2. leht 146-st
Postitatud: 08 Aug 2007, 17:08
Postitas erkip
Tsikkelröövel kirjutas:Täna mingi jorss pages Tartus mööda Ilmatsalu tänavat politsei eest. Silma järgi oli kaugelt üle 100. Politsei Primeraga järel. Ma TÕESTI loodan, et politsei selle tüübi kätte sai. Ma ei hakka midagi jahuma mingist mootorratturi mainest. Puht inimlikult ajavad sellised tüübid vihale.
Kahjuks ei saanud politsei teda kätte,tal oli õnnestund Tähtveres ära kaduda
Postitatud: 08 Aug 2007, 17:53
Postitas TLH
ThaNukks kirjutas:saqu kirjutas:TLH kirjutas:jama ainult, et ajakirjanduses igaüht, kes mootorratta selga istub kohe mootorratturiks nimetatakse
No kes ta siis on? "Meeskesistusmootorrattaljasõitisagaeiolemootorrattur" oleks ka natuke keeruline, juht kes sõidab autoga on autojuht, juht kes sõidab mootorrattaga on mootorratta juht, miks ka mitte siis mootorrattur.
Või on kuskil kirjas, et ilma lubadeta mootorratta juhti ei nimetata mootorratturiks? Endal pole muret, load väga pikka aega olemas, lihtsalt milleks seda mootorratturi ja mootorratta juhi vahet teha.

Well, kui puudub A katt, siis kus otsast on tegu mootorratturiga?!? Pigem võiks olla pealkiri ala stiilis "Lubateta maniak kihutas mootorrattal politsei eest" või mis iganes. Kui mingi 16 aastane jorss võtaks isalt autovõtmed ja lendaks mingi SCANIA sanga, kas siis oleks tegemist 16 aastase rekkajuhi või 16 aastase tatipadruniga?
a selle konkreetse isiku puhul võibolla isegi on tegu mootorratturiga, sest lugedes Postimehe kommentaariumi, siis jäi mul mulje, et tegu on rinkamehega ja ju tal siis mingi võistlejalitsents on.
Postitatud: 08 Aug 2007, 18:13
Postitas saqu
ThaNukks kirjutas:
Well, kui puudub A katt, siis kus otsast on tegu mootorratturiga?!? Pigem võiks olla pealkiri ala stiilis "Lubateta maniak kihutas mootorrattal politsei eest" või mis iganes. Kui mingi 16 aastane jorss võtaks isalt autovõtmed ja lendaks mingi SCANIA sanga, kas siis oleks tegemist 16 aastase rekkajuhi või 16 aastase tatipadruniga?
Vaata, kui ükskõik kes (16 aastane tatipadrun, tädi Vilma või nukitsamees) juhib mingit sõidukit, siis on ta seaduse mõistes juht (
Juhi all mõistetakse vastavalt «Liiklusseaduse» § 7 lõikele 4 isikut, kes juhib sõidukit, juhib teel ratsa loomi või veoloomi, või isikut, kes ajab teel kariloomi. Juhi all mõistetakse õppesõidu ja sõidupraktika ajal ka sõiduõpetajat ja -juhendajat vastavalt «Liiklusseaduse» § 32 sätestatud tingimustele. ) Rekkamees on rohkem nagu amet, aga tatikrae oleks ikkagi seljuhul veoauto juht ja vastutaks nagu kõrgema ohuallika valdaja, olenemata sellest, kas tal on load või ei. Ja nüüd järsku muutuvad ilma A-katita mehed, kellel on võistluslitsents juba pooleldi mootorratturiteks

Kui mootorrattur oleks mingi aunimetus, siis võibolla poleks sobiv kasutada seda terminit lubadeta mootorratta juhi kohta, kuid minuteada ta seda pole.
Postitatud: 08 Aug 2007, 18:35
Postitas TLH
saqu kirjutas: Ja nüüd järsku muutuvad ilma A-katita mehed, kellel on võistluslitsents juba pooleldi mootorratturiteks
võistlustel jumal, liikluses seaduserikkuja
Postitatud: 08 Aug 2007, 18:39
Postitas spinna
ThaNukks kirjutas:Well, kui puudub A katt, siis kus otsast on tegu mootorratturiga?!?
Noh, vähemalt siis on Heiti Kenderil ja Sepal ikka nüüd nii palju õnneks läinud, et pika pusimise peale õnnestus kah mootorratturiteks saada.
Enne seda olid siis vist "Meeskesistusmootorrattaljasõitisringradaagaeiolemootorrattur" ja "Meeskesistusmootorrattaljasõitiskiirendustagaeiolemootorrattur"
Aga no on nüüd ikka arutelu

