2. leht 2-st
Postitatud: 17 Sept 2007, 21:25
Postitas raitonrait2
oldmoped kirjutas:raitonrait2 kirjutas:kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.
Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?

Tore võib ju siin tarka panna olla, aga tuleks endale kas asi kõigepealt selgeks teha või siis ennast niimoodi väljendama õppida, et see ka arusaadav oleks.
mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!
Postitatud: 17 Sept 2007, 22:11
Postitas oldmoped
raitonrait2 kirjutas:oldmoped kirjutas:raitonrait2 kirjutas:kui rasked rullid on, ei pruugi sumps yldse madalatel põõretel tööle hakata.
Kuidas saavd rullid mõjutada seda, millises mootori pööretevahemikus väljalaske resonaatorpaun tööle hakkab?

mul 4,7 rullidega oli minek uimas, ja alles 60 peal tuli ilge tõmme, 3,7 oli kohe algul sitaks hea minek, kuni lõpuni!!!!!
Ja kuidas puutub see kõik resonaatorpauna madalamatel või kõrgematel pööretel töölehakamisse, nagu sa väitsid?
Resonaator hakkab alati tööle samadel mootoripööretel!!!
Kui sul on sees kergemad rullid, siis on samadel mootoripööretel ülekanne aeglasem (niikaua, kuni variaatori tööala maxi jõuab, siis ei ole enam mittemingit vahet). Selletõttu töötab sama kiiruse saavutamiseks mootor kõrgematel pööretel, mille juures on juba mootoril rohkem jõudu ja võimalik, et see langeb kokku juba ka resonaatori tööalaga.
Enamuse resonaatorsummutite (ehk nagu teie räägite sportsummutite) suur miinus ongi see, et kuna vastusurve on väike, siis mootor tihti alumises otsas väändes kaotab märgatavalt mille tõttu ongi aeglane ülekanne vajalik.
Postitatud: 17 Sept 2007, 22:59
Postitas Treax
samas vbl on sul süüteblock vahetatud?.
mul endal sai süüteblock ära vahetatud kuna piip oli katki ja põletas blocki läbi. ja nyyd uus süüteblock on hilisema süütega ja alguses uimerdab . ei ole särtsakust. ja siis kui jõuab sinna maani kus põõrded yless saab hakkab liikuma alles.
Postitatud: 17 Sept 2007, 23:10
Postitas saqants
mai saa aru,mingit laus s**** pole ka ju mõtet postitada.
Postitatud: 17 Sept 2007, 23:26
Postitas Treax
aga tõesta et see on s**t. mina võin kyll tõestada et SEE EI OLE s**t!
Postitatud: 18 Sept 2007, 10:23
Postitas oldmoped
eriti asjalik on antud teemas veel see, et nõu küsiv inimene ei ole isegi mainima vaevunud, et tal
aggressive kirjutas:500-1000 km tagasi on vahetatud kolb, silinder, kõik laagrid, väntvõll(kõik 70 ccm)..siis veel sportsumps(hand made), sportsidurivedru(vist ka sport sidur).ja veel vist midagi
no krt, inimesed ei ole mõttelugejad
Postitatud: 18 Sept 2007, 12:54
Postitas aggressive
njah...nüüd siis tead: 
Postitatud: 18 Sept 2007, 12:54
Postitas aggressive
ja koonusfilter on ka peal
Postitatud: 18 Sept 2007, 18:28
Postitas Treax
aga mis värvi su siduri vedrud on ?. valged vast tundub natuke nõrk 70ccm . ei tea täpselt kuna ei oma 70ccm. ja alguses toimub liiga kiiresti haakumine ja tai saagi põõrdeid sinna kuhu peab.
Postitatud: 18 Sept 2007, 19:06
Postitas raitonrait2
Treax kirjutas:aga mis värvi su siduri vedrud on ?. valged vast tundub natuke nõrk 70ccm . ei tea täpselt kuna ei oma 70ccm. ja alguses toimub liiga kiiresti haakumine ja tai saagi põõrdeid sinna kuhu peab.
jh, 70 ccm vähemalt kollased, ja kõvemad
Postitatud: 18 Sept 2007, 20:29
Postitas aggressive
Postitatud: 18 Sept 2007, 21:40
Postitas oldmoped
Miks sa üldse arvad, et asi võib olla kas rullikutes, siduris jne?
Nagu teisest teemast lugeda, siis sul ju mootor ei töötagi korralikult vaid alumine ots kipub täisjooksma. Mis seal siis imestada on, et alguses kohe iikuma ei hakka vaid aega võtab, kuni ennast puhtaks köhib.
Postitatud: 18 Sept 2007, 22:55
Postitas aggressive
mis mõttes alumine ots kipub täis jooksma?? et saab liiga palju bentsu kätte?
kui alumine ots kipub täis jooksma, siis mis tegema peaksin..kui saab yldse midagi teha
Postitatud: 19 Sept 2007, 15:31
Postitas Sebar
Pead karterisse auke puurima, siis ei jookse enam täis ja foori alt minnes on hoopis teine tera- ülikõva minek.
Postitatud: 19 Sept 2007, 15:33
Postitas Riks
Vaata, et liiga suuri ei puuri!
Postitatud: 19 Sept 2007, 20:19
Postitas aggressive
Postitatud: 19 Sept 2007, 21:26
Postitas margus187
See oli vast ikka naljaga mõeldud!
Ja veel seda ka, et "alumise otsa" all oli vast mõeldud madalaid pöördeid milleg kohalt ära lähed. Seda annab korrastada karbussi reguleerimisega
Tervitades Margus!
Postitatud: 19 Sept 2007, 22:44
Postitas aggressive
mõtlesin just, et kirjutan, et mis pa*ka te ajate..siis mõtlesin, et ju siis räägivad õiget juttu, kui nii targad on aga njah 
Postitatud: 20 Sept 2007, 12:09
Postitas Sebar
margus187 kirjutas:See oli vast ikka naljaga mõeldud!
Ja veel seda ka, et "alumise otsa" all oli vast mõeldud madalaid pöördeid milleg kohalt ära lähed. Seda annab korrastada karbussi reguleerimisega
Tervitades Margus!
Alumise otsa pöördeid saab keerata karburaatori kõige alumisest kruvist- lõponi kinni või lahti.