erihaagis krossika vedamiseks
Moderaator: Moded
Möku kirjutas:Äddöbaik maksab netipoes 250
Millises netipoes??
http://www.addabike.com/products.htm küsib $350-370 (kui sul ikka täsimõõdus ratas on, mitte pitbike)
vaata muid variante ka - http://ultimatemxhauler.com jne. Mingis Dirt Rideri 2007.a. numbris oli neid 5-6 erinevat ära proovitud
wide-open kirjutas:Möku kirjutas:Äddöbaik maksab netipoes 250
Millises netipoes??
http://www.addabike.com/products.htm küsib $350-370 (kui sul ikka täsimõõdus ratas on, mitte pitbike)vaata muid variante ka - http://ultimatemxhauler.com jne. Mingis Dirt Rideri 2007.a. numbris oli neid 5-6 erinevat ära proovitud
jah, sorry, see oli 275dollarit ja konkreetselt poest: http://www.motorcyclecarrier.net/
seal ka ära toodud selle dirtrideri artikli link.
aga erameilis saatis ka addabike müügimees 200 millegagi hinna kui ma talle oma ratta margi (wr450) ütlesin. Nii et turg on nähtavasti seal hinda korrigeerinud.
Selle ultimate mx hauleri puhul tundub see aasade konstruktsioon kuidagi pisike. Mulle meeldib vahest autoga kiirendada ja pidurdada ning siis kui ratas ristipidi sõidusuunale seal aluse peal on ning kinni hoiab ainult üks väike aas, siis mul võivad närvid üles öelda, sest kangiseadust ma kardan , kuigi see pigem emotsionaalset laadi probleem.
selle äddöbaigi puhul on ikka sihuke tugev vars mis ülevalt kinni hoiab ja silmal kohe hea vaadata. jama muidugi selles, et siis pagasiruumi lahti ei saa ja pagasiruumi kallale minekuks alati selle äddöbaigi maha peab kruvima. Aga seda 15 kilo pidevalt taha ja maha tõstes saan loodetavasti tugevamaks ka
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Sihuke lugu siis, et asi on valmis:
http://pilt.delfi.ee/album/83345/?page=999
160 kg kannatav kärukonksuseade "made in Canada". 2x2 tolli auguga ja sinna sisse www.addabike.com seade. Lisaks täiendav auto registrimärk külge kruvida . Hetkel komponeerin suuna-ja piduritulesid ka sinna külge, sest tsikkel varjab olemasolevad ära (ma, rumal, oleksin pidanud ju need ka kohe ameerikamaalt tellima. Loll pea annab ikka kätele tööd.)
Kokku mingi 8000-9000 krooni koos kärukonksuseadme uuendamisega ja transpordi korraldamisega (US Post transpordiga ei aidanud, sest gabariidid olid liiga suured, aga tublid eesti soost ameerika autode maaletoojad tõid kastid ikkagi kohale).
Ääremärkusena veel, et yamaha keskuses on ka euroopa standardile sobilike järelkärukonksude tarbeks samasugune riistapuu 5000 krooni eest müüki tulnud. Nii et oleks natuke kannatanud, poleks olnud seda ammidemaalt transpordiga jamamist. Aga et enamik eestis standardseid kärukonkse tõepoolest vaid 80kg vertikaalkoormust kannatab, siis on soovitav enne vähe mehisem konksuraam autole taha aretada kui ratast sinna peale tõstma hakata.
Varsti näeb siis tänavapildis mitmeid krossi/enduurohuvilisi kellel ratas risti sabas
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Kas see, et tsikkel autost üle ulatub kuidagi LE vastane pole? Äkki mingi lisatähistus oleks vajalik? Kas kitsedega kokkupuuteid pole veel olnud?
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Kitsedega veel tegemist pole teha tulnud. Suht värske installatsioon veel.
Aga kui võtta auto gabariitideks küljepeeglist küljepeeglini, siis on tsikkel praktiliselt samas laiuses mis auto hoolimata sellest et tegu on "väiksemat kasvu mahtuniversaaliga". Autod on sellised munakujulised ja tagant vaadates näib nagu tsikkel oleks oluliselt laiem kui auto, aga kui eestpoolt silmaga rihtida, siis jääb tsikli gabariit peeglite taha. Ei usu, et gabariidist probleeme tekiks.