vaadake parem tikuga, kui palju veel paagis benssu alles on...
Postitatud: 08 Aug 2007, 18:43
Postitas 417
TLH kirjutas:a selle konkreetse isiku puhul võibolla isegi on tegu mootorratturiga, sest lugedes Postimehe kommentaariumi, siis jäi mul mulje, et tegu on rinkamehega ja ju tal siis mingi võistlejalitsents on.
Ei taha üldse sellisstesse teemadesse kaasa kirjutada aga kuna need teed tuttavad kus sõit käis ja paha paha küll, aga olen sama lõiku lasknud 200+ kiirusega siis kritiseeriks ka. muide selles suunas seda 10 km lastes on pidev langus ja langusega kurved mis tsiklile tema kõrge isetasendi tõttu nagu peopeal aga sõiduautole pimekurved.
Minu mulje on et kutt sõitis Rkverest välja ja võibolla veaduktilt tulles lasi natsa üle ettenähtu( loll koht kus95% liiklejatest exib - ainult vormista traffe), Poliis oli oma lemmikkohas ja haakis järgi. Oleks ma samas seisus olnud( lubadeta masin mitte arvel ) ja subaru taha ilmunud oleksin seisma jäänud. Muude markide puhul aga arvatavasti keeranud juurde. terve video kubiseb subaru killertehnikast bike tegi ka ühe ohtliku olukorra kui lasi ristis vastasuunast läbi.
video 37-39 sekund on sama kurv kus samamoodi nagu lõikas subaru tegi mondeo kes sõitis sügiel Tõnise(Stonafree) kasti. subarule aga tuli vastu auto kes säilitas külma verd ja surus(mahutas) ennast teepeenrale
ma ei kiida heaks bikemehe tegevust aga kui oleks võimu siis vaataks tugevalt läbi subarumeeste tegevuse.
videolt on näha ka et peale Haljalat nigunii mees kadus aga subarud lasid laste meelimängukohtadest ja 40 alast kus rahvas ületee jalutab ikka killerpasaga läbi.
Postitatud: 08 Aug 2007, 22:37
Postitas Holms
Tsikkelröövel kirjutas:"
Täna mingi jorss pages Tartus mööda Ilmatsalu tänavat politsei eest. Silma järgi oli kaugelt üle 100. Politsei Primeraga järel.
Tartus Ilmatsalu ja Ravila tänavas pea iga päev pealelõunast alates kostub bike`de peenestamise ja operatiivautode sireenide hääli. Kas need ka omavahel alati seotud on, ei paista, kuna veits "rohelust" ees aga miski alla minutilised vahed tekitavad sageli mõtte seotusest. Miskipärast teisel pool maja Ringtee poolt kostub vaid tsiklite hääli

