2. leht 2-st

Postitatud: 07 Juul 2007, 22:55
Postitas -ShadowofDeath-
est333 kirjutas:
nm5 kirjutas:
est333 kirjutas:
Kui palju sellel aprilia SR 50 Streetil hobujõude on? kodulehel on ~8 aga see ei ole eriti täpne :roll:
Kas sul on vaja hobujõude sajandiku täpsusega või? :D
ei tahaks teada kas see on kuskil 7,5-8 või 8-8,5 :wack:
Hobujõude siis vahemikus 7,5 kuni 8,4, see üks hobune siia sina ei mõjuta küll suurt midagi.

Postitatud: 07 Juul 2007, 23:00
Postitas nm5
est333 kirjutas:
nm5 kirjutas:
est333 kirjutas:
Kui palju sellel aprilia SR 50 Streetil hobujõude on? kodulehel on ~8 aga see ei ole eriti täpne :roll:
Kas sul on vaja hobujõude sajandiku täpsusega või? :D
ei tahaks teada kas see on kuskil 7,5-8 või 8-8,5 :wack:
Ma arvan ,et see 7,5-8 või 8-8,5 sõltub pigem juba sellest kui hea kvaliteediga mudel sulle kätte satub või kui hästi sissesõit tehtud on.

Postitatud: 07 Juul 2007, 23:51
Postitas est333
Mul jälle küsimus :lol: et miks see Aprilia SR 50 R factory on kuskil 12 tonni Aprilia SR 50 Streetist kallim kui streetil on rohkem hobujõude? See ajab segadusse :?

Postitatud: 08 Juul 2007, 00:06
Postitas MRT
factory on sissepritsega, tavaline sr karpaga

Postitatud: 08 Juul 2007, 01:20
Postitas H11henri
street on vana kerega kah, aga factory on ikkagi uue kerega masin nagu sr50r. sr50r ja streedil on kah sama mootor, aga sr50r on kallim ikkagi, kuna sel uus kere ja vist kallimad jupid ja rohkem elektroonikat jne.

Postitatud: 08 Juul 2007, 15:20
Postitas est333
Factoryil 6,3 hobujõudu ja sisepritse aga 50 R on ~8 hobujõudu.

Kui mõlemad stockid midagi pole muudetud ainult piirajad maas ja 300km sissesõit tehtud. siis kummal parem kiirendus ja kummal parem top kiirus?
Ma loodan, et liiga keeruline pole :wink:

Postitatud: 08 Juul 2007, 16:41
Postitas necromany
Factoryil 6,3 hobujõudu ja sisepritse aga 50 R on ~8 hobujõudu.

Kui mõlemad stockid midagi pole muudetud ainult piirajad maas ja 300km sissesõit tehtud. siis kummal parem kiirendus ja kummal parem top kiirus?
Ma loodan, et liiga keeruline pole
Wildridersis öeldi mulle et see aprilia sr 50 karburaatoriga ver ei ole tegelikult 8 hobujõudu vaid mingi 5-6. Ma pakun et suhtelist võrdsed.

Postitatud: 08 Juul 2007, 16:46
Postitas H11henri
sr50r pidi olema kiirem ja parem kiirendus, olen mitme inimese suust seda kuulnud, aga factory võtab mingi 2,0l/100km kohta, aga sr50r võtab 5,0l/100km kohta.

Postitatud: 08 Juul 2007, 17:15
Postitas Aksel
H11henri kirjutas:
sr50r pidi olema kiirem ja parem kiirendus, olen mitme inimese suust seda kuulnud, aga factory võtab mingi 2,0l/100km kohta, aga sr50r võtab 5,0l/100km kohta.
Kui aus olla siis mina küll ei ütleks, et see kütusekulu 5l/100km kohta oleks. Ise sõidan sellega ja olen sõitnud mingi 4800km selle aja sees ma olen vaadanud, et üksi sõites on 3.5l/100km kohta ja kahekesi umbes 4l/100km kohta.

Postitatud: 08 Juul 2007, 18:12
Postitas H11henri
siis on sul vedanud, ei tea kuidas sul nii väike on :shock: kuna tavaline pidigi olema 5,0l/100km kohta.

