ei ole päris vanaisa Norton:
http://www.realclassic.co.uk/norton06120100.html
inconelist sumps. mmmmm.
ei ole päris vanaisa Norton:
http://www.realclassic.co.uk/norton06120100.html
inconelist sumps. mmmmm.
HeitiKender just spoke... kirjutas:...chinese
mis see inconel on?
Piipz kirjutas:HeitiKender just spoke... kirjutas:...chinese
mis see inconel on?
http://en.wikipedia.org/wiki/Inconel
scryth kirjutas:Ma ei tea, kas concept-asjad kah siia arvesse lähevad, aga see raip on ikka ilus küll:
Yamaha MT-OSPS! Kui keegi keelt valdab, siis äkki oskab adekvaatsem olla, kuid minu meelest peaks järgnev lõik tähendama, et antud isend on ikkagi tootmises:
Cette série limitée Yamaha MT-OS sera disponible uniquement en version montée, à partir de fin mai 2007, au prix de 12 490 €.
This limited series Yamaha MT-OS will be available only in assembled version, at the end of May 2007, at the price of 12 490?
220+ hp @ 15,000rpm
108+ Nm
158 kg
Toodetakse 50 eksemplari, hind $100 000, nõutav 10% ettemaks.
sang kirjutas:
220+ hp @ 15,000rpm
108+ Nm
158 kgToodetakse 50 eksemplari, hind $100 000, nõutav 10% ettemaks.
Ouch, kui valus.
Wakan
Esmapilgul välimuse järgi suht sõidetav prantslane:
http://www.engmore.com/road.html
http://thekneeslider.com/archives/2006/ ... otorcycle/
huvitav miks sellise disainiga rattaid saada pole... Väga ägedaid asju on siin välja toodud. Miks suured tootjad selliseid asju ei tee...
Kunagi oli jubp popp nokiale läbipaistev korpus. Ratta peal näeb see veel parem välja...pole selline plastmassi kolakas vaid pigem paistab neikedi moodi
muidugi kui see "Motoczysz"'i läbipaistev plast mingi filmitrikk pole...
Motopaks kirjutas:muidugi kui see "Motoczysz"'i läbipaistev plast mingi filmitrikk pole...
See on siiski "trikk", et masina sisemist ilu näidata. Tegelikkuses siiski need plastid läbi ei paista.
http://www.motoczysz.com/main.php?area=07C1
Veel üks suht haige aparaat:
tramm66 kirjutas:Veel üks suht haige aparaat:
infot leiab siit:
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp
kui keegi on juhtunud nägema sellist megafilmi nagu "Torque", siis seal on see aparaat olemas
sõidab nitrochopperiga linnas busside vahelt kolmesajaga ning teeb saltosi ka
Kui gaasi keerab siis tagant inimesed lendavad sest mootori heitgaasid megavõimsad
Vaadake ja näete milleks see tsikkel võimeline on
ja KITT on ka mega auto megaseriaalis, hüppab, räägib ja puha. Ainult megabeib Liis Lass sealt puudu oma poolkiila peaga.
ehk siis ära usu kõike mida filmist näed..
ei tea kas eestis ongi veel sellist ratast nagu mul. Cagiva 4W 600 ?? kardan et tegemist on siiski 16W 600-ga kuna näeb täpselt samasugune välja.
Moomo kirjutas:kui keegi on juhtunud nägema sellist megafilmi nagu "Torque", siis seal on see aparaat olemas
sõidab nitrochopperiga linnas busside vahelt kolmesajaga ning teeb saltosi ka
Kui gaasi keerab siis tagant inimesed lendavad sest mootori heitgaasid megavõimsad
Vaadake ja näete milleks see tsikkel võimeline on
Pea nüüd hoogu ja ära kinolinal olevat kõike nii tõe pähe ka võta. Bruce Willis lasi end Armagedonis tuumapommiga õhku, see ei tähenda sugugi seda, et ta järgmises Die Hard'is jälle elus poleks. Need saltod ja lendavad inimesed lähevad sama riiuli peale
Eh, CB500 oli juba jõudnud tähelepanu juhtida. No pole viga, topelt ei kärise.
See peaks olema ka suhteliselt vähe esinev ratas
http://biker.ee/pics/10/bik_gal_630.jpg
Cagiva River 600 aastast 1995. 24kW singel.
meil kindlalt haruldane, mujal teedel isegi liikvel, firma enda jaoks ammu unustatud - http://www.bikez.com/motorcycles/ducati ... a_1987.php
TLH kirjutas:tramm66 kirjutas:Veel üks suht haige aparaat:
infot leiab siit:
http://www.marineturbine.com/motorsports.asp
Suht mõttetu ratas..
320 hobust 150 000 USD eest
Suvaline R4 bike, väikesed modifikatsioonid, turbo = 400-500 hobust.
Hind: ratta hind + 100 000 EEK muu nodi.
Vähemalt 2 aastat tagasi mainisid tootjad, et selle turbiinmootoriga rattaga kannatab sõita 200 km ning siis vaja paak jälle täis tõmmata. Krt, muud ei tee, kui roni aga tankima sellist janust.
Trammilt saaks 150 000 USD eest eeldatavasti päris mitu ratast, millel enam kui 320 hobust
mõni inimene ei saa vist poindile pihta
asi kindlasti pole siin hobustes.
harimal kirjutas:TLH kirjutas:tramm66 kirjutas:Veel üks suht haige aparaat:
Vähemalt 2 aastat tagasi mainisid tootjad, et selle turbiinmootoriga rattaga kannatab sõita 200 km ning siis vaja paak jälle täis tõmmata. Krt, muud ei tee, kui roni aga tankima sellist janust.
Enamus sportrattaid tänapäeval sõidavad kuni 200km ühe paagiga. 7-10l/100-le ja paagid üldjuhul 16-17 liitri ümber. Muidugi ega mullegi see bensukate vahel töllerdamine ei meeldi Sepp, hull mees, saab paagiga vist üldse kuskil 100km sõita...kui õieti mäletan. Vot see on kütusekulu suure algustähega
harley-davidson vr1000 peaks päris hästi siia nimekirja sobima (et suur tootja ja vähe tehtud mingi 53 vist oli ja vähemalt poolas oli see tootmise ajal ka roadlegal).
britten v1000 pole roadlegal, aga masin väärib äramärkimist kasvõi seetõttu, et on olnud gugenheimis eksponaadiks...
enne IIms toodetud rattad on praktiliselt kõik tänapäeval haruldased ja roadlegalid nii et seda teemat annab päris kenasti keerutada;)
ärge vaadake mööda ka siis linnalegendist Jawa 500cm3
kõik teadsid rääkida et sõbra sõbra onul garaazis on üks aga näinud polnud keegi
Kuidas me saame unustada Suure puguga võistlussarja tulnud ratta....Khjuks kadus selle ratta tehnoloogia koos selle ehitaja surmaga!
http://www.diseno-art.com/encyclopedia/ ... V1000.html
Saaks korra selle püssi pukki.....
Küssa? Kas kellegil veel on Eestis BMW F 650 CS Scarver, tean et kuskil ühte musta veel müüdi, aga see ka kõik... isegi välismaal vähelevinud.