ei pea olema raketiteadlane, või peab? Ja et kellelgi ei tekiks vale arusaama, siis selle 5% pärast ma ei põe. Lihtsalt panin asja siia kirja, et ka teised teaksid sealsest suhtumisest, muud ei midagi.
Suzumen lõpeta juba,,,,,,kas sa teavitasid ja kas sa bla bla bla....ja sinu need näpu M.......... võrdlemised..
Kui lähed poodi ja küsid juppi siis müüa peaks küsima sinu käest kõik vajalikku et sulle müüa õige asi..mõni ei teagi mis see vin kood on.
Ja kui rääkida teeninduse poolepealt siis peaks olema asi minuarust nii, et meil on väike turg ca.1,4mlj inimest, siis ettvõtte omanik, võiks leida müüaks sellise inimese, peale keda tuleksid sellest poest kõik need 1,4mlj inimest häppid välja olenemata sellest kas nad said oma probleemile lahenduse või mitte... SEE ONGI MÜÜGIMEHE OMADUS JA VÕLU
Ja Veldi ümber keerlevast on jäänud selline mulje et, siiani olid esindused harjunud monopoliga ja nende silmad maas käivate klientidega kuid nüüd tekkis kliendil valiku võimalus ja nüüd esindused pauguvad niiet kole...
viskasin siis ka niikaua kuni ventikas töötas
EDU!!
mis see velt parem on kui köik ülejäänud kohad???
sama moodi vaatavad vingus näoga sulle otsa . viisin ratta remontti . tagasi sain olid pooled poldid lahti, palju asju olid lihtsalt ära löhkunud.
ja tähtaeg- mis söna see veel on ? sellest ei tea nad kah mitte midagi .
Suzumen kirjutas:Kui lähed Tevalosse näiteks sooviga, osta DVDR7310H/58 keskmise plaadi peal vasakus nurgas olevat musta asjandust, siis saadetakse sind ikka päris pikalt
Tevalo on ostnud tagasi valesti müüdud detaili. FAKT!
Tevalo on vahetanud ringi ka detaili, mis mu oma vea tõttu valesti sai ostetud. FAKT!
Aga hetkel ei ole vaja tuua näiteid Tevalost ja juhtida savisaarlike võtetega tähelepanu Ramo-lt kõrvale. Tevalol ei ole mina kohanud teenindusprobleeme. Ramol ainult probleemid tunduvadki olema.
Point pole selles, kes kuipalju kusagil mida teeb.
Klient ei ole rahul ja minu arvates täiesti õigustatult. Kui klienti tänavalt teenindada ei meeldi, kuulutagu asutus kinniseks klubiks.
Mis mutti puutub, siis viisakuse nimel mina ei lase endale taha keerata Pigem olen ebaviisakas.
Ma vaatan, et selline "lõbus" arvamustevahetus on nii mõnegi aju ära lühistanud - peame äkki väikese pausi ja peksame siis üksteist pisut rõõmsama tujuga jälle edasi?
Miks nii... kohe ikka võitlus surmani, saab järgmise matši ette võtta.
Mina hääletan igatahes Erko poolt!
Olen ise lahtiseid polte üle keeranud nii autol kui rattal.
aga et velt parem oleks seda ma pole öelnud, lihtsalt millega ta teiste esinduste pahameele ära on teeninud seda tahtsin nagu oma vaatevinklist kirja panna..
Bladyhell kirjutas:Ma vaatan, et selline "lõbus" arvamustevahetus on nii mõnegi aju ära lühistanud - peame äkki väikese pausi ja peksame siis üksteist pisut rõõmsama tujuga jälle edasi?
Palju kära tühjast...
a) Varuosamüügi pealt on siiski võimalik päris hästi teenida. Kindel see, et katte % on märksa suurem kui aparaadil müügihetkel.
b) Head ja kiiret teenindust pakkudes on võimalik klient sujuvalt üle võtta ning edaspidi raha oma tasku panna.
Võistlemine ja ninaga lükkamine ei vii kuhugi.
Kliendil on alati vaba valik osta mida tahab ja kust tahab, võttes ühtlasi ka ise vastutuse selle eest kas ta ka asjale miskit tuge taha saab. See, et inimene seadust ei tunne ei vastuta teda ju vastutusest. Ning eksootiliste asjadega on tõesti nigu on.
See, et keegi internetist asja ehk tõesti poole odavamalt saab on hea. Aga samas ei saa seda kohalikult poodnikult nõuda sest:
a) Ka külapoes on asjad kallimad kui supermarketis, sest eestis on 1,4 miljonit vaest virisejat ja saksas 80 miljonit maksujõulist klienti. Koguste pealt saab allhindluse. Vaadake sellesama elektroonikapoe hinnakirja - palju maksab 1tk ja palju maksab 100 või 1000 tk
b) Netipood on ladu - sellel ei ole personalikulu tüki kohta niis suur. Pealegi moodustab ühe kaupa tellitavate vidinate hinnast suure osa transport. Sügav vahe - kas tellid 1tk või merekonteineritäie korraga. Proovi tellida saksast netipoest üks pidurilink kiirpostiga - palju tuleb asja maksumus ja palju postikulu.
c) Kogused on väiksed sest maksujõuetud virisejad otsivad mööda nurgataguseid oma juppe. Kui sa tahad, et sinu kaupmees sinuga arvestaks, siis suhtu ka temasse inimlikult.
Pilt selge, võtan oma sõnad tagasi ja teema võib ilmselt lukku panna.
Suzumen kirjutas:Asi hakkas huvitama ja suhtlesin Ramoga.
- Öeldi Sulle, et kuna ratas ei ole ostetud esindajalt siis EI saa Ramo tagada värvuse vastavust (teavitati Sind seotud riskidest, keegi EI keeldunud kaant tellimast). Edasine otsus raha tagasi saada oli Sinu enda otsus.
Seda öeldi alles siis, kui tagasi läksin, mitte esimesel päeval
Suzumen kirjutas:
- See 5% jutt ei pea ka paika. Miks sa ei ............................ siis on Sinul see võimalus külastades Ramo kauplust.
Pilt selge.