enduuro matkad
Moderaator: Moded
lärm kirjutas:Konkreetne pilt seal ei ole seotud joyridga asja nimi oli Põrgu Trip 2005
ja tänama peab motojumalat,et see atv meil seekord kaasas oli,muidu oleks lärm tänaseni,oma rikkis kastiga ktm-i,soost jupp haaval välja toonud
p.s. see on ka üks karmimaid trippe,mida üldse läbinud oleme
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Möku jutt jah Mökul Ja Lärm on ikka päris Lärm
nagu päris elu või Venetsueela seriaal kohe.
Ma tegelikult muretsen selle pärast et te pikalt äris püsiksite. Et saaks ise ka teie juurde sõitma tulla. Enda ohutuse pärast ei muretse, sest suht ekstreemseid sõidutunde on mitme kolvi jagu kogunenud. Kui mitte enne, siis aprillis-mais "suure muda" perioodil (kui te siis veel äris olete ).
Või saada ES kui on mingid erakorralisemad plaanid vahepeal. (Detsembris ei saa, sest siis olen mitu nädalat Kesk-Ameerika dzunglites ja mägedes enduurotamas
Aga ma olen korra ilma eelneva ettevalmistuseta kohe esimesel sukeldumisel ja "omal vastutusel" sattunud Punases meres 18 meetri sügavusele kui ballonist õhku enam kätte ei saanud. Tulin ühe robinaga üles. Saatus soosis et kopse rinnust välja ei surunud sest hingasin kogemata pikalt ja ühtlaselt kerkimise ajal välja. Kui poleks nii juhtunud, siis siin ei kirjutaks praegu. Seda oleks saanud ära hoida, kui oleks samm-sammult harjutanud, mitte kohe esimesel sukeldamisel sügavasse laeva vrakki vaatama viidud. Ma olen selle sukeldumise korraldaja peale ikka veel väga vihane, kuigi tema tahtis ka näiliselt ju ainult head.
Sestap ka reageerisin, kui lugesin et ilma eelneva sõidukogemuseta inimesele kohe ühe kõige äkilisema sportenduuro sang kätte antakse. On ka leebemaid riistapuusid ja näiteks California Baja tsiklirendifirmade riistavara on just niimoodi komponeeritud et erineva kogemusega inimestel oleks endil valikuvõimalus.
Aga jah, kui teil natuke ebaõnne on, siis saate mõne klienti esindava kindlustusfirma juristiga kogemuse kiiresti kätte. Nad on ikka päris jõhkrad shaakalid seal ja ei jäta kivi kivi peale. Kuigi tegelikult oleks sul mõistlik juba enne lasta kindlustusfirmal omi riske hinnata ja vastutuskindlustust küsida. Nad arvutavad päris nobedasti välja et mitmenda sõiduga mingi jama võib juhtuma hakata. Mulle nad näiteks normaalset õnnetusjuhtumikindlustust ei müünud, (v.a. kui oleks profipoksija hinda maksnud.)
Aga püsige siis ikka tegusatena selles äris ja arendage põnevaid trasse. Jube tänuväärne aga suht keeruline äri teil.
Härra mökule teadmiseks et ega seda nii väga äriks nimetada saa, kunas need 7 uut ratast ennast ära tasuvad ...nagu sa mainid igas reas sõna äri.rohkem ikka lõbu ,sest sõidame nagunii iga nv-s kas matkajatega või ilma.Rohkem on ikka mõeldud inimeste peale kel pole ressurssi endale enduurokat soetada või neile kes lihtsalt tahavad korra aastas sõita sellise rattaga,vahelduseks maanteedele.Ja egas need lepingudki põlve otsas pole tehtud ...
igaljuhul aitäh muretsemast.
