Kasutatud krossika ost

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

KTM pole

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Kasjok kirjutas:

KTM pole

Suzuki ja Kawasaki on täpselt samad rattad aastal 2005, ainult plastik on tiba teistvärvi ja neil kummalgi pole alu raami.
Pilt
Pilt

Let the good times roll.


Teema algataja
VML

Lugemata postitus Postitas VML »

on plaanis krossikas soetada, kuid suurt neist ei jaga, no hiinakate pealt sain kiire õppetunni, et rehvil võiks kiil olla ja amordid võiksid lisa paagiga olla ja normaalselt reguleeritavad, üritasin leida kasuliku infot siit foorumist suzuki rm-i kohta, kuid ei suutnud eriti-ehk vastaks keegi asjalikult minu küsimustele või paneks mõne viite foorumist :?: nimelt kuidas on suzuki rm-i juppide saadavus ja kestvus? (mõne firma nimi kus saada juppe ei teeks ka paha) pean silmas 125cc ja 250cc isndeid nt. http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=447006 ja
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=452207 mingeid tehassest kaasa tuld vigu ja tüüpvigu ka on? kallid neil jupid umbkautselt on: silinder, kolb ja rõngad?
siis edasi varustus-eelkõige kaitsmed-mis peaks kindlalt olema millele tähelepanu pöörata?
kõige lõpuks veel, et kuidas sellise masinaga jäärajal ka sõita on?

Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

Need sinu välja pakutud rattad on 2 taktilise mootoriga, seega üsna nö püssid, minu jaoks vähemalt. Loodan, et oled sellega arvestanud, kuigi ma ei tea mis sorti hiinakaga sul kokkupuuteid on olnud.

Varuosade kohta on mõistlik küsida:
http://www.ramo.ee/

Nemad oskavad täpselt öelda, mis kui palju maksab.

Tervitustega,
Päärn

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

ott6
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Mai 2005, 14:24

Lugemata postitus Postitas ott6 »

Selle esimesega olen ise sõit kui see veel eelmise omaniku oma oli, ja siis oli küll tegu äärmiselt korraliku ning hästi hoitud rattaga, ning edasi läks ikka väga mehiselt. Pead ei saa anda mis ta nüüd on, aga tundub et plastid ja asjad samas olukorras kui siis olid seega mayby ikka veel suht korralik.

Võrr - Delta - Honda Dio - Yamaha Aerox - Cz - Honda CR250 - Yamaha Kodiak 450

Teema algataja
VML

Lugemata postitus Postitas VML »

no on saand ka 450cc yamahaga krossirajal käia-see oli alustuseks liialt palju mulle :twisted: läks veidi käest... kuid kuidas on neil vedrustusega-krossirada ja hüppeid kannatab normaalselt?
hiinakas oli apollo hummer 250cc....:evil:

tänud abivalmiduse eest!

Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

Kui keegi tahab on mul pakkuda 250 ja 450 kasutatud susuki Krossi mootorrattad

450 2006 aasta rmz on mul kohapeal poes

250 2007 aasta rmz pole kohapeal

kui huvi siis 56659044

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

VML kirjutas:

no on saand ka 450cc yamahaga krossirajal käia-see oli alustuseks liialt palju mulle :twisted: läks veidi käest... kuid kuidas on neil vedrustusega-krossirada ja hüppeid kannatab normaalselt?
hiinakas oli apollo hummer 250cc....:evil:

tänud abivalmiduse eest!

Igasugused Jaapani toodangu krossirattad on mõeldud ikka krossi sõitmiseks mitte nagu igasugune hiina jura mis ei kannata kruusa teedki. Seega amordid kannatavad nii krossirada kui hüppeid.

Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

tsikli ost

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

suzu ja kawa on täiesti erineva raamiga ja erinevad rattad.aastal 2004ja 2005 tootis kawasaki kyll 250cc suzuki nelarit kuna suzu ei saanud omajau valmis uid peale seda pole neil eriti ühiseidjooni.olles olnud ise suzu omanik ja kapaljudel tuttavatel nii 450cc ja 250cc peab ütlema et ajuvaba sõiduriist. võtad karbist välja ja otse rajale.ainult kolbi tuleb õigel ajal vahetada aga klappe regullida ja muud sellist jama pole vaja teha.puhas sõidurõõm ja mis väga tähtis asi on see et nelaritest on suzu kõige odavam üleval pidada.mida kahjuks ei saa ktm,honda ja kawa kohta öelda,eriti kui nad kasutatud veel on.yamu pastab et kestab ka väga hästi aga uusi tuleb natuke tuunda enne rajale minekut.huvitv pakkumine on ka olemasa.suzki rmz 450 2006 väga kobe ,95 tundi harrastaja all veerenud,kast nänni peale ja hind praegu 55000-.müün kuna uus ratas olemas ja hakkab ruumi puudus kummitama.kui on huvi siis 55 938 720.auto24 on ka üleval seal hind 60 000.- ei ole viitsind ära muuta.veel peaks olema. head sinise esmaspäeva ootust.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

kris

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

krismx il tuline õigus kes kiireks tahab saada peab seda õppida 125cc 2 taktilisega sest kui sellega oskad hooga lasta siis kõige muuga sõidad veel kiiremini :D

