Mootorratas algajale naistsiklistile

Neiu, preili, proua, miss, madam... alafoorum moto- (ja ka mittemoto-) teemalisteks küsimusteks, arvamusteks ja teadaanneteks vaid ja ainult naistele. Eranditult.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • teemasid võivad alustada ainult naised
  • naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
  • rumalaid küsimusi pole olemas,
  • meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

Vaidlen vastu jah....sest vähemasti K on külgkorviga palju stiilsem ja lahedam riistapuu ;). Aga tegelikult ei ole külka ja soolo eriti võrreldavad...mõlemaga on kaif sõita....a see kaif/fun (või milleks seda iganes nimetada) on erinev, nii nagu on erinevad ka sõiduvõtted ja -tehnika. Neid tundeid ja sõitmisi lihtsalt EI anna adekvaatselt võrrelda.

Aga külgkorviga õppe-ja eksamisõit ei ole eeskirjade ja seaduste kohaselt kahjuks lubatud, lisaks sellele ei tea ma öelda, kas enamus tsiklikoole oskaks üldse külkasõitu õpetada.....mina isiklikult küll kahtlen selles. Endal oleks kah veel palju-palju õppida, kui vaid hea õpetaja leiaks...

Zeek

P.S. On see naisterahvas ikka suur ja tugev?
Nimelt nõuab külka juhtimine ja tema sikutamine üsnagi suurt füüsilist jõudu, mida minulgi (väike ja nõrguke nagu ma olen ;)) aeg-ajalt võiks rohkem olla...
Aga kui huvi on, võib ju proovida ja katsetada...tore oleks endale mõni naissoost kaaskülkataja seltsiks saada :D
Elu on...
Kasutaja avatar

vx800
Postitusi: 175
Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
Tsikkel: Zr7
Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas vx800 »

P.S. On see naisterahvas ikka suur ja tugev?
Nimelt nõuab külka juhtimine ja tema sikutamine üsnagi suurt füüsilist jõudu, mida minulgi (väike ja nõrguke nagu ma olen ;)) aeg-ajalt võiks rohkem olla...
Aga kui huvi on, võib ju proovida ja katsetada...tore oleks endale mõni naissoost kaaskülkataja seltsiks saada :D[/quote]

Zeek sa peaksid sellisel juhul Kihnu minema. Seal on nii mõnigi naine kes meestele külkaga sõidus silmad ette teeb. Ja pole nad seal nii :) suured ühti
mees jääb alati iseendaks
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

grahv kirjutas:
Reklaami kah:
Ilmselt on peale nii mitut kuud teema algataja kaasal ratas juba olemas, aga kogemata kombel on minu naise esimene just pakkuda: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5486

:)
mina muidugi ainult noogutan kaasa, aga see ei üllata kedagi. esimesed ise-sõidud tegin jawaga, aga see oli tiba kõrge. en500 on täpselt see. kiirendab linnas, et jalgu ei jääks; kihutab maanteel, kui möödasõiduga kiireks läheb; suht madal ja minu meelest ilus kah veel. räägivad, et kallutab kah ilusti ja sügavale, aga mina nii ei julge. igatahes minu 169 cm kohta on see ratas täpselt paras, et mugav oleks.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

to: vx800. Kihnu on mul plaanis minna küll...külkaga. Sel aastal jäi see lihtsalt mõningaste tehniliste probleemide taha. Ja see "suur ja tugev" oli mõeldud põhimõttelise asjassepuutuva suhtumiskommentaarina, s.t. ma ei kahtle üldse naiste võimetes, kaugel sellest (imetlused ja .oO kommentaarid kihnu naistele), ma tahtsin lihtsalt meelde tuletada, et külkaga sõitmine nõuab veidi enam füüsilist vastupidavust kui enamuse läänemaiste sooloratastega sõitmine... Näiteid: minul näiteks väsib gaasihoidev käsi juba mõnekümne kiloteetriga nii ära, et tuleb hakata mugavamaid asendeid otsima, tuleb ju K-l gaasi jõuga peal hoida... ja siis veel hooga keeramised...ja tsikli tagurpidi sikutamine juhul kui ta näiteks valetpidi pargitud on...

