erihaagis krossika vedamiseks

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


wide-open

Lugemata postitus Postitas wide-open »

Möku kirjutas:

Äddöbaik maksab netipoes 250

Millises netipoes??
http://www.addabike.com/products.htm küsib $350-370 (kui sul ikka täsimõõdus ratas on, mitte pitbike)

vaata muid variante ka - http://ultimatemxhauler.com jne. Mingis Dirt Rideri 2007.a. numbris oli neid 5-6 erinevat ära proovitud

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Lugemata postitus Postitas Möku »

wide-open kirjutas:
Möku kirjutas:

Äddöbaik maksab netipoes 250

Millises netipoes??
http://www.addabike.com/products.htm küsib $350-370 (kui sul ikka täsimõõdus ratas on, mitte pitbike)

vaata muid variante ka - http://ultimatemxhauler.com jne. Mingis Dirt Rideri 2007.a. numbris oli neid 5-6 erinevat ära proovitud

jah, sorry, see oli 275dollarit ja konkreetselt poest: http://www.motorcyclecarrier.net/
seal ka ära toodud selle dirtrideri artikli link.

aga erameilis saatis ka addabike müügimees 200 millegagi hinna kui ma talle oma ratta margi (wr450) ütlesin. Nii et turg on nähtavasti seal hinda korrigeerinud.

Selle ultimate mx hauleri puhul tundub see aasade konstruktsioon kuidagi pisike. Mulle meeldib vahest autoga kiirendada ja pidurdada ning siis kui ratas ristipidi sõidusuunale seal aluse peal on ning kinni hoiab ainult üks väike aas, siis mul võivad närvid üles öelda, sest kangiseadust ma kardan :roll: , kuigi see pigem emotsionaalset laadi probleem.

selle äddöbaigi puhul on ikka sihuke tugev vars mis ülevalt kinni hoiab ja silmal kohe hea vaadata. jama muidugi selles, et siis pagasiruumi lahti ei saa ja pagasiruumi kallale minekuks alati selle äddöbaigi maha peab kruvima. Aga seda 15 kilo pidevalt taha ja maha tõstes saan loodetavasti tugevamaks ka 8)

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Möku »

Sihuke lugu siis, et asi on valmis:

http://pilt.delfi.ee/album/83345/?page=999

160 kg kannatav kärukonksuseade "made in Canada". 2x2 tolli auguga ja sinna sisse www.addabike.com seade. Lisaks täiendav auto registrimärk külge kruvida . Hetkel komponeerin suuna-ja piduritulesid ka sinna külge, sest tsikkel varjab olemasolevad ära (ma, rumal, oleksin pidanud ju need ka kohe ameerikamaalt tellima. Loll pea annab ikka kätele tööd.)

Kokku mingi 8000-9000 krooni koos kärukonksuseadme uuendamisega ja transpordi korraldamisega (US Post transpordiga ei aidanud, sest gabariidid olid liiga suured, aga tublid eesti soost ameerika autode maaletoojad tõid kastid ikkagi kohale).

Ääremärkusena veel, et yamaha keskuses on ka euroopa standardile sobilike järelkärukonksude tarbeks samasugune riistapuu 5000 krooni eest müüki tulnud. Nii et oleks natuke kannatanud, poleks olnud seda ammidemaalt transpordiga jamamist. Aga et enamik eestis standardseid kärukonkse tõepoolest vaid 80kg vertikaalkoormust kannatab, siis on soovitav enne vähe mehisem konksuraam autole taha aretada kui ratast sinna peale tõstma hakata.

Varsti näeb siis tänavapildis mitmeid krossi/enduurohuvilisi kellel ratas risti sabas :D

Usinus-Kasinus-Cosinus

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Kas see, et tsikkel autost üle ulatub kuidagi LE vastane pole? Äkki mingi lisatähistus oleks vajalik? Kas kitsedega kokkupuuteid pole veel olnud?

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Möku »

Kitsedega veel tegemist pole teha tulnud. Suht värske installatsioon veel.

Aga kui võtta auto gabariitideks küljepeeglist küljepeeglini, siis on tsikkel praktiliselt samas laiuses mis auto hoolimata sellest et tegu on "väiksemat kasvu mahtuniversaaliga". Autod on sellised munakujulised ja tagant vaadates näib nagu tsikkel oleks oluliselt laiem kui auto, aga kui eestpoolt silmaga rihtida, siis jääb tsikli gabariit peeglite taha. Ei usu, et gabariidist probleeme tekiks.

Pigem on mul praegu probleeme sobilike tulede leidmisega, mis 5 cm laiusele raamile ilusasti ära mahuks. Parim mis seni leidnud olen on ukrainas toodetud külgkorvi tuled, kun nii suund, pidur, kui park üheskoos esindatud, aga needki on 7x10cm. Ja nubrivalgustuseks pole ka veel miskit leidnud. Nii et kui selles osas keegi oskaks nõu anda, et kust otsida siis igasugune nõu on teretulnud.