Postitatud: 08 Aug 2007, 23:07
Postitas sepp
ThaNukks kirjutas:
Well, kui puudub A katt, siis kus otsast on tegu mootorratturiga?!?
sa oled ikka eriline koomik.
mis seos on mootoratturil ja a katil peale selle et yx on legaalne ja teine mitte??
A katt ei tee inimesest mootorratturit
samamoodi ei tee seelik igast naisest litsi!!
Postitatud: 08 Aug 2007, 23:15
Postitas joel
Sry, et OT, aga Sepa viimane lause tuletas meelde:
<O.J.> Radio interview quote from Marine Corps General Reinwald and a female radio host. He wants to host some boy scouts at the training center for some practise excercises. As follows
<FEMALE INTERVIEWER>: So, General Reinwald, what things are you going to teach these young boys when they visit your base?
<GENERAL REINWALD>: We're going to teach them climbing, canoeing, archery, and shooting.
<FEMALE INTERVIEWER>: Shooting! That's a bit irresponsible, isn't it?
<GENERAL REINWALD>: I don't see why, they'll be properly supervised on the rifle range.
<FEMALE INTERVIEWER>: Don't you admit that this is a terribly dangerous activity to be teaching children?
<GENERAL REINWALD>: I don't see how. We will be teaching them proper rifle discipline before they even touch a firearm.
<FEMALE INTERVIEWER>: But you're equipping them to become violent killers.
<GENERAL REINWALD>: Well, you're equipped to be a prostitute, but you're not one, are you?
The radio went silent and the interview ended. You gotta love the Marines!
Allikas,
http://www.bash.org
Postitatud: 09 Aug 2007, 01:04
Postitas loomha
Hälvikutest.
Olen see nädal pidanud autoga tööl käima, ummikutes passima, nt. Rannamõisa teel. Võib-olla lähen veel ühe korra autoga see nädal, ning kui ikka mingi bemariveljelaiusetagarattaga bike või kroom mind tolmu mattes paremalt teepervelt mööda tuisata kavatseb, teen autoga väikese, aga väga järsu ja piisava nõksu!
Palava ilmaga tahaks ilma kondita autos aknad lahti hoida.
Kasutage suunatuld ning mööduge autodest katkendjoonega tähistatud teelõigul vastassuuna kaudu, või seisvatest autodest oma sõidurajas asfaldilindile jäädes.
Re
Postitatud: 09 Aug 2007, 08:07
Postitas Bladyhell
loomha kirjutas:Hälvikutest... teen autoga väikese, aga väga järsu ja piisava nõksu!
Noh, siis oled sa lihtsalt idioot. Mitte et ma seal sõidaks. Ei viitsigi rohkem kommenteerida.
Postitatud: 09 Aug 2007, 08:49
Postitas polecat
Loomhale: milleks hakata nüüd kätte maksma selle eest, et keegi teeb midagi valesti? kui ta mahtus mööda ilma sinu autot rikkumata, siis milles on probleem? oletan, et sa ikka oled ka mootorrattur?? teinekord ehk teed isegi nii, kas sina siis tahad, et keegi sind sellise asja eest karistab?
Mina ei mõista sellist kättemaksuhimu....

kiruda ikka võib, aga milleks tekitada ise veel suurem oht ja olla samasugune riskifaktor liikluses

Postitatud: 09 Aug 2007, 08:52
Postitas Habib
loomha kirjutas:teen autoga väikese, aga väga järsu ja piisava nõksu!
Palava ilmaga tahaks ilma kondita autos aknad lahti hoida.
Ehk siis, lased kellelgi end puruks sõita, kuna ta ajas sulle tolmu aknast sisse? Tase vend oled! Kõik mis siin öelda, sai Bladyhelli poolt öeldud.
Postitatud: 09 Aug 2007, 09:01
Postitas kris.
Suisa meeliülendav on "kümmelda" paarutamisest ülestõusnud tolmupilves ...
Head tolmutamist kõigile ...
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Postitatud: 09 Aug 2007, 09:07
Postitas sepp
loomha kirjutas:Hälvikutest.
Olen see nädal pidanud autoga tööl käima, ummikutes passima, nt. Rannamõisa teel. Võib-olla lähen veel ühe korra autoga see nädal, ning kui ikka mingi bemariveljelaiusetagarattaga bike või kroom mind tolmu mattes paremalt teepervelt mööda tuisata kavatseb, teen autoga väikese, aga väga järsu ja piisava nõksu!
Palava ilmaga tahaks ilma kondita autos aknad lahti hoida.
Kasutage suunatuld ning mööduge autodest katkendjoonega tähistatud teelõigul vastassuuna kaudu, või seisvatest autodest oma sõidurajas asfaldilindile jäädes.
no fantastika... osta omale siis kliimaga auto!
naine ei anna nikku v milles on sinu probleem.
tee parem võike ja piisav nõx omale parema käega... siis vb rahuned maha ja ei hakka ajama ila,et teex mõne ratturiga tahtlikult avarii..
Postitatud: 09 Aug 2007, 09:10
Postitas ishijupp
Huvitav, kas loomha söandab tsiklistide kokkutulekul oma kasutajanimega sildi rinda panna?

Postitatud: 09 Aug 2007, 09:18
Postitas nostrak
loomha kirjutas:Hälvikutest.
Olen see nädal pidanud autoga tööl käima, ummikutes passima, nt. Rannamõisa teel. Võib-olla lähen veel ühe korra autoga see nädal, ning kui ikka mingi bemariveljelaiusetagarattaga bike või kroom mind tolmu mattes paremalt teepervelt mööda tuisata kavatseb, teen autoga väikese, aga väga järsu ja piisava nõksu!
Palava ilmaga tahaks ilma kondita autos aknad lahti hoida.
Äkki ummikus olles lööksid mõnel bemarivennal küljeklaasi ka sisse, mis ta baldeitab seal jahedas autos, las igistab ja hingab ka tolmu.

