seljakotist inimeseks
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
väike mänd
Teema algataja
niinii, sys, aga sa mainisid üht asja küll, mis mulle natuke mõtlemisainet peaks tulevikus andma. see merondi asi. sest kallist ja/või uut ma osta ei jaksa, kasutatud odavatega aga see jama, et iiiiiial ei tea, mis tal häda võib olla. sõpru? njah... vend mul selline auto-asjalik, aga see on rangelt võttes ka kõik. niisiis töökojad. umbkaudu - palju üldse tsiklitega tegelevaid töökodasid on, nende kvaliteet, juurdehindlus, vastutulelikkus? ja - kui palju autokoolis tehnilis-praktilisest poolest juttu tehakse?
sys kirjutas:Aga üldiselt jah kõlab läbi "vanade tegijate" arvamus, et 125 on alguseks paras ja üle selle on kohe jama majas... vaidleks sellel teemal, aga ei viitsi... .
Ma kah MariÖöga täitsa nõus. 20....25kw on selline juba-hakkab-sobima-ja-mitte-liiga-vinge minu arvates. No 350 2T on seal alaserva ligidal juba, kui plaan ikka LE järgi kulgeda.
-
Hondarebel
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
kah mänd....väikesele männile...
http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1996 ... Savage%20/
NII .. too on hea leht teisigi tsikleid vaadata
125 Rebeliga maanteel võib mööda sõitmise ää unustada...kui ainult mõni traktor ette jääb.Rebeliga võtad tuulde ja purjetad vaikselt 80 kmh.
Aga linnas maajailm...väga hästi juhitav,väga kerge,madal kah,jalad kindlalt maas ülihea sadul. Esimeseks rattaks väga hea.
Ehh järgmisena SuzukiSavage teemal sõna võtaks (minu praegune sõiduriist) ...kuigi sedakorda oleks lihtsam sul vist natuurist katsuda...Tartusse trehvan ka vahest.
Võimsust ja kiirendust liikluseeskirjade piires piisavalt.
Samuti väga hea juhitavus igal kiirusel (kuni 140 kmh) kiirendust maajailm
Ülihästi hoiab sõidul sirget joont ka üle asfaldivagude...mingi rooliamortide jutt kui teine maailm ja Savaget absoluutselt ei puuduta.
Rihmavedu tähendab keti õlitamise puudumist ,üks hooldusliigutus jälle vähem.
Tsiteerides--- Puudused - matkal olles pead tagavararihma kaasas kandma - piisab väikesest kivist rihma vahele ja PÕNN! - läinud ta ongi.
---
NU EGA ikka ei ole küll
Väike kivike ei tee midagi,kes tsiklirihma lähemalt vaadanud on,saab aru kuidas ja miks.Kirja järgi kestab rihm 50 000 ja tegelikult rohkemgi veel...selleni ei ulatu ükski ketivärk.
(vaata mu profiili väike mänd)
-
Tarmo
- Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ostsin naisel Honda Rebel 125. Rääkida oskan ainult kõige paremat. Ratas on väga töö- ja lollikindel. Erakordselt kerge ja madal. Naine väga rahul. Tema sellist ratast sooviski kuna on ise ka kerge kaaluga ja lühikest kasvu. Käime koos ka maanteel sõitmas. Päevasõidud kuni paarsada km pole mingi probleem. Tõsi ta on, et 90 km/h piiri on raske ületada. Aga linnasõitudel olen isegi naljapärast oma TDM900 asemel Rebeli valinud. Vahelduseks vägagi ekstreemne elamus.esaarik kirjutas:Oskaks soovitada algajale honda rebel'it - sellel on mootorivõim enamvähem selles piires, mis algajal lubatud on ja mis põhiline, ta on madal ja kerge.
Tean, et Tarmo Kinkar oskaks selle kohta midagi rohkemat poetada ja jutustada.
Erki
http://www.motokool.ee
-
DefPussycat
Teema algataja
-
Equ
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Ei ole seda küll kuulnud, et oleks teinud. Minuarust veneajast kuni senini vorbivad nad sõjasaakiks saadud 650 cc boxeritDefPussycat kirjutas:Aga kas keegi Urali kohta oskab midagi öelda ?
Kas Ural on teinud 125cc nn. naisterattaid ?
Aga head infot saab järsku sealt, http://www.ural.ee/
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
weix
Teema algataja
Eesti ARK on Tunduvalt päedam organisatsioon kui politsei. Miilitsal pole öigustki selles küsimuses saata ratast ekspertiisi. See on omavoli ja kui asja ajama hakata võiks lasta isegi noomituse teha kostaablile. Kui ei usu võid küsida yle igasuguse ARK töötaja käest.või nohh sellega on variant, et saksast toodud tsiklitele kirjutatakse aegajalt neid kWsid vähemaks:) nii 34 pealt 25 peale.. või nohh ka 63 pealt 25 peale aga siis võib ment kahtlustama hakata ja ratta ekspertiisi saata ja kui kWsid lubatust rohkem, siis saad trahvi nagu oleks lubadeta sõitnud...
Teemakohaseks.
MIna soovitaksin alustada ikkagi 125-st. vali mingisugune klassikaline ratas nagu RD vms. Need ei maksa midagi ~10000. keskmine roller maksab kah rohkem. Matkama ei hakkaka kohe vaid pikem turnika linnavahel et saada kogemusi, sest pikal otsal võib neid vaja minna. Paljudel reisidel ei saa inimesed hakkama, kuna puudub piisav kogemus. Selge see et eestis võdi ringi sõita aga kuhugile norra või austriasse ei laseks algajat. Selle rattaga saad sa sõita ~2 aastat ja see piisav sulle. myyd sama raha eest maha ja siis ostad ratta mis sulle meeldib.ratas vali endale selel järgi kus sa sõitma kavatased hakata.
Pika vaagimise tulemusena sai endale soetatud Honda Deauville (mõningast infi näiteks http://tinyurl.com/7h2yn ). See on Honda Revere ( http://tinyurl.com/fg9mc ) järglane - öeldakse, et Deauville on kleidiga Revere. Esmamulje on hea, olgugi, et omaga pole veel sõitma saanudki. Aga ise olen just Tartus tegemas lube Kiivi autokoolis, ning üks õppesõidutsikkel ongi Revere. Usun, et see võiks olla ka üks massin, mida kaaluda - küllaltki meeldivalt lihtsalt juhitav ning mitte ka hirmsuur. Deauville eeliseks veel see, et voolujoonelised küljekotid on integreeritud ning neid kahes suuruses - väiksemad sellised, et sinna saab nii poekoti kui ka ujuma minemise asjad kaasa pakkida, suuremad piisavad selleks, et, eriti kui ka topcase olemas, saab ilmselt ka mõnepäevaseks reisiks asjad kaasa.
Ülekandeks kardaan, mis teoreetiliselt peaaegu hooldusvaba. Ja sedapalju kui revüüdest lehitsetud on mõlema massina vastupidavust ja lollikindlust kiidetud kuhjaga. Eks näis, mis ise ütlen, kui load käes ja esimesed sõidud tehtud.
-
Bonaparte
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.