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

to crom

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kindlasti uuri omaniku käest kui tihti ta kolbi on vahetand sest kui keegi ütleb sulle et see ratas kestab ühe kolviga hooaja või mitu siis peab ta hooajal 25tundi sõitma või pururumal olema.kui ühe kolviga veeretada mingi sada tundi ei tasu sellist ratast küll osta siis ei jõua sinna raha sisse laduda ja on mõistlikum üldse uus osta.kindlast peab ratas normilt käivituma muidu ka jamad.kui tihtieelmine omanik õli vahetas.soovitav oleks max 6tundi.ja kui kõik on nagu peab siis loe rulli ja nautle.

Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Täitsa tore iseloomustus :D Yamut peab enne tuunima, kui võib rajale minna... :D HaaaHaaaaaHaaaaaHaaaa :lol: Suzu ja Kawa 4T mudelid olid ikka väga kaua aega ainult värvi poolest erinevad. :roll:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

saqu kirjutas:

Täitsa tore iseloomustus :D Yamut peab enne tuunima, kui võib rajale minna... :D HaaaHaaaaaHaaaaaHaaaa :lol: Suzu ja Kawa 4T mudelid olid ikka väga kaua aega ainult värvi poolest erinevad. :roll:

Suzu ja Kawa alates 2004 nelarid on neil ühesugused, lausa 2004aasta suzul oli mootori peal suurelt kirjas KX250F :lol:

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: tsikli ost

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

suzu ja kawa on täiesti erineva raamiga ja erinevad rattad.aastal 2004ja 2005 tootis kawasaki kyll 250cc suzuki nelarit kuna suzu ei saanud omajau valmis uid peale seda pole neil eriti ühiseidjooni.olles olnud ise suzu omanik ja kapaljudel tuttavatel nii 450cc ja 250cc peab ütlema et ajuvaba sõiduriist. võtad karbist välja ja otse rajale.ainult kolbi tuleb õigel ajal vahetada aga klappe regullida ja muud sellist jama pole vaja teha.puhas sõidurõõm ja mis väga tähtis asi on see et nelaritest on suzu kõige odavam üleval pidada.mida kahjuks ei saa ktm,honda ja kawa kohta öelda,eriti kui nad kasutatud veel on.yamu pastab et kestab ka väga hästi aga uusi tuleb natuke tuunda enne rajale minekut.huvitv pakkumine on ka olemasa.suzki rmz 450 2006 väga kobe ,95 tundi harrastaja all veerenud,kast nänni peale ja hind praegu 55000-.müün kuna uus ratas olemas ja hakkab ruumi puudus kummitama.kui on huvi siis 55 938 720.auto24 on ka üleval seal hind 60 000.- ei ole viitsind ära muuta.veel peaks olema. head sinise esmaspäeva ootust.

Millel su väide põhineb, et suzu on odavam pidada kui ktm, honda ja kawa?

Niisama puhud sooja õhku välja või?


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Eks iga lits kiidab oma tööriistu. Ma näiteks kiidan Yamusid ning leian selle olevat ka täiesti põhjendatud. Kõige enam hädasid olen kuulnud et on Hondade ja nende klappidega. Kuigi kuuldavasti vahetati 2007. aastal klapipesade materjal välja ning pidavat ka nüüd hästi vastu pidama.

Põhiliselt sõltub tsikli vastupidavus siiski sinust endast: vahetad regulaarselt õli, õlifiltrid, puhasta ja õlita õhufiltrit peale igat sõitu, kontrolli aeg- ajalt klapivahesid.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

jehh

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kasjokil täielik õigus.

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Sisuliselt kui plaan minna japsi peale, siis pole vahet kas Yamaha, Suzuki, Honda või Kawasaki. Kõik nad on head, vali kasvõi värvi järgi.

Let the good times roll.


Teema algataja
VML

Lugemata postitus Postitas VML »

aga nii tehniliselt võttes, et mitu kolbi üks silinder tavaliselt kestab? või siis on ehk mingi tehasse norm ? ja on keegi kahetaktilisele silindrit ostnud?-pean silmas ilma hülsita varianti...-et hinnaklass kuskil 10 000 või rohkem? ning kuidas tuvastada tsikkli õiget aasta arvu? on see üldse võimalik krossikatel?


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Hülssimata silindritel on manuaali järgi antud konkreetne kulumislimiit. Näiteks minu 2004 aasta YZ450F-il oli silindri mõõt veel kaugel maksimum kulumismõõtmest.
krossikate aastaid saab väga ilusti kindlaks teha raaminumbri (VIN-koodi) järgi. Asub see roolisamba küljel ning aasta teada saamiseks on vaja vaadata 10. sümbolit, mille tähendused on järgmised:
1980 = A
1981 = B
1982 = C
1983 = D
1984 = E
1985 = F
1986 = G
1987 = H
1988 = J
1989 = K
1990 = L
1991 = M
1992 = N
1993 = P
1994 = R
1995 = S
1996 = T
1997 = V
1998 = W
1999 = X
2000 = Y
2001 = 1
2002 = 2
2003 = 3
2004 = 4
2005 = 5
2006 = 6
2007 = 7
2008 = 8
2009 = 9

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

Hmm, Kasjoki antud abivahend nüüd küll paikka ei pea, vähemalt minu ratta puhul. 2002aasta kawa justkui oleks 1990 :lol:
Et äkki on tegu siiski yamahadele vastavate numbritega ?