Postitatud: 09 Aug 2007, 09:18
Postitas Space
Loomha tahab kuulsaks saada hälvik-autojuhtide rubriigis

Postitatud: 09 Aug 2007, 09:22
Postitas Jack
Kuule loomha - mis nüüd on, kas lõi kuse keema et keegi ummikus sinust kiiremini edasi jõuab. Huvitav, mis siis häda oleks, kui sinust reeglite järgi mööda oleks sõidetud - vingugaas oleks lahtisest aknast sisse tulnud või? Ja kui sa nüüd hästi mõtled, siis katsu meelde tuletada, kuhu sa oma auto ummikus sättinud oled, kas keset sõidurada, vasakule või paremale. Mõtlesid - tore! Nüüd äkki jõudis sulle ka kohale et kui sa oma kalli konditsioneerita neljarattalise sõbra telgjoone lähedale ajad siis sust lihtsalt EI MAHU õigelt poolt mööda!
Kui sa nii kõva mees oled, et hakkad siin ette ja tahakeeramisi planeerima siis ole hea, anna siinsamas teada kus ja kuna sa järgmine kord ummikus istud, ma tulen ja tolmutan kohe mõnuga!
Sellise suhtumisega inimeste kohta on minul isiklikult ainult üks arvamus - tattnina!
Postitatud: 09 Aug 2007, 09:38
Postitas Julge
sepp kirjutas:
tee parem võike ja piisav nõx omale parema käega...
MEGAIRW!
Kust kuradi kohast sa võtad neid kilde? Päev jälle korras...

Postitatud: 09 Aug 2007, 10:38
Postitas Aatomik
Isegi kaldun lahkarvamuste puhul samuti tsiklimeeste poole, aga see poolehoid paistab ei ole mitte nii tingimusteta kui osadel. Ettekeeramine on muidugi liig mis liig aga arvan siiski ka mingil määral mõistvat loomha reaktsiooni.
Mida tahan öelda, on see, et kuigi pean väga lugu ja tunnen poolehoidu tsiklimeeste/-naiste vastu, kuid minu arusaamise järgi ei muutu inimene tsikli selga isudes tingimusteta "pühaks lehmaks".
Huvitav oleks teada foorumlaste suhtumist sellisel juhul, kui sama manöövri oleks sooritanud mõni auto?
Postitatud: 09 Aug 2007, 11:28
Postitas baltroon
loomha kirjutas:Hälvikutest.
Olen see nädal pidanud autoga tööl käima, ummikutes passima, nt. Rannamõisa teel. Võib-olla lähen veel ühe korra autoga see nädal, ning kui ikka mingi bemariveljelaiusetagarattaga bike või kroom mind tolmu mattes paremalt teepervelt mööda tuisata kavatseb, teen autoga väikese, aga väga järsu ja piisava nõksu!
Palava ilmaga tahaks ilma kondita autos aknad lahti hoida.
Kasutage suunatuld ning mööduge autodest katkendjoonega tähistatud teelõigul vastassuuna kaudu, või seisvatest autodest oma sõidurajas asfaldilindile jäädes.
Ehk leiad endale siit peksukoti:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=230340#230340
Aga usu mind, plekk-kuubikuga kaitsetut ratturit rünnates riskid sa kõvasti enamaga, kui kortsus plekk.

Postitatud: 09 Aug 2007, 11:44
Postitas baltroon
Tagasi Hälvikutest -Mootorratturite juurde tulles pean isiklikult ebanormaalseks tegelasi, kes liiklevad
LIIKUVATE sõiduridade vahel. Pean siinkohal silmas Pirta teed ja Narva mnt. algust, kus kiirused jäävad sinna 70-100km/h vahele. Rahulikult ühtlases liiklusvoos kulgemisel ei oska enamus tavaliiklejatest arvestada, et tema ja kõrvalsõitva auto vahelt võib 150-? km/h kiirusega läbi pürstida mõni elupõlgur. Kusjuures on sellise asja tulemusel teinekord ehmatus palderjani tilku nõudev.
Oma sõiduõpetaja kogemusest olen harjunud sõitma kolmveerandik silma tahavaatepeeglis ja ennem manöövri algust pime nurgaga arvestama aga möödunud nädalal ei olnud mulle sellestki abi. Olin parajasti viisakalt suunaga ümberreastumist alustamas (seda siis Narva mnt.-l, suunaga linnast välja, enne Pirta silda), kui minu liikumiskiirusest ca. 90km/h tunduvalt kiirem Hälvik ilmus ja kadus oma Sädeleva Sitaga kõigest murdsekund ennem roolipööret. Ja vot see oli koht, kus ma tundsin puudust oma heast sõbrast, sõjaväe aegsest MG-3st.

