Postitatud: 03 Juun 2007, 12:05
Selle viga on see,et too ei võta 160km/h sisseants01 kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... w&id=62558
Mis sellel viga on?

Selle viga on see,et too ei võta 160km/h sisseants01 kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... w&id=62558
Mis sellel viga on?
olgem siiski terminites täpsed ja kasutagem usakate ehk antud terminite /tsiklitüüpide päritolumaa originaalseid definitsioone:Chopper-reeglina jäiga raamiga, v2 mootor, ette viidud esihark, ühekohaline. Choppereid poes ikka niisama ei müüda vaid ehitatakse enamasti ise (või lased valmistada WCC, OCC, etc...). Sõiduks suht ebamugav (meie teedel kindlasti). Meil ringiliikuvad isendid on cruiserid (igasugused kroomilaadsed matkarattad), customid (moditud cruiserid).
chopper saadakse, kui cruiser ehitatakse ümber sel määral, et muudetakse ka raami või võetakse kasutusele isetehtud raam.
Seda kindlasti, kuid see sõltub ka hinnast. Mina võtan seda kui kiiruse ja hinna suhet, et kui hind on odav, siis olen nõus ka aeglasemalt sõitma.krossi2ss kirjutas:Selle viga on see,et too ei võta 160km/h sisseants01 kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... w&id=62558
Mis sellel viga on?
Ilusa 125cc ostaks mingi 20 000-ga. Aga ratta mis 160km/h võtab, võiks piir olla kusagil 200 000 eek juures. Samas oleks väga hea kui ka alla 100 000 saab. Mulle on see ikka väga suur raha tagasi maksta.sang kirjutas:Teemasse: ütle tsikli ostuks kasutada oleva raha suurusjärk, siis oskab sulle ka tsiklit soovitada. Muidu tulevad pakkumised alates 125ccm Quingpuing'ist kuni VRod'ini.
Välisel vaatlusel sama ve?Urbanstyle kirjutas:Muide, kui tead siis yamaha bulldogil on - http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=51
sama mootor mis sellel chopperil![]()
Kas see Q-hui vo~i mis ta oligi, on siis 160 pill?krossi2ss kirjutas:Selle viga on see,et too ei võta 160km/h sisseants01 kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... w&id=62558
Mis sellel viga on?
Sõnastasin üldse kogu teema valesti. Peamine kriteerium oleks ikkagi hoopis nii et a'la otsin ratast, mille välimuse kohta ei tekiks kahtlust ka et see kuulub rokkarile. Ja chopperi asemel eelistaksin ka cruiserit rohkem.Märt78 kirjutas:20 000, 200 000, 100 000.........peab vist mingi kaalutud keskmise arvutada, et eelarve paika saada
Kui tohib, siis vaidleks ikka vastu küll. Näide kohe ka - http://www.motokeskus.ee/et/kasutatud/710oldmoped kirjutas:Mina, kui vanade moppediklassi sõidukite tulihingeline fanaatik soovitaksin vailda igaljuhul shopperi. Endalgi plaanis lähiajal üks eksemplar Eestisse oma kollektsiooni tarbeks tuua.
Ainus, mis mittekuidagi su soovidega kokku ei lange on see, et mitteükski shopper ei ole kunagi küündinud sinu soovitud tippkiirusele lähedalegi.
Mina vo~taks õs'i või emakeele tunnidants01 kirjutas:Ise vo~taks ennem kasutet Suzi kui uue Q-hui, olgugi , et va"limust pole kummalgi.
Edu
Seal on veidike teised seaded mõlemad arendavad 62 hj 5750 pöördelLaur kirjutas:Välisel vaatlusel sama ve?Urbanstyle kirjutas:Muide, kui tead siis yamaha bulldogil on - http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... duct_id=51
sama mootor mis sellel chopperil![]()
Pöördemoment on küll erinev, natuke suurem ja poolemadalamatel pööretel.
Täiesti nõus !Sinine vilkur kirjutas:Kaks lehekülge mõttetut teemat.