Pigem on mul praegu probleeme sobilike tulede leidmisega, mis 5 cm laiusele raamile ilusasti ära mahuks. Parim mis seni leidnud olen on ukrainas toodetud külgkorvi tuled, kun nii suund, pidur, kui park üheskoos esindatud, aga needki on 7x10cm. Ja nubrivalgustuseks pole ka veel miskit leidnud. Nii et kui selles osas keegi oskaks nõu anda, et kust otsida siis igasugune nõu on teretulnud.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
poes-lasnamäe maksimarketi tööriistapoes-
myyakse sellist piklikku tahvlit mõlemapoolsete tuledega ja numbrikohaga,
ja yhendatakse kärukonksu pistikusse-maksab 700eequ ringis,
seda saab lihtsasti tsikli kylge panna kui vaja

Re: erihaagis krossika vedamiseks
Tänud Cool 200-le. Lasnamäe maksikas ongi tööriistamarket kus müügil erinevaid variante plaate, millele tuled ja juhtmed juba komplektis külge aretatud. Ainult et auto reg number neile peale ei mahu, sest arvestatud on kärunumbri, mitte autonumbri gabariitidega. Nii et numbrituli tuleb maha kerida et tavasuuruses autonumber sinna tulede vahele külge kruvida.
Igal juhul tänud kõigile kes hea nõu ja kriitikaga siin foorumis abiks on olnud. Vendlus on hea
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Räägi palun kus sa autole uue haakseade külge lasid aretada? Tahaks endale WR`i vedamiseks sellise seadeldise hankida. Autoks muidu, millele sappa panen on Sharan.
Martti
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Tihver kirjutas:Räägi palun kus sa autole uue haakseade külge lasid aretada? Tahaks endale WR`i vedamiseks sellise seadeldise hankida. Autoks muidu, millele sappa panen on Sharan.
Martti
Kas sharan piisavalt suur pole, et saaks salongi lükata ratta?
Let the good times roll.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
"kongi" kõrgusest jääb puudu vast
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Salongi läheb ainult eemaldatud esirattaga, aga seda niipalju tüütu teha, et siis kaob asja võlu ära. Pigem oleks vaja just seda, et saaks võimalikult mugavalt igale poole tsikli kaasa võtta.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Kummitas mindki pea aasta see mure, et tsiklit pole millegiga vedada. Lahendus ja püha inspiratsioon sattus aga peale ühel ilusal augustikuu päeval netis ringi sobrades. Nimelt: http://www.ford.ee/ranger_2007
Esimesed 1000km läbitud ning igati asine pereauto Ja kaherattaline sõber radadel sõitmiseks mahub ka kenasti peale.
Tihver kirjutas:Salongi läheb ainult eemaldatud esirattaga, aga seda niipalju tüütu teha, et siis kaob asja võlu ära. Pigem oleks vaja just seda, et saaks võimalikult mugavalt igale poole tsikli kaasa võtta.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Tegelikult kõlbab krossiratta vedamiseks ka kõige tavalisem Tiki või Respo haagis. Ainuke asi, millelt ei tasuks kokku hoida on korralikud spetsiaalsed kinnitusrihmad ja klots esiamordi vahele.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Täitsa nõus mx77-ga et suvaline haagis sobib tsikli vedamiseks ja kui haagis olemas, siis pole mõtet asja keeruliseks ajada. Küsimus on vaid selles, et sama raha eest saada mugavam lahendus. Mul oligi probleemiks haagise ladustamine hoovis ja sestap see tsikli vedamine raami peal on igas mõttes sobilikum lahendus.
Tihverile:
Mina tellisin haagiseseade üle veebi: http://www.etrailer.com ja ühendmootorite aktsiaseltsi mehed kruvisid selle poole tunniga alla.
Probleem on transpordi korraldamisega ühendriikidest. Postipakkidel on mõõtmepiirangud peal ja kauba Eestisse toimetamiseks on kaks võimalust: Kas maksad kolmekordse tootehinna kui netikuller.ee teenuseid kasutad, või siis saad kokkuleppe eesti soost usa autode toojatega, kes siis selle oma konteinerisse viskavad. (võttis pool aastat et seda kohale korraldada ja vahepeal tundus, et raha läinud aga kaupa pole. Siiski olid ausad mehed ja viivitus tulenes ikkagi konteinerite liikumise kiirusest).