Postitatud: 08 Juul 2007, 19:42
Postitas Enemy Territory [ COD ]
H11henri kirjutas:
siis on sul vedanud, ei tea kuidas sul nii väike on :shock: kuna tavaline pidigi olema 5,0l/100km kohta.
äkki see on sissesõidu ajal? 5l/100-le sissesõidu ajal tavaliselt võtabki rohkem kütust. :roll:

Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 18 Aug 2009, 16:14
Postitas grip

5l/100km on siis kui sul on sportsummuti ja mitte midagi muud aga koos sportsumpsiga on kiirus ka peaaegu sada, vähemalt yasuni r iga.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 18 Aug 2009, 16:27
Postitas efendi

Kulla mehed, kas te ikka eelmise postituse kuupäeva ka vaatate? :wack: :wack:


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 18 Aug 2009, 18:26
Postitas necromany
efendi kirjutas:

Kulla mehed, kas te ikka eelmise postituse kuupäeva ka vaatate? :wack: :wack:

Kle teine üritas oma esimese postituse teha, ära riku seda momenti :ner:


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 05 Sept 2009, 22:52
Postitas ol4r!

Mul endal 50cc roller ja ta max kiirus on 60km/h kuna tal on palju võimsust. Kas siis üle 45km/h ei tohi asulavälisel teel sõita? :shock:


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 05 Sept 2009, 23:35
Postitas valgehiinlane

mopeedilubadega ei tohi sa mitte kuskil üle 45km/h sõita.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 10:31
Postitas oldmoped
valgehiinlane kirjutas:

mopeedilubadega ei tohi sa mitte kuskil üle 45km/h sõita.

Ei pea igas teemas sõna võtma, kui ise kah täpselt ei tea!
Mis load sul on, ei puutu mittekuidagi asja! Mopeediga ei tohi sõita kiirmini kui 45kmh.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 13:21
Postitas sentry

Tegelt, kui natuke närida, mopeediga ei tohi saada sõita üle 45 tunnikiiruse, kui sellest üle lääb siis on sul mootorrattas.
Nii et sõites "mopeediga" kiiremini kui 45km/h muutub see mootorrataks.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 13:56
Postitas Mix
sentry kirjutas:

Tegelt, kui natuke närida, mopeediga ei tohi saada sõita üle 45 tunnikiiruse, kui sellest üle lääb siis on sul mootorrattas.
Nii et sõites "mopeediga" kiiremini kui 45km/h muutub see mootorrataks.

Oehh....
EI MUUTU!!!
Lihtsalt sõidad kiiremini, kui on lubatud mopeediklassi kuuluvale sõidukile ja kogu moos. Karistada saadki selle eest, et ületasid mopeedidele kehtestatud kiirust.
Mul on elus olnud kaks D-mootoriga "sääreväristajat", ja mõlemad sõitsid soodsates oludes 60 km/h. Suudad sa ette kujutada, kuidas sisuliselt abimootoriga jalgratas transformeerub poole sõidu pealt ümber mootorrattaks? Seda ei juhtu ei füüsiliselt ega juriidiliselt. Mopeediks jääb ta ikkagi.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 14:59
Postitas oldmoped

... kui ei ole ise teostatud masina keelatud ümberehitust selliste kiiruste saavutamiseks.

Oluline on ka see, mis on antud masina valmistajakiirus - ka selle ületamine on keeelatud ja on täpselt samamoodi liigituv kiiruseületuseks.
Nii, et ka euroopa jaoks pisimopeedina toodetud paljud mopeedid ja isegi näiteks osad aeroxid ja sr'id(!) on valmistajakiirusega 25kmh ja sellega sõit näiteks kiirusega 35kmh on kiiruseületamine vaatamata sellele, et mopeediklassi sõidukile lubatud liikluskiirust ei ole veel rikutud.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 15:25
Postitas valgehiinlane
oldmoped kirjutas:
valgehiinlane kirjutas:

mopeedilubadega ei tohi sa mitte kuskil üle 45km/h sõita.

Ei pea igas teemas sõna võtma, kui ise kah täpselt ei tea!
Mis load sul on, ei puutu mittekuidagi asja! Mopeediga ei tohi sõita kiirmini kui 45kmh.

kas siis nt. 125cc lubadega ei tohi ikka mopeediga sõita üle 45km/h? tekitab küll kahtlust.
aga kui vale juttu ajan, siis vabandust.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 16:07
Postitas pyramiid
valgehiinlane kirjutas:
oldmoped kirjutas:
valgehiinlane kirjutas:

mopeedilubadega ei tohi sa mitte kuskil üle 45km/h sõita.

Ei pea igas teemas sõna võtma, kui ise kah täpselt ei tea!
Mis load sul on, ei puutu mittekuidagi asja! Mopeediga ei tohi sõita kiirmini kui 45kmh.

kas siis nt. 125cc lubadega ei tohi ikka mopeediga sõita üle 45km/h? tekitab küll kahtlust.
aga kui vale juttu ajan, siis vabandust.