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas cool200 »

poes-lasnamäe maksimarketi tööriistapoes-
myyakse sellist piklikku tahvlit mõlemapoolsete tuledega ja numbrikohaga,
ja yhendatakse kärukonksu pistikusse-maksab 700eequ ringis,
seda saab lihtsasti tsikli kylge panna kui vaja :wink:

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Möku »

Tänud Cool 200-le. Lasnamäe maksikas ongi tööriistamarket kus müügil erinevaid variante plaate, millele tuled ja juhtmed juba komplektis külge aretatud. Ainult et auto reg number neile peale ei mahu, sest arvestatud on kärunumbri, mitte autonumbri gabariitidega. Nii et numbrituli tuleb maha kerida et tavasuuruses autonumber sinna tulede vahele külge kruvida.

Igal juhul tänud kõigile kes hea nõu ja kriitikaga siin foorumis abiks on olnud. Vendlus on hea :bsmile:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Räägi palun kus sa autole uue haakseade külge lasid aretada? Tahaks endale WR`i vedamiseks sellise seadeldise hankida. Autoks muidu, millele sappa panen on Sharan.

Martti

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Tihver kirjutas:

Räägi palun kus sa autole uue haakseade külge lasid aretada? Tahaks endale WR`i vedamiseks sellise seadeldise hankida. Autoks muidu, millele sappa panen on Sharan.

Martti

Kas sharan piisavalt suur pole, et saaks salongi lükata ratta?

Viimati muutis Vidget, 15 Sept 2008, 13:33, muudetud 1 kord kokku.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Marauder
Postitusi: 326
Liitunud: 10 Juul 2004, 12:32
Tsikkel: Hornet 600 '03
Asukoht: Kuressaare

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Marauder »

"kongi" kõrgusest jääb puudu vast

Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Salongi läheb ainult eemaldatud esirattaga, aga seda niipalju tüütu teha, et siis kaob asja võlu ära. Pigem oleks vaja just seda, et saaks võimalikult mugavalt igale poole tsikli kaasa võtta.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Kummitas mindki pea aasta see mure, et tsiklit pole millegiga vedada. Lahendus ja püha inspiratsioon sattus aga peale ühel ilusal augustikuu päeval netis ringi sobrades. Nimelt: http://www.ford.ee/ranger_2007
Esimesed 1000km läbitud ning igati asine pereauto :wink: Ja kaherattaline sõber radadel sõitmiseks mahub ka kenasti peale.

Tihver kirjutas:

Salongi läheb ainult eemaldatud esirattaga, aga seda niipalju tüütu teha, et siis kaob asja võlu ära. Pigem oleks vaja just seda, et saaks võimalikult mugavalt igale poole tsikli kaasa võtta.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tegelikult kõlbab krossiratta vedamiseks ka kõige tavalisem Tiki või Respo haagis. Ainuke asi, millelt ei tasuks kokku hoida on korralikud spetsiaalsed kinnitusrihmad ja klots esiamordi vahele.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Möku »

Täitsa nõus mx77-ga et suvaline haagis sobib tsikli vedamiseks ja kui haagis olemas, siis pole mõtet asja keeruliseks ajada. Küsimus on vaid selles, et sama raha eest saada mugavam lahendus. Mul oligi probleemiks haagise ladustamine hoovis ja sestap see tsikli vedamine raami peal on igas mõttes sobilikum lahendus.

Tihverile:
Mina tellisin haagiseseade üle veebi: http://www.etrailer.com ja ühendmootorite aktsiaseltsi mehed kruvisid selle poole tunniga alla.

Probleem on transpordi korraldamisega ühendriikidest. Postipakkidel on mõõtmepiirangud peal ja kauba Eestisse toimetamiseks on kaks võimalust: Kas maksad kolmekordse tootehinna kui netikuller.ee teenuseid kasutad, või siis saad kokkuleppe eesti soost usa autode toojatega, kes siis selle oma konteinerisse viskavad. (võttis pool aastat et seda kohale korraldada ja vahepeal tundus, et raha läinud aga kaupa pole. Siiski olid ausad mehed ja viivitus tulenes ikkagi konteinerite liikumise kiirusest).