Postitatud: 09 Aug 2007, 12:18
Postitas speedvana
baltroon kirjutas:Tagasi Hälvikutest -Mootorratturite juurde tulles pean isiklikult ebanormaalseks tegelasi, kes liiklevad
LIIKUVATE sõiduridade vahel. Pean siinkohal silmas Pirta teed ja Narva mnt. algust, kus kiirused jäävad sinna 70-100km/h vahele. Rahulikult ühtlases liiklusvoos kulgemisel ei oska enamus tavaliiklejatest arvestada, et tema ja kõrvalsõitva auto vahelt võib 150-? km/h kiirusega läbi pürstida mõni elupõlgur. Kusjuures on sellise asja tulemusel teinekord ehmatus palderjani tilku nõudev.
Oma sõiduõpetaja kogemusest olen harjunud sõitma kolmveerandik silma tahavaatepeeglis ja ennem manöövri algust pime nurgaga arvestama aga möödunud nädalal ei olnud mulle sellestki abi. Olin parajasti viisakalt suunaga ümberreastumist alustamas (seda siis Narva mnt.-l, suunaga linnast välja, enne Pirta silda), kui minu liikumiskiirusest ca. 90km/h tunduvalt kiirem Hälvik ilmus ja kadus oma Sädeleva Sitaga kõigest murdsekund ennem roolipööret. Ja vot see oli koht, kus ma tundsin puudust oma heast sõbrast, sõjaväe aegsest MG-3st.

sõidan sinupoolt mainituid teed (edas,tagas)2*päevas ja igal võimalusel tsikliga, 70 - 100 km/h kulgemist seal eriti ei tähelda, kiirused on ehk 40-60 ja seda kahe tropi vahel, russalka ja pirita sild. ajaliselt saab tsikliga kogu teelõigu ehk 10-15min. kiiremini läbida ja seda ka siis kui on
kolmveerandik silmalisi ja teate neid on täitsa palju, tublid

kui võimalik, saavad need autojuhid minult käpa

ja muidugi võib vahe olla, et mina seal "tipptunnil"
siuke 150 km/h kulgev sädelev s**t jääb ehk öömelusse
Postitatud: 09 Aug 2007, 12:25
Postitas baltroon
speedvana kirjutas:baltroon kirjutas:Tagasi Hälvikutest -Mootorratturite juurde tulles pean isiklikult ebanormaalseks tegelasi, kes liiklevad
LIIKUVATE sõiduridade vahel. Pean siinkohal silmas Pirta teed ja Narva mnt. algust, kus kiirused jäävad sinna 70-100km/h vahele. Rahulikult ühtlases liiklusvoos kulgemisel ei oska enamus tavaliiklejatest arvestada, et tema ja kõrvalsõitva auto vahelt võib 150-? km/h kiirusega läbi pürstida mõni elupõlgur. Kusjuures on sellise asja tulemusel teinekord ehmatus palderjani tilku nõudev.
Oma sõiduõpetaja kogemusest olen harjunud sõitma kolmveerandik silma tahavaatepeeglis ja ennem manöövri algust pime nurgaga arvestama aga möödunud nädalal ei olnud mulle sellestki abi. Olin parajasti viisakalt suunaga ümberreastumist alustamas (seda siis Narva mnt.-l, suunaga linnast välja, enne Pirta silda), kui minu liikumiskiirusest ca. 90km/h tunduvalt kiirem Hälvik ilmus ja kadus oma Sädeleva Sitaga kõigest murdsekund ennem roolipööret. Ja vot see oli koht, kus ma tundsin puudust oma heast sõbrast, sõjaväe aegsest MG-3st.