Tegelikult...nagu ma juba eelmises postis ütlesin...oleks mul hea meel kui ka mandril oleks külkadega sõitjaid (ja eriti just naiste seas) rohkem.... saaks vahel seltsis veidi ringi töristadagi...praegu tuleb seda reeglina üksi teha, sest soolodega võrreldes on tema kiirus ikka pea olematu (max. kiirus minu omal kuskil seal 70 kandis, kust edasi enam ei raatsi teda sundida). Ja ega seda jõudu nüüd NII palju kah vaja ei ole...lihtsalt tuleb valmis olla selleks, et seda on vaja tsuti enam kui soologa sõites...ja veidi teisel viisil...


Huh...ma loodan, et ma nüüd kõiki naisi ära ei hirmutanud nii et nad üldse enam külkat ei julge proovida. POLE SEE NII HIRMUS MIDAGI. Kättevõtmise asi...ja küll need oskused ja hakkamasaamine tulevad koos kõige muuga: naudingu, vastupidavuse ja tõelise kaifiga...


Zeek
Elu on...
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: Mootorratas algajale naistsiklistile

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

jukutom kirjutas:
Küsimus siis selline:millise tsikliga soovitate algajal naistsiklistil sõitmist alustada?
Tadaa... Naisterahvale peaks see esimeseks rattaks sobima ju küll...

Motikas - Kawasaki 250 EL -93

* Esmane registreerimine 01/08/93
* Õhkjahutus (4 Takti)
* Elektristarter
* Võimsus passis 24KW
* Äsja Saksast (Eesti registris veel arvel ei ole)
* Värvus Punane-Must-Sopane
* Odomeetri näit - pole aimugi...
* Garantiid ei ole!!!


Kasutatud ja vaata pilte...

Hinnasoov 19.000.- + registreerimine omaniku nimele (1300-)

M: Kawasaki 250 LE -93 24KW (Hind: 19.000.-) KIIRE...!!!!

Pilt

Pilt

Terv,
Kommionu
55 678 444
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

mina ei laseks endale olulisi inimesi algajana 250-350-kuubikuliste ratastega maanteele. need möödasõidud on ikka päris ohtlikud, ma olen jürgi ja jawa pealt seda näinud küll ja küll. aga 70-ga piimaauto järel kulgeda on ka tobe ju (ehkki öko).

lisaks saab 1/5 meesautojuhtidest jupi otsa, kui keset möödasõitu kiirendab, takistades nii mootorratturil temast mööda sõita. ja isegi kui ei juhtu selline juht olema, võib asi tõsiseks minna, sest keera mis sa keerad, ikka võtab möödasõit paar km aega.

aga kui kõnealune sõidab ainult linnas, pole vahet. ehkki varem või hiljem sõidab ta mõnele kokkutulekule, siis maale vanaema juurde, mõne juuliteisipäeva õhtul kusagile ujuma jne. parem arvestada kohe maanteetingimustega ka.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ma ei suuda kuidagi teatamata jätta, et olen MariÖöga täiesti sama meelt selles küsimuses.
Teiseks juhiks tähelepanu sellele, et vägisi ei ole vaja mingit selget kriipsu naismootorratturite ja meesmootorratturite vahele tõmmata.
Lihtsalt põhjust ei ole, kuigi me nii arvame.