Sellisel juhul peab sul pill juba arvel ka olema, kindlustused, ülevaatused, load, täis värk.. Siis kima ka üle 45km/h..


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 16:31
Postitas oldmoped
pyramiid kirjutas:

Sellisel juhul peab sul pill juba arvel ka olema, kindlustused, ülevaatused, load, täis värk.. Siis kima ka üle 45km/h..

Kui asi on mopeed, siis ta ka jääb selleks. Liikluskindlustus, registrinumber ega juhil olevad lubadekategooriad ei muuda seda.
Kiirusepiir jääb ikkagi see, mis on valmistaja poolt ette nähtud või liikluseeskirjade järgi mopeedile lubatud.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 19:27
Postitas sinilind123

Sa võid alati oma mopeedi A kategooriana registreerida.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 20:02
Postitas oldmoped
sinilind123 kirjutas:

Sa võid alati oma mopeedi A kategooriana registreerida.

Sellist asja, nagu a kategooria masinad ei ole olemas! A kategooria on sinu juhilubade järgne juhtimisõigus, mis näitab, et sa võid juhtida mootorratast.

Sõidukite liigituse järgi on kõik kahe- ja kolmerattalised sõidukid L kategooria sõidukid.
Täpsem liigitus on:

L kategooria sõidukid on kahe või kolmerattalised mootorsõidukid, sh alltoodud nõuetele vastavad neljarattalised mootorsõidukid:
a) L1e kategooria (mopeed) on kaherattaline sõiduk, mille valmistajakiirus ei ületa 45 km/h ja mille sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm3 või mille elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa 4 kW;
b) L2e kategooria (mopeed) on kolmerattaline sõiduk, mille valmistajakiirus ei ületa 45 km/h ja mille sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm3 või mille elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa 4 kW;
c) L3e kategooria (mootorratas) on ilma külghaagiseta kaherattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 45 km/h ja/või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm3;
d) L4e kategooria (mootorratas) on külghaagisega kaherattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 45 km/h ja/või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm3;
e) L5e kategooria (kolmratas) on sümmeetrilise rataste asetusega kolmerattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ületab 45 km/h ja/või mille sisepõlemismootori töömaht ületab 50 cm3;
f) L6e kategooria (kerge neliratas) on neljarattaline mootorsõiduk, mille valmistajakiirus ei ületa 45 km/h, mille tühimass, elektrisõidukitel akude massi arvestamata, ei ületa 350 kg ja mille sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 cm3 või muu sisepõlemismootori suurim kasulik võimsus ei ületa 4 kW või mille elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa 4 kW. Temale rakenduvad L2e kategooria sõiduki tehnilised nõuded, kui üksikdirektiivides ei ole ette nähtud teisiti;
g) L7e kategooria (neliratas) on neljarattaline mootorsõiduk, mis ei ole L6e kategooria mootorsõiduk, mille tühimass, elektrisõidukitel akude massi arvestamata, ei ületa 400 kg (kaubaveoks ettenähtud sõidukil 550 kg) ja mootori suurim kasulik võimsus ei ületa 15 kW. Selline sõiduk loetakse kolmrattaks ja temale rakenduvad L5e kategooria sõiduki tehnilised nõuded, kui üksikdirektiivides ei ole ette nähtud teisiti.

Mopeed on L1 või L2 sõiduk ja sellest 45kmh'st ei pääse sa mittekuidagi, sest mootorratal, ehk siis L3 sõidukil peab valmistajakiirus ületama 45 km/h ja/või sisepõlemismootori töömaht ületama 50 cm3.

Saage ükskord aru, et kui sõiduk on projekteeritud tootja poolt kasutamiseks mingi konkreetse maksimaalkiiruseni, siis sellest sa erit lihtsalt ka ei pääse.


Re: Soovitage rollerit max 15000 eek

Postitatud: 06 Sept 2009, 21:51
Postitas sentry
Mix kirjutas:
sentry kirjutas:

Tegelt, kui natuke närida, mopeediga ei tohi saada sõita üle 45 tunnikiiruse, kui sellest üle lääb siis on sul mootorrattas.
Nii et sõites "mopeediga" kiiremini kui 45km/h muutub see mootorrataks.

Oehh....
EI MUUTU!!!

Vabandust kui valesti aru said, aga tahtsin öelda et siis kui sul liigub üle 45km/h, siis on sul tegemist mootorrattaga.(mitte et see poole sõidu pealt muutuks) :roll: