Mootorratturi riiul bensiinijaamas.

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

T1m
Postitusi: 139
Liitunud: 12 Dets 2006, 00:36
Tsikkel: Zx-9r

Lugemata postitus Postitas T1m »

mai tia kui palju see muidugi siia sobib, aga minul pole tanklas tihtipeale kuhugi tankimise ajaks oma kindaid ja kiivrit toppida...
peegli otsast tahab vahest ikka maha kukkuma hakata, taskusse kindad lihtsalt ei mahu..
bensiinipüstoli lähistel otseselt riiul või mingid lisakonksud?
kas ma olen ainuke hädapätakas....

planeta 5; gsxf600; zx-9r
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Alwayslate kirjutas:
SigSauer kirjutas:

eks ketiõli kuluks ka kindlasti ära, ma pole veel üheski tanklas sellist asja kohanud kahjuks

Üks koht kus olen ketiõli kohanud on lasnamäel idakeskuse ees olev endine Statoil,praegune "kuratteabmisoil"
Valvoline-i oma oli täitsa olemas.Kuskil olen veel mingeid õlipudeleid näinud kus keti pilt peal ja mis ei ole mootorsae ketiõli,aga pole olnud vajadust meelde jätta kus.

minu andmetel peaks seal viidatud kohas Castrol õlid (nii keti kui mootori) olema, mitte valvoline. mitte, et see eriti oluline antud teemas oleks :oops:

motika ketiõli (ka mootoriõli) ikka on silma jäänud veidi rohkem kui ühes kohas, samuti palju teisi asju millele siin viidati - lihtsalt pole tekitatud suurt riiulit pealkirjaga "motikakaubad" (kuna nii mõnigi neist ju sobib ka autoinimesel kasutada, eks) :roll:

ps. teboili "täissünt" motikaõli ei paneks isegi ma oma päevinäinud SUZUKIsse :) (see selline paras Sepa hondale sisse lödistada) - aga positiivne, et vähemalt pakutakse tanklates seda variantigi.

pps. tallinna inimestel on ju lihtne tegelt - saab näd vah-l või õhtul, kui tava motikapoed tabaga lukustatud juba, mingi eritioluline asi otsa/jääb puudu - helistage Streetmoto Neemele ja kui ikka väga vaja siis saab alati kaubale. (w)

Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Teboili 2t täissünt õlist rääkides võin õelda nii palju et võrreldes motul 600 õliga jääb mootor palju puhtamaks ja suitseb vähem. Samuti ei pidanud enam väljalaskeklappi nii tihti puhastama.
No kui hakata nüüd võrdlema mingite paremate õlide näitkes castrol ttsiga siis sellele jääb ta jah tugevasti alla. Aga mina leian et pigem remondin sutsu tihedamini ja ostan 100 kroonist õli kui 300 kroonist õli, nagunii läheb seda õli nii palju !

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas pacaan »

Piats kirjutas:

Teboili 2t täissünt õlist rääkides võin õelda nii palju et võrreldes motul 600 õliga jääb mootor palju puhtamaks ja suitseb vähem. Samuti ei pidanud enam väljalaskeklappi nii tihti puhastama.
No kui hakata nüüd võrdlema mingite paremate õlide näitkes castrol ttsiga siis sellele jääb ta jah tugevasti alla. Aga mina leian et pigem remondin sutsu tihedamini ja ostan 100 kroonist õli kui 300 kroonist õli, nagunii läheb seda õli nii palju !

tunnistan ausalt - 2T elust ei tea ma midagi, mulje on jäänud, et kogu 2T mootori sisemus on üks suur kuluosa, siis pole tõesti vahet mis margariiniga seda määrida :twisted: pidasin silmas 4T õlisid - no ja samas Motuli osas sa suurt ei üllata. aga läheb jubedalt teemast välja juba... :oops:


koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.

Ma siin jäin ka mõtlema, et mis ma tanklas teen? Täidan paagi, sirutan jalgu ja lirpsan midagi juua, kui just kiire pole, põletan tubakat veits...
Selles eri riiulis huvitaks mind ehk visiiri puhastamiseks mingi vaht ja pehme lapike(kuigi need mul ka ikka kaasas) kärblaste ja sitlaste lahti leotamiseks ja eemaldamiseks.
Mõni tsiklimees-naine võiks olla, et veits juttu puhuda vahepeal.
Siselohviga sõitjatel võiks see liimitilk ja lapijupats ikka kuskil kaasas olla, sest vaevalt lohvist õhk kaob just selle tankla uksetaga.
Küünlad - no peab ikka tõesti s**t juhus olema , kui see küpse.(kahetaktilised muidugi välja arvatud). Kui kevadel uued punnid panna, pole neid ju vaja vahetada.
No ei oskagi miskit tahta :) :?:

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

koi kirjutas:

Ma siin jäin ka mõtlema, et mis ma tanklas teen? ......No ei oskagi miskit tahta :) :?:

Maainimestele on ( olid? ) tanklad siiski tehnilise esmaabi kohtadeks. Sealt sai toodud õlid ja pirnid ja metsasae ketid ja lehed, muruniitja küünlad ja paadimootori jala õlid jne. Meie kandis sai asju vanasti tanklasse suisa tellida. Nüüdseks on see jaam kinni pandud, järgmine lähim aga automaatjaamaks tehtud ning tulemus on selline, et iga pisividina pärast tuleb 45 + 45 km reis ette võtta.
Mis riiulisse puutub, siis see esimene valik on üsna kattev minu arust. Pirne jms on suuremates tanklates tavaliselt ka olemas.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Siselohviga sõitjatel võiks see liimitilk ja lapijupats ikka kuskil kaasas olla, sest vaevalt lohvist õhk kaob just selle tankla uksetaga.

Siis peab ju veel kaasas olema ratta alt võtmiseks sobiv võti, vähemalt 2 heeblit ja suruõhuballoonid, et seda kõike teha. Ilmselt on suurem võimalus need tanklast saada, kui et neid asju koguaeg kaasas kanda, osadel tsiklitel pole küljekaste, isegi mitte panipaiku sadula all :roll:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Vabandan lolli küsimuse pärast, aga kas on olemas veel (va NL´i rattad ka Jawa ning kodaratega ratastega rattad) rattaid mis on sisekummiga?

Endal viimase kahe kuu jooksul õnnestus kahel korral nael tagumisse rehvi korjata ning olin nii mõned päevad või isegi nädalad sõitnud enne kui sain aru, et rehvi rõhk langeb.

Ketiõli ei tee tõesti halba, kuid mõnedes tanklates olen seda juba varem näinud. Mis puudutab koorma kinnituse kumme, siis selle olen ka Alexela tanklas saanud mingisuguse naeruväärse hinna eest.

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Kõik krossitsiklid, hardendurod, endurod kodarvelgedega ( v.a RGS Bemm, Caponord ja vist suur KTM ) on siselohvidega.

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

T1m kirjutas:

mai tia kui palju see muidugi siia sobib, aga minul pole tanklas tihtipeale kuhugi tankimise ajaks oma kindaid ja kiivrit toppida...
peegli otsast tahab vahest ikka maha kukkuma hakata, taskusse kindad lihtsalt ei mahu..
bensiinipüstoli lähistel otseselt riiul või mingid lisakonksud?
kas ma olen ainuke hädapätakas....

Kiiver on peas ja kindad armatuurlaual.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Vabandan lolli küsimuse pärast, aga kas on olemas veel (va NL´i rattad ka Jawa ning kodaratega ratastega rattad) rattaid mis on sisekummiga?

Valuvelg ei vaja lohvi kui kasutada ikka Tubeless rehve. Seega ei ole sirge ja kultuurse valuvelje ning terve rehvi juures lohvi vajadust.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Iseenesest natuke tülikas on teel olles endale mingi suur pott ketiõli osta :roll: ja siinkohal pakuks äriidee pakendamisega tegelejatele... Nimelt võiks bensukates olla mingi nn. ühekordne kogus ketiõli, näiteks nagu rämpstoiduasutustes ketšup 8) . Tangid, õlitad keti ja tuld. Ei mingit ülearust kola kaasas.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Nujahh, seda ka aga motopoest leiab mingi väikese 50ml või 100ml ketiõli samuti. Sellest 50ml purgist jagub parasjagu 2-3 õlituskorraks, mis on parasjagu ühe nädalavahetuse Lõuna-Eesti tripi jagu :-) Mahub taskusse ja ei ole tülinaks.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

ulmo kirjutas:
T1m kirjutas:

mai tia kui palju see muidugi siia sobib, aga minul pole tanklas tihtipeale kuhugi tankimise ajaks oma kindaid ja kiivrit toppida...
peegli otsast tahab vahest ikka maha kukkuma hakata, taskusse kindad lihtsalt ei mahu..
bensiinipüstoli lähistel otseselt riiul või mingid lisakonksud?
kas ma olen ainuke hädapätakas....

Kiiver on peas ja kindad armatuurlaual.

Omal konks kaasas... :twisted:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Minuga on korra juhtunud selline labane lugu, et tsikli bensiin sai kuskil puutaga otsa (nagu hiljem selgus, oli bensuvoolikus pragu sees). Bensukas oli nii kaugel, et tsiklit sinna ei lükka. Hääletasin siis bensukasse, tuhlasin läbi sealsed prügikastid, leidsin paar 1,5l plastpudelt, laadisin need bensuga ja häälega tsikli juurde tagasi.

Pika jutu kokkuvõteks: kas bensukad ei võiks laenutada (tagatisraha eest) bensukanistreid, aegajalt läheb kellelgi ikka ju vaja.

Samas ma ei saa üldse aru näiteks küünlavõtme ja küünla kuulumisest hädatarvilike ostude nimekirja. Kui su tsiklil on küünlaga probleeme, siis peaksid (1)tsikli korda tegema, mitte ringi kärutama, (2)tagavaraküünalt ja võtit ise kaasas kandma. Erinevad rehviparanduskomplektid on teatud määrani OK. Rehvivahetusheeblid on küll liigne, rehvivahust peaks küll piisama. Mõte ju selles, et bensukast saaksid esmase ja kiire abi, mitte lõpliku lahendi. Ses mõttes on ka vajalik aint mingi elementaarne valik eri liiki õlidest väikstes pudelites, mitte igat tüüpi õlide esinduslik valim.


Alwayslate
Postitusi: 373
Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
Asukoht: Tallinn/Merivälja
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alwayslate »

Kunagi statoilist sai laenutada kankusid.
Hetke olukorraga kursis ei ole kuna sv-l erinevalt dragstarist on märgutuli :D

Minsk->Jawa->Yamahaxj600n->Yamaha dragstar 650->Suzuki TL1000S->SV 1000 S-> TL1000R

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

sang kirjutas:

Minuga on korra juhtunud selline labane lugu, et tsikli bensiin sai kuskil puutaga otsa (nagu hiljem selgus, oli bensuvoolikus pragu sees). Bensukas oli nii kaugel, et tsiklit sinna ei lükka. Hääletasin siis bensukasse, tuhlasin läbi sealsed prügikastid, leidsin paar 1,5l plastpudelt, laadisin need bensuga ja häälega tsikli juurde tagasi.

Pika jutu kokkuvõteks: kas bensukad ei võiks laenutada (tagatisraha eest) bensukanistreid, aegajalt läheb kellelgi ikka ju vaja.

Mul Kuusalu bensukas suvel samalaadne juhus. Võtsin korraks aja maha, bensukast väike karastusjook ja lonkisin vähe eemale, et minu tossamise tulemusena päästeamet tööd juurde ei saaks, kui korraga vaatan, et täisvarustuses tsiklimees, kiiver näpus, mõtlesin juba, et peab hakkama kõrva- ja silmaarsti juurde aega kinni panema, ei saa ju üks kaherattaline nii vaikselt kohale imbuda. Tüüp siis nägi mind, tuli juurde ja selgus ka see vaikne tulek - bensu lõppedes Valgejõelt häälega... Asi lahenes nii, et bensukas oli müügil väiksed kanistrid, kas 3-e või 5-e liitrised, mahtus veel ilusti kohvrisse ja viskasin ta ratta juurde ära. Nende 1,5 ja 2L plastik pudelite peale ei saa ka tänapäeval enam kindel olla, et kusagil vedeleb, geoloogid ju piirkonnad ära jaganud omavahel :wink: Aga bensukas sellise kanistri olemasolu vahest täitsa asjakohane, ei maksnud see ka miskit märkimisväärset summat.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Rehvivahetusheeblid on küll liigne, rehvivahust peaks küll piisama.

Tühjenenud siselohviga rattal ilmselt ikka ei piisa, see rohkem tubeless teema. :roll:

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

saqu kirjutas:

Rehvivahetusheeblid on küll liigne, rehvivahust peaks küll piisama.

Tühjenenud siselohviga rattal ilmselt ikka ei piisa, see rohkem tubeless teema. :roll:

Minu DR'l oli suht pikka aega ( tingitud muidugi minu laiskusest ) siselohv vahuga täidetud, nii kord nädalas pidi õhku juurde lisama.