Edit 24 kW on siiski juba ohutult võimas. ;)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

spinna kirjutas:
.
Teiseks juhiks tähelepanu sellele, et vägisi ei ole vaja mingit selget kriipsu naismootorratturite ja meesmootorratturite vahele tõmmata.
Lihtsalt põhjust ei ole, kuigi me nii arvame.
Kusjuures mina nii väga ei arva.
Pole jah põhjust...kuigi soolised erinevused mõttemaailmas tulevad teinekord esile. Aga vahe on ühes asjas VÄGA oluliselt sees. Nimelt enamus naisterahvaid ei kipu kohe laiama ja oma võimeid üle hindama.
Ok, kõik on kunagi olnud algajad, aga meesterahavd kipuvad teinekord liialt kiirelt oma ja tsikli võimeid proovima ja üle hindama.

Olen tähele pannud, et naisterahvastel pole nagu sõiduga enamasti vaja tõestada, et ilgelt hästi sujub (kuigi teinekord ehk veel nii hästi ei sujugi) Neil pole probleemi võtta veidi iisimalt ja olla tagasihoidlikumja tunnistada asjade seisu, kui see nii peaks olema.

Kujutage ette kuidas keskmisele mehepojale mõjuks selline teema, mida tavaliselt naismootorratturite kohta tarvitatakse..päris kiirelt tuleks tülid, ma pakuks, sest kohati tundub, et paljud velled on ju sündinud tsikli selga :)

Mõned tähelepanekud sõidukoolitustelt...
Ka seal tehtud tähelepanekud räägivad seda keelt, et poleks nagu põhjust suurt vahet teha. Naisterahvaste juures tuleb siin eriti välja nende suurem ettevaatlikus, millest mõnikord saab ehk alguse väike hirm mõne harjutuse ees. Mõnikord mõjub neile meestest enam nö esinemiskramp.
Kui aga suudad panna seda unustama ja oskad leida need nupud, millega julgustada ja kaasa aidata, siis sujub neil kõik sama hästi, kui meestel.

Igatahes on naiste suur pluss, reaalsem enesehinnang ja väga suur püüdlikus. Mis mul muud jääb üle arvata, eriti kui eilse pakase ja libedusega ühe naisterahava sõitu peeglist jälgisin;-) Aga neid näiteid on veel ja küll.

Kui nüüd sellest Viragost veel, siis selle sõitu maanteel päris algaja käes jälgides ma ei näinud suuri jõuetuse ja möödasõidu probleeme. Teiseks võib mõne möödasõidu jätta ka tegemata, kui asi pole kindel. Ma pakkusin seda ratast pigem selle järgi, mis pilti ma sellega sõitmisest nägin. Eriti just see, et on väga madal ja hea kerge.

Kindlasti pole kogu tõde ka ainult cc de arvus. Ka kg hj suhe on väga oluline. Nii võib ka mõni 500(+ )ratas olla suht raske ja seega kiirendab see kerge 250 samal tasemel, sest suhe on sama, või paremgi.

Kk

grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Lugemata postitus Postitas grahv »

Zeek kirjutas:
minul näiteks väsib gaasihoidev käsi juba mõnekümne kiloteetriga nii ära, et
Selle vastu aitab lihtne "cruise-control" - plastikust klibakas, mis käib ümber gaasirulli ja toetub käe päkale. Nagu pikamaa sõitjatelgi, noh midagi sellist: http://www.crampbuster.com/ Ainult et sellise lihtsa julla hind eestis kipub nii paarisaja krooni kanti olema.

U79
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Jaan 2004, 11:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas U79 »

Kobisen kah kommenatrri vahele. Trehvasin eelmisel suvel punti saksa tsikliste. Olid seal ka paar naist hulgas ja kenasti üks 250nene ja seesinatne Virago hulgas.Olid pika maa sõitnud ilma, et oleks väikeseks, lahjaks või aeglaseks jäänud. Nii, et võta ära kui meeldib. Eestis ju ohtralt dziipe kah, mida mujal maailmas nii palju ringi ei vura:)Iseloomustab lihtsalt menatliteeti:)
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