Kui ma seda pulli uuesti teeksin, siis:
a) Astuks läbi Konesko auto meeste juurest Viimsist: http://www.koneskoauto.ee ning uuriks, et kas neil oleks võimalik Sharanile aretada üks 160+ kg horisontaalkoormust kannatav veokonksu seade. (standard: US Class III trailer hitch). Selgituseks: me sõpradega tellisime USAst. kaks bemmi ja üks länkari konksuseadet. Bemmi omad istusid ilusasti alla, vaid elektripistiku kinnituskonstruktsioon oli erinev standard. Aga länkarid on USAs pandud lexuse raami peale ja mudeli+aastaarvu järgi tellitud seade osutus kasutuks. Sõber läks Koneskosse ja seal keevitati talle sobilik seade 5 tuhhi eest kohapeal kokku. Aga länkar on korralik rauast traktor. Sharanil võib probleem olla et põhjaplekk on tagaosas õhuke. Aga eks Konesko proffid oskavad sellelegi lahenduse leida.

b) Külastaks yamaha keskust ja ostaks sealt rootslaste poolt toodetud tsikli vedamise raami - see on tehutud euroopas kasutamiseks ja sa saad rahulikult ka euroopa standardile vastava fikseeritud kärukonksuseadme peale seda tsiklivedamise raami asetada. Et siis sa ei sõltu tulevikus ainult ameerika 2"x2" konksuaugust ja saad tulevikus vabamalt autosid vahetada.

Usinus-Kasinus-Cosinus

siil

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas siil »

mx77 kirjutas:

Tegelikult kõlbab krossiratta vedamiseks ka kõige tavalisem Tiki või Respo haagis. Ainuke asi, millelt ei tasuks kokku hoida on korralikud spetsiaalsed kinnitusrihmad ja klots esiamordi vahele.

Kas selgitaksid, kuhu, kuidas ja millist klotsi kasutad?
Tahaks isegi pillile veidi amordisäästlikumat transporti pakkuda.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ma arvan, et Sharan ise ei võimalda nii raske asja sappa riputamist. tegemist peaks olema ikka raamiga autoga või kaubikuga.
Üks asi on staatiline koormus aga kujuta ette dünaamilist koormust, kui sul 160 kg sabas kõlgub.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas bitter »

Yerba kirjutas:

http://www.ford.ee/ranger_2007
Esimesed 1000km läbitud ning igati asine pereauto :wink: Ja kaherattaline sõber radadel sõitmiseks mahub ka kenasti peale.

millisest kabiinivariandist sa räägid ja kumba ratast kasti paigutad, kas TDM-i või pitbaiki?

siilile: googlisse "fork supports" ja kohe 1-2 link saad kogu vajaliku info

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1226
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Mõlemad mahuvad kasti ära - nii tdm (kasti luuk jääb alla lastud asendisse) kui pitikas (luuk kinni). Koormarihmad abiks muidugi 8)
Double Cab XL variant Ranger on - salongi mahub ka tehnopassi järgi 5 inimest (hea küll, 4 reaalses elus).
Sobib kenasti pereautoks, hobiautoks ning kuna ehitustööd on ja kodus kestvas järgus viimased aastat, siis ka tööautona väga viis.
Kõik ühes - minu jaoks :wink:

bitter kirjutas:
Yerba kirjutas:

http://www.ford.ee/ranger_2007
Esimesed 1000km läbitud ning igati asine pereauto :wink: Ja kaherattaline sõber radadel sõitmiseks mahub ka kenasti peale.

millisest kabiinivariandist sa räägid ja kumba ratast kasti paigutad, kas TDM-i või pitbaiki?

siilile: googlisse "fork supports" ja kohe 1-2 link saad kogu vajaliku info

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

siil

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas siil »

bitter kirjutas:

siilile: googlisse "fork supports" ja kohe 1-2 link saad kogu vajaliku info

Tänud, pilt selge.

Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Vaatasin ka seda "klotsi". Küsimus kas meil ka kuskil sellist saada on? Oskate ehk soovitada. Pikemad ratta vedamised tulemas lõuna Eesti kanti ja selline klots kuluks ära küll.

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Nii käisin Yamahas seda jubinat vaatamas ja suhtlesin ka Konesko autoga.

Selle Yamaha Keskuse poolt müüdava raami puhul paneb mind hämmastama see, et kinnitus koksu kohta on kolme poldiga. Need kolm polti peavad siis kinni hoidma kogu seda raskust igas suunas liikumast.

Konesko mehed avaldasid aga kahtlust minu ettevõtmises arvates, et Sharan ei pea vastu sellisele koormusele. Et kogu see mehanism võib aja jooksul midagi totaalselt paigast ära painutada.

Nii et kui keegi just julgust ei anna asja ellu viima, siis peab vist ootama kuni kunagi uue auto saab.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Teema algataja
Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Möku »

Tihver - sa küsi Saksa autost ka järele.