EDIT: Ma võtsin aja maha ja lugesin oma lause just läbi ning jäin mõttesse.
Asi selles, et ratta eelmine omanik ütles, et lasi sinna vahtu.Kas ikka saab vahuga täidetud rehviga sõita pikemat aega?Ja sinna veel õhku juurde pumbata?

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

Kõige vajalikumad on siiski vihmakeebid, kiivripuhastus kraam, õlid, esipirn (midagi universaalsemat).Veel ei teeks paha tavalised mustad kindad, mida panna tsiklikinnaste alla.
Igasugu konksud ja asjad- enamus tanklates on siiski need kastimoodi asjad, kuhu peale saab kiivri ja kindad panna.Igal inimesel peaks siiski paar tööriista kaasas olema, millega saab lihtsamad asjad ära teha. Istme alla nii palju ikka mahub?!
Abistajate nimekirja väljapanek on hea idee !Kui mitte välja,siis on v6imalik panna vaid silt ( Abistajate nimekirja küsi kassast vms ).
Üldiselt vahva idee !

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Sang kirjutas:
Samas ma ei saa üldse aru näiteks küünlavõtme ja küünla kuulumisest hädatarvilike ostude nimekirja. Kui su tsiklil on küünlaga probleeme, siis peaksid (1)tsikli korda tegema, mitte ringi kärutama, (2)tagavaraküünalt ja võtit ise kaasas kandma.

Täitsa õige jutt aga juhtumisi on just see küünlavõti tegelikult ainus asi millest olen bensukas puudust tundnud,kui mu tsikkel peale tankimist enam ei käivitunud.....tõmbas täis ja asi tahe. (sain siiski kõrvalt poest mingid hädapärased tööriistad,kuivatasin küünlad ära ja näe,sõidab siia-maani) Tegelikult ju müüakse bensukates küünlavõtmeid ka aga 16 ja 21mm.-ist aga vat seda 18 ei ole.Tegelikult ei ole seda terves Viljandis mitte. Lihtsalt üks pime juhus :)
Samas ma ei tea mis oleks õigem tegu,kui oled staabist näiteks 100 km.kaugusel ja saad naela rehvi,kas siis kutsuda tuttav käru või bussiga järgi või minna bensukast vahtu otsima? Tavaliselt sõidetakse rohkem just vädalavahetustel seega on enamus kummipokse kinni.


Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Tervet teemat läbi ei viitsi lugeda, aga Vigalast tulles ei olnud ei Enges, Statoilis ega selles Märjamaalt linnapoole jäävas bensukas ei küünalt, ei korralikku 4t õli ega ka küünlavõtit, mis poleks see universaalne jämeda seinaga käkk, mis mulle küünlapesasse ei mahu. Sellessuhtes on just harilik õhukese seinaga toru universaalsem - pole küll nii "popi" käepidemega, aga sobib kõigile. Mingid lapid, tampoonid ja viled on hoopis teisejärguline, kui kurat võtaks :evil: , üleüldse edasi liikuda ei saa. Vaid heade inimeste abiga (Hitchiker, Priit_iz) ma koju saingi tookord.

Sang: Kui pikemal otsal otsustab kolb suhteliselt ootamatult saba anda nii et liigub 20km kaupa ja siis on vaja küünalt puhastada, no mis sa teed siis? Või tõmbab täis end ja küünal läheb likku? Ma mõtlesin ka, et normaalne, lääne tsikkel, elu on lill, küll kestab. Aga huiatki. Kõigil pole ju mingid r4, sumisevad ja 1x aastas margiesinduses käivad biked. On olemas ka kolisevaid, lekkivaid ja räuskavaid ühepütaseid. Samamoodi võiks küsida, et miks sa oma bensuvoolikut siis korda ei teinud ennem sõitu? KAS SIIS POLNUD NÄHA PRAGUNENUD RABEDAT VOOLIKUT VÕI? Aga ma ei hakka ilkuma. Ja õli on mul kaasas olnud igaks juhuks, sest tahtsin ikka sama marki panna, kui vaja peaks olema. Nüüd linnast kaugele ka lisaküünlata enam ei lähe. Lootma ei maksa jääda.

Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

Tom of finland kirjutas:

Tervet teemat läbi ei viitsi lugeda, aga Vigalast tulles ei olnud ei Enges, Statoilis ega selles Märjamaalt linnapoole jäävas bensukas ei küünalt, ei korralikku 4t õli ega ka küünlavõtit, mis poleks see universaalne jämeda seinaga käkk, mis mulle küünlapesasse ei mahu. Sellessuhtes on just harilik õhukese seinaga toru universaalsem - pole küll nii "popi" käepidemega, aga sobib kõigile. Mingid lapid, tampoonid ja viled on hoopis teisejärguline, kui kurat võtaks :evil: , üleüldse edasi liikuda ei saa. Vaid heade inimeste abiga (Hitchiker, Priit_iz) ma koju saingi tookord.

Sang: Kui pikemal otsal otsustab kolb suhteliselt ootamatult saba anda nii et liigub 20km kaupa ja siis on vaja küünalt puhastada, no mis sa teed siis? Või tõmbab täis end ja küünal läheb likku? Ma mõtlesin ka, et normaalne, lääne tsikkel, elu on lill, küll kestab. Aga huiatki. Kõigil pole ju mingid r4, sumisevad ja 1x aastas margiesinduses käivad biked. On olemas ka kolisevaid, lekkivaid ja räuskavaid ühepütaseid. Samamoodi võiks küsida, et miks sa oma bensuvoolikut siis korda ei teinud ennem sõitu? KAS SIIS POLNUD NÄHA PRAGUNENUD RABEDAT VOOLIKUT VÕI? Aga ma ei hakka ilkuma. Ja õli on mul kaasas olnud igaks juhuks, sest tahtsin ikka sama marki panna, kui vaja peaks olema. Nüüd linnast kaugele ka lisaküünlata enam ei lähe. Lootma ei maksa jääda.

võtab siis küünlavõtme ka kaasa juba...

SYLB

Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Säga kirjutas:

võtab siis küünlavõtme ka kaasa juba...

No NÜÜD on olemas jah. Ilma ei käi kuskil enam.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

tort, sul ikka kuidagi eriti õnnetult selle kuulikindlaks peetud LC4-ga läinud. Pole ma teistel sarnastest probledest kuulnud ja ka ise muretult kulgenud.


Tort
Postitusi: 2043
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 178 korda

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ei ole häda, see oligi tookord vigalas bikeri päevadel :) . Nüüd on okei kõik. Aga jah, tanklast küll midagi saada polnud, ei küünalt, ei võtit, ei õli. Mingid poleerimisvahad ja kõrvatropid on teisejärguline minumeelest :D .

Kasutaja avatar

speedvana
Postitusi: 865
Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
Tsikkel: FZR
Asukoht: tallinn/+
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas speedvana »

katusealune,bensiin, kohvi-tee,terminal kaardile, veel parem,pank seinas, vaba suhtlemisega mimm letis, puhas peldik...

ja pärast kõik muu nänn


Heart

Lugemata postitus Postitas Heart »

Alwayslate kirjutas:
SigSauer kirjutas:

eks ketiõli kuluks ka kindlasti ära, ma pole veel üheski tanklas sellist asja kohanud kahjuks

Kuskil olen veel mingeid õlipudeleid näinud kus keti pilt peal ja mis ei ole mootorsae ketiõli,aga pole olnud vajadust meelde jätta kus.

Ma tean küll, kus kohas sa oled neid näinud, kui natuke ringi oled uurinud Red Bullide kõrvalt ;) Hetkel aga vaatan, et neid polegi enam. Tule kevadel uuesti vaatama:D


Heart

Lugemata postitus Postitas Heart »

piloot kirjutas:

Nende 1,5 ja 2L plastik pudelite peale ei saa ka tänapäeval enam kindel olla, et kusagil vedeleb, geoloogid ju piirkonnad ära jaganud omavahel :wink: Aga bensukas sellise kanistri olemasolu vahest täitsa asjakohane, ei maksnud see ka miskit märkimisväärset summat.

No bensukas müüakse ka klaasipesuvedelikke 1L-10L ja siis veel suuremad, rääkimata 1.5-liitristest joogipudelitest, millest saab vedeliku välja kallata. Seega geoloogid või oilerid korjaku oma pudeleid, kui tahavad, neile ei peagi kindel olema, küll oma mõttetegevusele :P

Aga seoses süüteküünaldega. Ma ei tea, aga mulle on kuskilt kõrva jäänud, et neid oleks siiski soovitav osta autopoodidest jne, kuna tanklatesse veetav kaup ei pruugi olla kohati piisavalt kompetentne, eriti just selliste spetsiifiliste jubinate puhul. Kui eksin, parandage - saangi targemaks.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”