läheb veits topicust välja, aga seesinane cruis-control jublakas, ehk väike plastmassitükk, mis ümber gaasirutska läheb, on väga abiks asjake. ma ei kujuta ette, kuidas oleksin oma nordkapi reisi ära teinud ilma selleta. siinkohal tänud saarlasele ligimesearmastuse eest ;)

aga teemasse: alguseks 250 hea küll. mul jäid ilmselt kukkumised tänu sellel ära, või tont seda teab...nüüd 1100'ga on mul kah piiraja ilusti olemas, oma peas :D. aga tunne, et kui ntx möödasõiduga hiljaks jään või mõni autojuht piisavalt lolle manöövreid teeb, siis tean, et mul on võimalus keerata ja ta läheb, nagu tuul :). 250'ga oligi just see halb, et möödasõidud kippusid ohtlikuks minema, sest möödasõidutee oli liiga pikk. samas ei soovita ma kunagi algajale kohe nii suurt ratast, kui mul praegu. max 500, kui kannatab, siis alla selle. ja kuigi ma olen suur baigi (st mitte-kroomi, et endurod ka kvalifitseeruksid :P) kummardaja, siis alguseks ehk tõesti midagi chopperimat, sest sellega õpib ilusti selgeks sõitmise küll. samas... oluliselt lihtsam tasakaalu hoida ja ratast tunnetada on sellise aparaadiga, kus jalad on pigem sinu all, kui ees. õppesõiduks oli mul selline classic tüüpi (vist) ratas, millega tegin õppesõiduplatsil ringe, nagu vana mees. oma kroomiga võisin sellest ainult unistada... alles hiljem, kui mitmeid tuhandeid km läbitud, sain ka oma rattaga sellega hakkama. võta siis kinni, mis on hea ja mis pole nii hea. sõltub inimesest. aga naisena võin öelda, et loomulikult on tsikli väljanägemine jube tähtis. mõistuse häält (st kogenud meeste häält) ei taht kohe üldse mitte kuulda võtta. üks asi veel, mida on korduvalt mainitud, aga ütlen veel: nagunii ei jää esimene ratas sulle eluks ajaks, ei olegi mõtet nüüd ennast valimisega ja otsustamisega hulluks ajada. kui ikka sõiduisu suur ja kasvab, siis vasti juba läheb ratas müüki ja siis oskad juba ka enda kogemusele toetudes selle valida, mis oleks KÕIGE sobilikum..

ma ei tea täpselt kellele ma seda juttu nüüd kirjutasin, aga ehk selle pealkirja alla piiluvad naised, kes kaaluvad moto-sammu astumist. kuulake siis vähemalt, naist, kui meeste jutt liiga keeruliseks läheb :D. ehk tahavad nad hoopis naise kaudu oma unistusi täide viia? :twisted:
Vahest sõidan ja teen asju.
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

Cruise control on tõepoolest hea asjandus ning muudab pikamaasõidu palju mugavavamaks...aga seda vaid lääne rataste puhul. K puhul, kus gaasi pealesikutamine 2 trossi kaudu toimib, on vaja gaasi pealekeeramiseks mõningast jõudu rakendada, cruise control aga on plastmassijubin, mis kinnitub gaasirutska ümber järgneval põhimõttel: plastmassist keeleke, mis on väiksema diameetriga kui gaasirutska, sikutatakse gaasriutska peale nii, et tema lusikakaujuline teine ots peopesa randmepoolse osa alla jääb, mis siis pikemal sõidul vajalikku asendisse sätitakse nii et gaas parasjagu peal püsib ja sõrmed lenksust lahti võib lasta ning randmega gaasi peal hoida. Aga kuna K-sugustel ratastel on gaasi pealhoidmiseks parasjagu jõudu vaja, siis cruise control ei suuda rutskast piisavalt tugevalt kinni hoida, libiseb oma asendist ära ja gaas jookseb maha. Kurb, aga nii ta on. Eriti kurb seetõttu, et see sõitmise palju mugavamaks võiks teha. Aga K-l on rutskad ju veel ka plastmassist, mitte kummist...ja isegi kummiluti pealetõmbamine ei suutnud seda plastmassijublakat sundida oma kohal püsima (proovitud, katsetatud....). Teoreetiliselt peaks saama sarnase jubina ka ise valmis meisterdada ning ka sellisena, et ta K-le sobiks, kuid sealjuures tuleks siis ka välja mõelda, kuidas teda kiiresti teise asendisse saada, sest linnasõidul ja kiiruse vahetamisel, oleks vaja cruise control kas rutskalt eemaldada või kiiresti teise asendisse saada...
Elu on...