äkki tahab mõni joyridega sõitma tulla.võiks laupäeval 03.12.07võrtsjärvele tiiru peale teha ,nüüd rendikatel naelad ka all kui ilm nõuab. saaks äkki mingi 4-6matkajat kokku võiks puurima minna küll,kui on huvilisi anname minna.
tervitades lärm 5014885
www.joyride.ee
noh Tonjuh ja Kopu kus te olete mul siin endal ka mõned huvilised ,kas ajame pundi kokku laupäevaks...
kahju et see laup.kedagi polnud ise käisime kaks päeva sõitmas,laup.oli ilm ikka viimasepeal,aga trass oli nii raske et jõudsime ainult pool läbi sõita ja jätkame nädala keskel samast kohast ,kui keegi tahab eriti rasket ja kellel on nädala sees aega siis andke märku rendikad on valmis .
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 11 Mär 2005, 15:04
- Tsikkel: KTM 250 EXC-F
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Nii, sai siis laupäeval käidud ja ise asi järgi proovitud.
Ise polnud enne endurokaga sõitnud, rohkem baigi mees olnud kogu aeg aga seda suurem oli isu proovida.
Laupäeva hommikul Tallinnast kiirelt Võrtsu äärde(sõiduaega peab arvestama vähemalt 2,5h) ja 9:30 nagu kokku lepitud sai hakatud kohapeal asjatama. Kõigepealt sai Lärmi käest puuduoleva varustuse ja kiire instruktaazi siklite kohta.
Kuna enne teele asumist oli veel tiba aega siis sai Lärmi lahkel loal toa kõrval põlla pääl enne rattaga tutvuda ja harjuda. Rattaks oli siis husaberg 450, all tutikad naelad(paistsid mulle kui võhikule ilgelt piigi moodi). Midagi pold öelda, ratas oli hea ja pidamine viimase peal.
Kokku oli meid 6. 2 meest sellised kes metsas polnud enne sõitnud ja 4 vanad endurohundid. Esimese asjana proovisime võrtsu jääd, millest Lärm kenasti läbi kukkus. Upitasime ratta siis perseni veest välja ja kimasime mööda tiba kuivemat pinda edasi. Hea oli see, et vaatamata ratta käsitlemise oskuste suurest erinevusest, ei sõidetud eest ära, vaid aeglasemaid oodati iga etapi lõpus järgi. Jagati näpunäiteid ja poole peal võis ennast juba täitsa hästi ratta seljas tunda. Mingil hetkel sai ka tankimispeatus tehtud ja kes tahtis sai ka keha kinnitada.
Vahepeal veel mõned äpardused(üks mootor kottis ja üks ülekaela käimine) ning oligi pime aeg käes. Tuled põlema ja usinalt mööda rada edasi.
Selleks ajaks oli muidugi ilge väss juba peal ja ratas sõitis rohkem sinna kus ise tahtis. Lõpust jätsime ühisel arvamusel ühe metsalõigu ära ja veeresime vaikselt kodu.
Hiljem pakkus Lärm ka sooja sauna ja pesemisvõimalust(endal kahjuks ajanappus pressis peale nii et see mõnud jäi ära).
Kokkuvõttes:
Kokku sai siis rajal oldud kuskil 7 tundi, millest enamus aega sai sõitmise peale kulutatud ning vahepeal 5 minutilisi pause tehtud peale raskemaid lõike. Marsruut oli suhteliselt vahelduv, põllud, metsateed, mets, pori, kraavid. Tänaseks annavad lihased ennast mõnusalt tunda ning hing on rahul. Külm ei hakanud kordagi(paksult riides ka). Käes olid maantee sõiduks mõeldud paksud kindad, mis olid küll soojad, aga käsi väsis rohkem ja metsas vaikselt töristades oli siduriga raskem mängida.
Soovitus:
Kui keegi plaanib minna siis võtke oma prillid kaasa. Need mis koha peal läksid aeglase sõiduga kohe uduseks ning ei old eriti hea ilma sõita(aga sai hakkama).
Vot selline üritus toimub siis seal.
Lisaks ka oma muljed laupäevase sõidu kohta.