Et kui tahad masinat, mille välimus peab sobima rokkarile, ja oled veidike vanem kui 16, siis ära nüüd 125-pille tõesti vaata. Ülimalt koomiline oleks vaadata suure habeme ja võimsa lõngaga hevikat imepisikesel 125sel ringi "kimamas".Sõnastasin üldse kogu teema valesti. Peamine kriteerium oleks ikkagi hoopis nii et a'la otsin ratast, mille välimuse kohta ei tekiks kahtlust ka et see kuulub rokkarile. Ja chopperi asemel eelistaksin ka cruiserit rohkem.
Muu jerundaa eest ei raatsiks senti ka välja käia, ennem sõidan autoga.
Vaatasin veelkord Harley kodukat. See V-Rod mulle ei meeldi, liiga küürus peab istuma ja tagasõitjal on ebamugav iste, aga vaatasin et Softail Custom FXSTC oleks ikka nagu loodud see mis vaja. Ei pannud enne tähele seda mudelit. See rokkari imago ja mootori hääl on mulle suht savi, peamiselt vaatan et oleks mugav istuda seljas ja rokkari ratastel on see kõige mugavam. I.T. Motos, vaatasin et seda mudelit polegi ning tundus et hinnale paneb kõvasti juurde kui Harley lehelt näha.Elessar kirjutas:Et kui tahad masinat, mille välimus peab sobima rokkarile, ja oled veidike vanem kui 16, siis ära nüüd 125-pille tõesti vaata. Ülimalt koomiline oleks vaadata suure habeme ja võimsa lõngaga hevikat imepisikesel 125sel ringi "kimamas".Kuula kasvõi nende häält või vaata suurust.
![]()
Ja kui max summa võib olla 200 000, siis selle eest saab vist V-Rodi juba kätte:P Ja selline isend, eriti kui üleni musta matt värviga kaetud (täpselt nagu see aasta tartu motomessil näha võis) on ikka tõeliselt heavy masin
----
Ja peaks vist vastama kõigile nõudmistele, mis teema algataja on esitanud.
Kui sa siin nüüd nalja tõsiste motoässadega ei tee ja tõepoolest otsid soovitusi, siis:Ratas007 kirjutas:Tere!
Olen uus ja algaja. Tegelikult mitte päris algaja. Vene ajal sai aastaid 350 Jawaga sõidetud. Nüüd tekkis taas sõiduisu. Biket ei taha - liiga küürus on ebamugav istuda. 100% shopper aga on samuti ülepingutus. Tahaks midagi cruiseri ja shopperi vahepealset. Ega erilisi muid tingimusi polegi, kui et lõppkiirust peaks vähemalt 160 km/h välja võtma. Kiirendus pole tähtis. Vanast kogemusest tean et 140 km/h oli normaalne kiirus, rohkem polnud vaja pikkadel ja sirgetel teedel. Mul nimelt on maakoht kaugel ning sirgel teel kaua sõites hakkab igav ja väsitab. Ratast tahan muidugi uut, kasutatuga ei viitsi jamada. Kas kusagil on mingi korralik webileht koos andmete, piltide, hindade ja lõppkiirustega, et siit eestist osta. Tänud.
Kiirendused mulle tõesti ei meeldi, ei tihedas liikluses, ega ka sirgel teel ohtlikud möödasõidud. Kunagistest sõitmistest Jawaga on jäänud mälestus et ratas on ikka väga ohtlik sõidupuu (otseselt suuremat viga pole küll saanud) ning pole mingit kavatsust hakata isegi mitte riskima nende möödasõitudega. Pigem naudin sõidus vastu puhuvat tuult, head ilma ja mugavat ratast. Minu teada kiired pöörded ka lühendavad mootori eluiga.kr0om kirjutas:2. arvamus, et kiirendus pole oluline on suur ja fataalne viga. Ka cruiseri puhul on kiirendus väga ja väga oluline kui tahad mitteenneaegu kasti kukkuda.
Kas nüüd mõtled seda, et kiirendades on vaja kiiremaid pöördeid? Costumid ja cruiserid rebivad muideks justnimelt madalatelt.Minu teada kiired pöörded ka lühendavad mootori eluiga.