Kui ma seda pulli uuesti teeksin, siis:
a) Astuks läbi Konesko auto meeste juurest Viimsist: http://www.koneskoauto.ee ning uuriks, et kas neil oleks võimalik Sharanile aretada üks 160+ kg horisontaalkoormust kannatav veokonksu seade. (standard: US Class III trailer hitch). Selgituseks: me sõpradega tellisime USAst. kaks bemmi ja üks länkari konksuseadet. Bemmi omad istusid ilusasti alla, vaid elektripistiku kinnituskonstruktsioon oli erinev standard. Aga länkarid on USAs pandud lexuse raami peale ja mudeli+aastaarvu järgi tellitud seade osutus kasutuks. Sõber läks Koneskosse ja seal keevitati talle sobilik seade 5 tuhhi eest kohapeal kokku. Aga länkar on korralik rauast traktor. Sharanil võib probleem olla et põhjaplekk on tagaosas õhuke. Aga eks Konesko proffid oskavad sellelegi lahenduse leida.
b) Külastaks yamaha keskust ja ostaks sealt rootslaste poolt toodetud tsikli vedamise raami - see on tehutud euroopas kasutamiseks ja sa saad rahulikult ka euroopa standardile vastava fikseeritud kärukonksuseadme peale seda tsiklivedamise raami asetada. Et siis sa ei sõltu tulevikus ainult ameerika 2"x2" konksuaugust ja saad tulevikus vabamalt autosid vahetada.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
mx77 kirjutas:Tegelikult kõlbab krossiratta vedamiseks ka kõige tavalisem Tiki või Respo haagis. Ainuke asi, millelt ei tasuks kokku hoida on korralikud spetsiaalsed kinnitusrihmad ja klots esiamordi vahele.
Kas selgitaksid, kuhu, kuidas ja millist klotsi kasutad?
Tahaks isegi pillile veidi amordisäästlikumat transporti pakkuda.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Ma arvan, et Sharan ise ei võimalda nii raske asja sappa riputamist. tegemist peaks olema ikka raamiga autoga või kaubikuga.
Üks asi on staatiline koormus aga kujuta ette dünaamilist koormust, kui sul 160 kg sabas kõlgub.
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Yerba kirjutas:http://www.ford.ee/ranger_2007
Esimesed 1000km läbitud ning igati asine pereautoJa kaherattaline sõber radadel sõitmiseks mahub ka kenasti peale.
millisest kabiinivariandist sa räägid ja kumba ratast kasti paigutad, kas TDM-i või pitbaiki?
siilile: googlisse "fork supports" ja kohe 1-2 link saad kogu vajaliku info
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Mõlemad mahuvad kasti ära - nii tdm (kasti luuk jääb alla lastud asendisse) kui pitikas (luuk kinni). Koormarihmad abiks muidugi
Double Cab XL variant Ranger on - salongi mahub ka tehnopassi järgi 5 inimest (hea küll, 4 reaalses elus).
Sobib kenasti pereautoks, hobiautoks ning kuna ehitustööd on ja kodus kestvas järgus viimased aastat, siis ka tööautona väga viis.
Kõik ühes - minu jaoks
bitter kirjutas:Yerba kirjutas:http://www.ford.ee/ranger_2007
Esimesed 1000km läbitud ning igati asine pereautoJa kaherattaline sõber radadel sõitmiseks mahub ka kenasti peale.
millisest kabiinivariandist sa räägid ja kumba ratast kasti paigutad, kas TDM-i või pitbaiki?
siilile: googlisse "fork supports" ja kohe 1-2 link saad kogu vajaliku info
Re: erihaagis krossika vedamiseks
bitter kirjutas:siilile: googlisse "fork supports" ja kohe 1-2 link saad kogu vajaliku info
Tänud, pilt selge.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Vaatasin ka seda "klotsi". Küsimus kas meil ka kuskil sellist saada on? Oskate ehk soovitada. Pikemad ratta vedamised tulemas lõuna Eesti kanti ja selline klots kuluks ära küll.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Nii käisin Yamahas seda jubinat vaatamas ja suhtlesin ka Konesko autoga.
Selle Yamaha Keskuse poolt müüdava raami puhul paneb mind hämmastama see, et kinnitus koksu kohta on kolme poldiga. Need kolm polti peavad siis kinni hoidma kogu seda raskust igas suunas liikumast.
Konesko mehed avaldasid aga kahtlust minu ettevõtmises arvates, et Sharan ei pea vastu sellisele koormusele. Et kogu see mehanism võib aja jooksul midagi totaalselt paigast ära painutada.
Nii et kui keegi just julgust ei anna asja ellu viima, siis peab vist ootama kuni kunagi uue auto saab.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Tihver - sa küsi Saksa autost ka järele.
Ja otsi netist kas nad Sharani USAs üldse müüvad ja mis nime all. USAs jagunevad need konksuseadmed esimesse, teise ja kolmandasse klassi. Kui USA-s on Class III Trailer Hitch saadaval, siis peab auto kere ka vastu pidama. USA on tarbijakaitse ja kohtu kaudu nõutavad kompensatsioonid nii efektiivsed, et selliste liiklusturvalisusega seotud autoasjadega palju nalja ei tehta. Aga kui USAs puudub Class III pakkumine, siis loobu mõttest ja hakka raamiga autosid juba vaatama. Talv ka tulekul, kaua sa ikka niimoodi bussiga sõidad
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Tundub, et peab ikka Sharaniga niiviisi tsikli vedamise ära unustama ja ikkagi haagist kasutama.
Järgmise auto ostul tuleb sellest lähtuda, et siklit ka kannataks vedada.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Lõppkokkuvõttes on haagis ikkagi mugavam. Saad kütusekanku kaasa võtta, puki ja igasugu muud modru, mida muidu pagassis peaks vedama. Ja sõitude vahepeal on kasti serval mugav istet võtta
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Kõige õigem asi tsikli transpordiks meie kliimas on kinnine käru (või kaubik, matkabusss, ...). Ma küll ei taha istuda tsikli selga, mis enne trenni/võistlust on must, nagu oleks mitu tundi sõitnud. Määrib rataste alt lendav pori, liiv, lörts, sool jne. Ning- ega need kõik lisad, mis meie teedel leiduvad, just rattale tervislikult ei mõju. Käru eelis on ka see, et saad vajadusel küttepuid vanaemale viia või sõbrale paari õlle eest välja rentida. USA-s võivad need kanderaamid popid olla, kuna kohati kliima väga teine ja suuri maastureid jalaga segada.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
HRQ kirjutas:Kõige õigem asi tsikli transpordiks meie kliimas on kinnine käru (või kaubik, matkabusss, ...). Ma küll ei taha istuda tsikli selga, mis enne trenni/võistlust on must, nagu oleks mitu tundi sõitnud. Määrib rataste alt lendav pori, liiv, lörts, sool jne. Ning- ega need kõik lisad, mis meie teedel leiduvad, just rattale tervislikult ei mõju. Käru eelis on ka see, et saad vajadusel küttepuid vanaemale viia või sõbrale paari õlle eest välja rentida. USA-s võivad need kanderaamid popid olla, kuna kohati kliima väga teine ja suuri maastureid jalaga segada.
Ok, korralik kaubik ca 400 000,- matkabuss ca 800 000.- ei ole päris haagisekonku külge kinnitatava asjanduse alternatiivid. Kinnise käru hind ka ca 30 000,-.
Ei vaidlegi sinuga üldse nende asjade headuses. Endal ka ümberehitatud kaubik seisusoojenduse ja magamiskohtadega aga küsimus oli ruumisäästlikus ja odavas lahenduses.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Kinnine käru on kallis ja lahtine käru ei ole millegi poolest parem kui see konksu otsa käiv agrekaat. Igapäevase krossisõitjana ostaks kindlasti käru, aga vahest enduurga sõitjana tahaks midagi mugavamat.
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Nii mehed. Tellisin kevadel USA st omale väga korraliku treileri risti tsiklite vedamiseks ,mille peale siis saab panna 2 ratast lausa. Kahjuks ,aga mul autoks Shevi van buss ja kui sellele se nn.raam järgi panna siis vajub tagaots liiga madalale ja hooga suurest august läbi sõites võib se raami alumine äär maad kraapida veits.Sellest lähtuvalt olen nõus oma tuttuue raami maha müüma ,kui on huvilisi Sobiks eelkõige kõrgema raamiga autodele nagu dodge ram või mingi kastiga ford jne. Asi muidu tutikas ja väga korrektne ja nagu ennem mainitud siis 2 kohaline. kui huvi andka teada.http://biker.ee/phpbb/posting.php?mode= ... =3&t=36976#
Krt hind oli muigi soolane .mingi 700 daala +kohaletoomine 500daala otsa ,ja koos kõigi maksudega läks eestisse toomine 16 000 eestlast maksma,turgu võiks panna vast siis 6000 kroonise miinusega e. 10 000 ga.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: erihaagis krossika vedamiseks
Midagi ATV meestele ka :
http://www.carryallracks.com/images/car16b.jpg
Lisaks võib konksu otsa teha ka sellise asja:
http://www.pandasmash.com/skymallimages/26.jpg
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.