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Kus juures seal on jah mingi kala. Osadel tsiklitel on see mingi muu sümboliga, kuskil kunagi leidsin selle teise variandi tabeli ka. Üritan seda leida....

Ma arvan, et tegu on erinevatele regioonidele toodetud rataste VINide erinevusega( USAsse, Euroopasse....)

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Uurisin veits asja ning pean nentima, et mu jutt ei vastanud päris tõele. Nimelt pole Euroopas, imelisel maal, kohustuslik tootjatel konkreetselt ära märkida VIN- koodi sõiduki tootmisaasta. USAs on selline asi seadusega määratud ning minu antud tabel töötabki USA mudelitele.

Kuna mul endal tsikkel USAst toodud, siis võin väita, et see ka tõesti töötab sealsetele sõidukitele.

Kuid sellegi poolest peaks olema võimalik ka Euroopa tsiklite tootmisaastat määratleda minnes antud tootja esindusse, number näpus. Leidsin netist mingi väidetavalt universaalse VIN-koodi murdja ,aga tasuta ei taha seda keegi anda.

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab

Teema algataja
KO

Lugemata postitus Postitas KO »

Minu krossikal pole ei roolisamba küljel ega ka istme all mingit VIN-koodi, on ainult mootori nr. Kas sellest on tolku aastanumbri tuvastamiseks või mille jaoks ta üldse on?

Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

Sai ka ise agaralt netist uuritud asja ja isegi kawasaki kodulehelt uurides ütles, et mu VIN on vigane. Seega Kasjoki jutt peab paikka ja see VIN järgi uurimine on usa tsiklitele.
Ise oma VIN koodi uurides ja puurides avastasin, et kui VIN koodi esimesed kolm sümbolit(igal firmal on oma 3 esimest sümbolit) siis sain küll, et aasta 2002 väljalase, minetea äkitselt ongi nii, et euroopa tsiklitel vaja lugema hakata alles peale seda tähekombinatsiooni :roll:

Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.

Teema algataja
harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

Yamudel ja Hondadel olen näinud teistmoodi kodeerimissüsteemi, kus VINi asemel on mudeli kood + seerianumber, nagu nt Yamudel 4XL....xxxx, 4EW.....xxxx 5DH...xxx, Hondal J2PE....xxx. Mootori pealt peaks mudeli ja aasta saama välja lugeda küll. Vajab netist otsimist muidugi.


Teema algataja
harrypont

Lugemata postitus Postitas harrypont »

VML kirjutas:

ja on keegi kahetaktilisele silindrit ostnud?-pean silmas ilma hülsita varianti...-et hinnaklass kuskil 10 000 või rohkem? ?

Hondale ja Yamule peaks USAst (EBAYst või netipoest) saama uue silindri ligi 5-6 tuhande krooniga, s.h. transport ja toll. Kohalike esinduste hindu ei tea. Kood on silindri peal olemas, selle järgi saad uue osta.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-199 ... 18Q2el1247

Kasutaja avatar

virkostein
Postitusi: 432
Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
Tsikkel: why ze
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas virkostein »

Eestis maksab nt CR 125 silinder ilma peata umbes 8 tuhat krooni. 250cc arvatavasti veits kallim

Eat your veggies, little people
Kasutaja avatar

esil
Postitusi: 35
Liitunud: 03 Sept 2007, 12:10
Asukoht: soome

Lugemata postitus Postitas esil »

Kawasaki kohapealt võin öelda et suht odav on üleval pidada, mul jooksis mootor kokku kuna veepump andis otsad, selle taastamine pluss kolvi ja silindri vahetus, kogu krempel läks 9500kr-ni. Masinaks kx250 2002 aasta mudel.

Elu ilma bike`ita, elu nagu ilma naiseta
Elu ilma krossikata, elu nagu ilma ämmata

Teema algataja
aigararu

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas aigararu »

Tervist !
Pmts, oeln hakkanud huvi tundma taolise üle
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kongreetselt kas kellegil müüa pole umbes taolist masinaks hinnaks võiks olla sama 15,sammuti võiks olla nati tingiv kui kellegil midagi pakkuda võtke palun messengeris infot või maili teel
aigararu@hotmail.com

Kasutaja avatar

baltroon
Postitusi: 865
Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
Tsikkel: Sõber
Asukoht: EESTI
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kasutatud krossika ost

Lugemata postitus Postitas baltroon »

Oleks hoopis pakkuda selline vägev pill: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid

Kui kellelgi on asja vastu oluliselt suurem huvi siis ES v 5241007. Hetkel asub ratas Muhu saarel aga juba lähipäevil rändab Tallinna!!!

:idea:

ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”