Pidasin silmas seda et sinu seaduskuulekusest olenemata võib keegi maanteel käituda nii et sind päästab vaid sinu tsikli kiirendus. Sul peab parema käe alla olema powerit kui seda vaja peaks minema või sa riskid liikluses oma eluga. Powerit peab olema seda kindlamalt kui sul on kaassõitja või riskid ka tema eluga. Sa eksid kui arvad et sa saad liikluses kulgeda nii nagu SINA tahad. Power tähendab turvalisust. Muide mida rohkem kuupsentimeetreid seda aeglasemalt mootor pöörleb ja seda pikem on mootori eluiga. Rusikareegel ütleb cc x 200 = mootori läbisõit. 125cm3 mootori ressurss on ca. 25 000 kilomeetrit. 1000cm3 = ca 200 000 kilomeetrit ! Minu soovitus on cruiser vähemalt 1000 cc.Ratas007 kirjutas:Kiirendused mulle tõesti ei meeldi, ei tihedas liikluses, ega ka sirgel teel ohtlikud möödasõidud. Kunagistest sõitmistest Jawaga on jäänud mälestus et ratas on ikka väga ohtlik sõidupuu (otseselt suuremat viga pole küll saanud) ning pole mingit kavatsust hakata isegi mitte riskima nende möödasõitudega. Pigem naudin sõidus vastu puhuvat tuult, head ilma ja mugavat ratast. Minu teada kiired pöörded ka lühendavad mootori eluiga.kr0om kirjutas:2. arvamus, et kiirendus pole oluline on suur ja fataalne viga. Ka cruiseri puhul on kiirendus väga ja väga oluline kui tahad mitteenneaegu kasti kukkuda.
Chopper saadakse kui rattalt kõik üleliigse minema loobid ( chop`id), mida vähem igast vidinaid küljes, seda chopperim ratas. Chop = tükeldama, hakkima. ingliskeeles siis. Raami muutmine pole üldiselt primaarne, ega ka jäik tagaratas.Rubberoid kirjutas:Vaidlus, kas on chopper/custom - on sama, mis vaidlused teemal: speed metal/trash metal
chopper saadakse, kui cruiser ehitatakse ümber sel määral, et muudetakse ka raami või võetakse kasutusele isetehtud raam.
Võtteks aluseks cruiseri nt. goldwingi, või Kawasaki Voyageri, muudan raami ja saangi chopperi??
Sinine vilkur kirjutas:Et eelnevale lisaks- mine poiss nüüd magama ja vaata hommikul ema auto (shopperi) spido pealt, palju välja võtab. Kaks lehekülge mõttetut teemat.
Mis poiss, kopy tema esimesest postist: "Tegelikult mitte päris algaja. Vene ajal sai aastaid 350 Jawaga sõidetud!"pritsu kirjutas:Sinine vilkur kirjutas:Et eelnevale lisaks- mine poiss nüüd magama ja vaata hommikul ema auto (shopperi) spido pealt, palju välja võtab. Kaks lehekülge mõttetut teemat.Täitsa nõus. Sattusin lugema seda: http://www.postimees.ee/030607/esileht/ ... 264007.php
Sama teema käib ka kommentaarides edasi.
No mida veel!!!Chopper saadakse kui rattalt kõik üleliigse minema loobid ( chop`id), mida vähem igast vidinaid küljes, seda chopperim ratas.
Kui kõik üleliigse (liiga palju kaaluva) minema viskad (cruiserilt siis, räägime aint sellest tsikliklassist), siis sa mitte ei chop'i vaid bobb'id, chop'imine tähendab, et tükeldad raami.Chopper saadakse kui rattalt kõik üleliigse minema loobid ( chop`id), mida vähem igast vidinaid küljes, seda chopperim ratas. Chop = tükeldama, hakkima. ingliskeeles siis. Raami muutmine pole üldiselt primaarne, ega ka jäik tagaratas.
Wrong! Klassikalisel chopperiajastul chopiti väga edukalt ja võrdselt tasemel ka näiteks briti päritolu tollaseid sportbaike. Kui aga tulid välja suured jaapanlased 70ndatel, siis asuti neidki usinalt choppima. Jäiga raamiga ja HD mootoriga chopperid on lihtsalt tänapäeva pop-kultuuris suurema tuntuse saavutanud. Väga napilt ja kokkuvõtlikult on kõike seda öeldud ka wikipedias, vt lg Traditional choppers.No mida veel!!! Chopperit ei saa teha suvalisest rattast! Klassikaline chopper - jäiga raamiga, pikema esihargiga! Reeglina HD mootor. Muu on sekundaarne.