seljakotist inimeseks

Neiu, preili, proua, miss, madam... alafoorum moto- (ja ka mittemoto-) teemalisteks küsimusteks, arvamusteks ja teadaanneteks vaid ja ainult naistele. Eranditult.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • teemasid võivad alustada ainult naised
  • naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
  • rumalaid küsimusi pole olemas,
  • meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu

Teema algataja
väike mänd

Lugemata postitus Postitas väike mänd »

kusjuures kõige veidram ja vastuolulisem ongi see kW-de asi. :roll: Igal soovitajal on oma seisukoht, ja las ta olla ka, isegi kui see päris samas suunas ei kulge, kui minu oma.

niinii, sys, aga sa mainisid üht asja küll, mis mulle natuke mõtlemisainet peaks tulevikus andma. see merondi asi. sest kallist ja/või uut ma osta ei jaksa, kasutatud odavatega aga see jama, et iiiiiial ei tea, mis tal häda võib olla. sõpru? njah... vend mul selline auto-asjalik, aga see on rangelt võttes ka kõik. niisiis töökojad. umbkaudu - palju üldse tsiklitega tegelevaid töökodasid on, nende kvaliteet, juurdehindlus, vastutulelikkus? ja - kui palju autokoolis tehnilis-praktilisest poolest juttu tehakse?
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

sys kirjutas:
Aga üldiselt jah kõlab läbi "vanade tegijate" arvamus, et 125 on alguseks paras ja üle selle on kohe jama majas... vaidleks sellel teemal, aga ei viitsi... .

Ma kah MariÖöga täitsa nõus. 20....25kw on selline juba-hakkab-sobima-ja-mitte-liiga-vinge minu arvates. No 350 2T on seal alaserva ligidal juba, kui plaan ikka LE järgi kulgeda.
Suzuki GSX 750 Inazuma

sys
Postitusi: 735
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:17
Tsikkel: Yamaha R6 "Raven"
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sys »

Jätke rahule need kw'd. Näiteks Yamaha BT1100 (1100ccm) on 65hj aga vääne 88,3Nm, samas R6 (600ccm) omab 123hj ja vääne 68,5Nm. Tehke omad järeldused, kas on mõtet ühte numbrit kontekstist välja tirida ja ümber selle heietada. Kõik sõltub rattast ja selle tüübist. Antud näite puhul käib esimene ratas vastu teavast palju kergemini sellel rattal, kus hobujõude/kw vähem. Seega vaataks ikka komplekti, mitte mingit ühte numbrit.
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

kah mänd....väikesele männile...

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

eelmise kirja täienduseks ka mõni number Suzuki Savage 650 cc 31 hj ja 45,5 Nm...võrdluseks tükk suuremate tsiklitega

http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1996 ... Savage%20/

NII .. too on hea leht teisigi tsikleid vaadata

125 Rebeliga maanteel võib mööda sõitmise ää unustada...kui ainult mõni traktor ette jääb.Rebeliga võtad tuulde ja purjetad vaikselt 80 kmh.
Aga linnas maajailm...väga hästi juhitav,väga kerge,madal kah,jalad kindlalt maas ülihea sadul. Esimeseks rattaks väga hea.

Ehh järgmisena SuzukiSavage teemal sõna võtaks (minu praegune sõiduriist) ...kuigi sedakorda oleks lihtsam sul vist natuurist katsuda...Tartusse trehvan ka vahest.
Võimsust ja kiirendust liikluseeskirjade piires piisavalt.
Samuti väga hea juhitavus igal kiirusel (kuni 140 kmh) kiirendust maajailm
Ülihästi hoiab sõidul sirget joont ka üle asfaldivagude...mingi rooliamortide jutt kui teine maailm ja Savaget absoluutselt ei puuduta.
Rihmavedu tähendab keti õlitamise puudumist ,üks hooldusliigutus jälle vähem.

Tsiteerides--- Puudused - matkal olles pead tagavararihma kaasas kandma - piisab väikesest kivist rihma vahele ja PÕNN! - läinud ta ongi.
---
NU EGA ikka ei ole küll
Väike kivike ei tee midagi,kes tsiklirihma lähemalt vaadanud on,saab aru kuidas ja miks.Kirja järgi kestab rihm 50 000 ja tegelikult rohkemgi veel...selleni ei ulatu ükski ketivärk.


(vaata mu profiili väike mänd)
Think positive
Kasutaja avatar

Tarmo
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
Tsikkel: BMW R1100GS 2000
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Tarmo »

esaarik kirjutas:
Oskaks soovitada algajale honda rebel'it - sellel on mootorivõim enamvähem selles piires, mis algajal lubatud on ja mis põhiline, ta on madal ja kerge.

Tean, et Tarmo Kinkar oskaks selle kohta midagi rohkemat poetada ja jutustada.

Erki
Ostsin naisel Honda Rebel 125. Rääkida oskan ainult kõige paremat. Ratas on väga töö- ja lollikindel. Erakordselt kerge ja madal. Naine väga rahul. Tema sellist ratast sooviski kuna on ise ka kerge kaaluga ja lühikest kasvu. Käime koos ka maanteel sõitmas. Päevasõidud kuni paarsada km pole mingi probleem. Tõsi ta on, et 90 km/h piiri on raske ületada. Aga linnasõitudel olen isegi naljapärast oma TDM900 asemel Rebeli valinud. Vahelduseks vägagi ekstreemne elamus.
Kasutaja avatar

Oldbear
Postitusi: 155
Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
Tsikkel: Honda Magna VF 1100
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

kogemus

Lugemata postitus Postitas Oldbear »

Minul kogemus Honda Shadow custom VT 500-ga. Soovitan vaadata ka seda riista. Kuigi jah...kui pole enne lube olnud siis üle 25kw-te sõiduõigust on raske saada ...VT500 aga on 37kw. :-(
Tasa sõuad,kaugele jõuad! ;)
http://backyard.pri.ee
Magna VF1100

Teema algataja
DefPussycat

Lugemata postitus Postitas DefPussycat »

Aga kas keegi Urali kohta oskab midagi öelda ?
Kas Ural on teinud 125cc nn. naisterattaid ?
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Tre,
DefPussycat kirjutas:
Aga kas keegi Urali kohta oskab midagi öelda ?
Kas Ural on teinud 125cc nn. naisterattaid ?
Ei ole seda küll kuulnud, et oleks teinud. Minuarust veneajast kuni senini vorbivad nad sõjasaakiks saadud 650 cc boxerit :)

Aga head infot saab järsku sealt, http://www.ural.ee/

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20


Teema algataja
weix

Lugemata postitus Postitas weix »

või nohh sellega on variant, et saksast toodud tsiklitele kirjutatakse aegajalt neid kWsid vähemaks:) nii 34 pealt 25 peale.. või nohh ka 63 pealt 25 peale aga siis võib ment kahtlustama hakata ja ratta ekspertiisi saata ja kui kWsid lubatust rohkem, siis saad trahvi nagu oleks lubadeta sõitnud...
Eesti ARK on Tunduvalt päedam organisatsioon kui politsei. Miilitsal pole öigustki selles küsimuses saata ratast ekspertiisi. See on omavoli ja kui asja ajama hakata võiks lasta isegi noomituse teha kostaablile. Kui ei usu võid küsida yle igasuguse ARK töötaja käest.

Teemakohaseks.
MIna soovitaksin alustada ikkagi 125-st. vali mingisugune klassikaline ratas nagu RD vms. Need ei maksa midagi ~10000. keskmine roller maksab kah rohkem. Matkama ei hakkaka kohe vaid pikem turnika linnavahel et saada kogemusi, sest pikal otsal võib neid vaja minna. Paljudel reisidel ei saa inimesed hakkama, kuna puudub piisav kogemus. Selge see et eestis võdi ringi sõita aga kuhugile norra või austriasse ei laseks algajat. Selle rattaga saad sa sõita ~2 aastat ja see piisav sulle. myyd sama raha eest maha ja siis ostad ratta mis sulle meeldib.ratas vali endale selel järgi kus sa sõitma kavatased hakata.
Kasutaja avatar

Karutapja
Postitusi: 157
Liitunud: 26 Apr 2006, 22:03
Tsikkel: EuroPannoonia
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Karutapja »

Heh, olgugi, et vastus vanale teemale, aga ehk abiks minu 2 senti.
Pika vaagimise tulemusena sai endale soetatud Honda Deauville (mõningast infi näiteks http://tinyurl.com/7h2yn ). See on Honda Revere ( http://tinyurl.com/fg9mc ) järglane - öeldakse, et Deauville on kleidiga Revere. Esmamulje on hea, olgugi, et omaga pole veel sõitma saanudki. Aga ise olen just Tartus tegemas lube Kiivi autokoolis, ning üks õppesõidutsikkel ongi Revere. Usun, et see võiks olla ka üks massin, mida kaaluda - küllaltki meeldivalt lihtsalt juhitav ning mitte ka hirmsuur. Deauville eeliseks veel see, et voolujoonelised küljekotid on integreeritud ning neid kahes suuruses - väiksemad sellised, et sinna saab nii poekoti kui ka ujuma minemise asjad kaasa pakkida, suuremad piisavad selleks, et, eriti kui ka topcase olemas, saab ilmselt ka mõnepäevaseks reisiks asjad kaasa.
Ülekandeks kardaan, mis teoreetiliselt peaaegu hooldusvaba. Ja sedapalju kui revüüdest lehitsetud on mõlema massina vastupidavust ja lollikindlust kiidetud kuhjaga. Eks näis, mis ise ütlen, kui load käes ja esimesed sõidud tehtud.

Teema algataja
Bonaparte

Lugemata postitus Postitas Bonaparte »

Naisterahvale, kes pole kunagi varem mootorattaga sõitnud soovitaksin ma Honda Rebel 125-st. Cruiser tüüpi kena ja rahulik masin. Pisemat tüüpi neiule peaks esimeseks aastaks või paariks päris hästi sobima. See on nii odav kah, et võib ta lihtsalt prooviks ära osta 8)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ainult naistele (mootorratturitele või lihtsalt huvilistele)”