sõidan sinupoolt mainituid teed (edas,tagas)2*päevas ja igal võimalusel tsikliga, 70 - 100 km/h kulgemist seal eriti ei tähelda, kiirused on ehk 40-60 ja seda kahe tropi vahel, russalka ja pirita sild. ajaliselt saab tsikliga kogu teelõigu ehk 10-15min. kiiremini läbida ja seda ka siis kui on
kolmveerandik silmalisi ja teate neid on täitsa palju, tublid

kui võimalik, saavad need autojuhid minult käpa

ja muidugi võib vahe olla, et mina seal "tipptunnil"
siuke 150 km/h kulgev sädelev s*** jääb ehk öömelusse
Kuule

, hinga nüüd rahulikult sisse. Siis välja. Loe oma post üle ja muuda see enam vähem arudaadavaks. Või õigemini see lõpu osa. Ja oleme jälle sõbrad edasi
P.S: Ma ei räägi sõiduridade vahel sõitmisest ummikutes, see on juba läbitud teema ja minu postidest leiad minu poolse seisukoha sellele. Hetkel räägin täiesti toimivast liiklusvoost, kus autojuhte pelutavad tippkiirusel süstivad raketid, kohal, kus neid sisuliselt ei osata oodatagi.

Postitatud: 09 Aug 2007, 13:47
Postitas speedvana
to:baltroon
vabandan, et ehk lugesin sinu tähelepaneku liiga diagonaalis läbi, süü ajan palavusele, et ise "puhaspoiss"

olla.
siis pole muud kui, need kes ei arvesta kaasliiklejatega, olgu hobuse või raketiga on persekukkunud peerud
Postitatud: 09 Aug 2007, 22:36
Postitas Tihver
Politsei poolt auto või mootorratta taga ajamine on kõige idiootsem asi, mida liikluses teha saab. Sellega muudetakse ju tänavad rahvaralliks ja 75% sellistest tagaajamistest lõppevad avariiga. Paremal juhul sõidab tagaaetav üksi teelt välja, halvemal juhul sattub adrenaliini laksu all ja oma võimeid üle hindav juht vastasuunavööndis kokku teise liiklejaga ning siis võib kindel olla, et mõni elu jääb sinna maha. Kui rikkumine on fikseeritud, sõiduki number teada, siis karistamiseks on palju ohutumaid viise kui tänavaralli.
Ei puutu küll teemasse, aga "pahade" karistamisel on politsei nii hoogu sattunud, et ei võta arvesse enam konkreetset situatsiooni kus rikkumine tehti vaid ainult numbrit radaril ja liikluseeskirja.
Miks mõõdab politsei kiirust asulalõpu märgi kõrval, mitte asulas sees? Miks trahvib politsei jetisõitjaid märgistatud alal eemal ujumiskohtadest mitte supelrannas?
Vastus on lihtne, selleks, et koguda trahviraha. Liikluskultuuri parandamisel ei ole sellega mingit pistmist.
Postitatud: 09 Aug 2007, 22:51
Postitas Monstro
Hetkel just toimus mingi ameerika film kus 6 mendi autot ajasid taga üht zigulit (vahtralehega). Ralli lõppes Tööstuse ja Vana-Kalamaja seina vastu. Mees jäi vist ise teveks kuna tõsteti kongi. Kuid kas tõesti on politseinikel igav? Üks auto kusjuures liitus tagaajajatega tulles kadrioru poolt ja tuhises minust viru ringil mööda. Mõttetu.
Postitatud: 09 Aug 2007, 23:04
Postitas pritsu
No ei ole mõttetu. Kujutad ette, mis hakkaks toimuma liikluses, kui otsustatakse tagaajamistest loobuda? Seadusesilmadele vastuhakkamist tuleb rangelt karistada ja igasugused ärasõidud nullida. Pagana kahju, et tehnilised vahendid meie riigis puudulikud, et tagada suurem turvalisus tagaajamise puhul. Loomulikult jookseb kuskil ka piir, aga see selleks.
Mis moodi see Haljala lugu oli tegelikult lõppenud? Mitte pollarid ei olnud ta kätte saanud, vaid ratas oli streikinud?
Postitatud: 09 Aug 2007, 23:19
Postitas Tihver
Haljala lugu lõppes vist sellega, et kutt oli metsa vahele keeranud kuna ratas streikis ja politsei leidis ta metsa kammides üles.