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Küsige mõne vanema korvimehe käest. Mäletan, et olen vene aeg näinud isetehtud selliseid junne gaasirutskadel ja just korviga ratastel miskipärast.
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

U79 kirjutas:
Trehvasin eelmisel suvel punti saksa tsikliste. Olid seal ka paar naist hulgas ja kenasti üks 250nene ja seesinatne Virago hulgas.Olid pika maa sõitnud ilma, et oleks väikeseks, lahjaks või aeglaseks jäänud.
jaa, olen minagi seda teinud. mina sõidan ette, vaatan olukorra üle, ja kui plats puhas, annan jawale raadiosidega teada, et andku tuld. sakslastel võis sama asi olla. väga mugav featuur.

ehkki siinkohal märgin kohe, et pole ühegi viragoga sõitnud - äkki ongi piisavalt kiirendust 90->120 ja tippkiirust ka. mina tunnen ainult oma Brõnni :)
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

Mari Öö kirjutas:
mina ei laseks endale olulisi inimesi algajana 250-350-kuubikuliste ratastega maanteele.
Möhh... Viragoga oled sõitnud? Mäletad mis tunne oli? JUBE JU!!!

250 / 24KW on ikka oluliselt asisem kui 535 VIRAGO!!! Häda sellele, kes selle kuramuse VIRAGO välja mõtles...

Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

lynxitar
Postitusi: 173
Liitunud: 26 Jaan 2005, 20:13
Tsikkel: Honda VT600C Shadow
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas lynxitar »

Noniih....Kommionu räägi nüüd välja kõik mis Sa sellest asjast tead. Jälgin seda teemat siin ja oli plaan just selline endale hankida. Kasulik teave kulub alati marjaks ära :)
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Palun ärge mind nüüd kividega surnuks loopima hakake...

Mis on oluline see, kuidas kiirendab ratas 100-120, kes käsib teil möödasõitudega koguaeg tegeleda jne. Esimene ratas peaks olema ikka selline liiklusega harjumise ja mõnus rahuliku kulgemise masin. Eta aru saada, kas see kahel rattal kulgemine üldse meeldib. Mida kergem, seda parem. Mida hooldevabam, seda parem. Kui põhiline eesmärk on alguses linnalähedasi ringe teha, siis julgeksin soovitada 4t 125-250cc classic või custom stiili ratast... linnaliikluses oleks aga kõigeparem .... roller. Soovitavalt 4t ja suurte (16") ratastega. Saab tegeleda liiklusesga harjumisega, mitte sõiduga tegelemisega. See ei ole tõesti nii edev ja läikiv, ei saa nahkasid selga panna ja ülbelt pubi ette sõita... aga tervisele, rahakotile ja endast arusamisele väga kasulik.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Täitsa nõusse ei tahaks jääda selle 125 4T soovitusega : maanteel jääb just natukene täiesti ohutust kulgemisest puudu. Pean just seda silmas, et bussid ja veokid kipuvad mööda trügima. Ja muidugi möödasõidud näiteks 80 km/h kulgevatest liiklusvahenditest. Samas 20...25 kW / 150...170 kg ratas peaks ju küll kiirendama 90...120 paremini kui enamus rahvaautoks olevaid sõiduautosid. Vähemalt minu 24kW "itaalia IZ" 8) saab sellega täiesti uhkelt hakkama. Aga keegi eelmistest omanikest on võib olla mõne kW sinna düüside-pihustitega juurde organiseerinud.... nii et mürki ma selle peale ei võta, et tegu kindlasti 24 kW-ga. Päris kindlasti on ta lahjem kui Suzu-GS500.
Veel üks soovitus tuli meelde -> kui võimalik, võiks esimene ( ? ) ratas olla selline, mis ka madalatel pööretel jõuliselt veaks. Siis jääb kohe alguses rohkem tähelepanu sõidutehnika arvelt ( ikka rahulikust tänavasõidust räägime, eks) liiklusele.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Kle Zeek, mis sa ajad hullu korvi juttu. Külgkorviga rattaga sõitmiseks peab olema ikka omajagu kogemust ja piisavalt jõudu. Sellist rasket venejurakat ei soovita mitte ühelegi naisterahvale k.a. sulle. Mäletad ju küll, milline eelmine suvi välja nägi! Eeldan, et algaja naistsiklist ei ole teps mitte kursis b2 mootori hingeeluga. Ja seda peaks ta just olema, et omada siukest ratast. Samas tsiklit omada ning sõita sellega ainult sellpärast, et "cool" on, kah kummaline minu meelest.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

spinna kirjutas:
Täitsa nõusse ei tahaks jääda selle 125 4T soovitusega : maanteel jääb just natukene täiesti ohutust kulgemisest puudu. Pean just seda silmas, et bussid ja veokid kipuvad mööda trügima. Ja muidugi möödasõidud näiteks 80 km/h kulgevatest liiklusvahenditest.
Ei krt ma ei saa, pean väikse OT sisse suskama;-)

Mul on veidi kahju, et ma siinkohal ei saa rääkida 125cc kui minu esimesest rattast nt ja veelparem, kui oleksin selle jutu juures naisterahvas;-)

Aga mitte ei saa hea tundega (mis on segu irooniast, imestusest, kaastundest vene rekkameestele ja kohalikele, nostalgiast, avastamisrõõmust jnejne) meenutamata jätta Moskva-Rostov trassi MZ125SX istumise all.

Pea pidev katkematu jada Maz ja muud sort AZ lõpuga rekkadest, mis meeletu visadusega oma lasti mäkke veeenitasid, ise meeletud tahmalonte välja sülitades. Pea katkematud möödasõidud ja pidevalt tekkiv nö kolmas rida kiiremast liiklusest, sest kiiruste vahe sõiduautodega on liialt suur, et rekkasappa tagasi võtta. Ja Vene ladatorite sõidustiil möödasõitudel..:-))

Ja siis meie oma MZidel seal kõige vahel purjetamas..oeh..Kiiruste vahe rekka ja möödasõidul oleva "väiksena olin põdur, aga muidu olen bmw" stiilis 09 vahel võis vabalt olla 100+ kmh ja sina siis arvesta ja vaata, et vahele ei jää:-)
Ma olen vist miski imelik, aga seda kogemust ja melu ei annaks ma mingi hinna eest ära. Ja kipun sinnaklanti tagasi.

Ei saaks öelda, et tegu oli pidevalt väga ohutu sõiduga, aga ka seal ja rahulikumal trassil sai 11kw 4t 125ga hakkama ja lasti oli ikka ka omajagu peal. Loomulikult polnud just elu reipamaid sõite, aga väga kiruma ka ei kipuks.
Ja möödasõite ikka oli ja igasugu lahedat pulli sai.

vabandused kuubis nüüd veelkord OT pärast, aga omamoodi head mälestused kerkivad ikka tihti pinnale, kui igasugu sõite meenutada.

Kk

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Naikale hea odav tsikkel oleks Honda Rebel. Ülineutraalne ja rahulik.

Ilumeel peab lõivu maksma aga muud omadused mis esimese tsikli puhul olulised on kõik head.