Kõigepealt tahan ma tänada Lärmi kes pakub fantastilist võimalust teha tutvust tõsise enduuro maailmaga. Matkaga väga rahul. Oli kõike. Lumiseid kruusa teid, põldu, metsa, võsa, muda, kraave ja langenud puid millest tuli üle ronida. Rattaks 450 husa, naelad all. Väga hästi juhitav ja kerge ratas. Ise alles suht algaja sõitja aga sain hakkama küll. Seltskond oli väga lahe ja vanad tegijad toetasid igati.
Kopu juba kirjutas mida kõike põnevat rajal toimus. Tegin ka ise vale kinda valiku. Paksude kinnastega kipuvad sõrmed lõpuks ära väsima.
Õhtuks olin läbi nagu läti raha ja viimased 10 km. võtsin väga rahulikult.
Kellel on plaanis minna minge kindlasti asi on seda väärt. Sõitke vastavalt oma võimetele ja kuulake mida Lärm teile räägib. Tähtis on sõidust mõnu tunda.
Kevadel plaan uuesti minna.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 19 Juul 2007, 14:45
- Asukoht: Viljandimaa
hellcruiser kirjutas:Kas siis 125cc 2t endurol polegi sellistele matkadele kohta? Niipalju kui lugesin on kõik 600cc mehed väga kurjad nende "mopeedide" suhtes.
kuri pole keegi ja kohti jagub,lihtsalt 125cc 2t (võib-olla) ei suuda igast mülkast läbi minna,aga proovima PEAB ikkagi ja ega kedagi metsa ka ei jäeta
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Tänud ka Lärmile ja Joyride meeskonnale.
Sigalahe päev tuli sellest seiklusest. Meil kambas talvesõidukogemusega mehi polnud, aga huvi külma käes rahmeldada oli suur. Liiatigi peibutas ka ilmateade selle talve ainsa pakasega ning meil oli väike lootus ka Võrtsjärve jääd proovida. Ja lõpuks saimegi paarikümne meetri laiusel kaldaribal ka väikse ragina saatel jääd sõita
Algajale talisõitjale kohaselt oli meil liiga palju riideid seljas ja liiga vähe vahetuskindaid kaasas. Läbikülmund käte ja üleriietusest liikumatu kehaga tuli aeg-ajalt paras enesehaletsus peale kui enda sõidutehnikat kõrvalt jälgida püüdsid. Sõidupäeva lõpus ei suutnud jalg enam murda isegi läbijäätunud pükste vastupanuvõimet et kickstarterile tõusta. Aga see pigem lisas asjale vürtsi.
Ei hakka siin pikka loba ajama, aga Joyride matka maksab ette võtta küll. Saab proovida nii lihtsamaid metsaradasid, lepavõsasid, turbaväljasid kui ka rabamülkast läbi ronimist. Lärmi entusiasm on see, mis puhtale sõidurõõmule ilusa värvi veel juurde annab.
Meil oli vanade enduropaksude kõrval kambas ka üks tegus baigivend ja temalgi oli suur naeratus kõikseeaeg näol. Nii et ka baigi ja customivennad, kellel hooaja algus tundub veel mõõtmatult kaugel olevat, siis teile oleks Lärm selles mõttes küll sõidurõõmu ametlik maaletooja, et saad hooajaväliselt mõistliku raha eest heas seltskonnas korralikult peale keerata ja kallutada.
VWman kirjutas:Kui mingi O kogemustega grupp kokku saab, siis ma oleks ka kindlasti käsi töristama .
samad sõnad. endal sellise masinaga kogemus puudub aga sel teemal pole vist kunagi hilja alustada
nii et kui saaks siin lähikuu jooksul kamba kokku, siis mina oleks täitsa käsi..
aga soe saun võiks küll lähedal olla kui see retk läbi saab
Atäna tegin oma esimese sõidu sel aastal. Tallinnas Nõmmel. Lihtasalt ei saanud vastu panna kui tsiklit remonti viimiseks käima panin ja mootori häält kuulsin - nagu nümfomaan noku otsas - kiiver pähe ja liikuma. 60 meetrit kodusväravast ja juba poliiis mind peatas, et mu kainust kontrollida. Ütlesid et kained ja terve psüühikaga inimesed ei tohiks praeguse ilmaga sõita...
Kurat - Lärm on ikka kõva tegija et piiranguid murrab ja enduuromatku ka hooajaväliselt korraldab. Kes vähegi sõita oskab peaks ikka proovima.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 17 Juun 2007, 13:41
- Tsikkel: FZR
- Asukoht: tallinn/+
- Tänatud: 1 kord
Möku kirjutas:Atäna tegin oma esimese sõidu sel aastal. Tallinnas Nõmmel. Lihtasalt ei saanud vastu panna kui tsiklit remonti viimiseks käima panin ja mootori häält kuulsin - nagu nümfomaan noku otsas - kiiver pähe ja liikuma. 60 meetrit kodusväravast ja juba poliiis mind peatas, et mu kainust kontrollida. Ütlesid et kained ja terve psüühikaga inimesed ei tohiks praeguse ilmaga sõita...
Kurat - Lärm on ikka kõva tegija et piiranguid murrab ja enduuromatku ka hooajaväliselt korraldab. Kes vähegi sõita oskab peaks ikka proovima.
jah, kylm mõjus- panid topelt laksu!
VWman,Lang hea meelega tuleks kolmandaks kui sobib. Olen Lärmi juures ühe matka küll teinud kui oma taset enduuros loen ikka sinna algajate poole. Kunagi pole hilja alustada pigem tekkib peale esimest sõitu küsimus, miks ma varem ei ole seda proovinud. Mida suurem punt koos seda ägedam. Kindel käsi kui minek on.
51 61 380 Tõnu.
ma ei murra piiranguid,enduuro hooaeg on 365 päeva aastas ,päris +25krõbisevasse metsa ei tahaks minna.
Ajage punt kokku ja minu poolt on minek kas vöi homme.Isegi nädala sees võite planeerida ,sest siis pole jahimehi.
NB 22märtsil karjääri kärnatamisele veel 3tsiklit 2tunni kestvus kärnatamisele saadaval.
Edu köigile uutele enduuro huvilistele...
Lärm
lärm kirjutas:...Isegi nädala sees võite planeerida ,sest siis pole jahimehi.
N...
pole "juhusliku kuuli" ohtu jahi segamise pärast?
see selleks.. kas on olemas ka number, et millisest seltskonna suurusest kvalifitseerume matkale? et kas 3 sõitjat näiteks on piisav või on tingimuseks see, et kõik sinu renditavad rattad peavad sõidus olema?
4-7 matkajat on 3000eeki ühe mehe hind.
kuni 3 tk siis 3500eeki nägu
olen käinud ka kahe mehega nemad maksid 4000 eeki nägu ,(hea asi oli asja juures et sain nendega piisavalt palju tegeleda ja liikusime kiirelt ja palju ja päeva löpus olid nad ikka päris head söitjad juba).
Kohe ,kohe peaks ilmuma uus joyride kodukas ka,kus leiab palju infot.pisut kannatust
tonjuh kirjutas:VWman,Lang hea meelega tuleks kolmandaks kui sobib. Olen Lärmi juures ühe matka küll teinud kui oma taset enduuros loen ikka sinna algajate poole. Kunagi pole hilja alustada pigem tekkib peale esimest sõitu küsimus, miks ma varem ei ole seda proovinud. Mida suurem punt koos seda ägedam. Kindel käsi kui minek on.
51 61 380 Tõnu.
VWman, Lang ja tonjuh, kui sobib, siis pakuks ka omalt poolt 2-3 huvilist ja võiks ühe sõidu teha. Me oleme NII kõvad mehed, et oleme krossikaid ainult teles näinud, tõotaks tulla huvitav.
Ajaliselt sobib meile tänaste plaanide kohaselt aprilli esimese nädala R v L (4, 5 apr).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.