Ja otsi netist kas nad Sharani USAs üldse müüvad ja mis nime all. USAs jagunevad need konksuseadmed esimesse, teise ja kolmandasse klassi. Kui USA-s on Class III Trailer Hitch saadaval, siis peab auto kere ka vastu pidama. USA on tarbijakaitse ja kohtu kaudu nõutavad kompensatsioonid nii efektiivsed, et selliste liiklusturvalisusega seotud autoasjadega palju nalja ei tehta. Aga kui USAs puudub Class III pakkumine, siis loobu mõttest ja hakka raamiga autosid juba vaatama. Talv ka tulekul, kaua sa ikka niimoodi bussiga sõidad :wink:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Sharani USA-s ei müüda.

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Tundub, et peab ikka Sharaniga niiviisi tsikli vedamise ära unustama ja ikkagi haagist kasutama.

Järgmise auto ostul tuleb sellest lähtuda, et siklit ka kannataks vedada.

Stark Varg EX
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Lõppkokkuvõttes on haagis ikkagi mugavam. Saad kütusekanku kaasa võtta, puki ja igasugu muud modru, mida muidu pagassis peaks vedama. Ja sõitude vahepeal on kasti serval mugav istet võtta :)

Kasutaja avatar

HRQ
Kaupmees
Postitusi: 655
Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas HRQ »

Kõige õigem asi tsikli transpordiks meie kliimas on kinnine käru (või kaubik, matkabusss, ...). Ma küll ei taha istuda tsikli selga, mis enne trenni/võistlust on must, nagu oleks mitu tundi sõitnud. Määrib rataste alt lendav pori, liiv, lörts, sool jne. Ning- ega need kõik lisad, mis meie teedel leiduvad, just rattale tervislikult ei mõju. Käru eelis on ka see, et saad vajadusel küttepuid vanaemale viia või sõbrale paari õlle eest välja rentida. USA-s võivad need kanderaamid popid olla, kuna kohati kliima väga teine ja suuri maastureid jalaga segada.

Valmistan KROSSI NAASTREHVE ja JÄÄPIIKE
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8447
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 338 korda
Tänatud: 435 korda
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

HRQ kirjutas:

Kõige õigem asi tsikli transpordiks meie kliimas on kinnine käru (või kaubik, matkabusss, ...). Ma küll ei taha istuda tsikli selga, mis enne trenni/võistlust on must, nagu oleks mitu tundi sõitnud. Määrib rataste alt lendav pori, liiv, lörts, sool jne. Ning- ega need kõik lisad, mis meie teedel leiduvad, just rattale tervislikult ei mõju. Käru eelis on ka see, et saad vajadusel küttepuid vanaemale viia või sõbrale paari õlle eest välja rentida. USA-s võivad need kanderaamid popid olla, kuna kohati kliima väga teine ja suuri maastureid jalaga segada.

Ok, korralik kaubik ca 400 000,- matkabuss ca 800 000.- ei ole päris haagisekonku külge kinnitatava asjanduse alternatiivid. Kinnise käru hind ka ca 30 000,-.
Ei vaidlegi sinuga üldse nende asjade headuses. Endal ka ümberehitatud kaubik seisusoojenduse ja magamiskohtadega aga küsimus oli ruumisäästlikus ja odavas lahenduses.

Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Kinnine käru on kallis ja lahtine käru ei ole millegi poolest parem kui see konksu otsa käiv agrekaat. Igapäevase krossisõitjana ostaks kindlasti käru, aga vahest enduurga sõitjana tahaks midagi mugavamat.

Stark Varg EX

motomees500

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas motomees500 »

Nii mehed. Tellisin kevadel USA st omale väga korraliku treileri risti tsiklite vedamiseks ,mille peale siis saab panna 2 ratast lausa. Kahjuks ,aga mul autoks Shevi van buss ja kui sellele se nn.raam järgi panna siis vajub tagaots liiga madalale ja hooga suurest august läbi sõites võib se raami alumine äär maad kraapida veits.Sellest lähtuvalt olen nõus oma tuttuue raami maha müüma ,kui on huvilisi :) Sobiks eelkõige kõrgema raamiga autodele nagu dodge ram või mingi kastiga ford jne. Asi muidu tutikas ja väga korrektne ja nagu ennem mainitud siis 2 kohaline. kui huvi andka teada.http://biker.ee/phpbb/posting.php?mode= ... =3&t=36976#
Krt hind oli muigi soolane .mingi 700 daala +kohaletoomine 500daala otsa ,ja koos kõigi maksudega läks eestisse toomine 16 000 eestlast maksma,turgu võiks panna vast siis 6000 kroonise miinusega e. 10 000 ga.

Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Re: erihaagis krossika vedamiseks

Lugemata postitus Postitas paarn »

Midagi ATV meestele ka ;) :
http://www.carryallracks.com/images/car16b.jpg

Lisaks võib konksu otsa teha ka sellise asja:
http://www.pandasmash.com/skymallimages/26.jpg

Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”