Ma pole muidugi õige mees seda kommenteerima ehk, kuid selline mulje on jäänud.

Veel võiks listis olla:
Kalle "lemmik" :) MZ125SM
Suzuki 600 bandiit
EN 500 ja CB500.
( kui tõesti pikemad sõidud plaanis siis kolme viimast )

ja mida veel võiks proovida on KLE500 Kawasaki. Odav ja kah selline tubli teine.
Plussiks veel see, et saab randa või kruusateele täitsa kivinäoga minna.
See on lausa üllatav kui stabiilne see tsikkel on metsavahel. Uskumatu.
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

Suzuki GS500 võib vist ka siia lisada.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

racerx kirjutas:
Veel võiks listis olla:
Kalle "lemmik" :) MZ125SM
Suzuki 600 bandiit
EN 500 ja CB500.
võiks proovida on KLE500 Kawasaki.
Krr... Nendest küll ükski ei sobi... Need ikka suht kõrged rattad ja pisikesel (160 cm.) naisekesel nendega küll midagi teha pole....

eelpool nimetatud rattad sobivad algajale, kellel pikkust min 170 cm.

Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Aijah... unustasin selle pikkuse täitsa :)

Aga alati kannatab sadulat natuke madalamaks teha ja esiotsa prillidest ja tagaotsa kah veidi allapoole alsta
Küsimus on ju tihtipeale paaris sendimeetris tegelikult.
Nii et võiks uurida.
Suzuki see vana bandiit näiteks mina oma 174cm-iga... täitsa suurena tundsin end :)

Rebeliga muidugi probleemi pole :=) Ja eks teistelgi samasugustel see eelis.
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

suzuki savage on mu meelest päris madal asi. 650-ne ühepütine kroom siis.

ainult et natsa kole :oops:
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

motokoll
Postitusi: 158
Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
Tsikkel: Victory
Asukoht: Tallinn/Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas motokoll »

Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

aga kuidas oleks 2005a. R1 -ga :), äkki naine jätaks vahepealsed variandid vahele. :roll:
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

to kommionu: teeme nii, et alati kõik see, mida sina ei müü ja paku, ei ole s**t ja kõlbmatu :wink:
ja veel, nii palju kui mina mäletan oma havimäluga, siis oli jukutomi naine minust ikka pikem ja seega ka nats kergem valida tsiklit tal. aga jah, mis puutub madalamaks laskmisse, siis minu kawa sai piiksu poolt just sedasi mulle parajaks tehtud, mingi lausa 10 cm vist läks allapoole. ja sellest piisas. aga noh, kõik ei ole jupp-juppid :lol:

mumm
väike kuri mootorrattur
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

mumm kirjutas:
to kommionu: teeme nii, et alati kõik see, mida sina ei müü ja paku, ei ole s*** ja kõlbmatu :wink:
to mumm: Möhh Arumaeisaa... Loomulikult on mul ka kogu see jama (KLE, Virago, Rebel, GS500E, Bandit) müügil (võiksid ikka www.streetfighter.ee lehel nati ringi vaadata kui mulisema hakkad..).. aga need ju ei kõlba naisterahvale... Siin otsiti ratast naisterahvale pikkusega 160cm.

Pakkusin lihtsalt ratast mis kõige mõistlikun algajale naisterahvale tundus...

Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

Postitatud: 26 aug 2004 15:51 Teema:

--------------------------------------------------------------------------------

Ega eriti minus küsimus polegi,minule kõlbab peaaegu kõik,mis koormusele vastu peab,kuid mu "õrnale" naisterahvale (170 cm pikkus)

eelnev on jukutomi tekst. kust sina võtsid pikkuse 160 cm teab ainult sinu oma näpuots mis selle siia kribas. ja 10 cm on ikka paras ports vahet antud juhul.

mumm@ajab täpsust taga kui vaja
väike kuri mootorrattur
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ainult naistele (mootorratturitele või lihtsalt huvilistele)”